Dat ik ze kocht had ik wel nieuwe kussens nodigquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar toch. En ik heb al 2 kussens, dus dit heb ik OOK al niet nodig
Oh wacht deze zijn katoen, ik wil sowieso veren.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat ik ze kocht had ik wel nieuwe kussens nodigSowieso had ik er maar 1 (en een tweepersoons bed) en die was stokoud
quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:13 schreef So_Surreal het volgende:
Bij mij staat hij nog steeds op die tandenborstel
quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:13 schreef So_Surreal het volgende:
Bij mij staat hij nog steeds op die tandenborstel
quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:14 schreef Jimbo het volgende:
pff wat een kansloos incompetent personeel hebben we hier toch
Bel net mn collega hoelaat ie hier zou zijn (zou me om 11uur aflossen)
OH FUCK HELEMAAL VERGETEN, IK GA NU WEG... beetje jammer dat het anderhalf uur rijden is, dus voorlopig zit ik hier nog wel
jullie te vervelen, en mn kussens te jagen!
quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:14 schreef EDMAN- het volgende:
* EDMAN- meldt zich, thuis'werkend' met gekneusde rib
hoe staat het ervoor?
weet je wat het erge is... dit is al de zoveelste keer dat ik eerder weg moet en ik hier 2 uur na tijd nog zit, ik had eigenlijk niet anders verwachtquote:
Rare RPM en hij staat wel in de Pricewatch, maar bij geen winkel te verkrijgen. Raar.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:15 schreef Jimbo het volgende:
niet duur die HDD, jammer dat ie geen behuizing heeft, dan had ik hem wel willen hebben
mooi met een harddisk..quote:
Kun je dan niet beter anderhalf uur van te voren nog even bellen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
weet je wat het erge is... dit is al de zoveelste keer dat ik eerder weg moet en ik hier 2 uur na tijd nog zit, ik had eigenlijk niet anders verwacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |