sowieso 1+ jaar en als ik opzoek ga naar een andere kamer zorg ik wel dat alles er in pastquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kijk ook naar hoelang je iets wil gaan gebruiken. Ik weet niet hoelang je daar in die kamer blijft wonen, maar let ook op wat je mee kan nemen als daar vertrekt. Daarom heb ik een cheap ass kapstok hier.
*Sipt whiskey*quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:28 schreef chapel24 het volgende:
Zo ik ga bier drinken, doei! Even alle examenstof eruitzuipen;)
quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik had het met mijn ouders over het op kamers gaan:
''Ik heb dan in principe al best veel, maar dat bed wil ik wel ruilen voor een twee-persoons''
Vader: ''Dat heb je toch niet nodig, gewoon op elkaar toch?''
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is dat ik al een kast heb anders zou ik dat sowieso doen
Is ook wel leuk als je later nog wat aan je kamer kan toevoegen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
sowieso 1+ jaar en als ik opzoek ga naar een andere kamer zorg ik wel dat alles er in past
maar ja, goede tip verder
geen rare dingen kopen in het begin
''Ik heb dan in principe al best veel, maar dat bed wil ik wel ruilen voor een twee-persoons''
Niet echt zekerheid natuurlijkquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:32 schreef Ezell het volgende:
[..]Krakerspand iets voor jou?
[..]
Is ook wel leuk als je later nog wat aan je kamer kan toevoegen.
3x raden wie er al klaarzitquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
/tweevoorachttien kom chillen
Thanks, whiskey is niet mijn favourite, doe mij maar een lekker wodka-redbull of sambucaaa <3. Sambuca owns youquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
*Sipt whiskey*
Veel plezier
oke wordt m niet dusquote:Hallo Sabine,
Wat de deur betreft zou ik niet doen.
Het zijn vaak holle deuren en niet stevig.
Muur is geen probleem. Als je deze weer aan het einde van je huurperiode dicht maakt en netjes achter laat.
Denk met het boren om Elektro leidingen.
Groet Erik
hommoquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:33 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Thanks, whiskey is niet mijn favourite, doe mij maar een lekker wodka-redbull of sambucaaa <3. Sambuca owns you
Bij mij gaat alles er uitquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:33 schreef Ezell het volgende:
Hoe zit het eigenlijk bij jullie? Blijven jullie slaapkamers bij jullie ouders 'bestaan' als jullie vertrekken of gaan ze die meteen in een hobbykamer veranderen?![]()
Die van mij zit er nog steeds.
aangestoken sambuca?quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:33 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Thanks, whiskey is niet mijn favourite, doe mij maar een lekker wodka-redbull of sambucaaa <3. Sambuca owns you
Je hebt ook kapstokken die je aan de deur kan hangen. Net zoals met spiegels.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oke wordt m niet dus![]()
kan ik wel kapstok haakjes aan de deur timmeren of zou dat ook niet lukken omdat het hol is
Blijft denk ikquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:33 schreef Ezell het volgende:
Hoe zit het eigenlijk bij jullie? Blijven jullie slaapkamers bij jullie ouders 'bestaan' als jullie vertrekken of gaan ze die meteen in een hobbykamer veranderen?![]()
Die van mij zit er nog steeds.
ja dat bedoel ikquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je hebt ook kapstokken die je aan de deur kan hangen. Net zoals met spiegels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |