Nee, calibreer die radar nog maar eens, volgens mijn radar zou je in de buurt van het Westerpark moeten wezen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:38 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Wauw. A match made in heaven. Volgens m'n radar woon je in de buurt van het station, kan dat kloppen?
Oke, die radar deugt inderdaad niet. Hartje centrum it is.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:41 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Nee, calibreer die radar nog maar eens, volgens mijn radar zou je in de buurt van het Westerpark moeten wezen.
Oh? Ik dacht dat alle fitness en sport dingen bij camminghaburen zaten. Naja, daar dus.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:47 schreef Kitlerrr het volgende:
Hmm, daar kan ik niet zoveel mee. Die fitnesscentra zitten hier overal door de stad. Centrum, centrale, cambuur, groningerstraatweg...
Aah daarzo! Grappig ideequote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:51 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Oh? Ik dacht dat alle fitness en sport dingen bij camminghaburen zaten. Naja, daar dus.
Interessant hoe wij letterlijk tegenovergestelde resultaten hebben.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:22 schreef Bamboee het volgende:
Oké, de radar klopt dus niet helemaal van de app. &mijn 100% matches wonen allemaal in het hoge noorden. Jammerdebammer.. App maar weer deďnstalleren dan.
ga hem ook effe downlaoden, ben benieuwdquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:52 schreef Timmie85 het volgende:
Ik geloof dat de app FlirtSmart heette, eens installeren.
De omzet van treinkaartjes gaat de komende tijd stijgenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:21 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Interessant hoe wij letterlijk tegenovergestelde resultaten hebben.
Conclusie: Alle geile vrouwen wonen in de randstad, alle geile mannen wonen in het noorden.
Wat kunnen wij met deze kennis?
Helemaal afreizen naar de randstad voor 1 avondje is mij wel een beetje gortig. Dan moet er minstens een weekend uitgesleept worden.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:56 schreef jaha het volgende:
[..]
De omzet van treinkaartjes gaat de komende tijd stijgen
Badoo of Fok! :-) ook wel fakers, maar die pik je er wel uitquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:30 schreef freaky40 het volgende:
Alle sexdating sites van links tot rechts zijn zo nep als wat. Te mooie vrouwen, en te mooie foto's dat het wel nep moet zijn. Vaak dezelfde foto's op andere sites, dus vermoedelijk van 1 eigenaar die boel op licht. Fake profielen, vrouwen die betaald worden om een man zo lang mogelijk aan het lijntje te houden om contact te houden via die site. Dus als je met een emailadres komt, komen ze met smoesjes dat ze eerst via die site contact willen houden, wat dus credits kost. Tot een afspraak komt het nooit. Kijk maar eens op de reviews op datingwebsites.nl waar heel wat reacties staan. De beste sexdatingwebsite (volgens de reviews) is een swinger site. Nou daar zit ik zelf niet op te wachten. Jammer dat er zoveel, eigenlijk alleen maar rotzooi is. Dé sexdatingwebsite met echte profielen moet ik nog tegen komen...
Dit topic zou je kunnen proberen, of anders in KPDquote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:11 schreef freaky40 het volgende:
Badoo niet zulke goede ervaringen mee, ook veel 'twijfelachtige' foto's van veels te mooie vrouwen. Waar op Fok bedoel je?
Via welke site ben je uiteindelijk nou geslaagd?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:54 schreef Coco24 het volgende:
[..]
Ja pas 1x gedaan maar is goed bevallen. Hij wilde gelijk vast maar ik ga eerst nog ander vlees proberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |