Ik heb er nog zo'n whiskey bij. Goedkoopste blend die je ooit proeven zalquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:02 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Okee, naja 2 flessen Puschkin voor 18 euro is ook nice.
zoals ik zei is de keuken gedeeld met 3 huisgenoten maar ik ga zelf in mn kamer een koelkast/vriezer en magnetron pleuren.quote:
Haha nice.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb er nog zo'n whiskey bij. Goedkoopste blend die je ooit proeven zal
1,5 jaar. 17 maanden mocht je 't precies willen wetenquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
En hoelang zijn jullie al samen dan?
[..]
O, ik dacht dat je ouder was. Je was dan best jong toen je begon.
Lege kamers zien er altijd zo sneu uit.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oke hier komt 't, let niet op de wagelijke vloer. Er komt donkergrijs laminaat is wat versleten lijkt. De muren worden beige/cappucino/grijsbruin achtig
kamer zelf is 22m2, balkon is 5m2.
380 pm, de wijert, Groningen
Vanuit de deur:
[ afbeelding ]
Vanuit de hoek, je ziet helemaal links een klein stukje van die rare schouw zodat je weet welke hoek.
[ afbeelding ]
Vanuit de rare schouw ding hoek:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en balkon:
[ afbeelding ]
ik heb de foto's snel gemaakt dus de kamer lijkt een stuk kleiner dan het is
Jij bent geen 18?quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:03 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Haha nice.
Ik kan het allemaal nog niet halen godverdomme
Oh sorryquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zoals ik zei is de keuken gedeeld met 3 huisgenoten maar ik ga zelf in mn kamer een koelkast/vriezer en magnetron pleuren.
slaapkamer zit hier bij in
Chillquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Klopt, hoop dat er overdag een beetje zon op staat
nee dat kurk is echt om te janken inderdaad![]()
euh, nou ik kan er makkelijk een woonkamer, eetkamer en slaapkamer van maken laat ik het zo zeggen
quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:59 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nu nog niet, ben net 17 en woon 5 minuten van school met de trein.. Maar later in mn studie denk wel, gewoon om het huis uit te gaan.
verbazendquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:03 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik ben ouder dan Rock hehehe hoe vind je die
Jaaquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:03 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik ben ouder dan Rock hehehe hoe vind je die
nee? t wordt gewoon 1 kamerquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:03 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Oh sorry
Okee, dan moet je daar zelf nog effe een muurtje tussen knallen?
quote:
Oh, je zet je bed gezellig in de huiskamer?quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee? t wordt gewoon 1 kamer
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |