Zoals..quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:55 schreef Rezania het volgende:
Hoezo moet studielink allemaal vragen stellen waar ik het antwoord niet op weet?
Preciesquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zolang je zelf maar gelukkig bent ja.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:55 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik zie een reclame over zeeland_____
Of ik een gesprek wil met een studentendecaan. Weet ik veel, weet niet eens wat zo'n gozer doet.quote:
mosselen hosselenquote:
Ja, dat lijkt me ook super gezellig. Gewoon zo af en toe samen komen maar niet hele tijd bij elkaar zeuren om te praten ofzo.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:55 schreef Ezell het volgende:
Huisgenootjes zijn best leuk om te hebben hoor.Ik woon met vier andere meiden, maar we lopen elkaar best vaak mis. Iedereen heeft het dan ook best druk, maar je bent wel op de hoogte van wie wat doet. En eens in de zoveel tijd hebben we huisetentjes. Best leuk.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:55 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik zie een reclame over zeeland_____
Ja, ik vind van wel. Snap dus ook niet waarom veel studenten alleen willen wonen.quote:
Uhu. En je hebt genoeg vrijheid.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me ook super gezellig. Gewoon zo af en toe samen komen maar niet hele tijd bij elkaar zeuren om te praten ofzo.
Ohquote:
Lijkt me júist gezellig om met anderen te wonen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, ik vind van wel. Snap dus ook niet waarom veel studenten alleen willen wonen.
[..]
Uhu. En je hebt genoeg vrijheid.
:S ripquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Shotjes :S :S :S :S
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:57 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Oh
Kom volgende week misschien wel een kopje verse muntthee scoren
Zo, jij bent snel terugquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
Heb jij plannen om op kamers te gaan?quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:58 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Lijkt me júist gezellig om met anderen te wonen.
Ik kan niet met andere mensen wonen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, ik vind van wel. Snap dus ook niet waarom veel studenten alleen willen wonen.
[..]
Uhu. En je hebt genoeg vrijheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |