SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je alle aanbiedingen zien van de laatste hunts:
(11 Augustus 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-11-augustus-2011/
(1 December 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-1-december-2011/
(29 Februari 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-februari-2012/
(21 Mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-21-mei-2012/
(22 Mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-22-mei-2012/
(18 September 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-18-september-2012/
(19 September 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-19-september-2012/
Tips!
- Registreer je van te voren en zorg dat je ingelogd bent om sneller door de betalingsprocedure heen te lopen!
- Houd je Rabobank Reader / Tan Codes of dergelijke bij de hand (niet nodig indien gebruik word gemaakt van paypal)
- Gebruik deze website om een belletje te horen zodra er een nieuwe aanbieding is: Klik
- De chat: Klik
Top Users in de SC-
Melleyn - Geflipte-Koelkast - Bambino - Karina - Tralalala - Stuart - Speedo-drager - Essnhills - Gekkepoes - Jimbo - Ceviche - Xeor - Pino112 -
BAM ! Dat zijn ze dan, onze doldwaze SC userts.
Wie komen hier ook wel eens?!
OhNoes - Pimmetje2010 - Che - koekjestrommel1
nizno - Karina - exaCity - Lyza666 - JamFlava - Zosk - Piger - Paxcon
delano.888 - wolfrolf - MarkoAlmelo - junkiexp - Studiotje
RobertNL - Phaelanx_NL - iBenny - Downstar - Maraca - rene90 - Onufriev
CherryLips - EDMAN- - rickyszz - Ailuranthrope - Renn
Guul
Deze OP is hier te vinden!
http://wiki.fok.nl/index.php/IBood_Hunt_SC
[ Bericht 0% gewijzigd door Jimbo op 29-05-2013 10:43:41 ]Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
jij was na het slotje doos!quote:
hoiquote:
nee, koekjesquote:
zal ik je er eens in zetten dan ?quote:
Je cheatte met je mod skillsquote:
Ook goedquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:31 schreef Xeor het volgende:
[..]
alstuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Valsspelers!quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:31 schreef Xeor het volgende:
[..]
BromanceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Fokkersquote:
Hihi, ze noemde me schatquote:
zat er maar een kut in die stoel, dan was het nog watquote:
Ik las Goed FOK! stel, na de hier zich ontwikkelende bromancequote:
quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik las Goed FOK! stel, na de hier zich ontwikkelende bromance
quote:
kom je hier vaker of wa ?quote:
*trekt aan noodrem*quote:
Hmm, ik kijk het even aan ... met een paar mooigevulde borsten kom je al een stuk verderquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Afgelopen hunt niet, maar daarvoor wel ja.
meh, overratedquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
*trekt aan noodrem*
Anders kunnen jullie ook eerst iets gaan drinken?
Google maar op 'Pino'quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hmm, ik kijk het even aan ... met een paar mooigevulde borsten kom je al een stuk verder
Geweldige reclame.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
*trekt aan noodrem*
Anders kunnen jullie ook eerst iets gaan drinken?
Volgens mij heeft Pino geen borsten hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hmm, ik kijk het even aan ... met een paar mooigevulde borsten kom je al een stuk verder
pienjoquote:
ik zie graag mijn ongelijk aangetoond.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Pino geen borsten hoor
quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:45 schreef essnhills het volgende:
Zaklampjes én batterijen, en ook nog eens allebei een duopack!
Ongelooflijk!!
40 en 100quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:45 schreef NaturalScience het volgende:
Weet iemand hier wat de Boxen van afgelopen nacht koste?
is goedkoper bij saturn geloof ikquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:44 schreef GuitarJJ het volgende:
Grr... de GoPro Hero 3 (Silver Edition) gemist
lunch tijd.quote:
100 euro voor een box.... toch wel tricky....quote:
je mag het altijd terug sturenquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:46 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
100 euro voor een box.... toch wel tricky....
Ik neem aan dat je dat ook wel aan de inhoud terug gaat zien?
Uiteraard, verdien je dik terugquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:46 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
100 euro voor een box.... toch wel tricky....
Ik neem aan dat je dat ook wel aan de inhoud terug gaat zien?
alzit er vaak meuk in die niemand wilquote:
Gewoon de sport. Meer is het niet. Of hopen op een tv.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:48 schreef Myraela het volgende:
Ik weet eigenlijk ook niet waarom ik zo graag een box zou willen hebben. Van de helft wat er in zit weet ik meestal niet eens wat ik er mee zou moeten.
weggeven aan ome jimbo, zo niet marktplaatsquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:48 schreef Myraela het volgende:
Ik weet eigenlijk ook niet waarom ik zo graag een box zou willen hebben. Van de helft wat er in zit weet ik meestal niet eens wat ik er mee zou moeten.
Omdat er meestal nog wel een tablet of smartphone in zit.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:48 schreef Myraela het volgende:
welke knop?quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:48 schreef essnhills het volgende:
g bij de box wat nare bijwerkingen die tijdens de testfase er niet uitkwam
quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:48 schreef essnhills het volgende:
Renate op het ibood forum:
Beste iBOODers, onze IT jongens zijn druk bezig om de knop op de juiste manier te laten werken.
helaas zijn er door andere aanpassingen oa. snellere website en beveiliging bij de box wat nare bijwerkingen die tijdens de testfase er niet uitkwamen. Ik hoop op jullie begrip.
jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:48 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Klopt niet. Je hebt namelijk drie modellen:
Black: normaal 450 euro, bij iBood 360 euro
Silver: normaal 350 euro, bij iBood 250 euro
White: normaal 250 euro
Ja, maar van die b-merken. Ik ben wel een beetje verwend wat dat betreft.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:48 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Omdat er meestal nog wel een tablet of smartphone in zit.
oh god, een apple userquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar van die b-merken. Ik ben wel een beetje verwend wat dat betreft.
Ik denk, ik meld het evenquote:
Sowieso. Zou zo'n Nokia lumia of htc ook wel tof vinden, om weg te geven. Maar het zijn toch meestal wel de wat oudere modellen naar maar weten.quote:
even pausequote:Op woensdag 29 mei 2013 10:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die net zo duur is in de gemiddelde (web)winkel
galaxy S3-4 zijn echt heerlijke apparaten.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:51 schreef Myraela het volgende:
htc ook wel tof vinden, om weg te geven. Maar het zijn toch meestal wel de wat oudere modellen naar maar weten.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:51 schreef Maraca het volgende:
Ik moet steeds aan de Lion King denken bij deze doos
Xperia Z hier!quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sowieso. Zou zo'n Nokia lumia of htc ook wel tof vinden, om weg te geven. Maar het zijn toch meestal wel de wat oudere modellen naar maar weten.
Ik moest steeds bij jou doos aan de Lion King denken...quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:51 schreef Maraca het volgende:
Ik moet steeds aan de Lion King denken bij deze doos
Hij is anders nog best rap gegaan zoquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik moest steeds bij jou doos aan de Lion King denken...
quote:
ja maar wat nu... een gooispel?quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij is anders nog best rap gegaan zo
Vriend heeft de S3, zou ik inderdaad wel blij mee zijn, die kan ik nog cadeau geven.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
galaxy S3-4 zijn echt heerlijke apparaten.
leuk ding, vond alleen de s3 fijner in gebruik (door dat hele touchwiz enzo)quote:
Mijn eerste smartphone was de eerste iPhone, mijn laatste smartphone zal ook een iPhone zijn.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:52 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Xperia Z hier!Veel fijner dan de iPhone!
quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vriend heeft de S3, zou ik inderdaad wel blij mee zijn, die kan ik nog cadeau geven.
Over een paar maanden de iPhone 5 via werkquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn eerste smartphone was de eerste iPhone, mijn laatste smartphone zal ook een iPhone zijn.
Neen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]gewoon zelf gebruiken, stap eens uit je ibubble
quote:
Ssht.. het is een (te) gek actiespel!!quote:
TouchWiz (en alle fabrikantenschillen) moeten doodquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
leuk ding, vond alleen de s3 fijner in gebruik (door dat hele touchwiz enzo)
nexus 7 bevalt me wel bijzonder goed, zit al sinds ik hem gekocht heb zonder mn laptop te werken terwijl die eerst 24/7 aan stond.
Oh ja, allemaal een Boochie kopenquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ssht.. het is een (te) gek actiespel!!
anders raken we die zooi nooit kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |