Sprekendquote:
Niks daarvan, het was Elmo ft. Anti & Grover.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:58 schreef Chai het volgende:
[..]TR gemacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
gebakken aubergine.. je kan ze ook vullen Karniyarikquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wat is dit? En kan niet. Heb geen oven
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
Op deze manier hieronder?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sprekend![]()
Wil jij mijn sprookjes inlezen?
Dan slaap ik sneller
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niks daarvan, het was Elmo ft. Anti & Grover.
[..]
TR gemacht.
alfaquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:01 schreef Gorzalka het volgende:
Aubergines eten.
Ik stop ze meestal gewoon in mijn kont.
Zou in m'n muil proppenquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:00 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
oh man, krijg trek in. nl'ers weten niet.
Wel even voorverwarmen dan.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:01 schreef Gorzalka het volgende:
Aubergines eten.
Ja, ik wil graag dat je Belle en het Beest voor mij leestquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Op deze manier hieronder?
[..]oh... ja
!
Allahimquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:00 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
oh man, krijg trek in. nl'ers weten niet.
Mijn meest gebruikte WA smiley ding.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:01 schreef Gorzalka het volgende:
Aubergines eten.
je mag ook iets anders in je muil proppenquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:02 schreef Dqod het volgende:
Sherlock functie draaide weer eens overuren.. Hou gewoon jullie bakkes eens wanneer ik er niet ben![]()
[..]
Zou in m'n muil proppen
Je bent roddelbaar.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:02 schreef Dqod het volgende:
Sherlock functie draaide weer eens overuren.. Hou gewoon jullie bakkes eens wanneer ik er niet ben![]()
[..]
Zou in m'n muil proppen
Ik doe dat toch nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik wil graag dat je Belle en het Beest voor mij leest
gelijk 2000 kcal erbijquote:
Nee dank je, net al spaghetti gehadquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
je mag ook iets anders in je muil proppen
Blijkbaar jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |