Wauw araquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:44 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
Uw nod in galastijl. Halp
Oh, jammer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pattasquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:46 schreef Pastapipos het volgende:
Pattas opgehaald van de schoenmaker. En het is mooi weer. Ik kan weer boarden
Maar mijn haar heeft swag, dat van jou niet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:59 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
4 minuten haren doen30 sec man
Tijd hebben om 's ochtends te eten
Ja wow, standaardquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:00 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Maar mijn haar heeft swag, dat van jou niet.
Dat kan ik mezelf anders ook afvragen hoorquote:
Opstaan, 2 minuten aankleden, 4 minuten mn haar doen, 4 minuten eten en hup de deur uit.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:56 schreef #ANONIEM het volgende:
Man zijn.Opstaan, 5 minuten douchen, een minuut tandenpoetsen, 2 minuten scheren, 4 minuten haren doen, 2 minuten aankleden, 10 minuten eten, en hup de deur uit.
Excuseer?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:01 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Dat van jou gelukkig niet hè, meneer JB.
Opstaan en gelijk de deur uit, dat is pas echt haasten.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:02 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Opstaan, 2 minuten aankleden, 4 minuten mn haar doen, 4 minuten eten en hup de deur uit.
Dat zijn haast ochtenden.
Nooit zonder ontbijt de deur uit.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:03 schreef jordyqwerty het volgende:
More like, 1 minuut aankleden, deur uit.
Lekker zonder deoquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:03 schreef jordyqwerty het volgende:
More like, 1 minuut aankleden, deur uit.
Ja, maar dan sta ik naakt buiten en das best genant.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:03 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Opstaan en gelijk de deur uit, dat is pas echt haasten.
Daarom slaap ik altijd in een volledige outfit.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:03 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, maar dan sta ik naakt buiten en das best genant.
ik begroet eigenlijk nauwelijks iemand meerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |