Ja pas 1x gedaan maar is goed bevallen. Hij wilde gelijk vast maar ik ga eerst nog ander vlees proberenquote:
Hehe, cool! Even uit nieuwsgierigheid, hoe is jullie sexdate nou tot stand gekomen?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:54 schreef Coco24 het volgende:
[..]
Ja pas 1x gedaan maar is goed bevallen. Hij wilde gelijk vast maar ik ga eerst nog ander vlees proberen
Ja, dat vraag ik mij dus ook af. Tell us!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:13 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Hehe, cool! Even uit nieuwsgierigheid, hoe is jullie sexdate nou tot stand gekomen?
Uiteraard.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:25 schreef Coco24 het volgende:
Na een half uur chatten en beetje cammen bij een AH afgesproken omdat we allebei boodschappen moesten doen... en vervolgens bij hem langs gegaan. Meer weten?
Via de webcam en toen bij de Albert Heijn en dan kun je in een kwartiertje best goed bepalen of iemand een beetje spoortquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:30 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Uiteraard.
Vooral het eerste deel vind ik interessant, hoe hebben jullie elkaar ontmoet en zo?
Dat zou toch ideaal zijn?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:32 schreef Timmie85 het volgende:
En wat bedoel je dan, via de webcam? ChatRoulette of zo?Die webcam verbind niet zomaar met een random persoon en stelt voor om te neuken.
Ja, ik kan me vaag ook zoiets herinneren. Had het ooit eens geinstalleerd, maar uiteraard heeft niemand hier in de buurt (Leeuwarden) die app. Ik denk dat bij jou in de randstad je een grotere kans hebt op een hit. Ik zal eens kijken of ik die app voor je vinden kan.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:43 schreef Bamboee het volgende:
Weet je waar ik trouwens ook wel eens van gehoord heb? Dat er een app bestaat voor seksdates. Volgens mij gemaakt door een Nederlander. Die app houdt constant je locatie bij. Als twee gebruikers bij elkaar in de buurt zijn, wordt er een bericht verstuurd en kun je besluiten om af te spreken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:46 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Ja, ik kan me vaag ook zoiets herinneren. Had het ooit eens geinstalleerd, maar uiteraard heeft niemand hier in de buurt (Leeuwarden) die app. Ik denk dat bij jou in de randstad je een grotere kans hebt op een hit. Ik zal eens kijken of ik die app voor je vinden kan.Je zou denken dat je niet de enige bent in Leeuwarden? Vreemd..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naja, het is al weer een tijdje geleden dat ik gekeken heb, misschien zijn die friezen inmiddels wat moderner geworden hier.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:47 schreef Bamboee het volgende:
[..]
Je zou denken dat je niet de enige bent in Leeuwarden? Vreemd..
Proberen waard, zou ik zeggen?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:48 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Naja, het is al weer een tijdje geleden dat ik gekeken heb, misschien zijn die friezen inmiddels wat moderner geworden hier.
Held. ik ga eens even kijken.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:52 schreef Timmie85 het volgende:
Ik geloof dat de app FlirtSmart heette, eens installeren.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:46 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Ja, ik kan me vaag ook zoiets herinneren. Had het ooit eens geinstalleerd, maar uiteraard heeft niemand hier in de buurt (Leeuwarden) die app. Ik denk dat bij jou in de randstad je een grotere kans hebt op een hit. Ik zal eens kijken of ik die app voor je vinden kan.Wat is er mis met LeeuwardenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ik heb hem nu geinstalleerd, best grappig, je kan je camera aanzetten en om je heen kijken en dan zie je namen zweven van mensen die er ook een account hebben.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:56 schreef Bamboee het volgende:
[..]
Held. ik ga eens even kijken.
Betekent nog niet dat ik het aan ga durven..
Dichtstbijzijnde hit is 27 kilometer verderop, waarschijnlijk Heerenveen of zo.quote:
Zeau, dat is een aardige afstand. Even kijken hoe het hier is..quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:59 schreef Timmie85 het volgende:\
[..]
Dichtstbijzijnde hit is 27 kilometer verderop, waarschijnlijk Heerenveen of zo.
Hahhaha! Lachen! Voldoen jullie aan elkaars profieleisen?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:03 schreef Kitlerrr het volgende:
Heb de app net voor de gein gedownload. Er zijn toch wel behoorlijk wat matches hier in het hoge noorden. Ook eentje met jouw naam op 341 meter afstand :p Creepy.
Ik heb nog geen profiel aangemaakt. Ben ook niet serieus op zoek naar een piemel hoorquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:03 schreef Bamboee het volgende:
[..]
Hahhaha! Lachen! Voldoen jullie aan elkaars profieleisen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |