abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 mei 2013 @ 11:34:57 #121
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_127144719
quote:
14s.gif Op woensdag 29 mei 2013 11:31 schreef wise het volgende:

[..]

precies, goeden instelling _O_
waarom zo moeilijk doen, terwijl het makkelijk kan.

of te wel
[ afbeelding ]
Ja, dit moet ik persoonlijk ook vaker hanteren.
Als die ander je niet accepteert hoe je bent dan fuck it :7 ( :') )

quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 11:31 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja dat denk ik ook. Kan me er over het algemeen ook niet zo druk om maken, ik weet dit van mezelf en mensen die mij kennen weten dit ook. Heb nu al zo vaak iets verpest in die zin waar ik achteraf spijt van had, maar niet kon repareren dat ik ook wel weet dat ik het allemaal een beetje anders aan moet pakken :')
Het zou al mooi zijn als je er zelf wat makkelijker mee omgaat en geen of weinig last krijgt.
Maar vervelend joh ;(
En een relatie is ook niet alles nee, klopt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  woensdag 29 mei 2013 @ 11:36:07 #122
64831 2NutZ
pi_127144765
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 11:32 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ehhm is niet echt sprake van een bepaald gevoel, meer een soort blokkade.

Plus de onvoorspelbaarheid van zo'n situatie. Ik overdenk dingen nogal en heb gelijk 4892009 doemscenario's in m'n hoofd en daar heb ik dan geen zin in dus doe ik gewoon niks.
Dat alles overdenken is echt een doodzonde :') ik probeer al echt in het nu te leven als merk dat ik daar mee bezig ben. Verschrikkelijk :'(
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_127144779
quote:
14s.gif Op woensdag 29 mei 2013 11:33 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Hmm. ;( Ik gebruik meestal de dierensmileys meer.

[ afbeelding ]

Deze gebruik ik vaak als neutrale :) smiley bijvoorbeeld. En het kuiken/kuiken-in-ei ook. :)

[ afbeelding ]

Of de aapjes. Ben geen fan van de 'human' smileys.
Dit zijn mijn meest/laatst gebruikte :')

Ben gek op het paard en de maan. Maar ik gebruik die chick met de handen boven het hoofd voor alles eigenlijk :')
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_127144807
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 11:34 schreef 2NutZ het volgende:

Het zou al mooi zijn als je er zelf wat makkelijker mee omgaat en geen of weinig last krijgt.
Maar vervelend joh ;(
En een relatie is ook niet alles nee, klopt.
Last heb ik er niet echt van gelukkig :P
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  woensdag 29 mei 2013 @ 11:37:14 #125
64831 2NutZ
pi_127144815
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 11:36 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ben gek op het paard en de maan. Maar ik gebruik die chick met de handen boven het hoofd voor alles eigenlijk :')
:')
pi_127144838
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 11:37 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

:')
Die maan heeft de echte rape-feel. Probeer maar.
  woensdag 29 mei 2013 @ 11:37:44 #127
64831 2NutZ
pi_127144839
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 11:37 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Last heb ik er niet echt van gelukkig :P
Oh had ik wel... innerlijk conflict.. ik wil wel ik wil niet ;(
Beter voor je.
  woensdag 29 mei 2013 @ 11:38:09 #128
64831 2NutZ
pi_127144856
quote:
9s.gif Op woensdag 29 mei 2013 11:37 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Die maan heeft de echte rape-feel. Probeer maar.
Ja, ik zie het :') moest lachen om die flamengo danseres :')
pi_127144857
Oh en die allerlaatste, dat handje. Die heb ik gister alleen gebruikt in een piemelgrap. :')
pi_127144861
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 11:36 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Dat alles overdenken is echt een doodzonde :') ik probeer al echt in het nu te leven als merk dat ik daar mee bezig ben. Verschrikkelijk :'(
Ja is echt dieptriest af en toe. Heb ik ook echt met alles en als uiteindelijk puntje bij paaltje komt stelt het allemaal geen reet voor.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_127144865
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 11:32 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ehhm is niet echt sprake van een bepaald gevoel, meer een soort blokkade.

Plus de onvoorspelbaarheid van zo'n situatie. Ik overdenk dingen nogal en heb gelijk 4892009 doemscenario's in m'n hoofd en daar heb ik dan geen zin in dus doe ik gewoon niks.
Yeah, ik overdenk zaken ook extreem veel. Remt me af, maar heb het minder dan vroeger. Was een ramp toen ik begon met rijlessen. :') Alles overanalyseren in plaats van verstand op 0 en gewoon rijden. :P Mede door hetzelfde probleem was ik vroeger socially awkward as fuck.

Maar als je verliefd bent, of dat aan het worden bent. Heb je dan niet de dafsdfadsfadsf-drang om de ander bovenop-en-inside je te trekken? O+ De positieve wurgneigingen, dat je gewoon iets met dat gevoel 'moet' doen? Dat je juist zo min mogelijk afstand wil hebben. Of heb je dat alleen in het begin?

quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 11:36 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Oh yes! :D De kikker ook. _O_ Die dierensmileys lenen zich vaak beter om een bepaalde toon aan een bericht te geven.
pi_127144871
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 11:38 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ja, ik zie het :') moest lachen om die flamengo danseres :')
Die heb ik gebruikt in mijn "elf uur wijn tijd"-conversatie :')
  woensdag 29 mei 2013 @ 11:39:00 #133
64831 2NutZ
pi_127144884
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 11:38 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja is echt dieptriest af en toe. Heb ik ook echt met alles en als uiteindelijk puntje bij paaltje komt stelt het allemaal geen reet voor.
Dit _O_ en bij de eerstvolgende event begint het weer opnieuw soort van? :')
pi_127144907
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 11:37 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Oh had ik wel... innerlijk conflict.. ik wil wel ik wil niet ;(
Beter voor je.
Ja komt omdat het op dit moment niet zozeer speelt allemaal :P

Hartjesogen gebruik ik het meest _O_ En spookje
  woensdag 29 mei 2013 @ 11:39:45 #135
64831 2NutZ
pi_127144911
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 11:38 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Die heb ik gebruikt in mijn "elf uur wijn tijd"-conversatie :')
pls :')
pi_127144933
quote:
10s.gif Op woensdag 29 mei 2013 11:39 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

pls :')
Ben srs :')
  woensdag 29 mei 2013 @ 11:40:40 #137
64831 2NutZ
pi_127144940
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 11:39 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja komt omdat het op dit moment niet zozeer speelt allemaal :P

Hartjesogen gebruik ik het meest _O_ En spookje
Nee, ok. Snap je.

Ik keutel en die smiley met tandjes.
Oh en de aubergine.
pi_127144992
Heb overigens recent de kattenemoticons ontdekt. Er zijn een aantal gele katten met een grote diversiteit aan facial expressions.
pi_127145059
quote:
14s.gif Op woensdag 29 mei 2013 11:38 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Yeah, ik overdenk zaken ook extreem veel. Remt me af, maar heb het minder dan vroeger. Was een ramp toen ik begon met rijlessen. :') Alles overanalyseren in plaats van verstand op 0 en gewoon rijden. :P Mede door hetzelfde probleem was ik vroeger socially awkward as fuck.

Maar als je verliefd bent, of dat aan het worden bent. Heb je dan niet de dafsdfadsfadsf-drang om de ander bovenop-en-inside je te trekken? O+ De positieve wurgneigingen, dat je gewoon iets met dat gevoel 'moet' doen? Dat je juist zo min mogelijk afstand wil hebben. Of heb je dat alleen in het begin?

Hahaha ik durf niet eens te beginnen aan rijlessen maar dat heeft ook andere redenen zoals mijn aandacht niet kunnen focussen :')
Dat socially awkward herken ik wel. Als ik ergens kom waar ik niemand ken dan zeg ik geen woord. Zodra het ook maar enigszins gemakkelijk voelt leid ik ieder gesprek en ben ik de meest aanwezige persoon daar :')

Dat heb ik wel eens in het begin, maar over het algemeen niet zozeer. Maar goed, verliefd worden doe ik dan ok zelden.

quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 11:39 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Dit _O_ en bij de eerstvolgende event begint het weer opnieuw soort van? :')
Ja :D En dan weet ik van: ohh maar het stelt niets voor, dat is altijd. En dan komt er ineens een storm aan gedachten binnen waar ik nooit eerder bij stilstond en begrijp ik precies waarom het dit keer wel echt een probleem is en ik het zo lang mogelijk moet analyseren en uitstellen. En dan valt het weer mee.
pi_127145094
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 11:40 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Nee, ok. Snap je.

Ik keutel en die smiley met tandjes.
Oh en de aubergine.
Ja die food smileys _O_ Gebruik ik ook vaak.
En soms met die bolletjes kruisje bolletje spelen maar dat is echt te veel werk.
Eigenlijk gebruik ik bijna alle smileys vaak
pi_127145099
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 11:30 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Door mezelf over die kkgrens te sleuren... de pijn maar voor lief te nemen. Klinkt heel naar, en was voor mij ook wel zo maar achteraf dacht ik, waar maak ik mij druk om :')
En nu heb ik dat dus nog steeds wel lichtelijk maar kan er beter mee omgaan.
Wauw, je beschrijft het ook echt als pijn? damn..
  woensdag 29 mei 2013 @ 11:45:14 #142
64831 2NutZ
pi_127145113
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 11:43 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Hahaha ik durf niet eens te beginnen aan rijlessen maar dat heeft ook andere redenen zoals mijn aandacht niet kunnen focussen :')
Dat socially awkward herken ik wel. Als ik ergens kom waar ik niemand ken dan zeg ik geen woord. Zodra het ook maar enigszins gemakkelijk voelt leid ik ieder gesprek en ben ik de meest aanwezige persoon daar :')

Dat heb ik wel eens in het begin, maar over het algemeen niet zozeer. Maar goed, verliefd worden doe ik dan ok zelden.

[..]

Ja :D En dan weet ik van: ohh maar het stelt niets voor, dat is altijd. En dan komt er ineens een storm aan gedachten binnen waar ik nooit eerder bij stilstond en begrijp ik precies waarom het dit keer wel echt een probleem is en ik het zo lang mogelijk moet analyseren en uitstellen. En dan valt het weer mee.
Godverdomme :') er zijn dus wel meer mensen met die afwijking :) nu voel ik mij niet meer alleen.
  woensdag 29 mei 2013 @ 11:46:03 #143
64831 2NutZ
pi_127145148
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 11:44 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ja, kreeg gewoon fysiek last van mijn buik. Denk mede door de stress ofso.

quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 11:44 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja die food smileys _O_ Gebruik ik ook vaak.
En soms met die bolletjes kruisje bolletje spelen maar dat is echt te veel werk.
Eigenlijk gebruik ik bijna alle smileys vaak
Bolletje kruisje bolletje spelen? :')
pi_127145154
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 11:45 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Godverdomme :') er zijn dus wel meer mensen met die afwijking :) nu voel ik mij niet meer alleen.
Jazeker, geen onbekend probleem.
pi_127145185
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 11:44 schreef Murdera het volgende:

[..]

Nootmans gooit al zijn betafeels op de virtuele tafel van het FOK!forum, de grootste online community van Nederland. O+

quote:

[..]

Hmm, ik ben heel erg benieuwd hoe dat zou gaan. Hoe het is om met zo'n iemand te knuffelen enzo. Ergens denk ik dat ik ze wel kan fixen ofzo. :')
pi_127145200
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 11:46 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

[..]

Bolletje kruisje bolletje spelen? :')
Ja meer rood bolletje zwart bolletje maar je snapt wat ik bedoel :')

En ken dat buikgevoel ja :') Andere mensen worden misselijk van verliefdheid, wij van blokkade en stress
  woensdag 29 mei 2013 @ 11:48:55 #147
64831 2NutZ
pi_127145298
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 11:46 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja meer rood bolletje zwart bolletje maar je snapt wat ik bedoel :')

En ken dat buikgevoel ja :') Andere mensen worden misselijk van verliefdheid, wij van blokkade en stress
Nee, nog steeds niet :') :D

Ja, klopt :') het is kut maar ook wel weer een uitdaging :@

quote:
10s.gif Op woensdag 29 mei 2013 11:46 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Nootmans gooit al zijn betafeels op de virtuele tafel van het FOK!forum, de grootste online community van Nederland. O+

[..]

Hmm, ik ben heel erg benieuwd hoe dat zou gaan. Hoe het is om met zo'n iemand te knuffelen enzo. Ergens denk ik dat ik ze wel kan fixen ofzo. :')
Betafeels it is... het kwam mij herkenbaar voor dus als ik iemand hiermee beter kan laten voelen eventueel, dan fuck it.. so be it.
pi_127145302
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 11:46 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Wat heftig.. Damn. Bedankt voor de info in elk geval :) geeft me wel een stuk meer inzicht in dat soort issues. :o
  woensdag 29 mei 2013 @ 11:49:12 #149
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_127145314
quote:

[..]

klein beetje bekend ja :'). Gewoon gelijk dom mee lullen en dan komt het goed.

hier staat een leuke quote in.

Wat zou je doen als je niet bang was?
Met die gedachte erin gaan ;)
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
pi_127145319
quote:
10s.gif Op woensdag 29 mei 2013 11:46 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

[..]

Ik kan echt wel genegenheid tonen he :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')