Wat denk je van jurken?quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:54 schreef Ambipur het volgende:
Dure pakken zijn mooi... Helaas trekken mannen vaak niet de juiste aan...
Ik was even op zoek naar onze stijljurken, maar het zijn er te veelquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wat denk je van jurken?
Voordeel daarvan is dat minder dure jurken ook heel mooi kunnen zijn. Alleen trekken vrouwen nog steeds vaak de verkeerde aan
Ja, ik vind dat dus niet mooi dat opvallende. Hou meer van stylish kleurenquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:54 schreef wise het volgende:
[..]
ansich wel gedurfde kleur, maar doe het dan goed
quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat dus niet mooi dat opvallende. Hou meer van stylish kleuren
btw
http://www.indochino.com/product/the-nanotech-navy-blue-suit
Deze is wel op voorraad?
Hmm als je de juiste jurk vindt wel jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik was even op zoek naar onze stijljurken, maar het zijn er te veel![]()
Jurken zijn beter en passen vaak wel goed.. Mannen snappen niet hoe een pak werkt
Ja, lijkt er wel op... zijn veel meer van in store. Ook vesten e.d. met die nanotechquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:58 schreef Murdera het volgende:
[..]ik zat alleen naar nanotech storm versies te kijken. Dit is verder helemaal hetzelfde, maar dan zonder zon nek unit toch?
Zou ik niet doen als ik jou was.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mur, jij hebt verstand van pakken.
Kan iemand met mijn huidskleur een wit pak hebben?
Wajowquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, lijkt er wel op... zijn veel meer van in store. Ook vesten e.d. met die nanotech
Klinkt goed, weet jij wat een local alteration service is?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
WajowBeter komt mijn vakantiegeld dan snel binnen
Ook wel mooi:
Every Indochino purchase is backed by our Perfect Fit Promise. If your order is anything less than perfect, take it to a local alteration service and have it adjusted on us.
Locale kleermakerquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klinkt goed, weet jij wat een local alteration service is?
Gewoon een gouden schaar of zo iets, maar dan een wat betere, die pakken kan vermaken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klinkt goed, weet jij wat een local alteration service is?
Neequote:
Zal een teleurstellende ervaring zijn danquote:
quote:
Oke thanksquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gewoon een gouden schaar of zo iets, maar dan een wat betere, die pakken kan vermaken.
Ik zag het ja.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:03 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zal een teleurstellende ervaring zijn dan
Jaquote:
Mjah ik heb er 3.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Oke thanks
Ik zit nu ook te twijfelen... heb nu ook een maatpak, rond die prijzen die op die site staan. Maar ben als de dood dat daar vlekken in komen of pakweg vies worden
Ga gewoon naar een Turk.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gewoon een gouden schaar of zo iets, maar dan een wat betere, die pakken kan vermaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |