quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:47 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Peter Parasol
Kees Kaasje
Menno Magnetron
Steven Spijker
Nee, gebruik ik toch niet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
ezel heb jij ook een kaptafel in je kamer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Henk Blut wil lenen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:53 schreef jordyqwerty het volgende:
Dit zijn de ergste:
D.Akpan begint een bedrijf in dakpannen.
Humor niveau CITOquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:53 schreef jordyqwerty het volgende:
Dit zijn de ergste:
D.Akpan begint een bedrijf in dakpannen.
oh dat. Ik snap niet hoe jullie daar tijd vor hebbenquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
een kaptafel is een soort dressoir waar meisjes aanzitten om hun haar en makeup te doen
Oh, zo'n tafel met een spiegel en zo.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
een kaptafel is een soort dressoir waar meisjes aanzitten om hun haar en makeup te doen
Ben niet zo'n fervente make-upgebruiker.quote:
ouiquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, zo'n tafel met een spiegel en zo.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:56 schreef Rezania het volgende:
Man zijn.Opstaan, 5 minuten douchen, een minuut tandenpoetsen, 2 minuten scheren, 2 minuten haren doen, 1 minuten aankleden, 5 minuten eten, en hup de deur uit.
Bij mij is dat zelfs nog korterquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:56 schreef Rezania het volgende:
Man zijn.Opstaan, 5 minuten douchen, een minuut tandenpoetsen, 2 minuten scheren, 4 minuten haren doen, 2 minuten aankleden, 10 minuten eten, en hup de deur uit.
Kringloopwinkel?quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik moet er echt even bij zitten als ik m'n makeup doe hoorgeen idee hoe ik een goedkope kaptafel ga roggelen
4 minuten haren doenquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:56 schreef Rezania het volgende:
Man zijn.Opstaan, 5 minuten douchen, een minuut tandenpoetsen, 2 minuten scheren, 4 minuten haren doen, 2 minuten aankleden, 10 minuten eten, en hup de deur uit.
Wauw araquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:44 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
Uw nod in galastijl. Halp
Oh, jammer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Pattasquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:46 schreef Pastapipos het volgende:
Pattas opgehaald van de schoenmaker. En het is mooi weer. Ik kan weer boarden
Maar mijn haar heeft swag, dat van jou niet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:59 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
4 minuten haren doen30 sec man
Tijd hebben om 's ochtends te eten
Ja wow, standaardquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar mijn haar heeft swag, dat van jou niet.
Dat kan ik mezelf anders ook afvragen hoorquote:
Opstaan, 2 minuten aankleden, 4 minuten mn haar doen, 4 minuten eten en hup de deur uit.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:56 schreef Rezania het volgende:
Excuseer?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat van jou gelukkig niet hè, meneer JB.
Opstaan en gelijk de deur uit, dat is pas echt haasten.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:02 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Opstaan, 2 minuten aankleden, 4 minuten mn haar doen, 4 minuten eten en hup de deur uit.
Dat zijn haast ochtenden.
Nooit zonder ontbijt de deur uit.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:03 schreef jordyqwerty het volgende:
More like, 1 minuut aankleden, deur uit.
Lekker zonder deoquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:03 schreef jordyqwerty het volgende:
More like, 1 minuut aankleden, deur uit.
Ja, maar dan sta ik naakt buiten en das best genant.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Opstaan en gelijk de deur uit, dat is pas echt haasten.
Daarom slaap ik altijd in een volledige outfit.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:03 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, maar dan sta ik naakt buiten en das best genant.
ik begroet eigenlijk nauwelijks iemand meerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |