alsof iemand naar de OP kijktquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:50 schreef Montelly het volgende:
Er staan mensenin OP die hier vrijwel nooit postengeldt eigenlijk voor 80% ui's die in OP staan
Wat bazel je, vrouw?quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Kom er eens voor uit, na de Panzer soap kan dit er ook bij en dan hebben we alles gehad
quote:
quote:
Dit. Wil ik ook wel. Bijkomend voordeel voor jou is dat al het vuil uit je dreads niet aan het pak blijven plakkenquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:51 schreef Murdera het volgende:
Beter komen die stormvaste pakken weer eens terug. ipv altijd uitverkocht.
Daar wil ik mijn vakantiegeld wel aan uitgeven.
Stormvast? Als in...?quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:51 schreef Murdera het volgende:
Beter komen die stormvaste pakken weer eens terug. ipv altijd uitverkocht.
Daar wil ik mijn vakantiegeld wel aan uitgeven.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit. Wil ik ook wel. Bijkomend voordeel voor jou is dat al het vuil uit je dreads niet aan het pak blijven plakken
Niet mijn dingquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:53 schreef wise het volgende:
@ TT;
ik zag gister iemand in zon suit lopen
[ afbeelding ]
Alleen iets te groot jasje en een zelfde kleur stropdas
http://www.indochino.com/(...)m-indigo-stripe-suitquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:53 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Stormvast? Als in...?
Ik weet nog mijn allereerste cocktailjurkIk was zo gelukkig
Moet je wel echt een neger voor zijn.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:53 schreef wise het volgende:
@ TT;
[ afbeelding ]
freaking awesome;quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit. Wil ik ook wel. Bijkomend voordeel voor jou is dat al het vuil uit je dreads niet aan het pak blijven plakken
quote:
ansich wel gedurfde kleur, maar doe het dan goedquote:
Mooiquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
http://www.indochino.com/(...)m-indigo-stripe-suit
Wat denk je van jurken?quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:54 schreef Ambipur het volgende:
Dure pakken zijn mooi... Helaas trekken mannen vaak niet de juiste aan...
Ik was even op zoek naar onze stijljurken, maar het zijn er te veelquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wat denk je van jurken?
Voordeel daarvan is dat minder dure jurken ook heel mooi kunnen zijn. Alleen trekken vrouwen nog steeds vaak de verkeerde aan
Ja, ik vind dat dus niet mooi dat opvallende. Hou meer van stylish kleurenquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:54 schreef wise het volgende:
[..]
ansich wel gedurfde kleur, maar doe het dan goed
quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat dus niet mooi dat opvallende. Hou meer van stylish kleuren
btw
http://www.indochino.com/product/the-nanotech-navy-blue-suit
Deze is wel op voorraad?
Hmm als je de juiste jurk vindt wel jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik was even op zoek naar onze stijljurken, maar het zijn er te veel![]()
Jurken zijn beter en passen vaak wel goed.. Mannen snappen niet hoe een pak werkt
Ja, lijkt er wel op... zijn veel meer van in store. Ook vesten e.d. met die nanotechquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:58 schreef Murdera het volgende:
[..]ik zat alleen naar nanotech storm versies te kijken. Dit is verder helemaal hetzelfde, maar dan zonder zon nek unit toch?
Zou ik niet doen als ik jou was.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mur, jij hebt verstand van pakken.
Kan iemand met mijn huidskleur een wit pak hebben?
Wajowquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, lijkt er wel op... zijn veel meer van in store. Ook vesten e.d. met die nanotech
Klinkt goed, weet jij wat een local alteration service is?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
WajowBeter komt mijn vakantiegeld dan snel binnen
Ook wel mooi:
Every Indochino purchase is backed by our Perfect Fit Promise. If your order is anything less than perfect, take it to a local alteration service and have it adjusted on us.
Locale kleermakerquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klinkt goed, weet jij wat een local alteration service is?
Gewoon een gouden schaar of zo iets, maar dan een wat betere, die pakken kan vermaken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klinkt goed, weet jij wat een local alteration service is?
Neequote:
Zal een teleurstellende ervaring zijn danquote:
quote:
Oke thanksquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gewoon een gouden schaar of zo iets, maar dan een wat betere, die pakken kan vermaken.
Ik zag het ja.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:03 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zal een teleurstellende ervaring zijn dan
Jaquote:
Mjah ik heb er 3.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Oke thanks
Ik zit nu ook te twijfelen... heb nu ook een maatpak, rond die prijzen die op die site staan. Maar ben als de dood dat daar vlekken in komen of pakweg vies worden
Ga gewoon naar een Turk.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gewoon een gouden schaar of zo iets, maar dan een wat betere, die pakken kan vermaken.
Ik zit al dagen te denken waar die UI me bekend van voorkomt.quote:
Lijkt een beetje op die neger die telkens nep pics postte in LIF in wat draag je nu.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:53 schreef wise het volgende:
@ TT;
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op die neger die telkens nep pics postte in LIF in wat draag je nu.
Welk stel?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh. Dacht we hebben een nieuw stel hier.
[ afbeelding ]
Dit soort dragen Turken veelal.
Ja heb alleen deel 1-6, moet de laatste 4 nog zien te bemachtigen alleen het probleem is dat ze tijdens de periode dat ik ze begon te lezen de omslagen gingen veranderen en ik wil dat nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zit al dagen te denken waar die UI me bekend van voorkomt.
Maar nu vind ik je tofjes.
Ja, die nette moet je ook naar een stomerij brengen. Gebruik van mij alleen op speciale gelegenhedenquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mjah ik heb er 3.
1 cheap, daar maakt het niet zo uit als hij vies is.
1 nette, waar ik zeer zorgvuldig mee omga.
en 1 voor in de zomer, die nu niet meer goed past, en dus vermaakt moet worden.
Vervelend ookquote:
Autiquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:05 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja heb alleen deel 1-6, moet de laatste 4 nog zien te bemachtigen alleen het probleem is dat ze tijdens de periode dat ik ze begon te lezen de omslagen gingen veranderen en ik wil dat niet
Jep, maar draag hem daarom ook niet zo veel.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, die nette moet je ook naar een stomerij brengen. Gebruik van mij alleen op speciale gelegenheden
Nee, precies. En bij zo'n nanotech suit is die angst wat minder denk ik, ofsoquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jep, maar draag hem daarom ook niet zo veel.
Dat doet DC zo vaakquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:05 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja heb alleen deel 1-6, moet de laatste 4 nog zien te bemachtigen alleen het probleem is dat ze tijdens de periode dat ik ze begon te lezen de omslagen gingen veranderen en ik wil dat niet
Iedereen hier tochquote:
You're kidding?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:06 schreef Robophatt het volgende:
[..]
http://www.ehow.com/about(...)vailable.html#page=0
Moeilijk om mee om te gaan.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:06 schreef Robophatt het volgende:
[..]
http://www.ehow.com/about(...)vailable.html#page=0
Truequote:
Jep, nu draag ik ook alleen een pak als ik echt denk dat het de hele dag mooi weer is enzoquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, precies. En bij zo'n nanotech suit is die angst wat minder denk ik, ofso
Ja die zijn echt geweldig ja. Vind het verhaal sowieso fantastisch.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat doet DC zo vaakStaat zo lelijk in de kast.
Absolute Sandman is mooi. 2 van die enorm dikke, leergebonden boeken. Jammer dat ze zo duur zijn.
Ik heb ze alleen digitaal.
Neequote:
Ja nogal. Voor mezelf ook want als ik iemand leuk vind en het is wederzijds weet ik toch al dat het gedoemd is om te falenquote:
Valt er geen middenweg te vinden?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:10 schreef Robophatt het volgende:
Ja nogal. Voor mezelf ook want als ik iemand leuk vind en het is wederzijds weet ik toch al dat het gedoemd is om te falen
Ik heb daar ook heel erg last van gehad een periode. Je moet steeds tegen je zin in een stapje verder gaan bij een interessant persoon.. en ook al voel je je daar zwaar kut bij (fysiek ook), toch doorgaan. Het word srs makkelijker.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee
[..]
Ja nogal. Voor mezelf ook want als ik iemand leuk vind en het is wederzijds weet ik toch al dat het gedoemd is om te falen
Ik lees een gewoon boek, dan een graphic. Beetje afwisselen enzo.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:09 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja die zijn echt geweldig ja. Vind het verhaal sowieso fantastisch.
Maar goed, zal er vast nog wel aan komen. Ben even non-actief geweest met m'n graphic novels omdat ik weer even naar boeken gewisseld ben. Maar dat zal binnenkort wel weer afwisselen.
Het helpt voor mij wel als die ander dat ook een beetje is.quote:
Durf je je niet kwetsbaar op te stellen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee
[..]
Ja fysiek is het ook inderdaad.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb daar ook heel erg last van gehad een periode. Je moet steeds tegen je zin in een stapje verder gaan bij een interessant persoon.. en ook al voel je je daar zwaar kut bij (fysiek ook), toch doorgaan. Het word srs makkelijker.
Ja dat is wel een goeie idd. Heb wel weer zin n een graphicquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lees een gewoon boek, dan een graphic. Beetje afwisselen enzo.
Doe ik niet neequote:Op woensdag 29 mei 2013 11:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Durf je je niet kwetsbaar op te stellen?
Ocharme! Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee
[..]
Houd ik niet van, zit er ook niet in bij mijquote:
Is niet zielig hoor, ik ben heel goed in single zijn. Is soms vooral vervelend voor anderenquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ocharme! Hoe oud ben je eigenlijk?
Heb je dan ook een zwaar gevoel op de maag? misselijk, weinig eetlust, droge mond vaak...quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja fysiek is het ook inderdaad.
Hm heb vooral zoiets van kom vast wel iemand tegen voor wie ik echt voor 100% wil gaan. Het moet dan ook echt van mijn kant komen en ik vind het wel fijn om een beetje mijn best te moeten doen.
[..]
Ja dat is wel een goeie idd. Heb wel weer zin n een graphicDie lees je ook snel uit.
[..]
Doe ik niet nee
Je kan er alleen wat mee verdienen als het faalt, een gebroken hartquote:
Jezelf kwetsbaar openstellen is lastig, maar je verliest er niets mee. Helemaal niets.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je kan er alleen wat mee verdienen als het faalt, een gebroken hart
Ja dat kan ik me voorstellen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je dan ook een zwaar gevoel op de maag? misselijk, weinig eetlust, droge mond vaak...
Had ik wel, heel vervelend omdat je ook niet jezelf kan geven zoals je wil. Heb het nu nog steeds wel lichtelijk maar ik kan er steeds beter mee omgaan.
Hielp bij mij door me gewoon in het diepe te gooien wat dat betreft, uit de comfortzone.
En ik heb erg geleerd om open te zijn dat helpt echt heel erg
ok ik ben net wakker ben nu zeer kwetsbaarquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jezelf kwetsbaar openstellen is lastig, maar je verliest er niets mee. Helemaal niets.Het is goed voor je ontwikkeling.
Hmm. "Emotionally unavailable", "aseksueel", liggen die dingen eigenlijk niet heel erg dicht op onzekerheid?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Houd ik niet van, zit er ook niet in bij mij
[..]
Is niet zielig hoor, ik ben heel goed in single zijn. Is soms vooral vervelend voor anderen
23
Dan zal ze eerder afstand creeeren omdat het allemaal te dichtbij komt denk ik.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hmm. "Emotionally unavasilable", "aseksueel", liggen die dingen eigenlijk niet heel erg dicht op onzekerheid?Als in, "ik weet niet of ik wel daadwerkelijk leuk ben dus ik houd mezelf gesloten zodat ik tenminste niet teveel investeer en dus niet te zwaar gekwetst kan worden?"
Wat als ik jou heel leuk zou vinden en je dat gevoel compleet geef? Dus niet alleen zeggen, maar dat je daadwerkelijk voelt dat ik je de allerleukste vind dit dat. Wat gebeurt er dan?
Ja ik kan me er echt over opvreten...quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je dan ook een zwaar gevoel op de maag? misselijk, weinig eetlust, droge mond vaak...
Had ik wel, heel vervelend omdat je ook niet jezelf kan geven zoals je wil. Heb het nu nog steeds wel lichtelijk maar ik kan er steeds beter mee omgaan.
Hielp bij mij door me gewoon in het diepe te gooien wat dat betreft, uit de comfortzone.
En ik heb erg geleerd om open te zijn dat helpt echt heel erg
Ja, voor die andere persoon. Maar jezelf ook omdat je constant in conflict met jezelf zit. Je wilt wel, maar je kan niet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me voorstellen.
Het is verschrikkelijk moeilijk om om te gaan met iemand die niet alleen heel erg moeite heeft met genegenheid tonen, maar dan ook nog heel erg gesloten is.
Wat komt te dichtbij? De kans om zwaarder gekwetst te worden?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan zal ze eerder afstand creeeren omdat het allemaal te dichtbij komt denk ik.
Neutrale smiley om een lap tekst een beetje te onderbreken, zodat het gemakkelijker leest.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:22 schreef wolvendagen het volgende:
waarom gebruiken jullie de ""-smiley hierin
Moet lachen om die en dat maakt het zoveel less srs
Nou in het begin is dat helemaal geweldig, maar dat duurt nooit lang. Tot nu toe in ieder geval niet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hmm. "Emotionally unavailable", "aseksueel", liggen die dingen eigenlijk niet heel erg dicht op onzekerheid?Als in, "ik weet niet of ik wel daadwerkelijk leuk ben dus ik houd mezelf gesloten zodat ik tenminste niet teveel investeer en dus niet te zwaar gekwetst kan worden?"
Wat als ik jou heel leuk zou vinden en je dat gevoel compleet geef? Dus niet alleen zeggen, maar dat je daadwerkelijk voelt dat ik je de allerleukste vind dit dat.Wat gebeurt er dan?
Dat kan ik me voorstellen ja. Toch kan ik niet begrijpen waarom het zo moeilijk kan zijn om genegenheid te tonen. Is dat niet iets wat je gewoon doet? Nouja, nee dus.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, voor die andere persoon. Maar jezelf ook omdat je constant in conflict met jezelf zit. Je wilt wel, maar je kan niet.
Hij is niet neutraal. Vind 'm gemeen en sarcastisch.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat komt te dichtbij? De kans om zwaarder gekwetst te worden?
[..]
Neutrale smiley om een lap tekst een beetje te onderbreken, zodat het gemakkelijker leest.
Zit je er mee? Zoek hulp. zit je er niet mee, carry onquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:23 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nou in het begin is dat helemaal geweldig, maar dat duurt nooit lang. Tot nu toe in ieder geval niet.
Wijo hoe herkenbaarquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:22 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja ik kan me er echt over opvreten...
Ik heb wel ooit een langere relatie gehad, maar achteraf baal ik ook gewoon van die relatie want ik was nooit echt gek op die kerel. Moest het van mezelf gewoon een keer proberen.
Ben wel beetje met iemand aan het daten geweest en dat is allemaal wel leuk en aardig maar zijn verwachtingen liggen nu hoger en ik heb er eigenlijk geen zin meer in zeg maar.
Mensen snappen niet wanneer ze dat wel en niet moeten gebruikenquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:22 schreef wolvendagen het volgende:
waarom gebruiken jullie de ""-smiley hierin
Moet lachen om die en dat maakt het zoveel less srs
Zou je wel zeggen maar, idd.. neequote:Op woensdag 29 mei 2013 11:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen ja. Toch kan ik niet begrijpen waarom het zo moeilijk kan zijn om genegenheid te tonen. Is dat niet iets wat je gewoon doet? Nouja, nee dus.dat heb ik nu wel door.
Hardopquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mensen snappen niet wanneer ze dat wel en niet moeten gebruiken
Er is weer grote uitverkoop op cheapcomics.com, ik moet mezelf dan weer zo inhouden.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dat is wel een goeie idd. Heb wel weer zin n een graphicDie lees je ook snel uit.
Aseksueel is wel iets totaal anders. Dat heeft echt te maken met behoefte en aantrekking. Dat is er dan gewoon niet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hmm. "Emotionally unavailable", "aseksueel", liggen die dingen eigenlijk niet heel erg dicht op onzekerheid?Als in, "ik weet niet of ik wel daadwerkelijk leuk ben dus ik houd mezelf gesloten zodat ik tenminste niet teveel investeer en dus niet te zwaar gekwetst kan worden?"
Wat als ik jou heel leuk zou vinden en je dat gevoel compleet geef? Dus niet alleen zeggen, maar dat je daadwerkelijk voelt dat ik je de allerleukste vind dit dat.Wat gebeurt er dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een-gelukkig-gelukkig-hoog-intensivering-smiley-zakelijke-persoon-silhouet-met-gele-koffertje-centru.jpg
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Wat gebeurt er na die periode? Ga je dan lopen kutten? Je geheimen zijn veilig bij mij, ik zit in mijn laatste jaar van Amateurinternetpsychologie.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:23 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nou in het begin is dat helemaal geweldig, maar dat duurt nooit lang. Tot nu toe in ieder geval niet.
Hmm yeah, en hij heeft ook wel een beetje zo'n Lamon-feel.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij is niet neutraal. Vind 'm gemeen en sarcastisch.
Over het algemeen niet echt. Ik vind een relatie niet direct het grootste geluk in het leven eerlijk gezegd . Ik zal nooit een relatie willen om maar een relatie te hebben.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zit je er mee? Zoek hulp. zit je er niet mee, carry on
Hoe heb je dat precies gedaan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:26 schreef 2NutZ het volgende:
Als je echt die klik hebt met iemand merk je dat wel en dan wil je ook meer moeite doen en gaat het vanzelf makkelijker.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:27 schreef wolvendagen het volgende:
nootjesJezus teringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een-gelukkig-gelukkig-hoog-intensivering-smiley-zakelijke-persoon-silhouet-met-gele-koffertje-centru.jpg
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Is het ook nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Over het algemeen niet echt. Ik vind een relatie niet direct het grootste geluk in het leven eerlijk gezegd . Ik zal nooit een relatie willen om maar een relatie te hebben.
Op whatsapp moet je deze doen daarvoor:quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat gebeurt er na die periode? Ga je dan lopen kutten? Je geheimen zijn veilig bij mij, ik zit in mijn laatste jaar van Amateurinternetpsychologie.
[..]
Hmm yeah, en hij heeft ook wel een beetje zo'n Lamon-feel.![]()
Dezelfde smiley is op Skype een stuk beter. Op WhatsApp mis ik die wel eens, je moet dan altijd kiezen tussen van die zelfingenomen smileys.
Meestal ontwijk ik die persoon dan gewoon. Het is niet alsof ik een confrontatie aanga ofzoquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat gebeurt er na die periode? Ga je dan lopen kutten? Je geheimen zijn veilig bij mij, ik zit in mijn laatste jaar van Amateurinternetpsychologie.
je moet je gore bakkes houden, ventjequote:Op woensdag 29 mei 2013 11:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mensen snappen niet wanneer ze dat wel en niet moeten gebruiken
Door mezelf over die kkgrens te sleuren... de pijn maar voor lief te nemen. Klinkt heel naar, en was voor mij ook wel zo maar achteraf dacht ik, waar maak ik mij druk omquote:
Ja, die is dus zo zelfingenomen als fuck.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Op whatsapp moet je deze doen daarvoor:
[ afbeelding ]
Tweede van links, eerste rij.
Waarom wil je die persoon dan ontwijken, welk gevoel drijft jou daartoe? Angst?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:29 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Meestal ontwijk ik die persoon dan gewoon. Het is niet alsof ik een confrontatie aanga ofzoMoest ook nog eens.
Ja, juist. Prima toevoeging is het danquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:29 schreef wise het volgende:
ibood kaduuk
[..]
je moet je gore bakkes houden, ventje
zo toch¿
Neee man, dat is de meest leuke "quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja, die is dus zo zelfingenomen als fuck. En de eerste van links helemaal, zo'n awkward schamper lachje.
Ja dat denk ik ook. Kan me er over het algemeen ook niet zo druk om maken, ik weet dit van mezelf en mensen die mij kennen weten dit ook. Heb nu al zo vaak iets verpest in die zin waar ik achteraf spijt van had, maar niet kon repareren dat ik ook wel weet dat ik het allemaal een beetje anders aan moet pakkenquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wijo hoe herkenbaarmaar ik ben iets ouder dan jij en geloof me.. je zal het toch moeten doen om er beter mee om te kunnen gaan.
Klinkt zooo cliche maar het is nou eenmaal zo.
Heb zelf ook wel relaties gehad maar nooit die jaren duurden. Door dit probleem.
Als je echt die klik hebt met iemand merk je dat wel en dan wil je ook meer moeite doen en gaat het vanzelf makkelijker.
precies, goeden instellingquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Door mezelf over die kkgrens te sleuren... de pijn maar voor lief te nemen. Klinkt heel naar, en was voor mij ook wel zo maar achteraf dacht ik, waar maak ik mij druk om
En nu heb ik dat dus nog steeds wel lichtelijk maar kan er beter mee omgaan.
Ehhm is niet echt sprake van een bepaald gevoel, meer een soort blokkade.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:30 schreef Panzermaus het volgende:
Waarom wil je die persoon dan ontwijken, welk gevoel drijft jou daartoe? Angst?
Hmm.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Neee man, dat is de meest leuke ":)" die er is. Cute yet neutral enough
Ja, dit moet ik persoonlijk ook vaker hanteren.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:31 schreef wise het volgende:
[..]
precies, goeden instelling![]()
waarom zo moeilijk doen, terwijl het makkelijk kan.
of te wel
[ afbeelding ]
Het zou al mooi zijn als je er zelf wat makkelijker mee omgaat en geen of weinig last krijgt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:31 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook. Kan me er over het algemeen ook niet zo druk om maken, ik weet dit van mezelf en mensen die mij kennen weten dit ook. Heb nu al zo vaak iets verpest in die zin waar ik achteraf spijt van had, maar niet kon repareren dat ik ook wel weet dat ik het allemaal een beetje anders aan moet pakken
Dat alles overdenken is echt een doodzondequote:Op woensdag 29 mei 2013 11:32 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ehhm is niet echt sprake van een bepaald gevoel, meer een soort blokkade.
Plus de onvoorspelbaarheid van zo'n situatie. Ik overdenk dingen nogal en heb gelijk 4892009 doemscenario's in m'n hoofd en daar heb ik dan geen zin in dus doe ik gewoon niks.
Dit zijn mijn meest/laatst gebruiktequote:Op woensdag 29 mei 2013 11:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hmm.Ik gebruik meestal de dierensmileys meer.
[ afbeelding ]
Deze gebruik ik vaak als neutralesmiley bijvoorbeeld. En het kuiken/kuiken-in-ei ook.
[ afbeelding ]
Of de aapjes. Ben geen fan van de 'human' smileys.
Last heb ik er niet echt van gelukkigquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:34 schreef 2NutZ het volgende:
Het zou al mooi zijn als je er zelf wat makkelijker mee omgaat en geen of weinig last krijgt.
Maar vervelend joh![]()
En een relatie is ook niet alles nee, klopt.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dit zijn mijn meest/laatst gebruikte
[ afbeelding ]
Ben gek op het paard en de maan. Maar ik gebruik die chick met de handen boven het hoofd voor alles eigenlijk
Die maan heeft de echte rape-feel. Probeer maar.quote:
Oh had ik wel... innerlijk conflict.. ik wil wel ik wil nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:37 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Last heb ik er niet echt van gelukkig
Ja, ik zie hetquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die maan heeft de echte rape-feel. Probeer maar.
Ja is echt dieptriest af en toe. Heb ik ook echt met alles en als uiteindelijk puntje bij paaltje komt stelt het allemaal geen reet voor.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat alles overdenken is echt een doodzondeik probeer al echt in het nu te leven als merk dat ik daar mee bezig ben. Verschrikkelijk
Yeah, ik overdenk zaken ook extreem veel. Remt me af, maar heb het minder dan vroeger. Was een ramp toen ik begon met rijlessen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:32 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ehhm is niet echt sprake van een bepaald gevoel, meer een soort blokkade.
Plus de onvoorspelbaarheid van zo'n situatie. Ik overdenk dingen nogal en heb gelijk 4892009 doemscenario's in m'n hoofd en daar heb ik dan geen zin in dus doe ik gewoon niks.
Oh yes!quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dit zijn mijn meest/laatst gebruikte
[ afbeelding ]
Ben gek op het paard en de maan. Maar ik gebruik die chick met de handen boven het hoofd voor alles eigenlijk
Die heb ik gebruikt in mijn "elf uur wijn tijd"-conversatiequote:Op woensdag 29 mei 2013 11:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, ik zie hetmoest lachen om die flamengo danseres
Ditquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:38 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja is echt dieptriest af en toe. Heb ik ook echt met alles en als uiteindelijk puntje bij paaltje komt stelt het allemaal geen reet voor.
Ja komt omdat het op dit moment niet zozeer speelt allemaalquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh had ik wel... innerlijk conflict.. ik wil wel ik wil niet
Beter voor je.
plsquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die heb ik gebruikt in mijn "elf uur wijn tijd"-conversatie
Nee, ok. Snap je.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:39 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja komt omdat het op dit moment niet zozeer speelt allemaal
Hartjesogen gebruik ik het meestEn spookje
Hahaha ik durf niet eens te beginnen aan rijlessen maar dat heeft ook andere redenen zoals mijn aandacht niet kunnen focussenquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yeah, ik overdenk zaken ook extreem veel. Remt me af, maar heb het minder dan vroeger. Was een ramp toen ik begon met rijlessen.Alles overanalyseren in plaats van verstand op 0 en gewoon rijden.
Mede door hetzelfde probleem was ik vroeger socially awkward as fuck.
Maar als je verliefd bent, of dat aan het worden bent. Heb je dan niet de dafsdfadsfadsf-drang om de ander bovenop-en-inside je te trekken?De positieve wurgneigingen, dat je gewoon iets met dat gevoel 'moet' doen? Dat je juist zo min mogelijk afstand wil hebben. Of heb je dat alleen in het begin?
Jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Diten bij de eerstvolgende event begint het weer opnieuw soort van?
Ja die food smileysquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, ok. Snap je.
Ik keutel en die smiley met tandjes.
Oh en de aubergine.
Wauw, je beschrijft het ook echt als pijn? damn..quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Door mezelf over die kkgrens te sleuren... de pijn maar voor lief te nemen. Klinkt heel naar, en was voor mij ook wel zo maar achteraf dacht ik, waar maak ik mij druk om
En nu heb ik dat dus nog steeds wel lichtelijk maar kan er beter mee omgaan.
Godverdommequote:Op woensdag 29 mei 2013 11:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hahaha ik durf niet eens te beginnen aan rijlessen maar dat heeft ook andere redenen zoals mijn aandacht niet kunnen focussen
Dat socially awkward herken ik wel. Als ik ergens kom waar ik niemand ken dan zeg ik geen woord. Zodra het ook maar enigszins gemakkelijk voelt leid ik ieder gesprek en ben ik de meest aanwezige persoon daar
Dat heb ik wel eens in het begin, maar over het algemeen niet zozeer. Maar goed, verliefd worden doe ik dan ok zelden.
[..]
JaEn dan weet ik van: ohh maar het stelt niets voor, dat is altijd. En dan komt er ineens een storm aan gedachten binnen waar ik nooit eerder bij stilstond en begrijp ik precies waarom het dit keer wel echt een probleem is en ik het zo lang mogelijk moet analyseren en uitstellen. En dan valt het weer mee.
Ja, kreeg gewoon fysiek last van mijn buik. Denk mede door de stress ofso.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wauw, je beschrijft het ook echt als pijn? damn..
Bolletje kruisje bolletje spelen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:44 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja die food smileysGebruik ik ook vaak.
En soms met die bolletjes kruisje bolletje spelen maar dat is echt te veel werk.
Eigenlijk gebruik ik bijna alle smileys vaak
Jazeker, geen onbekend probleem.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Godverdommeer zijn dus wel meer mensen met die afwijking
nu voel ik mij niet meer alleen.
Nootmans gooit al zijn betafeels op de virtuele tafel van het FOK!forum, de grootste online community van Nederland.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wauw, je beschrijft het ook echt als pijn? damn..
Hmm, ik ben heel erg benieuwd hoe dat zou gaan. Hoe het is om met zo'n iemand te knuffelen enzo. Ergens denk ik dat ik ze wel kan fixen ofzo.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hahaha ik durf niet eens te beginnen aan rijlessen maar dat heeft ook andere redenen zoals mijn aandacht niet kunnen focussen
Dat socially awkward herken ik wel. Als ik ergens kom waar ik niemand ken dan zeg ik geen woord. Zodra het ook maar enigszins gemakkelijk voelt leid ik ieder gesprek en ben ik de meest aanwezige persoon daar
Dat heb ik wel eens in het begin, maar over het algemeen niet zozeer. Maar goed, verliefd worden doe ik dan ok zelden.
Ja meer rood bolletje zwart bolletje maar je snapt wat ik bedoelquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, kreeg gewoon fysiek last van mijn buik. Denk mede door de stress ofso.
[..]
Bolletje kruisje bolletje spelen?
Nee, nog steeds nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:46 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja meer rood bolletje zwart bolletje maar je snapt wat ik bedoel
En ken dat buikgevoel jaAndere mensen worden misselijk van verliefdheid, wij van blokkade en stress
Betafeels it is... het kwam mij herkenbaar voor dus als ik iemand hiermee beter kan laten voelen eventueel, dan fuck it.. so be it.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nootmans gooit al zijn betafeels op de virtuele tafel van het FOK!forum, de grootste online community van Nederland.
[..]
Hmm, ik ben heel erg benieuwd hoe dat zou gaan. Hoe het is om met zo'n iemand te knuffelen enzo. Ergens denk ik dat ik ze wel kan fixen ofzo.
Wat heftig.. Damn. Bedankt voor de info in elk gevalquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, kreeg gewoon fysiek last van mijn buik. Denk mede door de stress ofso.
klein beetje bekend jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik kan echt wel genegenheid tonen hequote:Op woensdag 29 mei 2013 11:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nootmans gooit al zijn betafeels op de virtuele tafel van het FOK!forum, de grootste online community van Nederland.
[..]
Hmm, ik ben heel erg benieuwd hoe dat zou gaan. Hoe het is om met zo'n iemand te knuffelen enzo. Ergens denk ik dat ik ze wel kan fixen ofzo.
Boter kaas en eieren met die bolletjes van whatsappquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, nog steeds niet![]()
Ja, klopthet is kut maar ook wel weer een uitdaging
[..]
Betafeels it is... het kwam mij herkenbaar voor dus als ik iemand hiermee beter kan laten voelen eventueel, dan fuck it.. so be it.
Omgaan met veranderingen ook echtquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:49 schreef wise het volgende:
[..]
klein beetje bekend ja. Gewoon gelijk dom mee lullen en dan komt het goed.
[ afbeelding ]
hier staat een leuke quote in.
Wat zou je doen als je niet bang was?
Met die gedachte erin gaan
Ja, maar doe je dat ook uit jezelf? Of voelt het alsof het moet en doe je het eigenlijk met een soort van (lichte) tegenzin?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:49 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik kan echt wel genegenheid tonen he
Yeah, goed ook.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Betafeels it is... het kwam mij herkenbaar voor dus als ik iemand hiermee beter kan laten voelen eventueel, dan fuck it.. so be it.
Niet dat ik weet. Wel garderobe en daar geef ik mijn tas ook af.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:49 schreef wolvendagen het volgende:
weet iemand of ze kluisjes hebben in HMH?
Ohhhhhhhhh datquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:50 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Boter kaas en eieren met die bolletjes van whatsapp
Een uitdaging is het zeker. En dan blijk je toch niet zo'n faalhaas te zijn als je denktDat is echt geweldig.
[..]
Omgaan met veranderingen ook echt
Ja schaam mij er ook dood voor hoor.. alleen een paar goeie vrienden weten het. Maar zoals ik al zei, het gaat na jaren al stukken beter.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat heftig.. Damn. Bedankt voor de info in elk gevalgeeft me wel een stuk meer inzicht in dat soort issues.
Nee, dat beeld heb ik totaal niet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:52 schreef 2NutZ het volgende:
Ja schaam mij er ook dood voor hoor.. alleen een paar goeie vrienden weten het. Maar zoals ik al zei, het gaat na jaren al stukken beter.
En wellicht heb je nu een beeld van een of andere autistische josti maar dat is niet zoweet zeker dat niemand die het niet weet zoiets zou denken van mij.
Hmmmzmzmz stom. Vind kluisjes veel fijner.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Wel garderobe en daar geef ik mijn tas ook af.
Ehhm als ik echt gek op iemand ben kan ik dat wel uit mezelf doen maar doe ik het ook niet zo snel.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja, maar doe je dat ook uit jezelf? Of voelt het alsof het moet en doe je het eigenlijk met een soort van (lichte) tegenzin?
Ze bewaken het prima, hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hmmmzmzmz stom. Vind kluisjes veel fijner.
Vind niet dat ik gezeurt heb tegen jou hierover. Alleen gezeurt over het feit dat je op FOK! bijna elke redelijk aardige jongeman heb getracht te fixen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:53 schreef Ambipur het volgende:
2Nutz, en dan zeur je tegen mij, dat ik zeur, omdat ik geen nieuwe relatie durf aan te gaan?
LOCK IT, POP IT AND DROP IT.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hmmmzmzmz stom. Vind kluisjes veel fijner.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:55 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
LOCK IT, POP IT AND DROP IT.
We hebben wel meer gemeen hoor.quote:
Denken dat ik ze echt fix..quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vind niet dat ik gezeurt heb tegen jou hierover. Alleen gezeurt over het feit dat je op FOK! bijna elke redelijk aardige jongeman heb getracht te fixen.
En ik heb ook nergens gelezen dat jij zulke dingetjes hebtals wel, dan excuses.
allebei wat dikjes¿quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Ja hahaha dat is de goede kant vna het verhaalquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhh datdamn.
Maar klopt, naderhand ben je meestal trots op jezelf![]()
[..]
Ja schaam mij er ook dood voor hoor.. alleen een paar goeie vrienden weten het. Maar zoals ik al zei, het gaat na jaren al stukken beter.
En wellicht heb je nu een beeld van een of andere autistische josti maar dat is niet zoweet zeker dat niemand die het niet weet zoiets zou denken van mij.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:56 schreef wise het volgende:
[..]
allebei wat dikjes¿Stil. Ben op dieet nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoor ik ook vrij vaak ja, true storyquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja hahaha dat is de goede kant vna het verhaalHeb je iets super normaals gedaan voelt het goed.
En dat laatste ken ik. Ben eigenlijk super sociaal, zodra ik me enigszins op me gemak voel. Heel aanwezig ook. Mensen denken waarschijnlijk dat ik gewoon een bitch of een slet ben ofzo omdat ik geen relaties aanga
Dat is ook geen relatie dan.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Over het algemeen niet echt. Ik vind een relatie niet direct het grootste geluk in het leven eerlijk gezegd . Ik zal nooit een relatie willen om maar een relatie te hebben.
die kaas staat voor een metafoor. Boek gekregen, maar wel een aanraderquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:50 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Boter kaas en eieren met die bolletjes van whatsapp
Een uitdaging is het zeker. En dan blijk je toch niet zo'n faalhaas te zijn als je denktDat is echt geweldig.
[..]
Omgaan met veranderingen ook echt
on dieet and looking goodquote:
Nee, heb ook veel konthaarquote:
Blijkbaar, ja.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Denken dat ik ze echt fix..Nee 2Nutz, had wel gedacht dat je mij iets doorhad, maar blijkbaar overschat ik jou
Echt...quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja hahaha dat is de goede kant vna het verhaalHeb je iets super normaals gedaan voelt het goed.
En dat laatste ken ik. Ben eigenlijk super sociaal, zodra ik me enigszins op me gemak voel. Heel aanwezig ook. Mensen denken waarschijnlijk dat ik gewoon een bitch of een slet ben ofzo omdat ik geen relaties aanga
quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:56 schreef wise het volgende:
[..]
allebei wat dikjes¿Ik dikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, heb ook veel konthaar
[..]
Blijkbaar, ja.
Hmm, I see. Dus wat als ik je nu zou knuffen? Zou je dan denken "hnngg geil neuk me" of ga je dan awkward lopen draaien en doen? Of zelfs al schichtig wegduiken en stotteren voordat ik überhaupt dichter dan 10 cm bij je geweest ben?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:54 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ehhm als ik echt gek op iemand ben kan ik dat wel uit mezelf doen maar doe ik het ook niet zo snel.
Ik ben ook niet zo iemand die mensen veel aanraakt weet je wel, zo even bij de schouder pakken of weet ik het.
Haha ik hoor het niet, maar vermoed hetquote:
Nee inderdaad... maar zoveel mensen die echt altijd een relatie hebben. Zo vaak kun je toch niet verliefd worden dat maak je mij niet wijsquote:
Wijoquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]Ik ben Cristina niet, ja. Ik fix mannen niet, zodra ze een afspraak willen, ben ik al weg
Weet niet wat beter is danquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:00 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Haha ik hoor het niet, maar vermoed het
[..]
Nee inderdaad... maar zoveel mensen die echt altijd een relatie hebben. Zo vaak kun je toch niet verliefd worden dat maak je mij niet wijs
"Ja maar probeeeer het dan eens!" Ja rot op ik ga niet proberen om iemand leuk te vinden als ik dat van tevoren al niet vind.
Dan zou ik denken wtf doe jij nouquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hmm, I see. Dus wat als ik je nu zou knuffen? Zou je dan denken "hnngg geil neuk me" of ga je dan awkward lopen draaien en doen? Of zelfs al schichtig wegduiken en stotteren voordat ik überhaupt dichter dan 10 cm bij je geweest ben?You awkward to the touch brah?
Ik geef ze geen hoopquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wijo
En, dat is nog valser.. mannen hoop geven en dan gewoon weg huppelen. Had je hoger ingeschat
Nee maakt ook weinig uit.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Weet niet wat beter is danMaar ok, het maakt ook eigenlijk niet zoveel uit.. Not one for emotional entanglements.. Word ik pissig van
Heb je haar weer hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Weet niet wat beter is danMaar ok, het maakt ook eigenlijk niet zoveel uit.. Not one for emotional entanglements.. Word ik pissig van
Da's waar ja.. Mgoed, liever niet dusquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:03 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee maakt ook weinig uit.
Hahaha boos is beter eigenlijk, dan doe je iig iets.
Beter doe je beetje lief tegen me, of moet ik je weer bont en blauw meppenquote:
Zo zo wat een happy independent single womanquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik geef ze geen hoopIRL loop ik weg van mannen en hier lul ik een end weg. Iemand die hier denkt echt versierd te worden door mij vergist zich
Heb ik al een paar keer gezegd btw, jij Turk.
Het Ambipur-probleem.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]Ik ben Cristina niet, ja. Ik fix mannen niet, zodra ze een afspraak willen, ben ik al weg
Not bad, genoeg mensen die dan al krampachtig in elkaar kruipen. Dan voelt het meteen alsof ze als kind zwaar mishandeld zijn met een riem, kaasschaaf of een bezemsteel.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:02 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dan zou ik denken wtf doe jij nouEn een keer op je rug kloppen ofzo.
Maar als het iemand is die ik ken - zeg iemand van school ofzo - dan knuffel ik wel gewoon terug hoor. Vind ik ook niet erg en wel fijn ofzo, zal het zelf alleen niet snel doen.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo zo wat een happy independent single woman
Hahahaha ben je beter dan ik.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik geef ze geen hoopIRL loop ik weg van mannen en hier lul ik een end weg. Iemand die hier denkt echt versierd te worden door mij vergist zich
Heb ik al een paar keer gezegd btw, jij Turk.
Als dat de enige manier is van fysiek contact dan behandel ik je gewoon als oud vuilquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's waar ja.. Mgoed, liever niet dus
[..]
Beter doe je beetje lief tegen me, of moet ik je weer bont en blauw meppen
Hahahaha nee dat heb ik gelukkgi niet. Behalve als ik die persoon niet moet, dan kan ik dat ook niet faken dat ik die persoon wel moet zeg maar en dan wordt het awkward ja.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Not bad, genoeg mensen die dan al krampachtig in elkaar kruipen. Dan voelt het meteen alsof ze als kind zwaar mishandeld zijn met een riem, kaasschaaf of een bezemsteel.
Nou psycholoog, vertel eens. Hoe fix ik datquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het Ambipur-probleem.Wegrennen voor geïnteresseerde mannen.
Doe niet zoquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo zo wat een happy independent single woman
Ben niet vies van knuffelen hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als dat de enige manier is van fysiek contact dan behandel ik je gewoon als oud vuil
Ken ik. Op je laatste zin naquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:04 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hahahaha ben je beter dan ik.
Ik kan iemand versieren en regelen en dan denk ik achteraf kut had ik niet moeten doen en dan voegt hij me toe op facebook en gaat hij praten en denk ik neeeeeee hier moet ik eeeecht onderuit komen.
En bij mij dan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ben niet vies van knuffelen hoor
Maar daarna sla ik wel je hoofd tegen de bar, dat dan weer wel.. Gewoon, omdat jij
zoveel liefde weerquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maar daarna sla ik wel je hoofd tegen de bar, dat dan weer wel.. Gewoon, omdat jij
Je moet gewoon gelijk je hand in mijn broekje doen thats allquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat ligt aan jou en wat je wilt.. Hele avond knuffelen? Of moet ik je zo af en toe even aan je haren door de kroeg slepen, zeg het maarquote:
Ik bezit hetquote:
Klinkt heel normaal allemaal.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:05 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hahahaha nee dat heb ik gelukkgi niet. Behalve als ik die persoon niet moet, dan kan ik dat ook niet faken dat ik die persoon wel moet zeg maar en dan wordt het awkward ja.
Voor jou geldt hetzelfde, zoek iemand op die je desnoods tegen de grond werkt. Iemand die jij leuk vind, maar waarvoor je niet weg kunt rennen. Althans, niet in het beginstadium.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nou psycholoog, vertel eens. Hoe fix ik dat
Zal ik doen en m afknijpen tot ie zwart wordtquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je moet gewoon gelijk je hand in mijn broekje doen thats all
Agressieveling
Good enough.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat ligt aan jou en wat je wilt.. Hele avond knuffelen?
staat toch j/k, slungelquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt...ik ben meermalen arrogant genoemd door bovenstaande
toen heb ik het ook maar uitgelegd en snapten ze het.
[..]
Ik dik
Doen we datquote:
Eindelijk een BBCquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zal ik doen en m afknijpen tot ie zwart wordt
Dit is wat ik las... Hmmmm, bratwurstquote:
Je bent zelf een slungel jongequote:
quote:
Je zit ernaast.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Klinkt heel normaal allemaal.Ik denk dat je gewoon wat meer meegetrokken moet worden.
[..]
Voor jou geldt hetzelfde, zoek iemand op die je desnoods tegen de grond werkt. Iemand die jij leuk vind, maar waarvoor je niet weg kunt rennen. Althans, niet in het beginstadium.Denk niet dat je lang tegenzin zult hebben. Ik zou me goed voor kunnen stellen dat een groot deel simpelweg 'koudwatervrees' en 'fear of the unknown' is. gr pianomuiz internetshrink
gisteren al gehadquote:
ok kutquote:
Ik nietquote:
Doe maar zoquote:
Het valt allemaal ook wel mee. Soms is het storend, maar als iemand echt leuk genoeg is zal dat ook wel anders zijn.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Klinkt heel normaal allemaal.Ik denk dat je gewoon wat meer meegetrokken moet worden.
[..]
Voor jou geldt hetzelfde, zoek iemand op die je desnoods tegen de grond werkt. Iemand die jij leuk vind, maar waarvoor je niet weg kunt rennen. Althans, niet in het beginstadium.Denk niet dat je lang tegenzin zult hebben. Ik zou me goed voor kunnen stellen dat een groot deel simpelweg 'koudwatervrees' en 'fear of the unknown' is. gr pianomuiz internetshrink
okequote:Op woensdag 29 mei 2013 12:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik nietWel gourmetje gedaan, ook fijn.. Ben benieuwd wanneer ik eens ga bbq'en
[..]
Doe maar zo
Gourmetje ... meh :Squote:Op woensdag 29 mei 2013 12:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik nietWel gourmetje gedaan, ook fijn.. Ben benieuwd wanneer ik eens ga bbq'en
[..]
Doe maar zo
hommo!quote:
Ik fix mannen ook niet, het jagen mogen zij doen. En ik laat me alleen vangen als ik echt geïnteresseerd ben, wat maar zeer zelden voorkomt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:59 schreef Ambipur het volgende:
quote:
Wel toevallig dat heel FOK! vol zit dan met interessante mensenquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:16 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik fix mannen ook niet, het jagen mogen zij doen. En ik laat me alleen vangen als ik echt geïnteresseerd ben, wat maar zeer zelden voorkomt.
Dat kan. Ergens voelt het gewoon alsof veel meisjes baat zouden hebben bij wanneer je haar eens flink bij haar nekvel of staart pakt en haar met haar hoofd in een bak met jij-bent-leuk-en-jij-verdient-dit duwt. Gewoon, zo'n confidenceboost, de bevestiging dat je leuker bent dan je zelf denkt.quote:
je moerquote:
Zo'n gourmetpannetje naar je harses gooienquote:
Goeie wel. Altijd wel leuk wanneer iemand op je jaagt, maar zodra ze zich echt voor m'n voeten werpen is mijn aandacht wegquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:16 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik fix mannen ook niet, het jagen mogen zij doen. En ik laat me alleen vangen als ik echt geïnteresseerd ben, wat maar zeer zelden voorkomt.
Je kijkt te veel porno denk ik. Er zijn een heleboel vrouwen die gewoon wat minder frontaal benaderd willen worden en wat meer tijd nodig hebbenquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat kan. Ergens voelt het gewoon alsof veel meisjes baat zouden hebben bij wanneer je haar eens flink bij haar nekvel of staart pakt en met haar hoofd in een bak met jij-bent-leuk-en-jij-verdient-dit duwt. Gewoon, zo'n confidenceboost, de bevestiging dat je leuker bent dan je zelf denkt.
Durf het!!!!!quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zo'n gourmetpannetje naar je harses gooien
[..]
Goeie wel. Altijd wel leuk wanneer iemand op je jaagt, maar zodra ze zich echt voor m'n voeten werpen is mijn aandacht weg
Zodra ik mijzelf aan iemands voeten werp zal dat ongetwijfeld hetzelfde zijn tho
quote:
Er zijn ook veel vrouwen die teveel porno kijken en daardoor frontaal benaderd gaan willen worden.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kijkt te veel porno denk ik. Er zijn een heleboel vrouwen die gewoon wat minder frontaal benaderd willen worden en wat meer tijd nodig hebben
quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kijkt te veel porno denk ik. Er zijn een heleboel vrouwen die gewoon wat minder frontaal benaderd willen worden en wat meer tijd nodig hebben
No problemquote:
Het moet een beetje van beide kanten komen, dat is het leukst. Elkaar uitdagenquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Goeie wel. Altijd wel leuk wanneer iemand op je jaagt, maar zodra ze zich echt voor m'n voeten werpen is mijn aandacht weg
Zodra ik mijzelf aan iemands voeten werp zal dat ongetwijfeld hetzelfde zijn tho
True, true, dat is fijn jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:19 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Het moet een beetje van beide kanten komen, dat is het leukst. Elkaar uitdagen
Dit. Zeker als het om iets serieuzers gaat. Oppervlakkig op een avondje stappen is allemaal niet zo moeilijk. Maar als het daadwerkelijk potentieel heeft dan heeft het allereerst tijd nodig. En moet het ook een soort uitdaging geven.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat denken ze.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wise jij bent geen vrouw.quote:
Het klonk mij wel goed in de oren en ik kijk nooit pornoquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
lolquote:
echt¿quote:
Je maakt dingen mee en wordt bang. That's it. Ik vermijd mannen en elk vorm van contact met ze. Maar ik begrijp dat je CY hebt weten te strikken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat kan. Ergens voelt het gewoon alsof veel meisjes baat zouden hebben bij wanneer je haar eens flink bij haar nekvel of staart pakt en haar met haar hoofd in een bak met jij-bent-leuk-en-jij-verdient-dit duwt. Gewoon, zo'n confidenceboost, de bevestiging dat je leuker bent dan je zelf denkt.
De denkfout die jij maakt is dat het zou gaan om onzekere vrouwen. En als ik iets niet ben is het een onzekere vrouw.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat denken ze.Althans, dat denk ik dan weer. Als ik een onzeker meisje zou zijn dan zou ik het maar wat fijn vinden als iemand mijn zelfvertrouwen in no-time kan skyrocketten met de complete yippee treatment en alles erop en eraan. Ik had het niet over een onenightstand ofzo.
En dan zou ik dus juist niet een of andere intimiderende player willen, maar liever een soort agressieve teddybeer. Juist dat langzame, bijna niet-progressieve gedoe zou ik helemaal para van worden, dan weet je totaal niet waar je aan toe bent en word je vaak alleen maar nog onzekerder.
Hmm, nu ik er aan denk. Degenen die zich voor mijn voeten gooiden, waar ik dus geen moeite voor hoefde te doen, was het gevoel toch een stuk minder.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
nee, maar ik kon geen gepaste tegenreactie verzinnenquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw die op internet doet alsof ze een man is?
ik werp me altijd voor mannen hun voeten.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Beter werp je jezelf dan om hun penis. In 1x goed landen zodat het geen pijn doet bij hen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik werp me altijd voor mannen hun voeten.
Dan is het tenminste duidelijk dat ik seks wil
Beetje pijn is wel fijn.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Beter werp je jezelf dan om hun penis. In 1x goed landen zodat het geen pijn doet bij hen.
gebruikt V haar nagels dan¿quote:
Ja, dat dus.. Da zeg ikquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, nu ik er aan denk. Degenen die zich voor mijn voeten gooiden, waar ik dus geen moeite voor hoefde te doen, was het gevoel toch een stuk minder.
Terwijl ik bij mijn enige hossel, me geweldig voelde.
Ben bang dat ik weer moet gaan hosselen, dan.
niet verwacht van een negerin, vind het meer iets voor dqodquote:
Wanneer het alleen seks betreft zie ik er niks fouts inquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik werp me altijd voor mannen hun voeten.
Dan is het tenminste duidelijk dat ik seks wil
Ik rol niet met PUA-shit, Ambi.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je maakt dingen mee en wordt bang. That's it. Ik vermijd mannen en elk vorm van contact met ze. Maar ik begrijp dat je CY hebt weten te strikken.Blijkbaar valt zij voor je PUA shit
Hmm. Het is ook gewoon zo moeilijk voor te stellen, Robocop.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:23 schreef Robophatt het volgende:
[..]
De denkfout die jij maakt is dat het zou gaan om onzekere vrouwen. En als ik iets niet ben is het een onzekere vrouw.
nou ja, ik doe dat uiteraard wel naakt en met mn kont omhoog he.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Beter werp je jezelf dan om hun penis. In 1x goed landen zodat het geen pijn doet bij hen.
Wat ben je toch ook een lekker vuig sletje.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, dat dus.. Da zeg ik
Is niet leuk, chasen en - wat robo zei - wederzijds uitdagen, dat is t m
Ik blijf liever gewoon een beetje rondsletten, opties open houden etc (srs)
Wellicht zit er ooit iemand tussen die mij wel meer laat voelen.. En zo niet; om het even
Ik houd er ook wel van ja.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, dat dus.. Da zeg ik
Is niet leuk, chasen en - wat robo zei - wederzijds uitdagen, dat is t m
Ik blijf liever gewoon een beetje rondsletten, opties open houden etc (srs)
Wellicht zit er ooit iemand tussen die mij wel meer laat voelen.. En zo niet; om het even
o, ok! Nou, ik word onzeker van beginnende relaties. Vandaar dat ik nu al 4,5 jaar dezelfde hebquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wanneer het alleen seks betreft zie ik er niks fouts in
Maar als het dieper gaat.. Nja, wat ik net typte
Hoi btw
Hehehehehequote:Op woensdag 29 mei 2013 12:27 schreef wise het volgende:
[..]
niet verwacht van een negerin, vind het meer iets voor dqod![]()
That's what they saidquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een lekker vuig sletje.
Er is er maar 1 die ik echt wil en die wil mij niet.
Dan is het over.Dus lekker alleen als een zolderautist gamen.
Wat was er aan die man dat jij zo leuk vond?quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:28 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik houd er ook wel van ja.
Ben 1 keer gek geweest op iemand met wie ik dat elkaar uitdagen en af en toe regelen etc. zo lang heb kunnen volhouden dat het op den duur serieus werd. Toen bleek hij nog moeilijker te zijn dan ik dus leverde een hoop gezeik op maar de weg er naartoe was perfect
Je kunt dit zeggen:quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
That's what they said
Is vervelend idd, verder weet ik niet wat ik er op moet zeggen.. Maar frustrerend dus ja
Neequote:Op woensdag 29 mei 2013 12:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hmm. Het is ook gewoon zo moeilijk voor te stellen, Robocop.Jij bent dus een aantrekkelijke jongedame zichzelf aantrekkelijk vind en niet geregeld bang is dat mensen haar niet daadwerkelijk leuk vinden?
Ja nja aan het begin kan het idd makkelijk.. Als het te lang doorgaat, terwijl het al serieus wordt/is, is dat ook niet zo handig neequote:Op woensdag 29 mei 2013 12:28 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik houd er ook wel van ja.
Ben 1 keer gek geweest op iemand met wie ik dat elkaar uitdagen en af en toe regelen etc. zo lang heb kunnen volhouden dat het op den duur serieus werd. Toen bleek hij nog moeilijker te zijn dan ik dus leverde een hoop gezeik op maar de weg er naartoe was perfect
Vandaar dat ik er geen hebquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
o, ok! Nou, ik word onzeker van beginnende relaties. Vandaar dat ik nu al 4,5 jaar dezelfde heb
Ik geloof niet in out of my league.. Wie niet waagt, wie niet wintquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat was er aan die man dat jij zo leuk vond?
[..]
Je kunt dit zeggen:
But she's well out your league, like well well well out your league
"So? All girls i like are out of my league. What's the point going for girls in my league? Look at me. Imagine my league."
Hard to get.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja preciesquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja nja aan het begin kan het idd makkelijk.. Als het te lang doorgaat, terwijl het al serieus wordt/is, is dat ook niet zo handig nee
T moet ook gewoon een keer duidelijk zijn wat je aan elkaar hebt
quote:
vaak het idee van; iets willen wat niet te krijgen is en derhalve dus intressant om er achter aan te blijven lopemquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Juistquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:34 schreef wise het volgende:
[..]
[..]
vaak het idee van; iets willen wat niet te krijgen is en derhalve dus intressant om er achter aan te blijven lopem
Natuurlijk. Daarom ga ik voor vrouwen boven mijn league.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik geloof niet in out of my league.. Wie niet waagt, wie niet wint
Ik zal vrouwen nooit snappen.quote:
Dat ken ik niet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:34 schreef wise het volgende:
[..]
vaak het idee van; iets willen wat niet te krijgen is en derhalve dus intressant om er achter aan te blijven lopem
Maar natuurlijk, zonder die 'drang' hadden we nog altijd om een kampvuurtje gezeten. Of misschien dat nog niet eens. Onbewust beschouwen we schaarste als waarde, al sinds het begin der tijden zijn mensen bezig met dromen en streven naar dingen die in eerste instantie onmogelijk leken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:34 schreef wise het volgende:
Daarom ben je heteroquote:
Ohquote:
Gewoon niet hard2get forceren, ind.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:38 schreef Ambipur het volgende:
Mensen die hard to get willenNee.... Als een man dat doet verlies ik compleet mijn interesse
ik zal jou eens forcerenquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:41 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Gewoon niet hard2get forceren, ind.
heb dit naar de politie gestuurdquote:
Helaas.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:40 schreef Robophatt het volgende:
[..]
OhIk dacht even iets dichter bi j de zin van het leven te zijn gekomen
Je gaat de fout in denk ik, door vanuit jezelf te denkenquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat denken ze.Althans, dat denk ik dan weer. Als ik een onzeker meisje zou zijn dan zou ik het maar wat fijn vinden als iemand mijn zelfvertrouwen in no-time kan skyrocketten met de complete yippee treatment en alles erop en eraan. Ik had het niet over een onenightstand ofzo.
En dan zou ik dus juist niet een of andere intimiderende player willen, maar liever een soort agressieve teddybeer. Juist dat langzame, bijna niet-progressieve gedoe zou ik helemaal para van worden, dan weet je totaal niet waar je aan toe bent en word je vaak alleen maar nog onzekerder.
[..]
wise jij bent geen vrouw.
Ja, er is niets leuker dan juist elkaar langzaam leren kennen. Steeds een stapje verder.. lekker mysterieusquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:21 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dit. Zeker als het om iets serieuzers gaat. Oppervlakkig op een avondje stappen is allemaal niet zo moeilijk. Maar als het daadwerkelijk potentieel heeft dan heeft het allereerst tijd nodig. En moet het ook een soort uitdaging geven.
Wacht nog steedsquote:
Sletjes ja, en jijquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Er zijn ook veel vrouwen die teveel porno kijken en daardoor frontaal benaderd gaan willen worden.
Ja. Is dat erg?quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:51 schreef VeerEli het volgende:
Sommige mannen zullen wel out of my league zijn
quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:44 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
heb dit naar de politie gestuurd
Ik niet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:51 schreef VeerEli het volgende:
Sommige mannen zullen wel out of my league zijn
Wil zijn kinderen baren.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:54 schreef VeerEli het volgende:
Ik zou me best rot schrikken als ik iemand met het uiterlijk van bijvoorbeeld Tom Hardy recht voor m'n neus heb staan in de club ofzo. Oef
Ik ook, zou bang zijn dat ik een mep krijg.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:54 schreef VeerEli het volgende:
Ik zou me best rot schrikken als ik iemand met het uiterlijk van bijvoorbeeld Tom Hardy recht voor m'n neus heb staan in de club ofzo. Oef
Zou je dan mee naar z'n hotel gaan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:54 schreef VeerEli het volgende:
Man, echt he? Ik vraag me altijd af waarom dat soort type mannen altijd alleen in filmland kunnen bestaan. Waarom lopen er niet veel meer van dat niveau lekker-heid rond?quote:
Da's ook wel fijn al zeg ik het zelf.. Je weet imo gewoon sneller wat je aan vrienden hebt.. Meer duidelijkheid, heerlijkquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:33 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja preciesIs uiteindelijk ook niets geworden, wel goede vrienden gebleven
Da's waar.. Mja lekker op je bek gaan, hmmmmquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Natuurlijk. Daarom ga ik voor vrouwen boven mijn league.
Maar het faalgehalte wordt wel eng groot dan.
[..]
Ik zal vrouwen nooit snappen.
[..]
Dat ken ik niet.
Waar kom jij? Ik zie dit soort types wel, hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Man, echt he? Ik vraag me altijd af waarom dat soort type mannen altijd alleen in filmland kunnen bestaan. Waarom lopen er niet veel meer van dat niveau lekker-heid rond?
Als ik vrijgezel was geweest, ik zou een jongen tegenkomen die zeg maar qua lekkerheid op zijn niveau zit, zou hij inderdaad vrij weinig moeite hoeven te doen om mij mee te nemen naar zijn hotel, ja.quote:
Ach, begrijpen, dit dat, geef het een naam.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je gaat de fout in denk ik, door vanuit jezelf te denkenvrouwen moet je niet willen begrjipen
Komt wel hoor, wees maar niet bangquote:
Ik kom overal. Nee dat is niet waar. Ik kom in m'n zielige hometown en in Amsterdam. Maar ja, daar ben ik meestal met m'n boy en dus niet gefocust op andere jongensquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waar kom jij? Ik zie dit soort types wel, hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |