Dat vind CY leuk, die cared nog meer om online activiteiten dan Missblackhathighwheels en BobbyB bij elkaar. Schattig om te zien wel, maar de reden ontgaat mij ook.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:13 schreef Ambipur het volgende:
Snap niet dat jullie alles op fok gooienWHYYYYY
Nootmans, gedraag je.quote:
Yeah, kan me voorstellen dat er bij jou best wel wat mensen uit het buitenland waren.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
familie van ver welDe rest ging naar huis
![]()
Was wel erg leuk, hoor!
was die er dan?quote:
Ik dronk teveel en ben de helft kwijt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nootmans, gedraag je.
[..]
Yeah, kan me voorstellen dat er bij jou best wel wat mensen uit het buitenland waren.En nu is de grote vraag: wat gebeurde er in de bruidsnacht?
Nee, maar ik wilde toch een balletje opgooien voor een alternatief op deze soap.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was die er dan?
heb ik dat weer gemist
Dat is zelfs een verademing itt dat gezemel over bruiloften en mini(fantasie)meets.quote:
Het contrast tussen jouw online persona en hoe je in het echt doet is soms best eng.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat vind CY leuk, die cared nog meer om online activiteiten dan Missblackhathighwheels en BobbyB bij elkaar. Schattig om te zien wel, maar de reden ontgaat mij ook.
Denk dat het gewoon een soort aanloop is naar een online dramascène wanneer ik er uiteindelijk met haar beste vriendin vandoor ga.
vaak wel jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoezo, de blanken zijn hier de minderheid toch?
We speciulquote:
ik moet nog een pak hebben voor een bruiloftquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is zelfs een verademing itt dat gezemel over bruiloften en mini(fantasie)meets.
Jij bent vaak ook niet interessant. Daar wordt ook niet over gezeurdquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is zelfs een verademing itt dat gezemel over bruiloften en mini(fantasie)meets.
Klopt, in het echt ben ik serieus, en hier wat minder.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:28 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het contrast tussen jouw online persona en hoe je in het echt doet is soms best eng.
Hier een voorbeeld van hoe ik ging op bruiloft laatstquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik moet nog een pak hebben voor een bruiloft
quote:
hier was toch nog een andere foto van¿ Met bruggers op een bank ofzoquote:
Je zal maar blank zijn.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoezo, de blanken zijn hier de minderheid toch?
Is maar relatief. Krio is blanker dan ik, en ik heb blauwe ogenquote:
Huehuehue.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is maar relatief. Krio is blanker dan ik, en ik heb blauwe ogen
netjes.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hier een voorbeeld van hoe ik ging op bruiloft laatst
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |