Sprekendquote:
Niks daarvan, het was Elmo ft. Anti & Grover.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:58 schreef Chai het volgende:
[..]TR gemacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
gebakken aubergine.. je kan ze ook vullen Karniyarikquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wat is dit? En kan niet. Heb geen oven
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Op deze manier hieronder?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sprekend![]()
Wil jij mijn sprookjes inlezen?
Dan slaap ik sneller
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niks daarvan, het was Elmo ft. Anti & Grover.
[..]
TR gemacht.
alfaquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:01 schreef Gorzalka het volgende:
Aubergines eten.
Ik stop ze meestal gewoon in mijn kont.
Zou in m'n muil proppenquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:00 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
oh man, krijg trek in. nl'ers weten niet.
Wel even voorverwarmen dan.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:01 schreef Gorzalka het volgende:
Aubergines eten.
Ja, ik wil graag dat je Belle en het Beest voor mij leestquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Op deze manier hieronder?
[..]oh... ja
!
Allahimquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:00 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
oh man, krijg trek in. nl'ers weten niet.
Mijn meest gebruikte WA smiley ding.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:01 schreef Gorzalka het volgende:
Aubergines eten.
je mag ook iets anders in je muil proppenquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:02 schreef Dqod het volgende:
Sherlock functie draaide weer eens overuren.. Hou gewoon jullie bakkes eens wanneer ik er niet ben![]()
[..]
Zou in m'n muil proppen
Je bent roddelbaar.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:02 schreef Dqod het volgende:
Sherlock functie draaide weer eens overuren.. Hou gewoon jullie bakkes eens wanneer ik er niet ben![]()
[..]
Zou in m'n muil proppen
Ik doe dat toch nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik wil graag dat je Belle en het Beest voor mij leest
gelijk 2000 kcal erbijquote:
Nee dank je, net al spaghetti gehadquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
je mag ook iets anders in je muil proppen
Blijkbaar jaquote:
Zullen we even muilen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou in m'n muil proppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ga eten maken dan, gekkerd.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:01 schreef Ambipur het volgende:
Krio, sorry. Heb honger en dan word ik een trut.
Rotkind ben jequote:
spaghetti, geen uitdagingquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee dank je, net al spaghetti gehad
[..]
Blijkbaar ja
Huh?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:03 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik ben terug op zijn 'be on the kijkuit' mixtape geland
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zullen we even muilen?
Oh wacht, je bent vrouw.Alsof jij dkut niet zou geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe was je werk meid?quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik zal je eens een rotkind gevenquote:
Nee, alleen als ik een man wasquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zullen we even muilen?
Oh wacht, je bent vrouw.Doe normaal, je bent m'n zusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.;s
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker boeiend, had honger en was net thuisquote:
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:
Als ik een man was had je me onweerstaanbaar gevonden.. T is puur om m'n jetsers en m'n gleuf dat je me niet wilquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, alleen als ik een man was![]()
Maar goed, he.. dakanniehe
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doe normaal, je bent m'n zus;s
Ja daarom ook die spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Lekker boeiend, had honger en was net thuis
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
dit is gwn de beste pokoe met fs green hoowrquote:
quote:
Je reinste discriminatie, ditquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als ik een man was had je me onweerstaanbaar gevonden.. T is puur om m'n jetsers en m'n gleuf dat je me niet wil
Bohhh praat niet zo.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als ik een man was had je me onweerstaanbaar gevonden.. T is puur om m'n jetsers en m'n gleuf dat je me niet wil
Kloptquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zal jou eens spoileren met rolladesquote:
Snap het wel hoor, neem haar niks kwalijkquote:
aardig gevoel voor ritme, de beste knul!quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:06 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
dit is gwn de beste pokoe met fs green hoowr
xdquote:
Heb ik dacht ik ook. Is dat geen energie bespaarstand ofso?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt![]()
Vrouwenx infinity
Mijn Iphonna gaat steeds van het internet af uit zichzelf, dus dan lijkt het wel alsof ik geen berichten heb, maar stiekem heb ik dat dan wel.
Echt.. slaan
Hell yeahquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zal jou eens spoileren met rollades
[..]
Snap het wel hoor, neem haar niks kwalijk
Wil je doen danquote:
Gelukkig geef je wel om mijn mannelijke karaktertrekjes he?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt![]()
Vrouwenx infinity
Mijn Iphonna gaat steeds van het internet af uit zichzelf, dus dan lijkt het wel alsof ik geen berichten heb, maar stiekem heb ik dat dan wel.
Echt.. slaan
Hardop soort van door mijn neus snap jequote:Op woensdag 29 mei 2013 20:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
xd![]()
Hardop of een beetje giechelend zoals alleen jij dat kan?
Volgens wise moet je dan je phonna ff resetten, maar heeft bij mij niet echt geholpen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb ik dacht ik ook. Is dat geen energie bespaarstand ofso?
als een varkentje¿quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hardop soort van door mijn neus snap je
Natte gleuven zijn ook wel een beetje viesquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zal jou eens spoileren met rollades
[..]
Snap het wel hoor, neem haar niks kwalijk
Jouw aanranden een keer in een steeg bij een afvalcontainer.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wil je doen dan
[..]
Gelukkig geef je wel om mijn mannelijke karaktertrekjes he?![]()
Tja.. Apple eh![]()
![]()
Ja alleen dat knijpen hoeft voor mij niet.. Dan word ik in stereo geknepenquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:08 schreef Dqod het volgende:
Gelukkig geef je wel om mijn mannelijke karaktertrekjes he?![]()
Tja.. Apple eh![]()
![]()
Rolladeshower @ my placequote:
Nee kaneelquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Natte gleuven zijn ook wel een beetje vies
Zitten je oren nu dicht?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hardop soort van door mijn neus snap je
Nee meer een beetje briezen alsn peerd.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:09 schreef ntm het volgende:
[..]
Krio, ik ben verdrietig omdat ambi gemeen doet tegen mijKom je me troosten?
Wel met champignonsausquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Rolladeshower @ my place
[..]
Nee kaneelGewoon nee
Maar geef ze maar hier dan hoor, weet er wel raad mee
Wat ga jij huilen wanneer ik je overrompel en je vervolgens de hele nacht ga peggen..quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jouw aanranden een keer in een steeg bij een afvalcontainer.
Gewoon braaf zijn dan, dan is er niks aan t handjequote:Op woensdag 29 mei 2013 20:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja alleen dat knijpen hoeft voor mij niet.. Dan word ik in stereo geknepen![]()
Hoewel ik dit weekend wel uitgedeeld heb!
Ik wist dat ik deze zo zou krijgen. Zo typisch voor jouw soortquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:09 schreef ntm het volgende:
[..]
Nootjes als paard:quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee meer een beetje briezen alsn peerd.
Neequote:
Maar volgens mij lijkt het zo want als ik scherm aan doe zie je heel even dat bolletje en daarna 3g of wifi staan.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens wise moet je dan je phonna ff resetten, maar heeft bij mij niet echt geholpen.
Maar goed, fijn om te weten dat ik niet de enige ben met dit probleem
Volgende natte gleuf die ik voor mijn neus krijg, zal ik doorverwijzen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee kaneelGewoon nee
Maar geef ze maar hier dan hoor, weet er wel raad mee
Uiteraardquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel met champignonsaus![]()
Zal ik nog een taart bakken?
Ik kreeg een stijfje.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat ga jij huilen wanneer ik je overrompel en je vervolgens de hele nacht ga peggen..
Tot bloedens toe mannetje
Wat zijn meer kenmerken van haar soort?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik wist dat ik deze zo zou krijgen. Zo typisch voor jouw soort
Dat is dan de kers op de taart, meidjequote:Op woensdag 29 mei 2013 20:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat ga jij huilen wanneer ik je overrompel en je vervolgens de hele nacht ga peggen..
Tot bloedens toe mannetje
[..]
Gewoon braaf zijn dan, dan is er niks aan t handje
typischquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik wist dat ik deze zo zou krijgen. Zo typisch voor jouw soort
quote:
Jammerquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee
[..]
Maar volgens mij lijkt het zo want als ik scherm aan doe zie je heel even dat bolletje en daarna 3g of wifi staan.
Geen heupenquote:
magic handsquote:
Jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Uiteraard
En neem je die dan mee? Zo ja: ja
Dealquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Volgende natte gleuf die ik voor mijn neus krijg, zal ik doorverwijzen.
Mits ik mag kijken natuurlijk.
quote:
Nee, frambozen die ik fijnstamp in je... Nou ja.. Het moge duidelijk zijnquote:
geen qoudricepsquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:12 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Geen heupen.
Geen kont.
Geen bovenbenen.
Spirit fingers.. Weet wat je zegt verdommequote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jammer![]()
Ja dat heb ik ook..![]()
En als ik dan iets anders aanklik, bijv wordfeud () dan stromen de wa's ineens binnen
?
Nouja zegquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nootjes als paard:
[ afbeelding ]
Ik ben altijd braaf, sis ..quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:11 schreef Dqod het volgende:
Gewoon braaf zijn dan, dan is er niks aan t handje
quote:
jaaaaaaaaaaa. gvd ahahah kut man ik dacht dat ikhet wist ahahquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Spirit fingers.. Weet wat je zegt verdomme
Je weet niet eens waar ik op doel. Nu fanta bezet is, is dit je volgende in te komen onderbroekje?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:12 schreef Montelly het volgende:
[..]
typisch
soort..
hoe generaliserend wil je het hebben
Stomquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Soms wel iddmaar dat ligt ook vaak aan WA zelf.
[..]
Nouja zeg
Dan is het goed toch? Gewoon fijn dat je je plek kent hier :$quote:
hahahahaahahhahaha ;pquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaa. gvd ahahah kut man ik dacht dat ikhet wist ahah
In DM dan. Een voorspelling van haar gedrag.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee Chai. Laatste keer dat ik dat deed had ik een ban.
Was hier laatst iemand die wilde wel. Ik had echter geen behoefte.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ook niet bijdehand, oke?
Ja, boven jou toch?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan is het goed toch? Gewoon fijn dat je je plek kent hier :$
Dat plaatje zie ik nu pas..quote:
Wijo hoog agressie gehaltequote:Op woensdag 29 mei 2013 20:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Deal
[..]![]()
[..]
Nee, frambozen die ik fijnstamp in je... Nou ja.. Het moge duidelijk zijn
Ik ben aan het knabbelen. Mn bitchmood is voorbij.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:15 schreef Chai het volgende:
[..]
In DM dan. Een voorspelling van haar gedrag.
Bwehehehe, wat ben je toch ook een ridderlijke man ehquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was hier laatst iemand die wilde wel. Ik had echter geen behoefte.
Hebben we samen Batman XXX gekeken.
Volgende keer zal ik even foto van jou laten zien en vragen wat ze wil.
Je mag op m'n rug meisje, maar wee je gebeente als je gaat zwepen, dan pleur ik je zo het kanaal in, MiVerstylequote:Op woensdag 29 mei 2013 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, boven jou toch?![]()
* wegrent.
Nee, voorlopig alleen die van jou en fanta. Jou onderbroekje heeft nu meer flora/fauna dus dat prevaleert.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je weet niet eens waar ik op doel. Nu fanta bezet is, is dit je volgende in te komen onderbroekje?
Straks misschien.. Eerst koffie zo :$quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wijo hoog agressie gehaltega eens door
Ik wist niet dat jij in mijn broekje wilde komen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:16 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee, voorlopig alleen die van jou en fanta. Jou onderbroekje heeft nu meer flora/fauna dus dat prevaleert.
Hou eens op jij miss spankyquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stom![]()
En ja het is dat veulentjes niet in vleekleurige multipla's kunnen rijden en dan onder het rijden meeklappen en dansen op skyradiomuziek.
Hey!!quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:13 schreef wise het volgende:
[..]
ofzo;
[ afbeelding ]
maar eerder dit
[ afbeelding ]
zoals de hipsterfag dat hij is![]()
Beetje zulke taferelen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:16 schreef Dqod het volgende:
Je mag op m'n rug meisje, maar wee je gebeente als je gaat zwepen, dan pleur ik je zo het kanaal in, MiVerstyle
Ok.. Ja.. En dan?quote:
lol, dirty mind is a joy foreverquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat plaatje zie ik nu pas..![]()
Viespeuk
just kiding braquote:
ow uit DM kan ik opmaken dat je daar behoorlijk van op de hoogte wasquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij in mijn broekje wilde komen.
Zeker.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bwehehehe, wat ben je toch ook een ridderlijke man eh
Wil ik ook wel even zien wat voor vlees ik in de kuip heb hoor
Akkoordquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje zulke taferelen?
[ afbeelding ]
Spanky?quote:
Vond het ook sprekendquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:19 schreef Dqod het volgende:
[..]!!!
Ja, ik trek ook standaard een hurrrdurr-hoofd zoals je weet.. Dus ja
Ja verwarrend. Je poste er niet gelijk een post onder met smiley'squote:Op woensdag 29 mei 2013 20:18 schreef wise het volgende:
[..]
lol, dirty mind is a joy forever
[..]
just kiding bra
of zoquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje zulke taferelen?
[ afbeelding ]
quote:
Dat doe je met je woorden, je woorden 4ebe. Want woorden zijn als kogels...quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Spanky?![]()
Ik spank hier nooit iemand, hoe kom je daar nou bij
Hehehehequote:Op woensdag 29 mei 2013 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker.
We hebben het wel een paar keer gehad over dat ze wel benieuwd is hoe het met een vrouw is.
Ja, heb geen foto'tje van haar. Ze heeft geen fb
quote:
En laatst ging je al aan de taco's door me.. Ik vind het vleiendquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ook. En dankzij jou ga ik zo aan de spaghetti
Je bent zelf sprekendquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
ow uit DM kan ik opmaken dat je daar behoorlijk van op de hoogte was
Maar woorden doen toch geen pijn?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat doe je met je woorden, je woorden 4ebe. Want woorden zijn als kogels...
Nee meer zulke.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje zulke taferelen?
[ afbeelding ]
quote:
Die eerste is echt een beetje herpaderp..quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:20 schreef wise het volgende:
[..]
of zo
[ afbeelding ]
ofzo
[ afbeelding ]
of dit
[ afbeelding ]
of toch di
[ afbeelding ]
reageer jij ook zo¿ met plagend bijten¿quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die eerste is echt een beetje herpaderp..![]()
Je ziet toch dat dat paard boos is?
Oja sticks and stonesquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar woorden doen toch geen pijn?
* gooit met een encyclopedie
Zal een foto van haar memmen maken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hehehehe![]()
Hmm, dat is wel jammer
Maken de volgende keer
quote:
Google. Lyricsquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:23 schreef fyah het volgende:
Jullie verstaan dit vast beter dan ik; op 1:50. Eerste line van Willem; ?wat? van mijn hart tot aan mijn ring.
De lyrics zetten "N.W.A in effect" als "een double U, een effect"quote:
Nee zoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Aw, schatje toch. Natuurlijk zal ik je troosten.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:09 schreef ntm het volgende:
[..]
waar gelijk op¿quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee zo
[ afbeelding ]
Gelijk BAM erop![]()
That sucks. Aparte muzieksmaak voor een autochtoonquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:25 schreef fyah het volgende:
[..]
De lyrics zetten "N.W.A in effect" als "een double U, een effect"waardeloos
Nee, alleen met een heftruck of mini-shovel, meneerquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oja sticks and stones
Kan jij wel een encyclopedie tillen, jongedame?
vroeger van trap gevallenquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
That sucks. Aparte muzieksmaak voor een autochtoon
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Aw, schatje toch. Natuurlijk zal ik je troosten. [ afbeelding ]
Hehehequote:Op woensdag 29 mei 2013 20:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, alleen met een heftruck of mini-shovel, meneer
Ga ik als ik thuis ben wel doenquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je hebt uberveel gemist!!! Lees terug.
quote:
Waarom historie doornemen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ga ik als ik thuis ben wel doen
Moet sowieso een keer de historie van deze SC doornemen
Ah, jij bent het luie type ja?quote:
Dank u.. geel met roze bloemetjes zijn hip en happening deze zomerquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hehehe
Mooie MI leverde dat opbob de bouwer helm staat je goed
En jij NTM. Zijn we allemaal klaar met dit gebitch.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:29 schreef krioro het volgende:
[..]! Ga jij robocurls nou maar verder het hof maken.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah, jij bent het luie type ja?
Nee, gewoon mooi... Zo'n zin bij iemand die lijkt op een baklavakooivechterquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:29 schreef krioro het volgende:
[..]! Ga jij robocurls nou maar verder het hof maken.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dank u.. geel met roze bloemetjes zijn hip en happening deze zomer
What's up met die gepainte voeten ?quote:
Ja? Dacht mintgroen met paarse ruitjesquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dank u.. geel met roze bloemetjes zijn hip en happening deze zomer
de echte versie wil je niet zienquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
What's up met die gepainte voeten ?![]()
Neequote:
quote:
haha schattigquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
What's up met die gepainte voeten ?![]()
Nu moet ik aan after eights denken?!quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Aw, schatje toch. Natuurlijk zal ik je troosten. [ afbeelding ]
Bemoei je er niet tegen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
En jij NTM. Zijn we allemaal klaar met dit gebitch.
Nou zeg, ik ben keilief.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, gewoon mooi... Zo'n zin bij iemand die lijkt op een baklavakooivechter
met je etenquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu moet ik aan after eights denken?!
Ik hoor 'keilief' gewoon met jouw stem nuquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Bemoei je er niet tegen.
[..]
Nou zeg, ik ben keilief.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:35 schreef wise het volgende:
zosks manier om indruk proberen te maken
[ afbeelding ]
Niets mis meequote:
Impliceer je nu dat ik een fatty ben?quote:
je was toch klein maar fijn¿quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Impliceer je nu dat ik een fatty ben?
Oeffffffff. Zou maar nee zeggen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:
Closequote:
dikkiequote:
Oke, dunnequote:
Ben je een chubby?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik ben obesitas, aangenaam.quote:
Nee dat nietquote:
Likje voor jou.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik ben obesitas, aangenaam.
Ik wou koekjes bakken vanavond en niet naar de sportschool.quote:
Doe allebeiquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wou koekjes bakken vanavond en niet naar de sportschool.
Nu ga ik maar wel naar de sportschool en geen koekjes bakken.
quote:
Watquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wou koekjes bakken vanavond en niet naar de sportschool.
Nu ga ik maar wel naar de sportschool en geen koekjes bakken.
Goed ideequote:
Ik zie jou al helemaal koekjes bakken jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Watik heb meestal andersom. Minus de koekjes bakken dan
Ik lik geen gezichten.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik haat het als mensen in mijn gezicht likken.. en ja dat komt sporadisch voor ..
Ja. Voel je je minder schuldig als je gaat eten. En gezien 2nutz reactie zul jij vast niet zo dik zijnquote:
Iddquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie jou al helemaal koekjes bakken ja(niet dus)
Ik weet niet of ik wil weten wat jij dan wel likt.quote:
dude....quote:
Het is niks vuigsquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik wil weten wat jij dan wel likt.
apart, het gaat over likken en dqod is er als de kippen bijquote:
IJsjes dan?quote:
quote:
wat lees ikquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee. Maar drink wel cupcake en muffin thee :s
Die maak ik zelfquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoe doe je die frosting. Lukt mij niet
Koffie was op, whatchagunnadoquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:51 schreef wise het volgende:
[..]
apart, het gaat over likken en dqod is er als de kippen bij
Collega van mij heeft een cupcake- trauma.. kon over niets anders hebben dan over gezamenlijk cupcakes bakken met je relatiequote:
Hoe mannelijk en woest, 2Nutz... Grrrrrr.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee. Maar drink wel cupcake en muffin thee :s
zou bijschenkenquote:
:$ :$ :$ :$quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Jij weet wel wat ik het liefste lik.
En wat slikken we vandaagquote:
Ga toch dm'en met ntm en ambi jonguhquote:
Dat heb ik hier nu al de hele tijdquote:
Okquote:
Dat komt strakjes wel weerquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Je natte gleuf betasten.
Oke, dan wil ik het niet weten ..quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Je natte gleuf betasten.
oh yuoquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat heb ik hier nu al de hele tijd__
In b4 "welke Bon"quote:
yuoquote:
Bon bon blocquote:
Een echte man heeft ook vrouwelijke trekjesquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoe mannelijk en woest, 2Nutz... Grrrrrr.
Lolquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Collega van mij heeft een cupcake- trauma.. kon over niets anders hebben dan over gezamenlijk cupcakes bakken met je relatie____!
Wat voor cupcakes maak jij?
quote:
Bring it onquote:
Jellyquote:
Sexy hoor.quote:
Ok.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, dan wil ik het niet weten ..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
youquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:57 schreef wise het volgende:
[..]
you
meOkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Helaas niet wat ik wil.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
:$ :$ :$ :$
Weet niks hoor :$
[..]
En wat slikken we vandaag
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:57 schreef wise het volgende:
[..]
you
meMeestal resulteert dat in een jankende tegenpartij, dus ik weet niet of dat zo'n goed idee isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Pralinequote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:55 schreef 2NutZ het volgende:
Prinsesroze meestalmet van die zilveren balletjes.
Die ookquote:
Mhm.. Niks mis meequote:
quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Meestal resulteert dat in een jankende tegenpartij, dus ik weet niet of dat zo'n goed idee is
Ja, maar ik ben niet degene die jankt dan he.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:00 schreef wise het volgende:
[..]
koop wel een ijsje voor je dan op de boulevard
Been therequote:Op woensdag 29 mei 2013 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Meestal resulteert dat in een jankende tegenpartij, dus ik weet niet of dat zo'n goed idee is
ze wil je bruine gehaktstaaf in dr smikkel hebbenquote:
Inclusief blauwe plekken en territorium krabsporen?quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:02 schreef wise het volgende:
[..]
ze wil je bruine gehaktstaaf in dr smikkel hebben
gvdquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben niet degene die jankt dan he.
En dan toch nog ijs voor mij kopen
even reactie uitlokken..quote:
Zo hoort het toch.. Onder de duim ditdatquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben niet degene die jankt dan he.
En dan toch nog ijs voor mij kopen
quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:02 schreef wise het volgende:
[..]
Onder de voet eerderquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zo hoort het toch.. Onder de duim ditdat
Gelieve geen foto's van mij in deze SC te posten, TR gemachtquote:
Leuke navelpiercingquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gelieve geen foto's van mij in deze SC te posten, TR gemacht
Gewoon overheen lopen idd.. En nog even extra vegen met je zool over t smoelwerk ookquote:
Ha, je mocht willen dat je zo cute was.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gelieve geen foto's van mij in deze SC te posten, TR gemacht
Weet je wat een medicijnbal is? Daarmee spelende kwam ik met mijn mond+kaak tegen de deur aan toen ik weggeduwd werd toen iemand van 100k zo'n bal voor zijn buik hield en op mij af kwam rennen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inclusief blauwe plekken en territorium krabsporen?
Nadat je in een modderveld hebt gelopen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gewoon overheen lopen idd.. En nog even extra vegen met je zool over t smoelwerk ook
Whehe.quote:
Ankyquote:
Cute is overrated.. Lang genoeg geweest, nu ijskoudquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ha, je mocht willen dat je zo cute was.
je bent mooiquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gewoon overheen lopen idd.. En nog even extra vegen met je zool over t smoelwerk ook
Ik dacht dat ik lomp wasquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Weet je wat een medicijnbal is? Daarmee spelende kwam ik met mijn mond+kaak tegen de deur aan toen ik weggeduwd werd toen iemand van 100k zo'n bal voor zijn buik hield en op mij af kwam rennen.
En er werd gejankt. Door mij. Flink ook.
Nee. De jouwe achterwaarts.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:02 schreef wise het volgende:
[..]
Blueberryquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Lekker hoor..
Cheesecake smaak?
Denk dat ik dronken was, kan t me niet meer herinneren :$quote:
Thnx.. Jij mag er ook zijnquote:
Muffin ben je ook.quote:
Cute is nooit overrated.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Cute is overrated.. Lang genoeg geweest, nu ijskoud
Retarded muffinpup it isquote:
Kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb echt zo hard gehuild en hij voelde zich zo schuldig
Je hebt mij wss gezien in je dromen.quote:
Ahwwwwquote:
Bij anderen niet nee, maar ik ben gewoon liever koud en alcoholistisch.. Works for mequote:Op woensdag 29 mei 2013 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Cute is nooit overrated.
Weet je die foto die ik je liet zien, van die qt 3.14 blond nerdmeisje?
12/10, zou mijn pener door 3 km glasscherven slepen om haar te horen ruften door een telefoon.
Als je eens wist zeg.. Bohquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:09 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Je hebt mij wss gezien in je dromen.
Maar ze wil me niet. Daardoor ben ik zo gefrustreerd als een T-rex die wil masturberen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bij anderen niet nee, maar ik ben gewoon liever koud en alcoholistisch.. Works for me
Hahaha wow![]()
!!!
In our hearts he lives on. (Lees dit in hollands engels)quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahwwww
Never forget retarded german sheppard pup 2012
Make it REALITY.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bij anderen niet nee, maar ik ben gewoon liever koud en alcoholistisch.. Works for me
Hahaha wow![]()
!!!
[..]
Als je eens wist zeg.. Boh
Vergeet ze nooit meer
Met alcohol zie je de ware aard van iemandquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ze wil me niet. Daardoor ben ik zo gefrustreerd als een T-rex die wil masturberen.
Koud en alcoholistisch gaan niet samen bij mij.
Normaal ben ik koud en afstandelijk.
Met alcohol ben ik een knuffelbeer.
Bespot die beesten niet hoor.. Met hun korte voorpootjesquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ze wil me niet. Daardoor ben ik zo gefrustreerd als een T-rex die wil masturberen.
Koud en alcoholistisch gaan niet samen bij mij.
Normaal ben ik koud en afstandelijk.
Met alcohol ben ik een knuffelbeer.
Wat is jouw ware aard?quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Met alcohol zie je de ware aard van iemand
Met de stem van de Lingo Rookvrouwquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In our hearts he lives on. (Lees dit in hollands engels)
quote:
Die zag ik gister nog bij jensenquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met de stem van de Lingo Rookvrouw__
Kutquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Met alcohol zie je de ware aard van iemand
Waarom denk je dat ze zo gefrustreerd zijn? Niet kunnen rukkenquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bespot die beesten niet hoor.. Met hun korte voorpootjes
Nee, die alcohol is idd het enige wat me nog een beetje warm maakt in m'n ziel/hart
Jij bent sowieso een knuffelbeer, niet lullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |