Dat is het een beetje, zodra je een profiel aanmaakt gaat ie filteren of zo. Toen ik geen account had zag ik een paar mensen in de buurt, maar die waren bijna allemaal man, toen ik account aanmaakte toen verdwenen die (omdat ik niet op mannen val filtert de app die weg) en waarschijnlijk waren die overige vrouwen, vrouwen die buiten mijn criteria vielen. Denk ik.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:04 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Ik heb nog geen profiel aangemaakt. Ben ook niet serieus op zoek naar een piemel hoorWas gewoon benieuwd.
Aah, op die manier. Jammer man.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:06 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Dat is het een beetje, zodra je een profiel aanmaakt gaat ie filteren of zo. Toen ik geen account had zag ik een paar mensen in de buurt, maar die waren bijna allemaal man, toen ik account aanmaakte toen verdwenen die (omdat ik niet op mannen val filtert de app die weg) en waarschijnlijk waren die overige vrouwen, vrouwen die buiten mijn criteria vielen. Denk ik.
Ik zal eens even wat prutsen met de match profile settings, kijken of er wat veranderd of dat ik de app toch weer kan wissen.quote:
Of loop eens door de Doelesteeg. Genoeg gewillige minderjarige kutjes.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:07 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Ik zal eens even wat prutsen met de match profile settings, kijken of er wat veranderd of dat ik de app toch weer kan wissen.
Hoeft van mij niet zo nodig minderjarig te wezen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:09 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Of loop eens door de Doelesteeg. Genoeg gewillige minderjarige kutjes.
De Doelesteeg is helaas ook niet meer wat het geweest is.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:10 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Hoeft van mij niet zo nodig minderjarig te wezen.Ben er wel eens geweest met wat vrienden, toen ik hier net kwam wonen, maar ik denk dat ik net een rustige avond of zo te pakken had want het was daar een dooie bende.
Alles staat bij mij inmiddels op no preference, en alleen de %tjes gaan omhoog. Er is gewoon geen vrouw die op mij zit te wachten binnen een straal van 25km.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:12 schreef Bamboee het volgende:
Haha. Hij is 13 jaar ouder. En ik moet gaan slapen om morgen weer fris en fruitig op mijn werk te staan.
Oh, en degene die aan mijn eisen voldoet woont 39 km verderop. &Dan heb ik nog heel veel 'no preference' ingevuld.
Ah koestsjiee!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:14 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Alles staat bij mij inmiddels op no preference, en alleen de %tjes gaan omhoog. Er is gewoon geen vrouw die op mij zit te wachten binnen een straal van 25km.
Mijn DrawSomething maatje heeft wel zojuist weer een tekening ingedient.quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:16 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Mijn DrawSomething maatje heeft wel zojuist weer een tekening ingedient.Een vrij inspiratieloze regenboog.
Show us! Haha (:quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:16 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Mijn DrawSomething maatje heeft wel zojuist weer een tekening ingedient.Een vrij inspiratieloze regenboog.
You're right. Ik ga sowieso maar eens slapen..quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:19 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Dat is een beetje off-topic dus doe ik maar niet.
&Anders gaat dat nu gebeuren..quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:22 schreef Kitlerrr het volgende:
@Timmie85, volgens mij heb ik je gevonden op 1.8 km afstand.
Waarschijnlijk zit die app vol met fokkers.
Hehe ja ik zie je staan nu, 71%, je bent wel een top match!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:22 schreef Kitlerrr het volgende:
@Timmie85, volgens mij heb ik je gevonden op 1.8 km afstand.
Waarschijnlijk zit die app vol met fokkers.
Wauw, wat goed! Beetje jammer van de 'intimate encounter'quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:28 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Hehe ja ik zie je staan nu, 71%, je bent wel een top match!
Om heeeel eerlijk te zijn, niet echt. Waar ik eigenlijk naar op zoek ben is leuk contact, dates en relatie e.d., maar op basis van deze forum discussie stelde ik dat eerst maar eens in, gewoon om voorbij die registratie te komen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:31 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Wauw, wat goed! Beetje jammer van de 'intimate encounter'
Is dat echt het enige waar je naar zoekt?
Ja, op die manier. Daar ben je dan ook man voor hequote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:34 schreef Timmie85 het volgende:
Mijn hoogste score is iemand op 152km afstand met 97%.
[..]
Om heeeel eerlijk te zijn, niet echt. Waar ik eigenlijk naar op zoek ben is leuk contact, dates en relatie e.d., maar op basis van deze forum discussie stelde ik dat eerst maar eens in, gewoon om voorbij die registratie te komen.
Dat gezegt, een 'intimate encounter' zou ik niet afslaan, denk ik. Zou het niet weten hoe ik zou reageren wanneer iemand mij nu ineens aan zou spreken met "Hoi, neuken? Ik kom jouw kant uit!".
P'cies.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:36 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Ja, op die manier. Daar ben je dan ook man voor he
Wauw. A match made in heaven. Volgens m'n radar woon je in de buurt van het station, kan dat kloppen?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:37 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
P'cies.Heb hem nu eens op dating gezet, alleen wat %s die omhoog gaan, je bent nog steeds de enige binnen 20km.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |