HAHAHAquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:05 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Hooi schat
Ik heb onze DM gesprekken terug gelezen
Uberhaupt frikandellenbroodjes of energyquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nouja, beter dan die figuren die om half 8 al aan de frikandellenbroodjes en energy zitten_
Ja, lekker.quote:
Dat als lunchquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:08 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Uberhaupt frikandellenbroodjes of energy
Dubbeldrank perzik-sinaasappelquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:08 schreef Crack_ het volgende:
Ik met een bakje yoghurt met daarin havermout, cruesli en een banaan. Ohja, en een glas met dubbeldrank.
whiskey en vodkaquote:
Af en toe is zo'n blikje wel lekkerquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:08 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Uberhaupt frikandellenbroodjes of energy
Óf een muntplantje kopenquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, lekker.Helaas moet je er dan wel aan denken bladeren te halen.
Soms is het inderdaad best lekkerquote:
Geen muntplant in je tuin hebbenquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, lekker.Helaas moet je er dan wel aan denken bladeren te halen.
wat? Putchkin vodka en higland queen whiskeyquote:
ik heb ook vodkaquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
whiskey en vodka
Goedkope shit, maar ach, deur de cola dr met
Dat vroeg ik niet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat? Putchkin vodka en higland queen whiskey
whehequote:
Ja oke, maar dat is hoogstens een paar keer per jaarquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Af en toe is zo'n blikje wel lekker
[..]
Óf een muntplantje kopen!
Als ik dan iedere dag muntthee wil moet ik de hele vensterbank vol zetten.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Af en toe is zo'n blikje wel lekker
[..]
Óf een muntplantje kopen!
Ja, dat wel ja. En dan ijskoud wel.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:10 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja oke, maar dat is hoogstens een paar keer per jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |