Zitten er echte meisjes op badoo dan? lolquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:58 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Er zullen vast wel meisjes op badoo zitten die een relatie willen, maar de meeste zijn gewoon loops. Lekker naief van je:P
wat is een spam slet??quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:18 schreef jaha het volgende:
[..]
Zitten er echte meisjes op badoo dan? lol
Ik tref alleen de spamsletjes
Zitten idd vrouwen die in de categorie '2 good 2 b true' vallen. Volgens zet die site er gewoon fake profielen tussen en wanneer je tijdje niet inlogt meldt er ineens zo'n spammer met de reactie dat ze wil chatten.quote:
Zou best kunnen, maar meestal kun je wel zien of het een echt profiel is of niet.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:26 schreef mistermysterion het volgende:
[..]
Zitten idd vrouwen die in de categorie '2 good 2 b true' vallen. Volgens zet die site er gewoon fake profielen tussen en wanneer je tijdje niet inlogt meldt er ineens zo'n spammer met de reactie dat ze wil chatten.
Voor een snelle date? Dan kun je echt beter op badoo gaan of solomio. Daar kun je gebruik maken van je uiterlijk.quote:
Kan ik me niet voorstellenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:57 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Gewoon FOK! idd. Als ik de verhalen hier hoor vinden er heel wat seksdates plaats.
Zo erg is het gelukkig niet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen. Voor mijn gevoel zijn alle vrouw-profielen fake hier
Nou ik weet echt zeker dat ik een vrouw benquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen. Voor mijn gevoel zijn alle vrouw-profielen fake hier
Dan spreek je dus welwetens met mannen @Fathenk..hoe zit dat..?quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:00 schreef fathank het volgende:
[..]
is het voor mannen verboden om onderling te communiceren?quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:07 schreef Maron het volgende:
[..]
Dan spreek je dus welwetens met mannen @Fathenk..hoe zit dat..?
Nee..natuurlijk niet Fathenk..kan ook heel gezellig zijn..quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:42 schreef fathank het volgende:
[..]
is het voor mannen verboden om onderling te communiceren?
Niemand volgens mij. Is alleen maar onzinquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:50 schreef fathank het volgende:
Klopt. Gelukkig kom ik hier niet om te hosselen
Er is geen FoBo voor een reality check (hoewel FoBo's ook fake kunnen zijnquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:22 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Nou ik weet echt zeker dat ik een vrouw ben, en heb ook een keer met een fokker een date gehad dus het kan best wel
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:06 schreef AntiCasanova het volgende:
Okay ik heb wel een vraag.. Voor de mensen die dan wel succes hebben gehad op sites al knuz.
What the fuck sturen jullie die vrouwen? Stuur je gewoon 100 vrouwen een heel direct berichtje dat je zoekt naar een sexdate of ga je ze echt langzaam verleiden?
Het lijkt me dat er gewoon foto's uitgewisseld worden, even een praatje en dan hophop? Op een sexsite zit denk ik niemand te wachten op 'langzaam', die mensen zijn gewoon geil en willen neuken. Niet praten.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:06 schreef AntiCasanova het volgende:
Okay ik heb wel een vraag.. Voor de mensen die dan wel succes hebben gehad op sites al knuz.
What the fuck sturen jullie die vrouwen? Stuur je gewoon 100 vrouwen een heel direct berichtje dat je zoekt naar een sexdate of ga je ze echt langzaam verleiden?
Zouden er ook geen trolls op die site zitten? Is niemand dan bang dat je profiel openbaar wordt?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:40 schreef oLexie het volgende:
[..]
[..]
Het lijkt me dat er gewoon foto's uitgewisseld worden, even een praatje en dan hophop? Op een sexsite zit denk ik niemand te wachten op 'langzaam', die mensen zijn gewoon geil en willen neuken. Niet praten.
Zou dom zijn als je je kop erop zet natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:43 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Zouden er ook geen trolls op die site zitten? Is niemand dan bang dat je profiel openbaar wordt?
Maar wissel je die foto's niet uit dus?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:43 schreef oLexie het volgende:
[..]
Zou dom zijn als je je kop erop zet natuurlijk.
Weet ik veelquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:45 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Maar wissel je die foto's niet uit dus?
Ja, dat kan ik me ook voorstellen, maar als het een troll is kan die toch screenshots maken?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:46 schreef oLexie het volgende:
[..]
Weet ik veelIk zit er niet op, maar ik kan mij voorstellen dat je gewoon een foto van je tieten, kont of lichaam plaatst, en dat er dan even contact komt en je dan kort gaat cammen met elkaar ofzo om te kijken of iemand wel echt is.
Geen idee, ligt er denk ik aan of ze in een grote stad wonen of niet. En dan maakt 'ie screenshots?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:49 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me ook voorstellen, maar als het een troll is kan die toch screenshots maken?
Zouden mensen ook hun echte woonplaats invullen?
Haha maar ik lees dat heel veel ook hun sexdates halen via Knuzz.. En dat is niet echt direct een sexsite so dan lijkt het me dat ze het iets anders aanpakken?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:40 schreef oLexie het volgende:
[..]
[..]
Het lijkt me dat er gewoon foto's uitgewisseld worden, even een praatje en dan hophop? Op een sexsite zit denk ik niemand te wachten op 'langzaam', die mensen zijn gewoon geil en willen neuken. Niet praten.
Op Badoo bedoel je?quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:57 schreef Simo29 het volgende:
Weleens gedaan ja, 2 ervan waren uiteindelijk leuke relaties geworden.
Nee, gewoon direct zijn werkt goed.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:06 schreef Buffell het volgende:
't Is mij nou een beetje onduidelijk hoe je dat op zulke sites voor elkaar krijgt. Mystieke krachten jullie ofzo?
Je gaat toch niet gewoon in 'n eerste berichtje zeggen; 'jo, jij + ik = neuken?'quote:
Nee, beetje praten, gesprek komt op seks, zeggen dat je een keer wil afspreken voor de seks, dan krijg je een ja of een nee, en bij de ja spreek je een tijd en plaats af. Zo lastig is het niet. Maar doe het niet om je maagdelijkheid te verliezen, jongenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:10 schreef Buffell het volgende:
[..]
Je gaat toch niet gewoon in 'n eerste berichtje zeggen; 'jo, jij + ik = neuken?'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |