SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je alle aanbiedingen zien van de laatste hunts:
(11 Augustus 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-11-augustus-2011/
(1 December 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-1-december-2011/
(29 Februari 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-februari-2012/
(21 Mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-21-mei-2012/
(22 Mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-22-mei-2012/
(18 September 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-18-september-2012/
(19 September 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-19-september-2012/
Tips!
- Registreer je van te voren en zorg dat je ingelogd bent om sneller door de betalingsprocedure heen te lopen!
- Houd je Rabobank Reader / Tan Codes of dergelijke bij de hand (niet nodig indien gebruik word gemaakt van paypal)
- Gebruik deze website om een belletje te horen zodra er een nieuwe aanbieding is: Klik
- De chat: Klik
Top Users in de SC-
Melleyn - Geflipte-Koelkast - Bambino - Karina - Tralalala - Stuart - Speedo-drager - Essnhills - Gekkepoes - Jimbo - Ceviche - Xeor - Pino112 -
BAM ! Dat zijn ze dan, onze doldwaze SC userts.
Wie komen hier ook wel eens?!
OhNoes - Pimmetje2010 - Che - koekjestrommel1
nizno - Karina - exaCity - Lyza666 - JamFlava - Zosk - Piger - Paxcon
delano.888 - wolfrolf - MarkoAlmelo - junkiexp - Studiotje
RobertNL - Phaelanx_NL - iBenny - Downstar - Maraca - rene90 - Onufriev
CherryLips - EDMAN- - rickyszz - Ailuranthrope - Renn
Guul
Deze OP is hier te vinden!
http://wiki.fok.nl/index.php/IBood_Hunt_SC
[ Bericht 0% gewijzigd door Jimbo op 29-05-2013 10:43:41 ]Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
jij was na het slotje doos!quote:
hoiquote:
nee, koekjesquote:
zal ik je er eens in zetten dan ?quote:
Je cheatte met je mod skillsquote:
Ook goedquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:31 schreef Xeor het volgende:
[..]
alstuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Valsspelers!quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:31 schreef Xeor het volgende:
[..]
BromanceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Fokkersquote:
Hihi, ze noemde me schatquote:
zat er maar een kut in die stoel, dan was het nog watquote:
Ik las Goed FOK! stel, na de hier zich ontwikkelende bromancequote:
quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik las Goed FOK! stel, na de hier zich ontwikkelende bromance
quote:
kom je hier vaker of wa ?quote:
*trekt aan noodrem*quote:
Hmm, ik kijk het even aan ... met een paar mooigevulde borsten kom je al een stuk verderquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Afgelopen hunt niet, maar daarvoor wel ja.
meh, overratedquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
*trekt aan noodrem*
Anders kunnen jullie ook eerst iets gaan drinken?
Google maar op 'Pino'quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hmm, ik kijk het even aan ... met een paar mooigevulde borsten kom je al een stuk verder
Geweldige reclame.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
*trekt aan noodrem*
Anders kunnen jullie ook eerst iets gaan drinken?
Volgens mij heeft Pino geen borsten hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hmm, ik kijk het even aan ... met een paar mooigevulde borsten kom je al een stuk verder
pienjoquote:
ik zie graag mijn ongelijk aangetoond.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Pino geen borsten hoor
quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:45 schreef essnhills het volgende:
Zaklampjes én batterijen, en ook nog eens allebei een duopack!
Ongelooflijk!!
40 en 100quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:45 schreef NaturalScience het volgende:
Weet iemand hier wat de Boxen van afgelopen nacht koste?
is goedkoper bij saturn geloof ikquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:44 schreef GuitarJJ het volgende:
Grr... de GoPro Hero 3 (Silver Edition) gemist
lunch tijd.quote:
100 euro voor een box.... toch wel tricky....quote:
je mag het altijd terug sturenquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:46 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
100 euro voor een box.... toch wel tricky....
Ik neem aan dat je dat ook wel aan de inhoud terug gaat zien?
Uiteraard, verdien je dik terugquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:46 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
100 euro voor een box.... toch wel tricky....
Ik neem aan dat je dat ook wel aan de inhoud terug gaat zien?
alzit er vaak meuk in die niemand wilquote:
Gewoon de sport. Meer is het niet. Of hopen op een tv.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:48 schreef Myraela het volgende:
Ik weet eigenlijk ook niet waarom ik zo graag een box zou willen hebben. Van de helft wat er in zit weet ik meestal niet eens wat ik er mee zou moeten.
weggeven aan ome jimbo, zo niet marktplaatsquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:48 schreef Myraela het volgende:
Ik weet eigenlijk ook niet waarom ik zo graag een box zou willen hebben. Van de helft wat er in zit weet ik meestal niet eens wat ik er mee zou moeten.
Omdat er meestal nog wel een tablet of smartphone in zit.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:48 schreef Myraela het volgende:
welke knop?quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:48 schreef essnhills het volgende:
g bij de box wat nare bijwerkingen die tijdens de testfase er niet uitkwam
quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:48 schreef essnhills het volgende:
Renate op het ibood forum:
Beste iBOODers, onze IT jongens zijn druk bezig om de knop op de juiste manier te laten werken.
helaas zijn er door andere aanpassingen oa. snellere website en beveiliging bij de box wat nare bijwerkingen die tijdens de testfase er niet uitkwamen. Ik hoop op jullie begrip.
jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:48 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Klopt niet. Je hebt namelijk drie modellen:
Black: normaal 450 euro, bij iBood 360 euro
Silver: normaal 350 euro, bij iBood 250 euro
White: normaal 250 euro
Ja, maar van die b-merken. Ik ben wel een beetje verwend wat dat betreft.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:48 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Omdat er meestal nog wel een tablet of smartphone in zit.
oh god, een apple userquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar van die b-merken. Ik ben wel een beetje verwend wat dat betreft.
Ik denk, ik meld het evenquote:
Sowieso. Zou zo'n Nokia lumia of htc ook wel tof vinden, om weg te geven. Maar het zijn toch meestal wel de wat oudere modellen naar maar weten.quote:
even pausequote:Op woensdag 29 mei 2013 10:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die net zo duur is in de gemiddelde (web)winkel
galaxy S3-4 zijn echt heerlijke apparaten.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:51 schreef Myraela het volgende:
htc ook wel tof vinden, om weg te geven. Maar het zijn toch meestal wel de wat oudere modellen naar maar weten.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:51 schreef Maraca het volgende:
Ik moet steeds aan de Lion King denken bij deze doos
Xperia Z hier!quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sowieso. Zou zo'n Nokia lumia of htc ook wel tof vinden, om weg te geven. Maar het zijn toch meestal wel de wat oudere modellen naar maar weten.
Ik moest steeds bij jou doos aan de Lion King denken...quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:51 schreef Maraca het volgende:
Ik moet steeds aan de Lion King denken bij deze doos
Hij is anders nog best rap gegaan zoquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik moest steeds bij jou doos aan de Lion King denken...
quote:
ja maar wat nu... een gooispel?quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij is anders nog best rap gegaan zo
Vriend heeft de S3, zou ik inderdaad wel blij mee zijn, die kan ik nog cadeau geven.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
galaxy S3-4 zijn echt heerlijke apparaten.
leuk ding, vond alleen de s3 fijner in gebruik (door dat hele touchwiz enzo)quote:
Mijn eerste smartphone was de eerste iPhone, mijn laatste smartphone zal ook een iPhone zijn.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:52 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Xperia Z hier!Veel fijner dan de iPhone!
quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vriend heeft de S3, zou ik inderdaad wel blij mee zijn, die kan ik nog cadeau geven.
Over een paar maanden de iPhone 5 via werkquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn eerste smartphone was de eerste iPhone, mijn laatste smartphone zal ook een iPhone zijn.
Neen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]gewoon zelf gebruiken, stap eens uit je ibubble
quote:
Ssht.. het is een (te) gek actiespel!!quote:
TouchWiz (en alle fabrikantenschillen) moeten doodquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
leuk ding, vond alleen de s3 fijner in gebruik (door dat hele touchwiz enzo)
nexus 7 bevalt me wel bijzonder goed, zit al sinds ik hem gekocht heb zonder mn laptop te werken terwijl die eerst 24/7 aan stond.
Oh ja, allemaal een Boochie kopenquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ssht.. het is een (te) gek actiespel!!
anders raken we die zooi nooit kwijt
Of een harde schijfquote:
Altijd hè?quote:
mwah ben ik het grotendeels mee eens, maar touch vind ik wel fijn werken. leuke extra functies enzoquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
TouchWiz (en alle fabrikantenschillen) moeten dood![]()
Clean Android
wees blij, wan-apparaatquote:
Ze zijn er mee bezigquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:00 schreef Jimbo het volgende:
de kussens, eindelijk!
NEE GODVERGETEN KUTKNOP
GRRRquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:02 schreef Cue_ het volgende:
Zo te zien heeft iederen er last van. Dus dat scheelt
maar ik wil ze!quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:02 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
DAn heeft nu dus niemand ze kunnen bestellen
I knowquote:
Je kan hem altijd terugsturen hè?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:05 schreef Karina het volgende:
Een kussen wil ik eerste even "voelen" niet zomaar bestellen.
net als prostituees..maar dat mag ook nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:05 schreef Karina het volgende:
Een kussen wil ik eerste even "voelen" niet zomaar bestellen.
Volhouden Jimbo, ze komen terugquote:Beste, ik heb eerder uitgelegd dat wanneer de knop blijft hangen dat ze de aanbieding offline halen en verder gaan met het volgende product. Helaas zijn er bij de invoer van een paar wijzigingen nare bijwerkingen die tijdens de testfase niet naar voren kwamen. iBOOD kan nooit in vol ornaat testen daar er echt gigantisch veel mensen online mee hunten. Dat kan iBOOD niet realtime nabootsen.
Hmm, ik weet niet of je allebei de keren verzendkosten terugkrijgt..quote:
volgens mij wel zo niet 6eurquote:
Dat ik ze kocht had ik wel nieuwe kussens nodigquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar toch. En ik heb al 2 kussens, dus dit heb ik OOK al niet nodig
Oh wacht deze zijn katoen, ik wil sowieso veren.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat ik ze kocht had ik wel nieuwe kussens nodigSowieso had ik er maar 1 (en een tweepersoons bed) en die was stokoud
quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:13 schreef So_Surreal het volgende:
Bij mij staat hij nog steeds op die tandenborstel
quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:13 schreef So_Surreal het volgende:
Bij mij staat hij nog steeds op die tandenborstel
quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:14 schreef Jimbo het volgende:
pff wat een kansloos incompetent personeel hebben we hier toch
Bel net mn collega hoelaat ie hier zou zijn (zou me om 11uur aflossen)
OH FUCK HELEMAAL VERGETEN, IK GA NU WEG... beetje jammer dat het anderhalf uur rijden is, dus voorlopig zit ik hier nog wel
jullie te vervelen, en mn kussens te jagen!
quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:14 schreef EDMAN- het volgende:
* EDMAN- meldt zich, thuis'werkend' met gekneusde rib
hoe staat het ervoor?
weet je wat het erge is... dit is al de zoveelste keer dat ik eerder weg moet en ik hier 2 uur na tijd nog zit, ik had eigenlijk niet anders verwachtquote:
Rare RPM en hij staat wel in de Pricewatch, maar bij geen winkel te verkrijgen. Raar.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:15 schreef Jimbo het volgende:
niet duur die HDD, jammer dat ie geen behuizing heeft, dan had ik hem wel willen hebben
mooi met een harddisk..quote:
Kun je dan niet beter anderhalf uur van te voren nog even bellen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
weet je wat het erge is... dit is al de zoveelste keer dat ik eerder weg moet en ik hier 2 uur na tijd nog zit, ik had eigenlijk niet anders verwacht
Volgens mij hier ook het gevalquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:16 schreef So_Surreal het volgende:
Bij mij refresht hij niet meer automatisch als ik ingelogd zit.
Dat was gisteren bij Blaak toch?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:18 schreef Jimbo het volgende:
oeh iemand houd p2000 in de gaten, op de HRO in rotterdam, trauma heli , politie , personeel in paniek , ambulances..de hele mik mak!
Mijn vriend heeft er 1 van €100quote:
Watte? Heb je een straatnaam?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:18 schreef Jimbo het volgende:
oeh iemand houd p2000 in de gaten, op de HRO in rotterdam, trauma heli , politie , personeel in paniek , ambulances..de hele mik mak!
neen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:19 schreef Matip het volgende:
Ben ik dan de enige die naar deze kijkt; http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/
ik weet niet hoe het daar heet, het is de school naast de metro daar. grensend aan het erasmusquote:
nee:quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:19 schreef Matip het volgende:
quote:Oh noes! : Het ziet er naar uit dat iBood wat problemen heeft met de server. Het duurt dus nog heeel eventjes tot de volgende deal.
Ehm, nee?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:19 schreef Matip het volgende:
Ik herken het! Ik MOET gewoon iets kopen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:20 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
neen.
wel kut dat ik weer even rijk ben dankzij vakantiegeld. drang om te kopen kopen kopen is groot
Die is veel handiger imo.quote:
"10:52:19 29-05-13 GROUP-1 PRIO 1 TS231 Hogeschool Rotterdam G.J. De Jonghweg 4 Rotterdam Ass-AMBU (Til assistentie) Vak: 5991940quote:
quote:
die heb ik eerder aangeschaft, prima geluid. Alleen geen woofer / versterker bij he! (of deze x wel? begin pas net). Die gaan we vandaag eens proberen te scorenquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:21 schreef Lange_Lans het volgende:
Die Jamo set was wel aardig. Was helaas wederom net te laat.
Woofer er bij ja. 149 pietermannen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:21 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
die heb ik eerder aangeschaft, prima geluid. Alleen geen woofer / versterker bij he! (of deze x wel? begin pas net). Die gaan we vandaag eens proberen te scoren
Wat is hier aan het handje?quote:
zit aan de tel met iemand dr was een trauma heli en allesquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:21 schreef Pino112 het volgende:
ROUP-1 PRIO 1 TS231 Hogeschool Rotterdam G.J. De Jonghweg 4 Rotterdam Ass-AMBU (Til assistentie) Vak: 5991940
Die hunt is natuurlijk niet voor niets vlak na het cashen van het vakantiegeld gepland.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:20 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
neen.
wel kut dat ik weer even rijk ben dankzij vakantiegeld. drang om te kopen kopen kopen is groot
Dat kan ja.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zit aan de tel met iemand dr was een trauma heli en alles
Uiteraardquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:23 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Die hunt is natuurlijk niet voor niets vlak na het cashen van het vakantiegeld gepland.
jammer dat ze niet meer details geven. zou er iemand het loodje leggen ?quote:
Dan zou dat toch wel op twitter enzo staan al?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jammer dat ze niet meer details geven. zou er iemand het loodje leggen ?
highschoolshooting oid ?
Die renate heeft een beurt nodig.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:24 schreef essnhills het volgende:
Renate op het ibood forum:
Beste iBOODers, onze technische jongens zijn bewust van de fouten. Ik wil jullie verzoeken niet hele lappen tekst te gaan posten. Deze errors zijn bekend en er wordt aan gewerkt.
Jupquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Die renate heeft een beurt nodig.
ben jij ook nogo p de harddisk ?
geen idee, politie kwam iig door de brandingang naar binnen stormenquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan zou dat toch wel op twitter enzo staan al?
slapen is zwak.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:25 schreef Nizno het volgende:
Ben heel blij dat ik ben gaan slapen vannacht en gewoon geen betaalmogelijkheid mee heb naar het werk
Creditcard bij me..... soms toch verleidelijk .....quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:25 schreef Nizno het volgende:
Ben heel blij dat ik ben gaan slapen vannacht en gewoon geen betaalmogelijkheid mee heb naar het werk
In de school?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geen idee, politie kwam iig door de brandingang naar binnen stormen
quote:iBOOD is tijdelijk niet beschikbaar
Sorry, de iBOOD site is tijdelijk niet beschikbaar in verband met onderhoud.
Onze excuses voor het ongemak.
We zijn op dit moment even bezig om de site nòg beter te maken, maar we zijn later vandaag weer online!
siquote:
Denk je niet dat ze weer een pauze gaan inlassen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
slapen is zwak.
vanavond ook gewoon weer doorhalen
(ach het is niet of ik iets beters te doen heb)
Hmmzz..quote:
ik ben heel zwak inderdaad. Ik heb niets nodig en ben blij met mijn centjesquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
slapen is zwak.
vanavond ook gewoon weer doorhalen
(ach het is niet of ik iets beters te doen heb)
Nee, ze hebben de site zelf offline gehaald, er zitten ergens een paar fouten in doordat ze een extra beveiliging hebben gemaakt rondom de box. Hierdoor deed net de Ik neem er een knop het niet.quote:
beter werken ze door en gooien ze de site plat als ik naar huis gaquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Denk je niet dat ze weer een pauze gaan inlassen?
Nee, want dan was er wel veel meer politie/brandweer/ambu en stond er geen 'Assistentie ambu' bij. En dan was het wel GRIP 1/2/3 geworden.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jammer dat ze niet meer details geven. zou er iemand het loodje leggen ?
highschoolshooting oid ?
centjesquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben heel zwak inderdaad. Ik heb niets nodig en ben blij met mijn centjes
heb je pics?quote:
Ok, goed om te horenquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, want dan was er wel veel meer politie/brandweer/ambu en stond er geen 'Assistentie ambu' bij. En dan was het wel GRIP 1/2/3 geworden.
normaal is het een time-outquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:30 schreef wolfrolf het volgende:
Een storing tijdens de hunt is inmiddels een vast onderdeel geworden
je kent dr ?quote:
Waarom niet?quote:
Okquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:33 schreef CarbonC het volgende:
Op de Hogeschool Rotterdam, locatie G.J. de Jonghweg, heeft iemand een elektrische schok gehad. Slachtoffer gaat naar het ziekenhuis.
Bron: twitter.
dankjequote:Op woensdag 29 mei 2013 11:33 schreef CarbonC het volgende:
Op de Hogeschool Rotterdam, locatie G.J. de Jonghweg, heeft iemand een elektrische schok gehad. Slachtoffer gaat naar het ziekenhuis.
Bron: twitter.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:38 schreef Crutch het volgende:
Die harde schijf was zeker per-ongeluk van hun eigen server.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:38 schreef Crutch het volgende:
Die harde schijf was zeker per-ongeluk van hun eigen server.
hij doet het weer! nietquote:
hubba.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:42 schreef Maraca het volgende:
Ik zie ze er wel voor aan om daarna gelijk een box aan te bieden
Met een zak serveronderdelen ws.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:42 schreef Maraca het volgende:
Ik zie ze er wel voor aan om daarna gelijk een box aan te bieden
Oh, waarschuw ons dan even als je weggaatquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hubba.
maar nee joh, die komt als ik in de auto zit of slaap .. maak je geen zorgen
zal ik doenquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, waarschuw ons dan even als je weggaat![]()
en je moet niet slapen in de auto, tenzij passagier of geparkeerd
hier niet...quote:
Als je refresht komt die retrokoptelefoon weer in beeld, bestellen kan alleen nog nietquote:
Dat jaquote:
jij bent een retrokoptelefoon!quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je refresht komt die retrokoptelefoon weer in beeld, bestellen kan alleen nog niet
Je bent zelf retro! Koptelefoonquote:
houd je kop, retroquote:
dat blauw is zooooo 2009quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:51 schreef Karina het volgende:
Oh we zijn er weer, retro koptelefoon. Wat is er retro aan eigenlijk
Telefoon je retro, kop!quote:
Retro telefoon tegen je kop!quote:
DOODSVERWENSING !!!!! IK BEN DOOD ALLERGISCH VOOR NOTEN !!!quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:51 schreef Karina het volgende:
Heej niet schelden he, dan krijgen jullie nootjes.
watisdeze?quote:
Lekkerquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:51 schreef Karina het volgende:
niets doet hetquote:
Dronkenquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:54 schreef NaturalScience het volgende:
Even wat onmogelijk vermaak voor tijdens de iBood storing! ....
Hoe de fuk kan dit?
Ja maar er is er geen, maar hij is ook niet uitverkocht, en de knop doet het nog steeds nietquote:
Mooi filmpje en inderdaad wat een faalhaasquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:54 schreef NaturalScience het volgende:
Hoe de fuk kan dit?
Dat einde ook.... _o- Dat moest gewoon gebeurenquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:54 schreef tralalala het volgende:
[..]
Mooi filmpje en inderdaad wat een faalhaas
goede filmpjesquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:54 schreef NaturalScience het volgende:
Hoe de fuk kan dit?
ja, maar werkt nietquote:
Mag ik een positieve notequote:Op woensdag 29 mei 2013 11:51 schreef Karina het volgende:
ding was niet zo heelk goed toch ?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:55 schreef EDMAN- het volgende:
Wie had er nu die jamo set voor 150 + sub??? Kan diegene mij een link pasen? Ik zie hem nergens staan
oud.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:54 schreef NaturalScience het volgende:
Hoe de fuk kan dit?
Neequote:
Pistache lijkt me wel watquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
LekkerWat voor nootjes heb je in de aanbieding?
Watquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:54 schreef NaturalScience het volgende:
Hoe de fuk kan dit?
ik heb de boxen (+ andere versterker en sub, huisgenoot) en die klinken meer dan primaquote:
ja praat er maar snel overheen, eerst me dood willen en nu pistachequote:
dan is het geen geldquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:56 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
ik heb de boxen (+ andere versterker en sub, huisgenoot) en die klinken meer dan prima
Man die zijn hardstikke lekker!quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja praat er maar snel overheen, eerst me dood willen en nu pistache
een grote geile bende...quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:56 schreef CarbonC het volgende:
een webcam van stressende IBOOD IT-nerdjes lijkt me wel wat.
Indeed! Ik had ze voor 150 zonder sub, en hier zegt net iemand dat het vandaag met de sub was, dus ben ff benieuwdquote:
Kom maar opquote:
Waar kun je zien hoeveel notes je hebt?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:57 schreef tralalala het volgende:
4 notes met 48.240 posts, wat ben ik toch braaf.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:57 schreef tralalala het volgende:
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:58 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Waar kun je zien hoeveel notes je hebt?
ik wacht de link afquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:57 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Indeed! Ik had ze voor 150 zonder sub, en hier zegt net iemand dat het vandaag met de sub was, dus ben ff benieuwd
Ik 4 met +/- 40.000 posts.. waarvan 3 positiefquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:57 schreef tralalala het volgende:
4 notesquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:57 schreef tralalala het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |