In DM dan. Een voorspelling van haar gedrag.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee Chai. Laatste keer dat ik dat deed had ik een ban.
Was hier laatst iemand die wilde wel. Ik had echter geen behoefte.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ook niet bijdehand, oke?
Ja, boven jou toch?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan is het goed toch? Gewoon fijn dat je je plek kent hier :$
Dat plaatje zie ik nu pas..quote:
Wijo hoog agressie gehaltequote:Op woensdag 29 mei 2013 20:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Deal
[..]![]()
[..]
Nee, frambozen die ik fijnstamp in je... Nou ja.. Het moge duidelijk zijn
Ik ben aan het knabbelen. Mn bitchmood is voorbij.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:15 schreef Chai het volgende:
[..]
In DM dan. Een voorspelling van haar gedrag.
Bwehehehe, wat ben je toch ook een ridderlijke man ehquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was hier laatst iemand die wilde wel. Ik had echter geen behoefte.
Hebben we samen Batman XXX gekeken.
Volgende keer zal ik even foto van jou laten zien en vragen wat ze wil.
Je mag op m'n rug meisje, maar wee je gebeente als je gaat zwepen, dan pleur ik je zo het kanaal in, MiVerstylequote:Op woensdag 29 mei 2013 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, boven jou toch?![]()
* wegrent.
Nee, voorlopig alleen die van jou en fanta. Jou onderbroekje heeft nu meer flora/fauna dus dat prevaleert.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je weet niet eens waar ik op doel. Nu fanta bezet is, is dit je volgende in te komen onderbroekje?
Straks misschien.. Eerst koffie zo :$quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wijo hoog agressie gehaltega eens door
Ik wist niet dat jij in mijn broekje wilde komen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:16 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee, voorlopig alleen die van jou en fanta. Jou onderbroekje heeft nu meer flora/fauna dus dat prevaleert.
Hou eens op jij miss spankyquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stom![]()
En ja het is dat veulentjes niet in vleekleurige multipla's kunnen rijden en dan onder het rijden meeklappen en dansen op skyradiomuziek.
Hey!!quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:13 schreef wise het volgende:
[..]
ofzo;
[ afbeelding ]
maar eerder dit
[ afbeelding ]
zoals de hipsterfag dat hij is![]()
Beetje zulke taferelen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:16 schreef Dqod het volgende:
Je mag op m'n rug meisje, maar wee je gebeente als je gaat zwepen, dan pleur ik je zo het kanaal in, MiVerstyle
Ok.. Ja.. En dan?quote:
lol, dirty mind is a joy foreverquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat plaatje zie ik nu pas..![]()
Viespeuk
just kiding braquote:
ow uit DM kan ik opmaken dat je daar behoorlijk van op de hoogte wasquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij in mijn broekje wilde komen.
Zeker.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bwehehehe, wat ben je toch ook een ridderlijke man eh
Wil ik ook wel even zien wat voor vlees ik in de kuip heb hoor
Akkoordquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje zulke taferelen?
[ afbeelding ]
Spanky?quote:
Vond het ook sprekendquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:19 schreef Dqod het volgende:
[..]!!!
Ja, ik trek ook standaard een hurrrdurr-hoofd zoals je weet.. Dus ja
Ja verwarrend. Je poste er niet gelijk een post onder met smiley'squote:Op woensdag 29 mei 2013 20:18 schreef wise het volgende:
[..]
lol, dirty mind is a joy forever
[..]
just kiding bra
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |