En ik heb nog met die Gall-man lopen praten over leeftijdscontroles enshitquote:
Hahahah, deze foto is wel een beetje creepy. Ben je al dronken?quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Shotjes :S :S :S :S
[ afbeelding ]
Nu nog niet, ben net 17 en woon 5 minuten van school met de trein.. Maar later in mn studie denk wel, gewoon om het huis uit te gaan.quote:
Nee ik ben gewoon anti-fotogeniekquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahahah, deze foto is wel een beetje creepy. Ben je al dronken?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Shotjes :S :S :S :S
[ afbeelding ]
Was er ook nog andere vodka in de aanbieding?quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
whiskey is trouwens een beetje zieligMaarja, geweldig voor 9,-
Was voor maar 9 euroquote:
Ziet er goed uit. Ook chill dat dat balkon beetje dicht is zeg maar, niet zo openquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oke hier komt 't, let niet op de wagelijke vloer. Er komt donkergrijs laminaat is wat versleten lijkt. De muren worden beige/cappucino/grijsbruin achtig
kamer zelf is 22m2, balkon is 5m2.
380 pm, de wijert, Groningen
Vanuit de deur:
[ afbeelding ]
Vanuit de hoek, je ziet helemaal links een klein stukje van die rare schouw zodat je weet welke hoek.
[ afbeelding ]
Vanuit de rare schouw ding hoek:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en balkon:
[ afbeelding ]
ik heb de foto's snel gemaakt dus de kamer lijkt een stuk kleiner dan het is
ik ben klaar met levenquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Anders heb ik gewoon schmirnoff
shotjes smirnoff icequote:Op donderdag 30 mei 2013 20:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Was voor maar 9 euroAnders heb ik gewoon schmirnoff
nope. alles in de 2 voor 18,- actie is dan ook goedkoop spul, ook safari en pisang. Peachtreequote:Op donderdag 30 mei 2013 20:00 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Was er ook nog andere vodka in de aanbieding?
En hoelang zijn jullie al samen dan?quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik kan niet met andere mensen wonen.
Ja tuurlijk, ik kan het wel maar dat gaat echt niet goed. En echt niet omdat ik een kutwijf ben ofzo hoor, maar ingewikkeld verhaal. Kan niet.
Ik kan pas sinds een half jaar oid langer dan 3 dagen chill met mn vriend samen zijn.
O, ik dacht dat je ouder was. Je was dan best jong toen je begon.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:59 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nu nog niet, ben net 17 en woon 5 minuten van school met de trein.. Maar later in mn studie denk wel, gewoon om het huis uit te gaan.
En een keukentje en slaapkamer?quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oke hier komt 't, let niet op de wagelijke vloer. Er komt donkergrijs laminaat is wat versleten lijkt. De muren worden beige/cappucino/grijsbruin achtig
Vanuit de deur:
[ afbeelding ]
Vanuit de hoek, je ziet helemaal links een klein stukje van die rare schouw zodat je weet welke hoek.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en balkon:
[ afbeelding ]
Klopt, hoop dat er overdag een beetje zon op staatquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Ook chill dat dat balkon beetje dicht is zeg maar, niet zo open.
Dat kurk ziet er wel echt niet uit.
Moet wel zeggen dat ik e cht niet kan inschatten hoe groot het nou is. Ook al zeg je 22 m2, ben daar zo slecht in.
Okee, naja 2 flessen Puschkin voor 18 euro is ook nice.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nope. alles in de 2 voor 18,- actie is dan ook goedkoop spul, ook safari en pisang. Peachtree
Ja klopt, net 16.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
En hoelang zijn jullie al samen dan?
[..]
O, ik dacht dat je ouder was. Je was dan best jong toen je begon.
Ik heb er nog zo'n whiskey bij. Goedkoopste blend die je ooit proeven zalquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:02 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Okee, naja 2 flessen Puschkin voor 18 euro is ook nice.
zoals ik zei is de keuken gedeeld met 3 huisgenoten maar ik ga zelf in mn kamer een koelkast/vriezer en magnetron pleuren.quote:
Haha nice.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb er nog zo'n whiskey bij. Goedkoopste blend die je ooit proeven zal
1,5 jaar. 17 maanden mocht je 't precies willen wetenquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
En hoelang zijn jullie al samen dan?
[..]
O, ik dacht dat je ouder was. Je was dan best jong toen je begon.
Lege kamers zien er altijd zo sneu uit.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
Vanuit de deur:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en balkon:
[ afbeelding ]
Jij bent geen 18?quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:03 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Haha nice.
Ik kan het allemaal nog niet halen godverdomme
Oh sorryquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zoals ik zei is de keuken gedeeld met 3 huisgenoten maar ik ga zelf in mn kamer een koelkast/vriezer en magnetron pleuren.
slaapkamer zit hier bij in
Chillquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Klopt, hoop dat er overdag een beetje zon op staat
nee dat kurk is echt om te janken inderdaad![]()
euh, nou ik kan er makkelijk een woonkamer, eetkamer en slaapkamer van maken laat ik het zo zeggen
quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:59 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nu nog niet, ben net 17 en woon 5 minuten van school met de trein.. Maar later in mn studie denk wel, gewoon om het huis uit te gaan.
verbazendquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:03 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik ben ouder dan Rock hehehe hoe vind je die
Jaaquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:03 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik ben ouder dan Rock hehehe hoe vind je die
nee? t wordt gewoon 1 kamerquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:03 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Oh sorry
Okee, dan moet je daar zelf nog effe een muurtje tussen knallen?
quote:
Oh, je zet je bed gezellig in de huiskamer?quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee? t wordt gewoon 1 kamer
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |