heb weinig keusquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:05 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Oh, je zet je bed gezellig in de huiskamer?
Ja, maar sommige bouwen er iig een klein muurtje tussen..quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
heb weinig keusmaar 9/10 studentenkamers hebben dat hoor
als je 2 kamers wil ben je extra geld kwijt
Hoe raar is dat als je student bent?quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:05 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Oh, je zet je bed gezellig in de huiskamer?
Heel veel niet hoor. Lijkt ook meteen echt zó veel kleiner wanneer je dat doetquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:06 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, maar sommige bouwen er iig een klein muurtje tussen..
neuh is niet nodig in mijn geval, zul je nog wel zienquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:06 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, maar sommige bouwen er iig een klein muurtje tussen..
oh, nou gefeliciteerdquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:06 schreef Ezell het volgende:
Over kamers gesproken... Ik heb mijn contract zonet weer met een jaar verlengd.![]()
Gaat hier per jaar omdat de huisbaas eerder problemen had met een meisje dat te lang bleef hangen
En wat is er erg met te lang blijven hangen? Beter dan leegstandquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:06 schreef Ezell het volgende:
Over kamers gesproken... Ik heb mijn contract zonet weer met een jaar verlengd.![]()
Gaat hier per jaar omdat de huisbaas eerder problemen had met een meisje dat te lang bleef hangen
gefeliciteerdquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:06 schreef Ezell het volgende:
Okequote:Op donderdag 30 mei 2013 20:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
neuh is niet nodig in mijn geval, zul je nog wel zien
Pff, wat een onzin..quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:06 schreef Ezell het volgende:
quote:
Dank u.quote:
Genoeg vraag naar kamers in Utrecht hoor.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En wat is er erg met te lang blijven hangen? Beter dan leegstand
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:10 schreef Ezell het volgende:
Overigens verkas ik zodra het kan naar Amsterdam. Dus geen bezwaar van mijn kant.
Ik zou ook niet weten waarom je dat zou willenquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Dank u.
[..]
Genoeg vraag naar kamers in Utrecht hoor.Maar ja, ik woon in een studentenwoning hè. Het is niet de bedoeling dat je hier na je studie blijft hangen.
Is lekker goedkoop hè. Dat meisje dat te lang bleef hangen, was al een jaar of twee afgestudeerd.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten waarom je dat zou willenHalf jaartje tijdens werk zoeken ofzo lijkt me begrijpelijk. Maar na een jaar wordt het toch niet zo handig
Ook niet heel gezellig voor de andere studenten
Godverquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is lekker goedkoop hè. Dat meisje dat te lang bleef hangen, was al een jaar of twee afgestudeerd.
mag je wel aanpassingen maken in de woning?quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
ezel help jij bent ook ikea meisje
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S09903820/
zou ik deze kledingrek/schoenenrek aan de achterkant ( dus de binnenkant ) van mijn deur kunnen bevestigen?
ik ben ezell niet, maar denk dat het moet lukken. Tenzij je huisbaas niet wil dat je in de deur boortquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
ezel help jij bent ook ikea meisje
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S09903820/
zou ik deze kledingrek/schoenenrek aan de achterkant ( dus de binnenkant ) van mijn deur kunnen bevestigen?
jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mag je wel aanpassingen maken in de woning?
oh even navragen voor de zekerheidquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik ben ezell niet, maar denk dat het moet lukken. Tenzij je huisbaas niet wil dat je in de deur boort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |