Hier houd ik wel vanquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hier een voorbeeld van hoe ik ging op bruiloft laatst
[ afbeelding ]
altijd in pak, of anders zeer nette spijkerbroek met overhemd/jasje.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
netjes.
pak is niet verplicht natuurlijk, maar vind het zelf wel nice uitzien
ja, in sommige lagen van de bevolking hebben ze schijnbaar een andere opvatting van nette kledingquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:41 schreef wise het volgende:
[..]
altijd in pak, of anders zeer nette spijkerbroek met overhemd/jasje.
Als je soms ziet hoe sommig mensen naar dat soort dingen gaan![]()
Inderdaad en vrouwen in een cocktailjurk.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:41 schreef wise het volgende:
[..]
altijd in pak, of anders zeer nette spijkerbroek met overhemd/jasje.
Als je soms ziet hoe sommig mensen naar dat soort dingen gaan![]()
"joh ik heb toch een broek aan?"quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, in sommige lagen van de bevolking hebben ze schijnbaar een andere opvatting van nette kleding
Vind het ook heerlijk om met speciale dingen pak te dragenquote:
Pak hoort er toch wel beetje bij en zeker classyquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
netjes.
pak is niet verplicht natuurlijk, maar vind het zelf wel nice uitzien
en een strak g-star shirt en een ketting.quote:
Ik haat die jurken nu... Als familielid op een bruiloft was draaaaaamaaaa.. Je moest echt chique gaan. Wil je een voorbeeld zien van jurken?quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Inderdaad en vrouwen in een cocktailjurk.
Moet wel zeggen dat ik graag de gelegenheid zie om een cocktailjurk te dragen
Ik wil ook meer redenen om in pak te kunnen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
je kunt nog mee als mijn +1quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Laat maar komen, kleine kans dat ik het lelijk vindquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik haat die jurken nu... Als familielid op een bruiloft was draaaaaamaaaa.. Je moest echt chique gaan. Wil je een voorbeeld zien van jurken?
op mijn werk hoef ik niet snel een pak aanquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wil ook meer redenen om in pak te kunnen.
[/quote]quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vind het ook heerlijk om met speciale dingen pak te dragen
[quote]Op woensdag 29 mei 2013 10:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, in sommige lagen van de bevolking hebben ze schijnbaar een andere opvatting van nette kleding
Verschil is wel dat Robo erg slank en strak is en jij... tja :Squote:Op woensdag 29 mei 2013 10:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik haat die jurken nu... Als familielid op een bruiloft was draaaaaamaaaa.. Je moest echt chique gaan. Wil je een voorbeeld zien van jurken?
Hahaha lijkt me een strak plan jaquote:
Gewoon altijd dragenquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wil ook meer redenen om in pak te kunnen.
quote:
Weet jij alles van natuurlijkquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Verschil is wel dat Robo erg slank en strak is en jij... tja :S
Ik nooit, aan het begin lachten ze me hier zelfs uit dat ik soms een pak aandeed als ik daar zin in had.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op mijn werk hoef ik niet snel een pak aan
Jij weet ook niet wat jij wil he?quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Verschil is wel dat Robo erg slank en strak is en jij... tja :S
sssttquote:
Als er een meet plaatsvind word het een fancy party meetquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:47 schreef 2NutZ het volgende:
Als er een meet plaatsvind word het een fancy party meet
Jawel ik zit te fuckenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |