of zoquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje zulke taferelen?
[ afbeelding ]
quote:
Dat doe je met je woorden, je woorden 4ebe. Want woorden zijn als kogels...quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Spanky?![]()
Ik spank hier nooit iemand, hoe kom je daar nou bij
Hehehehequote:Op woensdag 29 mei 2013 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker.
We hebben het wel een paar keer gehad over dat ze wel benieuwd is hoe het met een vrouw is.
Ja, heb geen foto'tje van haar. Ze heeft geen fb
quote:
En laatst ging je al aan de taco's door me.. Ik vind het vleiendquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ook. En dankzij jou ga ik zo aan de spaghetti
Je bent zelf sprekendquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
ow uit DM kan ik opmaken dat je daar behoorlijk van op de hoogte was
Maar woorden doen toch geen pijn?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat doe je met je woorden, je woorden 4ebe. Want woorden zijn als kogels...
Nee meer zulke.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje zulke taferelen?
[ afbeelding ]
quote:
Die eerste is echt een beetje herpaderp..quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:20 schreef wise het volgende:
[..]
of zo
[ afbeelding ]
ofzo
[ afbeelding ]
of dit
[ afbeelding ]
of toch di
[ afbeelding ]
reageer jij ook zo¿ met plagend bijten¿quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die eerste is echt een beetje herpaderp..![]()
Je ziet toch dat dat paard boos is?
Oja sticks and stonesquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar woorden doen toch geen pijn?
* gooit met een encyclopedie
Zal een foto van haar memmen maken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hehehehe![]()
Hmm, dat is wel jammer
Maken de volgende keer
quote:
Google. Lyricsquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:23 schreef fyah het volgende:
Jullie verstaan dit vast beter dan ik; op 1:50. Eerste line van Willem; ?wat? van mijn hart tot aan mijn ring.
De lyrics zetten "N.W.A in effect" als "een double U, een effect"quote:
Nee zoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Aw, schatje toch. Natuurlijk zal ik je troosten.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:09 schreef ntm het volgende:
[..]
Krio, ik ben verdrietig omdat ambi gemeen doet tegen mijKom je me troosten?
waar gelijk op¿quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee zo
[ afbeelding ]
Gelijk BAM erop![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |