quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:57 schreef wise het volgende:
[..]
you
meMeestal resulteert dat in een jankende tegenpartij, dus ik weet niet of dat zo'n goed idee isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Pralinequote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:55 schreef 2NutZ het volgende:
Prinsesroze meestalmet van die zilveren balletjes.
Die ookquote:
Mhm.. Niks mis meequote:
quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Meestal resulteert dat in een jankende tegenpartij, dus ik weet niet of dat zo'n goed idee is
Ja, maar ik ben niet degene die jankt dan he.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:00 schreef wise het volgende:
[..]
koop wel een ijsje voor je dan op de boulevard
Been therequote:Op woensdag 29 mei 2013 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Meestal resulteert dat in een jankende tegenpartij, dus ik weet niet of dat zo'n goed idee is
ze wil je bruine gehaktstaaf in dr smikkel hebbenquote:
Inclusief blauwe plekken en territorium krabsporen?quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:02 schreef wise het volgende:
[..]
ze wil je bruine gehaktstaaf in dr smikkel hebben
gvdquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben niet degene die jankt dan he.
En dan toch nog ijs voor mij kopen
even reactie uitlokken..quote:
Zo hoort het toch.. Onder de duim ditdatquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben niet degene die jankt dan he.
En dan toch nog ijs voor mij kopen
quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:02 schreef wise het volgende:
[..]
ze wil je bruine gehaktstaaf in dr smikkel hebben
Onder de voet eerderquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zo hoort het toch.. Onder de duim ditdat
Gelieve geen foto's van mij in deze SC te posten, TR gemachtquote:
Leuke navelpiercingquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gelieve geen foto's van mij in deze SC te posten, TR gemacht
Gewoon overheen lopen idd.. En nog even extra vegen met je zool over t smoelwerk ookquote:
Ha, je mocht willen dat je zo cute was.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gelieve geen foto's van mij in deze SC te posten, TR gemacht
Weet je wat een medicijnbal is? Daarmee spelende kwam ik met mijn mond+kaak tegen de deur aan toen ik weggeduwd werd toen iemand van 100k zo'n bal voor zijn buik hield en op mij af kwam rennen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inclusief blauwe plekken en territorium krabsporen?
Nadat je in een modderveld hebt gelopen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gewoon overheen lopen idd.. En nog even extra vegen met je zool over t smoelwerk ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |