Het doel gok ik zomaarquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:16 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Wat is nou het verschil met een normale date dan? Is het echt alleen hoi zeggen, naar huis/hotel rijden en neuken? Lijkt me niks.
Sommige mensen zullen dat fijner vinden ja, maar ik iig niet. Je spreekt wel af voor de seks, daarna ga je wat drinken enzo. Daarnaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:16 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Wat is nou het verschil met een normale date dan? Is het echt alleen hoi zeggen, naar huis/hotel rijden en neuken? Lijkt me niks.
Dat laatste zinnetje van je is dan weer totaal onnodig, sorry dat we niet van alles overal precies alles weten zeg... Vragen stellen mag.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, beetje praten, gesprek komt op seks, zeggen dat je een keer wil afspreken voor de seks, dan krijg je een ja of een nee, en bij de ja spreek je een tijd en plaats af. Zo lastig is het niet. Maar doe het niet om je maagdelijkheid te verliezen, jongen
Was eigenlijk niet persoonlijk bedoeldquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:30 schreef Buffell het volgende:
[..]
Dat laatste zinnetje van je is dan weer totaal onnodig, sorry dat we niet van alles overal precies alles weten zeg... Vragen stellen mag.
Je hoeft nu geen roos mee te nemen naar de date. Scheelt weer in de kostenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:16 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Net als in een café moet je een beetje de juiste types zoeken. Niet te direct zijn, alleen speels hinten, dan zie je vanzelf of ze er ook voor in is. Als ze je echter niet aantrekkelijk vinden op een dergelijke website, is er weinig wat je daar met woorden aan kan veranderen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:06 schreef Buffell het volgende:
't Is mij nou een beetje onduidelijk hoe je dat op zulke sites voor elkaar krijgt. Mystieke krachten jullie ofzo?
Haha oke, niks aan 't handjequote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Was eigenlijk niet persoonlijk bedoeldmi scusi
edit: laat maar.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:27 schreef Cappuccino87 het volgende:
Lijkt me ook leuk. Ik ben een vrouw net als TS, maar weet niet zo goed hoe ik dit kan aanpakken. Iemand al concrete ervaringen?
Het lijkt mij ondertussen, na het lezen van deze en vergelijkbare threads, dat de aanpakt niet verschilt van gewoon online daten, behalve ipv het maken van een afspraakje ergens in een cafe waarna ieders eigen weg gaat, stuur je het meer richting (al dan niet eenmalig) seks. Oftewel, directer zijn in de chat qua seksuele toespelingen, etc.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:27 schreef Cappuccino87 het volgende:
Lijkt me ook leuk. Ik ben een vrouw net als TS, maar weet niet zo goed hoe ik dit kan aanpakken. Iemand al concrete ervaringen?
Op badoo zitten er wel een paar.maar ook daar veel fakers.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:57 schreef johndekniller het volgende:
Heb veel van die sexdate sites geprobeerd maar kom alleen neppe sites tegen of vol met fakers
[ link | afbeelding ]
Bij een normale date wordt er niet gebats, laat staan zoenen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:16 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Kan me voorstellen dat dat werkt op een site als ondeugend-daten, maar op badoo?quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:21 schreef Turquaz52 het volgende:
TS, badoo er op los! Begin met: Hoii!! Neuken?
En voila!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |