Boter kaas en eieren met die bolletjes van whatsappquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, nog steeds niet![]()
Ja, klopthet is kut maar ook wel weer een uitdaging
[..]
Betafeels it is... het kwam mij herkenbaar voor dus als ik iemand hiermee beter kan laten voelen eventueel, dan fuck it.. so be it.
Omgaan met veranderingen ook echtquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:49 schreef wise het volgende:
[..]
klein beetje bekend ja. Gewoon gelijk dom mee lullen en dan komt het goed.
[ afbeelding ]
hier staat een leuke quote in.
Wat zou je doen als je niet bang was?
Met die gedachte erin gaan
Ja, maar doe je dat ook uit jezelf? Of voelt het alsof het moet en doe je het eigenlijk met een soort van (lichte) tegenzin?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:49 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik kan echt wel genegenheid tonen he
Yeah, goed ook.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Betafeels it is... het kwam mij herkenbaar voor dus als ik iemand hiermee beter kan laten voelen eventueel, dan fuck it.. so be it.
Niet dat ik weet. Wel garderobe en daar geef ik mijn tas ook af.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:49 schreef wolvendagen het volgende:
weet iemand of ze kluisjes hebben in HMH?
Ohhhhhhhhh datquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:50 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Boter kaas en eieren met die bolletjes van whatsapp
Een uitdaging is het zeker. En dan blijk je toch niet zo'n faalhaas te zijn als je denktDat is echt geweldig.
[..]
Omgaan met veranderingen ook echt
Ja schaam mij er ook dood voor hoor.. alleen een paar goeie vrienden weten het. Maar zoals ik al zei, het gaat na jaren al stukken beter.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat heftig.. Damn. Bedankt voor de info in elk gevalgeeft me wel een stuk meer inzicht in dat soort issues.
Nee, dat beeld heb ik totaal niet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:52 schreef 2NutZ het volgende:
Ja schaam mij er ook dood voor hoor.. alleen een paar goeie vrienden weten het. Maar zoals ik al zei, het gaat na jaren al stukken beter.
En wellicht heb je nu een beeld van een of andere autistische josti maar dat is niet zoweet zeker dat niemand die het niet weet zoiets zou denken van mij.
Hmmmzmzmz stom. Vind kluisjes veel fijner.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Wel garderobe en daar geef ik mijn tas ook af.
Ehhm als ik echt gek op iemand ben kan ik dat wel uit mezelf doen maar doe ik het ook niet zo snel.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja, maar doe je dat ook uit jezelf? Of voelt het alsof het moet en doe je het eigenlijk met een soort van (lichte) tegenzin?
Ze bewaken het prima, hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hmmmzmzmz stom. Vind kluisjes veel fijner.
Vind niet dat ik gezeurt heb tegen jou hierover. Alleen gezeurt over het feit dat je op FOK! bijna elke redelijk aardige jongeman heb getracht te fixen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:53 schreef Ambipur het volgende:
2Nutz, en dan zeur je tegen mij, dat ik zeur, omdat ik geen nieuwe relatie durf aan te gaan?
LOCK IT, POP IT AND DROP IT.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hmmmzmzmz stom. Vind kluisjes veel fijner.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:55 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
LOCK IT, POP IT AND DROP IT.
We hebben wel meer gemeen hoor.quote:
Denken dat ik ze echt fix..quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vind niet dat ik gezeurt heb tegen jou hierover. Alleen gezeurt over het feit dat je op FOK! bijna elke redelijk aardige jongeman heb getracht te fixen.
En ik heb ook nergens gelezen dat jij zulke dingetjes hebtals wel, dan excuses.
allebei wat dikjes¿quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Ja hahaha dat is de goede kant vna het verhaalquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhh datdamn.
Maar klopt, naderhand ben je meestal trots op jezelf![]()
[..]
Ja schaam mij er ook dood voor hoor.. alleen een paar goeie vrienden weten het. Maar zoals ik al zei, het gaat na jaren al stukken beter.
En wellicht heb je nu een beeld van een of andere autistische josti maar dat is niet zoweet zeker dat niemand die het niet weet zoiets zou denken van mij.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:56 schreef wise het volgende:
[..]
allebei wat dikjes¿Stil. Ben op dieet nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoor ik ook vrij vaak ja, true storyquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja hahaha dat is de goede kant vna het verhaalHeb je iets super normaals gedaan voelt het goed.
En dat laatste ken ik. Ben eigenlijk super sociaal, zodra ik me enigszins op me gemak voel. Heel aanwezig ook. Mensen denken waarschijnlijk dat ik gewoon een bitch of een slet ben ofzo omdat ik geen relaties aanga
Dat is ook geen relatie dan.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Over het algemeen niet echt. Ik vind een relatie niet direct het grootste geluk in het leven eerlijk gezegd . Ik zal nooit een relatie willen om maar een relatie te hebben.
die kaas staat voor een metafoor. Boek gekregen, maar wel een aanraderquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:50 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Boter kaas en eieren met die bolletjes van whatsapp
Een uitdaging is het zeker. En dan blijk je toch niet zo'n faalhaas te zijn als je denktDat is echt geweldig.
[..]
Omgaan met veranderingen ook echt
on dieet and looking goodquote:
Nee, heb ook veel konthaarquote:
Blijkbaar, ja.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Denken dat ik ze echt fix..Nee 2Nutz, had wel gedacht dat je mij iets doorhad, maar blijkbaar overschat ik jou
Echt...quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja hahaha dat is de goede kant vna het verhaalHeb je iets super normaals gedaan voelt het goed.
En dat laatste ken ik. Ben eigenlijk super sociaal, zodra ik me enigszins op me gemak voel. Heel aanwezig ook. Mensen denken waarschijnlijk dat ik gewoon een bitch of een slet ben ofzo omdat ik geen relaties aanga
quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:56 schreef wise het volgende:
[..]
allebei wat dikjes¿Ik dikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, heb ook veel konthaar
[..]
Blijkbaar, ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |