Werk je alleen in het weekend?quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:50 schreef msacras het volgende:
[..]
Goed toch dan juist
[..]
Deze week op zaterdag en zondag, volgende week alleen op zaterdag.
Ja ligt er beetje aan hoe goed je met je huisgenootjes kan opschieten denk ik.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Klinkt erg fijn allemaal
Ik deel de keuken, badkamer en wc met 3 huisgenoten. Geen ramp ofzo, kan altijd erger
En we zitten in een eigen flat appartement ding.
hijs niet fel blauwquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:49 schreef Crack_ het volgende:
Ben wel benieuwd hoe je kamer er uit komt te zien Dv. Als ik al die dingen van je hoor; gewei en een fel blauw wijnrekje en dit en dat en zus enzo.
Een beetje wel, al was dat vroeger (1e-2e klas) meer zo dan nu. Ik ben wel een heel autonoom persoon en ik trek me vrij weinig aan van wat mensen willen dat ik doe, laat dat me lekker zelf bepalen joh.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ah, dat lijkt me juist kut.Veel prestatiedruk en zo, ik zou het niet fijn vinden.
Ervaar jij veel druk?
:Squote:
ik drop wel ff snel een paar pics hier, dan kan je mn balkon ook zienquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:54 schreef Crack_ het volgende:
Oh, en ik ben echt jaloers op je balkon Dv. Echt, dat lijkt me zooooooo chill
Zolang je zelf maar gelukkig bent ja.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:54 schreef msacras het volgende:
[..]
Een beetje wel, al was dat vroeger (1e-2e klas) meer zo dan nu. Ik ben wel een heel autonoom persoon en ik trek me vrij weinig aan van wat mensen willen dat ik doe, laat dat me lekker zelf bepalen joh.En ik kan met vrij weinig werk ook wel het vwo halen, mijn zus daarentegen werkte er keihard voor. Kijk, het is heus niet zo dat ze het niet accepteren als ik geen universiteit ga doen, maar het valt toch wel op, het is min of meer vanzelfsprekend. Gelukkig wil ik zelf ook graag een universitaire studie doen en ik kan het ook wel, dat scheelt.
morgenavond kan het niet en zaterdagavond heb ik ook niksquote:
Oh, ja sorry ik ben daar echt niet goed in.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hijs niet fel blauwhijs turqoise
maar t wordt top, veel hout zoals pallets, manden, oude kisten, veel licht en ruimte, veel accesoires
alle kasten etc zijn wit, accesoires zijn turqoise en de basis is licht bruin/cappucino
ik hoop dat t voor 15 juni allemaal klaar is, maar je ziet wel vooruitgang pics
Ja eeh.. 's avonds ofzo?quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:54 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, doordeweeks zit ik gewoon op school slimmerd
Ja, doenquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik drop wel ff snel een paar pics hier, dan kan je mn balkon ook zien
Gezellig!quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:55 schreef Ezell het volgende:
Huisgenootjes zijn best leuk om te hebben hoor.Ik woon met vier andere meiden, maar we lopen elkaar best vaak mis. Iedereen heeft het dan ook best druk, maar je bent wel op de hoogte van wie wat doet. En eens in de zoveel tijd hebben we huisetentjes. Best leuk.
Zoals..quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:55 schreef Rezania het volgende:
Hoezo moet studielink allemaal vragen stellen waar ik het antwoord niet op weet?
Preciesquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zolang je zelf maar gelukkig bent ja.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:55 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik zie een reclame over zeeland_____
Of ik een gesprek wil met een studentendecaan. Weet ik veel, weet niet eens wat zo'n gozer doet.quote:
mosselen hosselenquote:
Ja, dat lijkt me ook super gezellig. Gewoon zo af en toe samen komen maar niet hele tijd bij elkaar zeuren om te praten ofzo.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:55 schreef Ezell het volgende:
Huisgenootjes zijn best leuk om te hebben hoor.Ik woon met vier andere meiden, maar we lopen elkaar best vaak mis. Iedereen heeft het dan ook best druk, maar je bent wel op de hoogte van wie wat doet. En eens in de zoveel tijd hebben we huisetentjes. Best leuk.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:55 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik zie een reclame over zeeland_____
Ja, ik vind van wel. Snap dus ook niet waarom veel studenten alleen willen wonen.quote:
Uhu. En je hebt genoeg vrijheid.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me ook super gezellig. Gewoon zo af en toe samen komen maar niet hele tijd bij elkaar zeuren om te praten ofzo.
Ohquote:
Lijkt me júist gezellig om met anderen te wonen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, ik vind van wel. Snap dus ook niet waarom veel studenten alleen willen wonen.
[..]
Uhu. En je hebt genoeg vrijheid.
:S ripquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Shotjes :S :S :S :S
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:57 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Oh
Kom volgende week misschien wel een kopje verse muntthee scoren
Zo, jij bent snel terugquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
Heb jij plannen om op kamers te gaan?quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:58 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Lijkt me júist gezellig om met anderen te wonen.
Ik kan niet met andere mensen wonen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, ik vind van wel. Snap dus ook niet waarom veel studenten alleen willen wonen.
[..]
Uhu. En je hebt genoeg vrijheid.
En ik heb nog met die Gall-man lopen praten over leeftijdscontroles enshitquote:
Hahahah, deze foto is wel een beetje creepy. Ben je al dronken?quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
Nu nog niet, ben net 17 en woon 5 minuten van school met de trein.. Maar later in mn studie denk wel, gewoon om het huis uit te gaan.quote:
Nee ik ben gewoon anti-fotogeniekquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahahah, deze foto is wel een beetje creepy. Ben je al dronken?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
Was er ook nog andere vodka in de aanbieding?quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
whiskey is trouwens een beetje zieligMaarja, geweldig voor 9,-
Was voor maar 9 euroquote:
Ziet er goed uit. Ook chill dat dat balkon beetje dicht is zeg maar, niet zo openquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oke hier komt 't, let niet op de wagelijke vloer. Er komt donkergrijs laminaat is wat versleten lijkt. De muren worden beige/cappucino/grijsbruin achtig
kamer zelf is 22m2, balkon is 5m2.
380 pm, de wijert, Groningen
Vanuit de deur:
[ afbeelding ]
Vanuit de hoek, je ziet helemaal links een klein stukje van die rare schouw zodat je weet welke hoek.
[ afbeelding ]
Vanuit de rare schouw ding hoek:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en balkon:
[ afbeelding ]
ik heb de foto's snel gemaakt dus de kamer lijkt een stuk kleiner dan het is
ik ben klaar met levenquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Anders heb ik gewoon schmirnoff
shotjes smirnoff icequote:Op donderdag 30 mei 2013 20:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Was voor maar 9 euroAnders heb ik gewoon schmirnoff
nope. alles in de 2 voor 18,- actie is dan ook goedkoop spul, ook safari en pisang. Peachtreequote:Op donderdag 30 mei 2013 20:00 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Was er ook nog andere vodka in de aanbieding?
En hoelang zijn jullie al samen dan?quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik kan niet met andere mensen wonen.
Ja tuurlijk, ik kan het wel maar dat gaat echt niet goed. En echt niet omdat ik een kutwijf ben ofzo hoor, maar ingewikkeld verhaal. Kan niet.
Ik kan pas sinds een half jaar oid langer dan 3 dagen chill met mn vriend samen zijn.
O, ik dacht dat je ouder was. Je was dan best jong toen je begon.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:59 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nu nog niet, ben net 17 en woon 5 minuten van school met de trein.. Maar later in mn studie denk wel, gewoon om het huis uit te gaan.
En een keukentje en slaapkamer?quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oke hier komt 't, let niet op de wagelijke vloer. Er komt donkergrijs laminaat is wat versleten lijkt. De muren worden beige/cappucino/grijsbruin achtig
Vanuit de deur:
[ afbeelding ]
Vanuit de hoek, je ziet helemaal links een klein stukje van die rare schouw zodat je weet welke hoek.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en balkon:
[ afbeelding ]
Klopt, hoop dat er overdag een beetje zon op staatquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Ook chill dat dat balkon beetje dicht is zeg maar, niet zo open.
Dat kurk ziet er wel echt niet uit.
Moet wel zeggen dat ik e cht niet kan inschatten hoe groot het nou is. Ook al zeg je 22 m2, ben daar zo slecht in.
Okee, naja 2 flessen Puschkin voor 18 euro is ook nice.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nope. alles in de 2 voor 18,- actie is dan ook goedkoop spul, ook safari en pisang. Peachtree
Ja klopt, net 16.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
En hoelang zijn jullie al samen dan?
[..]
O, ik dacht dat je ouder was. Je was dan best jong toen je begon.
Ik heb er nog zo'n whiskey bij. Goedkoopste blend die je ooit proeven zalquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:02 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Okee, naja 2 flessen Puschkin voor 18 euro is ook nice.
zoals ik zei is de keuken gedeeld met 3 huisgenoten maar ik ga zelf in mn kamer een koelkast/vriezer en magnetron pleuren.quote:
Haha nice.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb er nog zo'n whiskey bij. Goedkoopste blend die je ooit proeven zal
1,5 jaar. 17 maanden mocht je 't precies willen wetenquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
En hoelang zijn jullie al samen dan?
[..]
O, ik dacht dat je ouder was. Je was dan best jong toen je begon.
Lege kamers zien er altijd zo sneu uit.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
Vanuit de deur:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en balkon:
[ afbeelding ]
Jij bent geen 18?quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:03 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Haha nice.
Ik kan het allemaal nog niet halen godverdomme
Oh sorryquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zoals ik zei is de keuken gedeeld met 3 huisgenoten maar ik ga zelf in mn kamer een koelkast/vriezer en magnetron pleuren.
slaapkamer zit hier bij in
Chillquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Klopt, hoop dat er overdag een beetje zon op staat
nee dat kurk is echt om te janken inderdaad![]()
euh, nou ik kan er makkelijk een woonkamer, eetkamer en slaapkamer van maken laat ik het zo zeggen
quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:59 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nu nog niet, ben net 17 en woon 5 minuten van school met de trein.. Maar later in mn studie denk wel, gewoon om het huis uit te gaan.
verbazendquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:03 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik ben ouder dan Rock hehehe hoe vind je die
Jaaquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:03 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik ben ouder dan Rock hehehe hoe vind je die
nee? t wordt gewoon 1 kamerquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:03 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Oh sorry
Okee, dan moet je daar zelf nog effe een muurtje tussen knallen?
quote:
Oh, je zet je bed gezellig in de huiskamer?quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee? t wordt gewoon 1 kamer
[..]
heb weinig keusquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:05 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Oh, je zet je bed gezellig in de huiskamer?
Ja, maar sommige bouwen er iig een klein muurtje tussen..quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
heb weinig keusmaar 9/10 studentenkamers hebben dat hoor
als je 2 kamers wil ben je extra geld kwijt
Hoe raar is dat als je student bent?quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:05 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Oh, je zet je bed gezellig in de huiskamer?
Heel veel niet hoor. Lijkt ook meteen echt zó veel kleiner wanneer je dat doetquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:06 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, maar sommige bouwen er iig een klein muurtje tussen..
neuh is niet nodig in mijn geval, zul je nog wel zienquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:06 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, maar sommige bouwen er iig een klein muurtje tussen..
oh, nou gefeliciteerdquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:06 schreef Ezell het volgende:
Over kamers gesproken... Ik heb mijn contract zonet weer met een jaar verlengd.![]()
Gaat hier per jaar omdat de huisbaas eerder problemen had met een meisje dat te lang bleef hangen
En wat is er erg met te lang blijven hangen? Beter dan leegstandquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:06 schreef Ezell het volgende:
Over kamers gesproken... Ik heb mijn contract zonet weer met een jaar verlengd.![]()
Gaat hier per jaar omdat de huisbaas eerder problemen had met een meisje dat te lang bleef hangen
gefeliciteerdquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:06 schreef Ezell het volgende:
Okequote:Op donderdag 30 mei 2013 20:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
neuh is niet nodig in mijn geval, zul je nog wel zien
Pff, wat een onzin..quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:06 schreef Ezell het volgende:
quote:
Dank u.quote:
Genoeg vraag naar kamers in Utrecht hoor.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En wat is er erg met te lang blijven hangen? Beter dan leegstand
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:10 schreef Ezell het volgende:
Overigens verkas ik zodra het kan naar Amsterdam. Dus geen bezwaar van mijn kant.
Ik zou ook niet weten waarom je dat zou willenquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Dank u.
[..]
Genoeg vraag naar kamers in Utrecht hoor.Maar ja, ik woon in een studentenwoning hè. Het is niet de bedoeling dat je hier na je studie blijft hangen.
Is lekker goedkoop hè. Dat meisje dat te lang bleef hangen, was al een jaar of twee afgestudeerd.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten waarom je dat zou willenHalf jaartje tijdens werk zoeken ofzo lijkt me begrijpelijk. Maar na een jaar wordt het toch niet zo handig
Ook niet heel gezellig voor de andere studenten
Godverquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is lekker goedkoop hè. Dat meisje dat te lang bleef hangen, was al een jaar of twee afgestudeerd.
mag je wel aanpassingen maken in de woning?quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
ezel help jij bent ook ikea meisje
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S09903820/
zou ik deze kledingrek/schoenenrek aan de achterkant ( dus de binnenkant ) van mijn deur kunnen bevestigen?
ik ben ezell niet, maar denk dat het moet lukken. Tenzij je huisbaas niet wil dat je in de deur boortquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
zou ik deze kledingrek/schoenenrek aan de achterkant ( dus de binnenkant ) van mijn deur kunnen bevestigen?
jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mag je wel aanpassingen maken in de woning?
oh even navragen voor de zekerheidquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik ben ezell niet, maar denk dat het moet lukken. Tenzij je huisbaas niet wil dat je in de deur boort
Mag dat? Maar als je dat doet, dan wordt die deur zo zwaar. En straks valt er nog iets vanaf als je de deur sluit.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik wil dat ding gebruiken voor jassen en schoenen enzoquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mag dat? Maar als je dat doet, dan wordt die deur zo zwaar. En straks valt er nog iets vanaf als je de deur sluit.Ik zou iets wat meer simpel aan je deur doen.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik was half jaar terug op een feestmarathon in een kamer bij iemand die de dag daarna toch wegging. Alles was ondergespoten met graffiti en van de keukenkastjes was weinig over
Kende hem niet persoonlijk dus weet niet hoe het is afgelopen
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik was half jaar terug op een feestmarathon in een kamer bij iemand die de dag daarna toch wegging. Alles was ondergespoten met graffiti en van de keukenkastjes was weinig over
Kende hem niet persoonlijk dus weet niet hoe het is afgelopen
30 mensen in die kamer, wel aardig groot maar tochquote:
longboardersquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
30 mensen in die kamer, wel aardig groot maar tochToffe muziek, euroshopper bier en wiet. Veeeeeel wiet. Longboardclubje, dus extreme hipsters
omijn, dat soort mensenquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
30 mensen in die kamer, wel aardig groot maar tochToffe muziek, euroshopper bier en wiet. Veeeeeel wiet. Longboardclubje, dus extreme hipsters
Neem dan haakjes voor aan de muur oid. En schoenen kan je ook ergens anders kwijtquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik wil dat ding gebruiken voor jassen en schoenen enzodus denk niet dat er snel iets vanaf valt of je moet de deur wel met een noodgang dicht doen
maar eerst ff navragen of ik mag boren
Ik heb 2 keer met ze meegeskate op een geleend board en was meteen welkomquote:
Haha geweldigquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Neem dan haakjes voor aan de muur oid. En schoenen kan je ook ergens anders kwijt![]()
Zo ziet mijn kapstok eruit:
[ afbeelding ]
Gewoon haken gekocht. Die ketting deed toch niks...
ja was ook eerst mijn optie, zal ook wel goedkoper zijnquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Neem dan haakjes voor aan de muur oid. En schoenen kan je ook ergens anders kwijt![]()
Zo ziet mijn kapstok eruit:
[ afbeelding ]
Gewoon haken gekocht. Die ketting deed toch niks...
Gallquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
VA van welke winkel was die ene drank actie
pagina 6-7quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dacht ik ook maar zie niks http://www.gall.nl/acties
folder-> pagina 6-7quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dacht ik ook maar zie niks http://www.gall.nl/acties
Kijk ook naar hoelang je iets wil gaan gebruiken. Ik weet niet hoelang je daar in die kamer blijft wonen, maar let ook op wat je mee kan nemen als daar vertrekt. Daarom heb ik een cheap ass kapstok hier.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja was ook eerst mijn optie, zal ook wel goedkoper zijn
haha lekker creatief
Het is dat ik al een kast heb anders zou ik dat sowieso doenquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kijk ook naar hoelang je iets wil gaan gebruiken. Ik weet niet hoelang je daar in die kamer blijft wonen, maar let ook op wat je mee kan nemen als daar vertrekt. Daarom heb ik een cheap ass kapstok hier.
sowieso 1+ jaar en als ik opzoek ga naar een andere kamer zorg ik wel dat alles er in pastquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kijk ook naar hoelang je iets wil gaan gebruiken. Ik weet niet hoelang je daar in die kamer blijft wonen, maar let ook op wat je mee kan nemen als daar vertrekt. Daarom heb ik een cheap ass kapstok hier.
*Sipt whiskey*quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:28 schreef chapel24 het volgende:
Zo ik ga bier drinken, doei! Even alle examenstof eruitzuipen;)
quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik had het met mijn ouders over het op kamers gaan:
''Ik heb dan in principe al best veel, maar dat bed wil ik wel ruilen voor een twee-persoons''
Vader: ''Dat heb je toch niet nodig, gewoon op elkaar toch?''
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is dat ik al een kast heb anders zou ik dat sowieso doen
Is ook wel leuk als je later nog wat aan je kamer kan toevoegen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
sowieso 1+ jaar en als ik opzoek ga naar een andere kamer zorg ik wel dat alles er in past
maar ja, goede tip verder
geen rare dingen kopen in het begin
''Ik heb dan in principe al best veel, maar dat bed wil ik wel ruilen voor een twee-persoons''
Niet echt zekerheid natuurlijkquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:32 schreef Ezell het volgende:
[..]Krakerspand iets voor jou?
[..]
Is ook wel leuk als je later nog wat aan je kamer kan toevoegen.
3x raden wie er al klaarzitquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
/tweevoorachttien kom chillen
Thanks, whiskey is niet mijn favourite, doe mij maar een lekker wodka-redbull of sambucaaa <3. Sambuca owns youquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
*Sipt whiskey*
Veel plezier
oke wordt m niet dusquote:Hallo Sabine,
Wat de deur betreft zou ik niet doen.
Het zijn vaak holle deuren en niet stevig.
Muur is geen probleem. Als je deze weer aan het einde van je huurperiode dicht maakt en netjes achter laat.
Denk met het boren om Elektro leidingen.
Groet Erik
hommoquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:33 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Thanks, whiskey is niet mijn favourite, doe mij maar een lekker wodka-redbull of sambucaaa <3. Sambuca owns you
Bij mij gaat alles er uitquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:33 schreef Ezell het volgende:
Hoe zit het eigenlijk bij jullie? Blijven jullie slaapkamers bij jullie ouders 'bestaan' als jullie vertrekken of gaan ze die meteen in een hobbykamer veranderen?![]()
Die van mij zit er nog steeds.
aangestoken sambuca?quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:33 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Thanks, whiskey is niet mijn favourite, doe mij maar een lekker wodka-redbull of sambucaaa <3. Sambuca owns you
Je hebt ook kapstokken die je aan de deur kan hangen. Net zoals met spiegels.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oke wordt m niet dus![]()
kan ik wel kapstok haakjes aan de deur timmeren of zou dat ook niet lukken omdat het hol is
Blijft denk ikquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:33 schreef Ezell het volgende:
Hoe zit het eigenlijk bij jullie? Blijven jullie slaapkamers bij jullie ouders 'bestaan' als jullie vertrekken of gaan ze die meteen in een hobbykamer veranderen?![]()
Die van mij zit er nog steeds.
ja dat bedoel ikquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je hebt ook kapstokken die je aan de deur kan hangen. Net zoals met spiegels.
quote:
Zelf maken? Ik bedoelde eigenlijk zoiets:quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja dat bedoel ikdat je een spijkertje in de deur timmert en er zo'n kapstokding aanhangt als een soort canvas
oh dat is nog handigerquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zelf maken? Ik bedoelde eigenlijk zoiets:
[ [url=http://www.kapstokkenvanlil.nl/upload/56/products/239/th/deurkapstok-rvs---4-haken[0].jpg]afbeelding[/url] ]
Ja, die zijn speciaal voor deuren gemaakt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oh dat is nog handigerkrijg ik de deur dan nog wel dicht?
wie de neuk stelt een website op voor ALLEEN MOTHERFUCKING KAPSTOKKENquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
http://www.kapstokkenwink(...)stok-10-haken/35133/
WIL
Coolblue?quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wie de neuk stelt een website op voor ALLEEN MOTHERFUCKING KAPSTOKKEN
Sla er een spijker inquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
30 euro voor een kapstok is wel duurmaar hij is zo leuk
OKE KOM OP MENSEN
help dv met het zoeken van een leuke goedope kapstok die ze aan de deur kan hangen gr
Volgens mijn M&O-methode zijn er hele bedrijfstakken die zich specialiseren in één soort parasol, dus dit verbaast me niks.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wie de neuk stelt een website op voor ALLEEN MOTHERFUCKING KAPSTOKKEN
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
30 euro voor een kapstok is wel duurmaar hij is zo leuk
OKE KOM OP MENSEN
help dv met het zoeken van een leuke goedope kapstok die ze aan de deur kan hangen gr
* Rezania gooit cacaopoeder tegen arachide.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:44 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
Uw nod in galastijl. Halp
Peter Parasolquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Volgens mijn M&O-methode zijn er hele bedrijfstakken die zich specialiseren in één soort parasol, dus dit verbaast me niks.
Verf hem roze en besprinkel hem met glitter.quote:
Zo herkenbaar.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:47 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Peter Parasol
Kees Kaasje
Menno Magnetron
Steven Spijker
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:47 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Peter Parasol
Kees Kaasje
Menno Magnetron
Steven Spijker
Nee, gebruik ik toch niet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
ezel heb jij ook een kaptafel in je kamer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Henk Blut wil lenen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:53 schreef jordyqwerty het volgende:
Dit zijn de ergste:
D.Akpan begint een bedrijf in dakpannen.
Humor niveau CITOquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:53 schreef jordyqwerty het volgende:
Dit zijn de ergste:
D.Akpan begint een bedrijf in dakpannen.
oh dat. Ik snap niet hoe jullie daar tijd vor hebbenquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
een kaptafel is een soort dressoir waar meisjes aanzitten om hun haar en makeup te doen
Oh, zo'n tafel met een spiegel en zo.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
een kaptafel is een soort dressoir waar meisjes aanzitten om hun haar en makeup te doen
Ben niet zo'n fervente make-upgebruiker.quote:
ouiquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, zo'n tafel met een spiegel en zo.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:56 schreef Rezania het volgende:
Man zijn.Opstaan, 5 minuten douchen, een minuut tandenpoetsen, 2 minuten scheren, 2 minuten haren doen, 1 minuten aankleden, 5 minuten eten, en hup de deur uit.
Bij mij is dat zelfs nog korterquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:56 schreef Rezania het volgende:
Man zijn.Opstaan, 5 minuten douchen, een minuut tandenpoetsen, 2 minuten scheren, 4 minuten haren doen, 2 minuten aankleden, 10 minuten eten, en hup de deur uit.
Kringloopwinkel?quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik moet er echt even bij zitten als ik m'n makeup doe hoorgeen idee hoe ik een goedkope kaptafel ga roggelen
4 minuten haren doenquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:56 schreef Rezania het volgende:
Man zijn.Opstaan, 5 minuten douchen, een minuut tandenpoetsen, 2 minuten scheren, 4 minuten haren doen, 2 minuten aankleden, 10 minuten eten, en hup de deur uit.
Wauw araquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:44 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
Uw nod in galastijl. Halp
Oh, jammer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Pattasquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:46 schreef Pastapipos het volgende:
Pattas opgehaald van de schoenmaker. En het is mooi weer. Ik kan weer boarden
Maar mijn haar heeft swag, dat van jou niet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:59 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
4 minuten haren doen30 sec man
Tijd hebben om 's ochtends te eten
Ja wow, standaardquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar mijn haar heeft swag, dat van jou niet.
Dat kan ik mezelf anders ook afvragen hoorquote:
Opstaan, 2 minuten aankleden, 4 minuten mn haar doen, 4 minuten eten en hup de deur uit.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:56 schreef Rezania het volgende:
Excuseer?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat van jou gelukkig niet hè, meneer JB.
Opstaan en gelijk de deur uit, dat is pas echt haasten.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:02 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Opstaan, 2 minuten aankleden, 4 minuten mn haar doen, 4 minuten eten en hup de deur uit.
Dat zijn haast ochtenden.
Nooit zonder ontbijt de deur uit.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:03 schreef jordyqwerty het volgende:
More like, 1 minuut aankleden, deur uit.
Lekker zonder deoquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:03 schreef jordyqwerty het volgende:
More like, 1 minuut aankleden, deur uit.
Ja, maar dan sta ik naakt buiten en das best genant.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Opstaan en gelijk de deur uit, dat is pas echt haasten.
Daarom slaap ik altijd in een volledige outfit.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:03 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, maar dan sta ik naakt buiten en das best genant.
ik begroet eigenlijk nauwelijks iemand meerquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daarom slaap ik altijd in een volledige outfit.
In je handtasje?quote:
Hooi schatquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:04 schreef supersof het volgende:
[..]
ik begroet eigenlijk nauwelijks iemand meer
maar ik werd ook niet begroet.
/care
Nouja, beter dan die figuren die om half 8 al aan de frikandellenbroodjes en energy zittenquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:05 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Helemaal niet, voor 9 uur krijg ik geen hap door m'n keel
Terwijl je mannen al klaar zuigt om half 7 achter het station..quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:05 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Helemaal niet, voor 9 uur krijg ik geen hap door m'n keel
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nouja, beter dan die figuren die om half 8 al aan de frikandellenbroodjes en energy zitten_
Alles goed?quote:
anderhalve liter drank voor 18 euro. Ik ben blijquote:
Ik met een kop koffiequote:Op donderdag 30 mei 2013 21:06 schreef Rockiejj het volgende:
Zo'n vriend van mij ook, die begint de ochtend met een Red Bull..
Omg, heb jij ook drank?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
anderhalve liter drank voor 18 euro. Ik ben blij
Iewl.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:06 schreef Rockiejj het volgende:
Zo'n vriend van mij ook, die begint de ochtend met een Red Bull..
Wat een humor!! Whahahha!!!!! Hohoho !! Roflmaomg xDquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:06 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Terwijl je mannen al klaar zuigt om half 7 achter het station..
Vodka met een smaakje? Lijkt me wel lekker.quote:
HAHAHAquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:05 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Hooi schat
Ik heb onze DM gesprekken terug gelezen
Uberhaupt frikandellenbroodjes of energyquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nouja, beter dan die figuren die om half 8 al aan de frikandellenbroodjes en energy zitten_
Ja, lekker.quote:
Dat als lunchquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:08 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Uberhaupt frikandellenbroodjes of energy
Dubbeldrank perzik-sinaasappelquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:08 schreef Crack_ het volgende:
Ik met een bakje yoghurt met daarin havermout, cruesli en een banaan. Ohja, en een glas met dubbeldrank.
whiskey en vodkaquote:
Af en toe is zo'n blikje wel lekkerquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:08 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Uberhaupt frikandellenbroodjes of energy
Óf een muntplantje kopenquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, lekker.Helaas moet je er dan wel aan denken bladeren te halen.
Soms is het inderdaad best lekkerquote:
Geen muntplant in je tuin hebbenquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, lekker.Helaas moet je er dan wel aan denken bladeren te halen.
wat? Putchkin vodka en higland queen whiskeyquote:
ik heb ook vodkaquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
whiskey en vodka
Goedkope shit, maar ach, deur de cola dr met
Dat vroeg ik niet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat? Putchkin vodka en higland queen whiskey
whehequote:
Ja oke, maar dat is hoogstens een paar keer per jaarquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Af en toe is zo'n blikje wel lekker
[..]
Óf een muntplantje kopen!
Als ik dan iedere dag muntthee wil moet ik de hele vensterbank vol zetten.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Af en toe is zo'n blikje wel lekker
[..]
Óf een muntplantje kopen!
Ja, dat wel ja. En dan ijskoud wel.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:10 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja oke, maar dat is hoogstens een paar keer per jaar
smeerkaasquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:10 schreef supersof het volgende:
gewoon brood met smeerkaas en een krentenbol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |