Kloptquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als ik een man was had je me onweerstaanbaar gevonden.. T is puur om m'n jetsers en m'n gleuf dat je me niet wil
Zal jou eens spoileren met rolladesquote:
Snap het wel hoor, neem haar niks kwalijkquote:
aardig gevoel voor ritme, de beste knul!quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:06 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
dit is gwn de beste pokoe met fs green hoowr
xdquote:
Heb ik dacht ik ook. Is dat geen energie bespaarstand ofso?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt![]()
Vrouwenx infinity
Mijn Iphonna gaat steeds van het internet af uit zichzelf, dus dan lijkt het wel alsof ik geen berichten heb, maar stiekem heb ik dat dan wel.
Echt.. slaan
Hell yeahquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zal jou eens spoileren met rollades
[..]
Snap het wel hoor, neem haar niks kwalijk
Wil je doen danquote:
Gelukkig geef je wel om mijn mannelijke karaktertrekjes he?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt![]()
Vrouwenx infinity
Mijn Iphonna gaat steeds van het internet af uit zichzelf, dus dan lijkt het wel alsof ik geen berichten heb, maar stiekem heb ik dat dan wel.
Echt.. slaan
Hardop soort van door mijn neus snap jequote:Op woensdag 29 mei 2013 20:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
xd![]()
Hardop of een beetje giechelend zoals alleen jij dat kan?
Volgens wise moet je dan je phonna ff resetten, maar heeft bij mij niet echt geholpen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb ik dacht ik ook. Is dat geen energie bespaarstand ofso?
als een varkentjeżquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hardop soort van door mijn neus snap je
Natte gleuven zijn ook wel een beetje viesquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zal jou eens spoileren met rollades
[..]
Snap het wel hoor, neem haar niks kwalijk
Jouw aanranden een keer in een steeg bij een afvalcontainer.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wil je doen dan
[..]
Gelukkig geef je wel om mijn mannelijke karaktertrekjes he?![]()
Tja.. Apple eh![]()
![]()
Ja alleen dat knijpen hoeft voor mij niet.. Dan word ik in stereo geknepenquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:08 schreef Dqod het volgende:
Gelukkig geef je wel om mijn mannelijke karaktertrekjes he?![]()
Tja.. Apple eh![]()
![]()
Rolladeshower @ my placequote:
Nee kaneelquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Natte gleuven zijn ook wel een beetje vies
Zitten je oren nu dicht?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hardop soort van door mijn neus snap je
Nee meer een beetje briezen alsn peerd.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:09 schreef ntm het volgende:
[..]
Krio, ik ben verdrietig omdat ambi gemeen doet tegen mijKom je me troosten?
Wel met champignonsausquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Rolladeshower @ my place
[..]
Nee kaneelGewoon nee
Maar geef ze maar hier dan hoor, weet er wel raad mee
Wat ga jij huilen wanneer ik je overrompel en je vervolgens de hele nacht ga peggen..quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jouw aanranden een keer in een steeg bij een afvalcontainer.
Gewoon braaf zijn dan, dan is er niks aan t handjequote:Op woensdag 29 mei 2013 20:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja alleen dat knijpen hoeft voor mij niet.. Dan word ik in stereo geknepen![]()
Hoewel ik dit weekend wel uitgedeeld heb!
Ik wist dat ik deze zo zou krijgen. Zo typisch voor jouw soortquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:09 schreef ntm het volgende:
[..]
Krio, ik ben verdrietig omdat ambi gemeen doet tegen mijKom je me troosten?
Nootjes als paard:quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee meer een beetje briezen alsn peerd.
Neequote:
Maar volgens mij lijkt het zo want als ik scherm aan doe zie je heel even dat bolletje en daarna 3g of wifi staan.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens wise moet je dan je phonna ff resetten, maar heeft bij mij niet echt geholpen.
Maar goed, fijn om te weten dat ik niet de enige ben met dit probleem
Volgende natte gleuf die ik voor mijn neus krijg, zal ik doorverwijzen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee kaneelGewoon nee
Maar geef ze maar hier dan hoor, weet er wel raad mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |