Volgens mij hier ook het gevalquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:16 schreef So_Surreal het volgende:
Bij mij refresht hij niet meer automatisch als ik ingelogd zit.
Dat was gisteren bij Blaak toch?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:18 schreef Jimbo het volgende:
oeh iemand houd p2000 in de gaten, op de HRO in rotterdam, trauma heli , politie , personeel in paniek , ambulances..de hele mik mak!
Mijn vriend heeft er 1 van ¤100quote:
Watte? Heb je een straatnaam?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:18 schreef Jimbo het volgende:
oeh iemand houd p2000 in de gaten, op de HRO in rotterdam, trauma heli , politie , personeel in paniek , ambulances..de hele mik mak!
neen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:19 schreef Matip het volgende:
Ben ik dan de enige die naar deze kijkt; http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/
ik weet niet hoe het daar heet, het is de school naast de metro daar. grensend aan het erasmusquote:
nee:quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:19 schreef Matip het volgende:
quote:Oh noes! : Het ziet er naar uit dat iBood wat problemen heeft met de server. Het duurt dus nog heeel eventjes tot de volgende deal.
Ehm, nee?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:19 schreef Matip het volgende:
Ik herken het! Ik MOET gewoon iets kopen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:20 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
neen.
wel kut dat ik weer even rijk ben dankzij vakantiegeld. drang om te kopen kopen kopen is groot
Die is veel handiger imo.quote:
"10:52:19 29-05-13 GROUP-1 PRIO 1 TS231 Hogeschool Rotterdam G.J. De Jonghweg 4 Rotterdam Ass-AMBU (Til assistentie) Vak: 5991940quote:
quote:
die heb ik eerder aangeschaft, prima geluid. Alleen geen woofer / versterker bij he! (of deze x wel? begin pas net). Die gaan we vandaag eens proberen te scorenquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:21 schreef Lange_Lans het volgende:
Die Jamo set was wel aardig. Was helaas wederom net te laat.
Woofer er bij ja. 149 pietermannen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:21 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
die heb ik eerder aangeschaft, prima geluid. Alleen geen woofer / versterker bij he! (of deze x wel? begin pas net). Die gaan we vandaag eens proberen te scoren
Wat is hier aan het handje?quote:
zit aan de tel met iemand dr was een trauma heli en allesquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:21 schreef Pino112 het volgende:
ROUP-1 PRIO 1 TS231 Hogeschool Rotterdam G.J. De Jonghweg 4 Rotterdam Ass-AMBU (Til assistentie) Vak: 5991940
Die hunt is natuurlijk niet voor niets vlak na het cashen van het vakantiegeld gepland.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:20 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
neen.
wel kut dat ik weer even rijk ben dankzij vakantiegeld. drang om te kopen kopen kopen is groot
Dat kan ja.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zit aan de tel met iemand dr was een trauma heli en alles
Uiteraardquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:23 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Die hunt is natuurlijk niet voor niets vlak na het cashen van het vakantiegeld gepland.
jammer dat ze niet meer details geven. zou er iemand het loodje leggen ?quote:
Dan zou dat toch wel op twitter enzo staan al?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jammer dat ze niet meer details geven. zou er iemand het loodje leggen ?
highschoolshooting oid ?
Die renate heeft een beurt nodig.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:24 schreef essnhills het volgende:
Renate op het ibood forum:
Beste iBOODers, onze technische jongens zijn bewust van de fouten. Ik wil jullie verzoeken niet hele lappen tekst te gaan posten. Deze errors zijn bekend en er wordt aan gewerkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |