alsof iemand naar de OP kijktquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:50 schreef Montelly het volgende:
Er staan mensenin OP die hier vrijwel nooit postengeldt eigenlijk voor 80% ui's die in OP staan
Wat bazel je, vrouw?quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Kom er eens voor uit, na de Panzer soap kan dit er ook bij en dan hebben we alles gehad
quote:
quote:
Dit. Wil ik ook wel. Bijkomend voordeel voor jou is dat al het vuil uit je dreads niet aan het pak blijven plakkenquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:51 schreef Murdera het volgende:
Beter komen die stormvaste pakken weer eens terug. ipv altijd uitverkocht.
Daar wil ik mijn vakantiegeld wel aan uitgeven.
Stormvast? Als in...?quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:51 schreef Murdera het volgende:
Beter komen die stormvaste pakken weer eens terug. ipv altijd uitverkocht.
Daar wil ik mijn vakantiegeld wel aan uitgeven.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit. Wil ik ook wel. Bijkomend voordeel voor jou is dat al het vuil uit je dreads niet aan het pak blijven plakken
Niet mijn dingquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:53 schreef wise het volgende:
@ TT;
ik zag gister iemand in zon suit lopen
[ afbeelding ]
Alleen iets te groot jasje en een zelfde kleur stropdas
http://www.indochino.com/(...)m-indigo-stripe-suitquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:53 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Stormvast? Als in...?
Ik weet nog mijn allereerste cocktailjurkIk was zo gelukkig
Moet je wel echt een neger voor zijn.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:53 schreef wise het volgende:
@ TT;
ik zag gister iemand in zon suit lopen
[ afbeelding ]
Alleen iets te groot jasje en een zelfde kleur stropdas
freaking awesome;quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit. Wil ik ook wel. Bijkomend voordeel voor jou is dat al het vuil uit je dreads niet aan het pak blijven plakken
quote:
ansich wel gedurfde kleur, maar doe het dan goedquote:
Mooiquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
http://www.indochino.com/(...)m-indigo-stripe-suit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |