abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127143648
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 11:05 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ja, die nette moet je ook naar een stomerij brengen. Gebruik van mij alleen op speciale gelegenheden :@
Jep, maar draag hem daarom ook niet zo veel. :P
pi_127143658
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  woensdag 29 mei 2013 @ 11:07:31 #63
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_127143678
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 11:06 schreef Murdera het volgende:

[..]

Jep, maar draag hem daarom ook niet zo veel. :P
Nee, precies. En bij zo'n nanotech suit is die angst wat minder denk ik, ofso :@
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  woensdag 29 mei 2013 @ 11:07:38 #64
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_127143683
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 11:05 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja heb alleen deel 1-6, moet de laatste 4 nog zien te bemachtigen alleen het probleem is dat ze tijdens de periode dat ik ze begon te lezen de omslagen gingen veranderen en ik wil dat niet
Dat doet DC zo vaak ;( Staat zo lelijk in de kast.
Absolute Sandman is mooi. 2 van die enorm dikke, leergebonden boeken. Jammer dat ze zo duur zijn. ;(

Ik heb ze alleen digitaal. :@
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_127143685
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 11:06 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Auti O+
Iedereen hier toch O+
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_127143711
quote:
Moeilijk om mee om te gaan.
  woensdag 29 mei 2013 @ 11:08:51 #68
64831 2NutZ
pi_127143724
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 11:07 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Iedereen hier toch O+
True ;(
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_127143727
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 11:07 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Nee, precies. En bij zo'n nanotech suit is die angst wat minder denk ik, ofso :@
Jep, nu draag ik ook alleen een pak als ik echt denk dat het de hele dag mooi weer is enzo :P
pi_127143733
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 11:07 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Iedereen hier toch O+
nee hoor :D
pi_127143734
quote:
99s.gif Op woensdag 29 mei 2013 11:07 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Dat doet DC zo vaak ;( Staat zo lelijk in de kast.
Absolute Sandman is mooi. 2 van die enorm dikke, leergebonden boeken. Jammer dat ze zo duur zijn. ;(

Ik heb ze alleen digitaal. :@
Ja die zijn echt geweldig ja. Vind het verhaal sowieso fantastisch.
Maar goed, zal er vast nog wel aan komen. Ben even non-actief geweest met m'n graphic novels omdat ik weer even naar boeken gewisseld ben. Maar dat zal binnenkort wel weer afwisselen.
pi_127143753
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 11:08 schreef Ambipur het volgende:

[..]

You're kidding?
Nee
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 11:08 schreef Murdera het volgende:

[..]

Moeilijk om mee om te gaan.
Ja nogal. Voor mezelf ook want als ik iemand leuk vind en het is wederzijds weet ik toch al dat het gedoemd is om te falen :')
pi_127143779
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 11:10 schreef Robophatt het volgende:
Ja nogal. Voor mezelf ook want als ik iemand leuk vind en het is wederzijds weet ik toch al dat het gedoemd is om te falen :')
Valt er geen middenweg te vinden?
  woensdag 29 mei 2013 @ 11:11:12 #74
64831 2NutZ
pi_127143789
quote:

[..]

Nee

[..]

Ik heb daar ook heel erg last van gehad een periode. Je moet steeds tegen je zin in een stapje verder gaan bij een interessant persoon.. en ook al voel je je daar zwaar kut bij (fysiek ook), toch doorgaan. Het word srs makkelijker.
  woensdag 29 mei 2013 @ 11:11:23 #75
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_127143796
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 11:09 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja die zijn echt geweldig ja. Vind het verhaal sowieso fantastisch.
Maar goed, zal er vast nog wel aan komen. Ben even non-actief geweest met m'n graphic novels omdat ik weer even naar boeken gewisseld ben. Maar dat zal binnenkort wel weer afwisselen.
Ik lees een gewoon boek, dan een graphic. Beetje afwisselen enzo.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_127143816
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 11:10 schreef Murdera het volgende:

[..]

Valt er geen middenweg te vinden?
Het helpt voor mij wel als die ander dat ook een beetje is.
pi_127143819
quote:

[..]

Nee

[..]

Durf je je niet kwetsbaar op te stellen?
pi_127143923
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 11:11 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ik heb daar ook heel erg last van gehad een periode. Je moet steeds tegen je zin in een stapje verder gaan bij een interessant persoon.. en ook al voel je je daar zwaar kut bij (fysiek ook), toch doorgaan. Het word srs makkelijker.
Ja fysiek is het ook inderdaad.
Hm heb vooral zoiets van kom vast wel iemand tegen voor wie ik echt voor 100% wil gaan. Het moet dan ook echt van mijn kant komen en ik vind het wel fijn om een beetje mijn best te moeten doen.

quote:
99s.gif Op woensdag 29 mei 2013 11:11 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik lees een gewoon boek, dan een graphic. Beetje afwisselen enzo.
Ja dat is wel een goeie idd. Heb wel weer zin n een graphic :P Die lees je ook snel uit.

quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 11:12 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Durf je je niet kwetsbaar op te stellen?
Doe ik niet nee
pi_127143954
quote:

[..]

Nee

[..]

Ocharme! Hoe oud ben je eigenlijk?
pi_127143985
Robo, why not? Je verliest er niets mee.
pi_127144041
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 11:16 schreef Ambipur het volgende:
Houd ik niet van, zit er ook niet in bij mij :P

quote:
11s.gif Op woensdag 29 mei 2013 11:16 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Ocharme! Hoe oud ben je eigenlijk?
Is niet zielig hoor, ik ben heel goed in single zijn. Is soms vooral vervelend voor anderen :')
23
  woensdag 29 mei 2013 @ 11:18:58 #82
64831 2NutZ
pi_127144066
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 11:15 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja fysiek is het ook inderdaad.
Hm heb vooral zoiets van kom vast wel iemand tegen voor wie ik echt voor 100% wil gaan. Het moet dan ook echt van mijn kant komen en ik vind het wel fijn om een beetje mijn best te moeten doen.

[..]

Ja dat is wel een goeie idd. Heb wel weer zin n een graphic :P Die lees je ook snel uit.

[..]

Doe ik niet nee
Heb je dan ook een zwaar gevoel op de maag? misselijk, weinig eetlust, droge mond vaak...
Had ik wel, heel vervelend omdat je ook niet jezelf kan geven zoals je wil. Heb het nu nog steeds wel lichtelijk maar ik kan er steeds beter mee omgaan.
Hielp bij mij door me gewoon in het diepe te gooien wat dat betreft, uit de comfortzone.
En ik heb erg geleerd om open te zijn dat helpt echt heel erg :@
pi_127144075
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 11:16 schreef Ambipur het volgende:
Je kan er alleen wat mee verdienen als het faalt, een gebroken hart
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_127144125
quote:
9s.gif Op woensdag 29 mei 2013 11:19 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Je kan er alleen wat mee verdienen als het faalt, een gebroken hart
Jezelf kwetsbaar openstellen is lastig, maar je verliest er niets mee. Helemaal niets. :) Het is goed voor je ontwikkeling.
pi_127144164
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 11:18 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Heb je dan ook een zwaar gevoel op de maag? misselijk, weinig eetlust, droge mond vaak...
Had ik wel, heel vervelend omdat je ook niet jezelf kan geven zoals je wil. Heb het nu nog steeds wel lichtelijk maar ik kan er steeds beter mee omgaan.
Hielp bij mij door me gewoon in het diepe te gooien wat dat betreft, uit de comfortzone.
Ja dat kan ik me voorstellen.
Het is verschrikkelijk moeilijk om om te gaan met iemand die niet alleen heel erg moeite heeft met genegenheid tonen, maar dan ook nog heel erg gesloten is.
pi_127144171
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 11:20 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Jezelf kwetsbaar openstellen is lastig, maar je verliest er niets mee. Helemaal niets. :) Het is goed voor je ontwikkeling.
ok ik ben net wakker ben nu zeer kwetsbaar
pi_127144183
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 11:18 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Houd ik niet van, zit er ook niet in bij mij :P

[..]

Is niet zielig hoor, ik ben heel goed in single zijn. Is soms vooral vervelend voor anderen :')
23
Hmm. "Emotionally unavailable", "aseksueel", liggen die dingen eigenlijk niet heel erg dicht op onzekerheid? :o Als in, "ik weet niet of ik wel daadwerkelijk leuk ben dus ik houd mezelf gesloten zodat ik tenminste niet teveel investeer en dus niet te zwaar gekwetst kan worden?"

Wat als ik jou heel leuk zou vinden en je dat gevoel compleet geef? Dus niet alleen zeggen, maar dat je daadwerkelijk voelt dat ik je de allerleukste vind dit dat. :) Wat gebeurt er dan?
pi_127144202
quote:
2s.gif Op woensdag 29 mei 2013 11:21 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Hmm. "Emotionally unavasilable", "aseksueel", liggen die dingen eigenlijk niet heel erg dicht op onzekerheid? :o Als in, "ik weet niet of ik wel daadwerkelijk leuk ben dus ik houd mezelf gesloten zodat ik tenminste niet teveel investeer en dus niet te zwaar gekwetst kan worden?"

Wat als ik jou heel leuk zou vinden en je dat gevoel compleet geef? Dus niet alleen zeggen, maar dat je daadwerkelijk voelt dat ik je de allerleukste vind dit dat. Wat gebeurt er dan?
Dan zal ze eerder afstand creeeren omdat het allemaal te dichtbij komt denk ik.
pi_127144224
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 11:18 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ja ik kan me er echt over opvreten...
Ik heb wel ooit een langere relatie gehad, maar achteraf baal ik ook gewoon van die relatie want ik was nooit echt gek op die kerel. Moest het van mezelf gewoon een keer proberen.

Ben wel beetje met iemand aan het daten geweest en dat is allemaal wel leuk en aardig maar zijn verwachtingen liggen nu hoger en ik heb er eigenlijk geen zin meer in zeg maar.
pi_127144234
waarom gebruiken jullie de " :) "-smiley hierin

Moet lachen om die en dat maakt het zoveel less srs :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')