Er is weer grote uitverkoop op cheapcomics.com, ik moet mezelf dan weer zo inhouden.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dat is wel een goeie idd. Heb wel weer zin n een graphicDie lees je ook snel uit.
Aseksueel is wel iets totaal anders. Dat heeft echt te maken met behoefte en aantrekking. Dat is er dan gewoon niet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hmm. "Emotionally unavailable", "aseksueel", liggen die dingen eigenlijk niet heel erg dicht op onzekerheid?Als in, "ik weet niet of ik wel daadwerkelijk leuk ben dus ik houd mezelf gesloten zodat ik tenminste niet teveel investeer en dus niet te zwaar gekwetst kan worden?"
Wat als ik jou heel leuk zou vinden en je dat gevoel compleet geef? Dus niet alleen zeggen, maar dat je daadwerkelijk voelt dat ik je de allerleukste vind dit dat.Wat gebeurt er dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een-gelukkig-gelukkig-hoog-intensivering-smiley-zakelijke-persoon-silhouet-met-gele-koffertje-centru.jpg
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Wat gebeurt er na die periode? Ga je dan lopen kutten? Je geheimen zijn veilig bij mij, ik zit in mijn laatste jaar van Amateurinternetpsychologie.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:23 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nou in het begin is dat helemaal geweldig, maar dat duurt nooit lang. Tot nu toe in ieder geval niet.
Hmm yeah, en hij heeft ook wel een beetje zo'n Lamon-feel.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij is niet neutraal. Vind 'm gemeen en sarcastisch.
Over het algemeen niet echt. Ik vind een relatie niet direct het grootste geluk in het leven eerlijk gezegd . Ik zal nooit een relatie willen om maar een relatie te hebben.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zit je er mee? Zoek hulp. zit je er niet mee, carry on
Hoe heb je dat precies gedaan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:26 schreef 2NutZ het volgende:
Als je echt die klik hebt met iemand merk je dat wel en dan wil je ook meer moeite doen en gaat het vanzelf makkelijker.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:27 schreef wolvendagen het volgende:
nootjesJezus teringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een-gelukkig-gelukkig-hoog-intensivering-smiley-zakelijke-persoon-silhouet-met-gele-koffertje-centru.jpg
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Is het ook nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Over het algemeen niet echt. Ik vind een relatie niet direct het grootste geluk in het leven eerlijk gezegd . Ik zal nooit een relatie willen om maar een relatie te hebben.
Op whatsapp moet je deze doen daarvoor:quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat gebeurt er na die periode? Ga je dan lopen kutten? Je geheimen zijn veilig bij mij, ik zit in mijn laatste jaar van Amateurinternetpsychologie.
[..]
Hmm yeah, en hij heeft ook wel een beetje zo'n Lamon-feel.![]()
Dezelfde smiley is op Skype een stuk beter. Op WhatsApp mis ik die wel eens, je moet dan altijd kiezen tussen van die zelfingenomen smileys.
Meestal ontwijk ik die persoon dan gewoon. Het is niet alsof ik een confrontatie aanga ofzoquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat gebeurt er na die periode? Ga je dan lopen kutten? Je geheimen zijn veilig bij mij, ik zit in mijn laatste jaar van Amateurinternetpsychologie.
je moet je gore bakkes houden, ventjequote:Op woensdag 29 mei 2013 11:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mensen snappen niet wanneer ze dat wel en niet moeten gebruiken
Door mezelf over die kkgrens te sleuren... de pijn maar voor lief te nemen. Klinkt heel naar, en was voor mij ook wel zo maar achteraf dacht ik, waar maak ik mij druk omquote:
Ja, die is dus zo zelfingenomen als fuck.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Op whatsapp moet je deze doen daarvoor:
[ afbeelding ]
Tweede van links, eerste rij.
Waarom wil je die persoon dan ontwijken, welk gevoel drijft jou daartoe? Angst?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:29 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Meestal ontwijk ik die persoon dan gewoon. Het is niet alsof ik een confrontatie aanga ofzoMoest ook nog eens.
Ja, juist. Prima toevoeging is het danquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:29 schreef wise het volgende:
ibood kaduuk
[..]
je moet je gore bakkes houden, ventje
zo toch¿
Neee man, dat is de meest leuke "quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja, die is dus zo zelfingenomen als fuck. En de eerste van links helemaal, zo'n awkward schamper lachje.
Ja dat denk ik ook. Kan me er over het algemeen ook niet zo druk om maken, ik weet dit van mezelf en mensen die mij kennen weten dit ook. Heb nu al zo vaak iets verpest in die zin waar ik achteraf spijt van had, maar niet kon repareren dat ik ook wel weet dat ik het allemaal een beetje anders aan moet pakkenquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wijo hoe herkenbaarmaar ik ben iets ouder dan jij en geloof me.. je zal het toch moeten doen om er beter mee om te kunnen gaan.
Klinkt zooo cliche maar het is nou eenmaal zo.
Heb zelf ook wel relaties gehad maar nooit die jaren duurden. Door dit probleem.
Als je echt die klik hebt met iemand merk je dat wel en dan wil je ook meer moeite doen en gaat het vanzelf makkelijker.
precies, goeden instellingquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Door mezelf over die kkgrens te sleuren... de pijn maar voor lief te nemen. Klinkt heel naar, en was voor mij ook wel zo maar achteraf dacht ik, waar maak ik mij druk om
En nu heb ik dat dus nog steeds wel lichtelijk maar kan er beter mee omgaan.
Ehhm is niet echt sprake van een bepaald gevoel, meer een soort blokkade.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:30 schreef Panzermaus het volgende:
Waarom wil je die persoon dan ontwijken, welk gevoel drijft jou daartoe? Angst?
Hmm.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Neee man, dat is de meest leuke ":)" die er is. Cute yet neutral enough
Ja, dit moet ik persoonlijk ook vaker hanteren.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:31 schreef wise het volgende:
[..]
precies, goeden instelling![]()
waarom zo moeilijk doen, terwijl het makkelijk kan.
of te wel
[ afbeelding ]
Het zou al mooi zijn als je er zelf wat makkelijker mee omgaat en geen of weinig last krijgt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:31 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook. Kan me er over het algemeen ook niet zo druk om maken, ik weet dit van mezelf en mensen die mij kennen weten dit ook. Heb nu al zo vaak iets verpest in die zin waar ik achteraf spijt van had, maar niet kon repareren dat ik ook wel weet dat ik het allemaal een beetje anders aan moet pakken
Dat alles overdenken is echt een doodzondequote:Op woensdag 29 mei 2013 11:32 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ehhm is niet echt sprake van een bepaald gevoel, meer een soort blokkade.
Plus de onvoorspelbaarheid van zo'n situatie. Ik overdenk dingen nogal en heb gelijk 4892009 doemscenario's in m'n hoofd en daar heb ik dan geen zin in dus doe ik gewoon niks.
Dit zijn mijn meest/laatst gebruiktequote:Op woensdag 29 mei 2013 11:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hmm.Ik gebruik meestal de dierensmileys meer.
[ afbeelding ]
Deze gebruik ik vaak als neutralesmiley bijvoorbeeld. En het kuiken/kuiken-in-ei ook.
[ afbeelding ]
Of de aapjes. Ben geen fan van de 'human' smileys.
Last heb ik er niet echt van gelukkigquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:34 schreef 2NutZ het volgende:
Het zou al mooi zijn als je er zelf wat makkelijker mee omgaat en geen of weinig last krijgt.
Maar vervelend joh![]()
En een relatie is ook niet alles nee, klopt.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dit zijn mijn meest/laatst gebruikte
[ afbeelding ]
Ben gek op het paard en de maan. Maar ik gebruik die chick met de handen boven het hoofd voor alles eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |