Collega van mij heeft een cupcake- trauma.. kon over niets anders hebben dan over gezamenlijk cupcakes bakken met je relatiequote:

Hoe mannelijk en woest, 2Nutz... Grrrrrr.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee. Maar drink wel cupcake en muffin thee :s

zou bijschenkenquote:

:$ :$ :$ :$quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Jij weet wel wat ik het liefste lik.
En wat slikken we vandaagquote:

Ga toch dm'en met ntm en ambi jonguhquote:

Dat heb ik hier nu al de hele tijdquote:

Okquote:
Dat komt strakjes wel weerquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Je natte gleuf betasten.

Oke, dan wil ik het niet weten ..quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Je natte gleuf betasten.

oh yuoquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat heb ik hier nu al de hele tijd__

In b4 "welke Bon"quote:

yuoquote:

Bon bon blocquote:

Een echte man heeft ook vrouwelijke trekjesquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoe mannelijk en woest, 2Nutz... Grrrrrr.
Lolquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Collega van mij heeft een cupcake- trauma.. kon over niets anders hebben dan over gezamenlijk cupcakes bakken met je relatie____!
Wat voor cupcakes maak jij?
quote:

Bring it onquote:

Jellyquote:

Sexy hoor.quote:
Ok.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, dan wil ik het niet weten ..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept

youquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡

quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww

quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:57 schreef wise het volgende:
[..]
you
meOkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.

Helaas niet wat ik wil.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
:$ :$ :$ :$
Weet niks hoor :$
[..]
En wat slikken we vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |