Mag dat? Maar als je dat doet, dan wordt die deur zo zwaar. En straks valt er nog iets vanaf als je de deur sluit.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
ezel help jij bent ook ikea meisje
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S09903820/
zou ik deze kledingrek/schoenenrek aan de achterkant ( dus de binnenkant ) van mijn deur kunnen bevestigen?
ik wil dat ding gebruiken voor jassen en schoenen enzoquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mag dat? Maar als je dat doet, dan wordt die deur zo zwaar. En straks valt er nog iets vanaf als je de deur sluit.Ik zou iets wat meer simpel aan je deur doen.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik was half jaar terug op een feestmarathon in een kamer bij iemand die de dag daarna toch wegging. Alles was ondergespoten met graffiti en van de keukenkastjes was weinig over
Kende hem niet persoonlijk dus weet niet hoe het is afgelopen
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik was half jaar terug op een feestmarathon in een kamer bij iemand die de dag daarna toch wegging. Alles was ondergespoten met graffiti en van de keukenkastjes was weinig over
Kende hem niet persoonlijk dus weet niet hoe het is afgelopen
30 mensen in die kamer, wel aardig groot maar tochquote:
longboardersquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
30 mensen in die kamer, wel aardig groot maar tochToffe muziek, euroshopper bier en wiet. Veeeeeel wiet. Longboardclubje, dus extreme hipsters
omijn, dat soort mensenquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
30 mensen in die kamer, wel aardig groot maar tochToffe muziek, euroshopper bier en wiet. Veeeeeel wiet. Longboardclubje, dus extreme hipsters
Neem dan haakjes voor aan de muur oid. En schoenen kan je ook ergens anders kwijtquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik wil dat ding gebruiken voor jassen en schoenen enzodus denk niet dat er snel iets vanaf valt of je moet de deur wel met een noodgang dicht doen
maar eerst ff navragen of ik mag boren
Ik heb 2 keer met ze meegeskate op een geleend board en was meteen welkomquote:
Haha geweldigquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Neem dan haakjes voor aan de muur oid. En schoenen kan je ook ergens anders kwijt![]()
Zo ziet mijn kapstok eruit:
[ afbeelding ]
Gewoon haken gekocht. Die ketting deed toch niks...
ja was ook eerst mijn optie, zal ook wel goedkoper zijnquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Neem dan haakjes voor aan de muur oid. En schoenen kan je ook ergens anders kwijt![]()
Zo ziet mijn kapstok eruit:
[ afbeelding ]
Gewoon haken gekocht. Die ketting deed toch niks...
Gallquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
VA van welke winkel was die ene drank actie
pagina 6-7quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dacht ik ook maar zie niks http://www.gall.nl/acties
folder-> pagina 6-7quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dacht ik ook maar zie niks http://www.gall.nl/acties
Kijk ook naar hoelang je iets wil gaan gebruiken. Ik weet niet hoelang je daar in die kamer blijft wonen, maar let ook op wat je mee kan nemen als daar vertrekt. Daarom heb ik een cheap ass kapstok hier.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja was ook eerst mijn optie, zal ook wel goedkoper zijn
haha lekker creatief
Het is dat ik al een kast heb anders zou ik dat sowieso doenquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kijk ook naar hoelang je iets wil gaan gebruiken. Ik weet niet hoelang je daar in die kamer blijft wonen, maar let ook op wat je mee kan nemen als daar vertrekt. Daarom heb ik een cheap ass kapstok hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |