Uiteraardquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:23 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Die hunt is natuurlijk niet voor niets vlak na het cashen van het vakantiegeld gepland.
jammer dat ze niet meer details geven. zou er iemand het loodje leggen ?quote:
Dan zou dat toch wel op twitter enzo staan al?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jammer dat ze niet meer details geven. zou er iemand het loodje leggen ?
highschoolshooting oid ?
Die renate heeft een beurt nodig.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:24 schreef essnhills het volgende:
Renate op het ibood forum:
Beste iBOODers, onze technische jongens zijn bewust van de fouten. Ik wil jullie verzoeken niet hele lappen tekst te gaan posten. Deze errors zijn bekend en er wordt aan gewerkt.
Jupquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Die renate heeft een beurt nodig.
ben jij ook nogo p de harddisk ?
geen idee, politie kwam iig door de brandingang naar binnen stormenquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan zou dat toch wel op twitter enzo staan al?
slapen is zwak.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:25 schreef Nizno het volgende:
Ben heel blij dat ik ben gaan slapen vannacht en gewoon geen betaalmogelijkheid mee heb naar het werk
Creditcard bij me..... soms toch verleidelijk .....quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:25 schreef Nizno het volgende:
Ben heel blij dat ik ben gaan slapen vannacht en gewoon geen betaalmogelijkheid mee heb naar het werk
In de school?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geen idee, politie kwam iig door de brandingang naar binnen stormen
quote:iBOOD is tijdelijk niet beschikbaar
Sorry, de iBOOD site is tijdelijk niet beschikbaar in verband met onderhoud.
Onze excuses voor het ongemak.
We zijn op dit moment even bezig om de site nōg beter te maken, maar we zijn later vandaag weer online!
siquote:
Denk je niet dat ze weer een pauze gaan inlassen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
slapen is zwak.
vanavond ook gewoon weer doorhalen
(ach het is niet of ik iets beters te doen heb)
Hmmzz..quote:
ik ben heel zwak inderdaad. Ik heb niets nodig en ben blij met mijn centjesquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
slapen is zwak.
vanavond ook gewoon weer doorhalen
(ach het is niet of ik iets beters te doen heb)
Nee, ze hebben de site zelf offline gehaald, er zitten ergens een paar fouten in doordat ze een extra beveiliging hebben gemaakt rondom de box. Hierdoor deed net de Ik neem er een knop het niet.quote:
beter werken ze door en gooien ze de site plat als ik naar huis gaquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Denk je niet dat ze weer een pauze gaan inlassen?
Nee, want dan was er wel veel meer politie/brandweer/ambu en stond er geen 'Assistentie ambu' bij. En dan was het wel GRIP 1/2/3 geworden.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jammer dat ze niet meer details geven. zou er iemand het loodje leggen ?
highschoolshooting oid ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |