Haha veel plezier iig, neuk zequote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:13 schreef Coco24 het volgende:
Vanavond de tweede seksdate in twee maanden...
Volgens mij weer met iemand die geestelijk in orde is, maar mocht ik niet meer reageren dan ben ik denk ik de eerste Fokker die tijdens een fokdate om het leven komt?
Veel plezier, geniet er vooral vanquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:13 schreef Coco24 het volgende:
Volgens mij weer met iemand die geestelijk in orde is, maar mocht ik niet meer reageren dan ben ik denk ik de eerste Fokker die tijdens een fokdate om het leven komt?
nee hoor, heb al eens eerder iemand omgelegdquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:13 schreef Coco24 het volgende:
mocht ik niet meer reageren dan ben ik denk ik de eerste Fokker die tijdens een fokdate om het leven komt?
Morgen natuurlijk uitgebreid verslagquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:13 schreef Coco24 het volgende:
Is het nog steeds zo dat je een hoog ruk-gehalte te zien krijgt?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:30 schreef Coco24 het volgende:
[..]
Alleen voor mannen is zo'n chatroulette site niet de beste optie. Ik denk dat de verhouding 1 vrouw per 500 mannen is.
Dafuck, lolquote:Op zondag 28 juli 2013 04:30 schreef Coco24 het volgende:
Nu eerst slapen. Ben in coma ge*****
Was wel leuk
Dat klopt, maar sommige wil je niet al kreeg je er geld bijquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:27 schreef Majiceyes het volgende:
[..]
Dafuck, lolSoms vraag ik me af waarom vrouwen monopolie hebben op sex. Het leven is oneerlijk "zucht". Terwijl als we de statistieken bekijken, zijn er meer vrouwen op de aarde dan mannen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie altijd achter de kudde aanloopt, staat altijd in de stront.
Iedereen heeft recht op mijn mening.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:34 schreef D.Licious het volgende:
[..]
Dat klopt, maar sommige wil je niet al kreeg je er geld bij
Ter illustratie:Ik had die foto van mijn ex nooit op internet moeten gooien...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
De positieve kant van de zaak is dat het je ex isquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:43 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik had die foto van mijn ex nooit op internet moeten gooien...
NouNou, zo makkelijk is het niet. Als man, scoren via internet gaat meer om hoge hoeveelheden (50+) berichtjes op verschillende sites versturen en als je geluk hebt, antwoorden er 20%. daarvan haakt de helft na de eerste paar berichtjes af, wat je overhoudt is een onzekere 5% waarbij je misschien een date zou kunnen regelen. Stel, dat lukt bij 2% , de kwestie blijft of het klikt of niet, en daar kan je niets aan veranderen, hoe leuk je ook doet. Natuurlijk, als je heel leuk uitziet, verhoog je je kansen maar voor de gewone man blijven die kansen laag. Ik heb dit hele online dating gedoe opgegeven een jaar geleden just vanwege deze redenen. Ik zou zeggen tegen alle jongeren die hun heil zien in online dating, niet doen. Ga studeren, ga op kamers, sluit je aan bij een sportverenigng, je kansen zijn in real life veel hogerquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:27 schreef 3-voud het volgende:
Ik verbaas me erover hoe makkelijk het gaat dat scoren via internet. Met name nog meer die jonge meiden dan mijn leeftijdgenoten, die een avontuurtje zoeken.
Dat is jouw ervaring, dat kan.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:10 schreef Majiceyes het volgende:
[..]
NouNou, zo makkelijk is het niet. Als man, scoren via internet gaat meer om hoge hoeveelheden (50+) berichtjes op verschillende sites versturen en als je geluk hebt, antwoorden er 20%. daarvan haakt de helft na de eerste paar berichtjes af, wat je overhoudt is een onzekere 5% waarbij je misschien een date zou kunnen regelen. Stel, dat lukt bij 2% , de kwestie blijft of het klikt of niet, en daar kan je niets aan veranderen, hoe leuk je ook doet. Natuurlijk, als je heel leuk uitziet, verhoog je je kansen maar voor de gewone man blijven die kansen laag. Ik heb dit hele online dating gedoe opgegeven een jaar geleden just vanwege deze redenen.
Ik heb ook positieve ervaringen, en bij degene waar je wel beet hebt gaat dat soms idd verbazend makkelijk. Zonder de dames in kwestie 'makkelijk' te willen noemen, overigens.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:15 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat is jouw ervaring, dat kan.
Ik heb een iets positievere ervaring. Dat is ook de reden waarom ik verbaasd erover ben.
Ik ga niet vertellen hoe ik het doe en niemand hoeft me te geloven. En voor de grappenmakers, nee ik betaal er niet voor.
Precies. Heel idioot juist. Het zijn qua looks vaak de types waarvan je het niet verwacht zou je ze op straat tegenkomen. Niet lelijk, maar juist nette, normale en leuk uitziende meiden/vrouwen. Denk ook dat het voor hun juist de kick is. Stiekem via internet wat spannends regelen en het onbekende opzoeken wat leuker is dan in een bar door iemand aangesproken te worden. Wat me ook opvalt is dat ze tijdens het internet contact, mail/chat of whatsapp, de meeste gekke dingen zeggen en voorstellen. Dat durven ze op die manier beter en kunnen ze je polsen of hun fantasie dichterbij komt.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:20 schreef D.Licious het volgende:
[..]
Ik heb ook positieve ervaringen, en bij degene waar je wel beet hebt gaat dat soms idd verbazend makkelijk. Zonder de dames in kwestie 'makkelijk' te willen noemen, overigens.
Idd, en verder zie ik het als een erg leuke aanvulling op mijn irl-datesquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:29 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Precies. Heel idioot juist. Het zijn qua looks vaak de types waarvan je het niet verwacht zou je ze op straat tegenkomen. Niet lelijk, maar juist nette, normale en leuk uitziende meiden/vrouwen. Denk ook dat het voor hun juist de kick is. Stiekem via internet wat spannends regelen en het onbekende opzoeken wat leuker is dan in een bar door iemand aangesproken te worden. Wat me ook opvalt is dat ze tijdens het internet contact, mail/chat of whatsapp, de meeste gekke dingen zeggen en voorstellen. Dat durven ze op die manier beter en kunnen ze je polsen of hun fantasie dichterbij komt.
Wat ik wel telkens hoor is dat jongere meiden hun leeftijdgenootjes wel een beetje beu zijn. Die zijn enkel uit op snel derin en deruut en dan hun lijstje afvinken dat ze weer gescoord hebben. Die knapen weten veelal ook niet waar ze mee bezig zijn, dan enkel met hunzelf.
Ik vind het niet erg
Ik ben actief op ongeveer 10 sites en services. Die relatiesites en sexdates zooi kun je vergeten. Dat is bagger.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:40 schreef Majiceyes het volgende:
Mag ik dan weten op welke sites jullie succesvol zijn? Ik had namelijk heel lang een account staan op okc en badoo waarvan de eerste wel relatief succesvol was maar de tweede vol zat met fakers. Verder ben ik nog geen enkel sex dating site tegengekomen die niet vol zou zitten met fakers, oftewel, entertainment doeleinden ( staat ook nog in de voorwaarden XD )
Ik ben gewoon nieuwschierig: hoe pak je zoiets aan op een gewone site die niet per se bedoeld is voor seksueel contact teweeg brengen, zoals Fok! bijvoorbeeld? Wat zeg je tegen iemand?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:43 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik ben actief op ongeveer 10 sites en services. Die relatiesites en sexdates zooi kun je vergeten. Dat is bagger.
Ik ben ergens gewoon gek gaan doen. En dat groeide uit tot waar ik nu ben. Heb ze van alle rassen (zelfs Marokkanen, ook de hele gelovige) en leeftijden.
Maar je moet het zelf een beetje ontdekken. Heb ik ook gemoeten.
Leer je 1 ding aan. Wees vriendelijk brutaal en behandel ze altijd met respect en vertrouwen. Van begin tot eind.
je kan mij toch gewoon inschakelenquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:58 schreef alinity het volgende:
Nog steeds op zoek :x maar ik wil niet op badoo geregistreerd staan oid. Iemand suggesties ?
Mja, dat is niet te vertellen. Oneliners werken niet. Als je dat doet en 1 hapt moet je de rest van het gesprek ook afmaken. Anders zit je met geanimeerde spreuken te werken die niet vanuit jezelf komen. Daar prikken anderen zo doorheen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:27 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon nieuwschierig: hoe pak je zoiets aan op een gewone site die niet per se bedoeld is voor seksueel contact teweeg brengen, zoals Fok! bijvoorbeeld? Wat zeg je tegen iemand?
Gewoon eerst een normaal gesprek aangaan, of in KPD kijken voor dat seksdatetopic.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:27 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon nieuwschierig: hoe pak je zoiets aan op een gewone site die niet per se bedoeld is voor seksueel contact teweeg brengen, zoals Fok! bijvoorbeeld? Wat zeg je tegen iemand?
Leuk om te horen dit. Ben het met je eens dat mensen er zo doorheen prikken als je iets niet kan afmaken in de huidige lijn van het gesprek.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Mja, dat is niet te vertellen. Oneliners werken niet. Als je dat doet en 1 hapt moet je de rest van het gesprek ook afmaken. Anders zit je met geanimeerde spreuken te werken die niet vanuit jezelf komen. Daar prikken anderen zo doorheen.
Je moet het ook niet zien als scoren. Je bent beide op zoek naar een avontuur met seks eventueel. Zij evenveel als jij. Als je dat niet respecteert gaat het mis. Dus zorg gewoon dat alles vanuit jezelf komt.
Jah, dat lijkt me idd een goed begin.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:56 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Gewoon eerst een normaal gesprek aangaan, of in KPD kijken voor dat seksdatetopic.
Geloof niet dat dat KPD topic zoden aan de dijk zet ;pquote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:56 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Gewoon eerst een normaal gesprek aangaan, of in KPD kijken voor dat seksdatetopic.
taking notesquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:43 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik ben actief op ongeveer 10 sites en services. Die relatiesites en sexdates zooi kun je vergeten. Dat is bagger.
Ik ben ergens gewoon gek gaan doen. En dat groeide uit tot waar ik nu ben. Heb ze van alle rassen (zelfs Marokkanen, ook de hele gelovige) en leeftijden.
Maar je moet het zelf een beetje ontdekken. Heb ik ook gemoeten.
Leer je 1 ding aan. Wees vriendelijk brutaal en behandel ze altijd met respect en vertrouwen. Van begin tot eind.
dat geeft toch ook verder niks, dat maakt je alleen maar spannend dat je dat een keer gedaan hebt vind ik...geil zijn is een gezond iets vind ik....quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:48 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb het ooit 1x gedaan en achteraf vind ik mezelf echt een gek dat ik dat gedaan heb.
Kwam met hem in contact via een gewone chatsite. In die periode had ik extra veel zin in seks, ik weet niet waarom. Ik vond het wel spannend dus wilde wel een keer proberen.
Ik had alleen maar 1 foto van hem en ik ben naar zijn huis gegaan, hoe dom kun je zijn
Nu zou ik het echt nooit meer doen.
Ok het is riskant, maar vaak zijn dat wel de beste datesquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:48 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb het ooit 1x gedaan en achteraf vind ik mezelf echt een gek dat ik dat gedaan heb.
Kwam met hem in contact via een gewone chatsite. In die periode had ik extra veel zin in seks, ik weet niet waarom. Ik vond het wel spannend dus wilde wel een keer proberen.
Ik had alleen maar 1 foto van hem en ik ben naar zijn huis gegaan, hoe dom kun je zijn
Nu zou ik het echt nooit meer doen.
Dat zou je toch al snel gezien hebben denk ikquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:06 schreef Luxuria het volgende:
Het was wel lekker inderdaad en het is allemaal goed gegaan.
Maar voor hetzelfde geld was het echt een freak ofzo geweest
Prima, waar kan ik je tegenkomen dan?quote:Ik ga nu liever in het echt achter de mannen aan
Voorkruiper.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:07 schreef D.Licious het volgende:
[..]
Prima, waar kan ik je tegenkomen dan?
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:07 schreef D.Licious het volgende:
[..]
Prima, waar kan ik je tegenkomen dan?
In het zuiden des landsquote:
Weer zo'n pokke eind wegquote:
idd...afstand is echt het meeste irritante aan sexdates, maar ook op gewone relatie-sites....je hebt in real life echt 10x meer kans dan via een site is mijn ervaring..quote:
Hm, dat hoeft niet zo ver weg te zijn. West/midden/oost?quote:
Lees mijn ervaring terug en je ziet dat het niet zo hoeft te zijn.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:11 schreef F1978 het volgende:
[..]
idd...afstand is echt het meeste irritante aan sexdates, maar ook op gewone relatie-sites....je hebt in real life echt 10x meer kans dan via een site is mijn ervaring..
Jij wel hoor...quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:11 schreef D.Licious het volgende:
[..]
Hm, dat hoeft niet zo ver weg te zijn. West/midden/oost?
nou ikzelf zit in het midden van het land, maar op allerlei sites waar ik zat was het altijd afstand...en jij zei ook eerder dat je op 10 sites zat of zit....maar dat die allemaal niet werkten, of heb ik dat verkeerd begrepen misschien ?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:12 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Lees mijn ervaring terug en je ziet dat het niet zo hoeft te zijn.
[..]
Jij wel hoor...
Klopt. Dat ging over specifieke sites die ik ook benoem.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:15 schreef F1978 het volgende:
[..]
nou ikzelf zit in het midden van het land, maar op allerlei sites waar ik zat was het altijd afstand...en jij zei ook eerder dat je op 10 sites zat of zit....maar dat die allemaal niet werkten, of heb ik dat verkeerd begrepen misschien ?
okee...maar wat is jouw oplossing dan precies, omdat je zei afstand hoeft geen probleem te zijn ?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Klopt. Dat ging over specifieke sites die ik ook benoem.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:13 schreef boeraap het volgende:
dames kunnen me altijd pm'en voor een date. weet zeker dat ik spoor
oooooo dat is een vieze harde voor alle vrouwen hier..echtquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:23 schreef _NZT_ het volgende:
[..]zijn alleen maar lelijke wijven op FOK!
Waar zei ik dat?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:21 schreef F1978 het volgende:
[..]
okee...maar wat is jouw oplossing dan precies, omdat je zei afstand hoeft geen probleem te zijn ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |