Of een harde schijfquote:
Altijd hè?quote:
mwah ben ik het grotendeels mee eens, maar touch vind ik wel fijn werken. leuke extra functies enzoquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
TouchWiz (en alle fabrikantenschillen) moeten dood![]()
Clean Android
wees blij, wan-apparaatquote:
Ze zijn er mee bezigquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:00 schreef Jimbo het volgende:
de kussens, eindelijk!
NEE GODVERGETEN KUTKNOP
GRRRquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:02 schreef Cue_ het volgende:
Zo te zien heeft iederen er last van. Dus dat scheelt
maar ik wil ze!quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:02 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
DAn heeft nu dus niemand ze kunnen bestellen
I knowquote:
Je kan hem altijd terugsturen hè?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:05 schreef Karina het volgende:
Een kussen wil ik eerste even "voelen" niet zomaar bestellen.
net als prostituees..maar dat mag ook nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:05 schreef Karina het volgende:
Een kussen wil ik eerste even "voelen" niet zomaar bestellen.
Volhouden Jimbo, ze komen terugquote:Beste, ik heb eerder uitgelegd dat wanneer de knop blijft hangen dat ze de aanbieding offline halen en verder gaan met het volgende product. Helaas zijn er bij de invoer van een paar wijzigingen nare bijwerkingen die tijdens de testfase niet naar voren kwamen. iBOOD kan nooit in vol ornaat testen daar er echt gigantisch veel mensen online mee hunten. Dat kan iBOOD niet realtime nabootsen.
Hmm, ik weet niet of je allebei de keren verzendkosten terugkrijgt..quote:
volgens mij wel zo niet 6eurquote:
Dat ik ze kocht had ik wel nieuwe kussens nodigquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar toch. En ik heb al 2 kussens, dus dit heb ik OOK al niet nodig
Oh wacht deze zijn katoen, ik wil sowieso veren.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat ik ze kocht had ik wel nieuwe kussens nodigSowieso had ik er maar 1 (en een tweepersoons bed) en die was stokoud
quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:13 schreef So_Surreal het volgende:
Bij mij staat hij nog steeds op die tandenborstel
quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:13 schreef So_Surreal het volgende:
Bij mij staat hij nog steeds op die tandenborstel
quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:14 schreef Jimbo het volgende:
pff wat een kansloos incompetent personeel hebben we hier toch
Bel net mn collega hoelaat ie hier zou zijn (zou me om 11uur aflossen)
OH FUCK HELEMAAL VERGETEN, IK GA NU WEG... beetje jammer dat het anderhalf uur rijden is, dus voorlopig zit ik hier nog wel
jullie te vervelen, en mn kussens te jagen!
quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:14 schreef EDMAN- het volgende:
* EDMAN- meldt zich, thuis'werkend' met gekneusde rib
hoe staat het ervoor?
weet je wat het erge is... dit is al de zoveelste keer dat ik eerder weg moet en ik hier 2 uur na tijd nog zit, ik had eigenlijk niet anders verwachtquote:
Rare RPM en hij staat wel in de Pricewatch, maar bij geen winkel te verkrijgen. Raar.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:15 schreef Jimbo het volgende:
niet duur die HDD, jammer dat ie geen behuizing heeft, dan had ik hem wel willen hebben
mooi met een harddisk..quote:
Kun je dan niet beter anderhalf uur van te voren nog even bellen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
weet je wat het erge is... dit is al de zoveelste keer dat ik eerder weg moet en ik hier 2 uur na tijd nog zit, ik had eigenlijk niet anders verwacht
Volgens mij hier ook het gevalquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:16 schreef So_Surreal het volgende:
Bij mij refresht hij niet meer automatisch als ik ingelogd zit.
Dat was gisteren bij Blaak toch?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:18 schreef Jimbo het volgende:
oeh iemand houd p2000 in de gaten, op de HRO in rotterdam, trauma heli , politie , personeel in paniek , ambulances..de hele mik mak!
Mijn vriend heeft er 1 van €100quote:
Watte? Heb je een straatnaam?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:18 schreef Jimbo het volgende:
oeh iemand houd p2000 in de gaten, op de HRO in rotterdam, trauma heli , politie , personeel in paniek , ambulances..de hele mik mak!
neen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:19 schreef Matip het volgende:
Ben ik dan de enige die naar deze kijkt; http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/
ik weet niet hoe het daar heet, het is de school naast de metro daar. grensend aan het erasmusquote:
nee:quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:19 schreef Matip het volgende:
quote:Oh noes! : Het ziet er naar uit dat iBood wat problemen heeft met de server. Het duurt dus nog heeel eventjes tot de volgende deal.
Ehm, nee?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:19 schreef Matip het volgende:
Ik herken het! Ik MOET gewoon iets kopen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:20 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
neen.
wel kut dat ik weer even rijk ben dankzij vakantiegeld. drang om te kopen kopen kopen is groot
Die is veel handiger imo.quote:
"10:52:19 29-05-13 GROUP-1 PRIO 1 TS231 Hogeschool Rotterdam G.J. De Jonghweg 4 Rotterdam Ass-AMBU (Til assistentie) Vak: 5991940quote:
quote:
die heb ik eerder aangeschaft, prima geluid. Alleen geen woofer / versterker bij he! (of deze x wel? begin pas net). Die gaan we vandaag eens proberen te scorenquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:21 schreef Lange_Lans het volgende:
Die Jamo set was wel aardig. Was helaas wederom net te laat.
Woofer er bij ja. 149 pietermannen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:21 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
die heb ik eerder aangeschaft, prima geluid. Alleen geen woofer / versterker bij he! (of deze x wel? begin pas net). Die gaan we vandaag eens proberen te scoren
Wat is hier aan het handje?quote:
zit aan de tel met iemand dr was een trauma heli en allesquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:21 schreef Pino112 het volgende:
ROUP-1 PRIO 1 TS231 Hogeschool Rotterdam G.J. De Jonghweg 4 Rotterdam Ass-AMBU (Til assistentie) Vak: 5991940
Die hunt is natuurlijk niet voor niets vlak na het cashen van het vakantiegeld gepland.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:20 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
neen.
wel kut dat ik weer even rijk ben dankzij vakantiegeld. drang om te kopen kopen kopen is groot
Dat kan ja.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zit aan de tel met iemand dr was een trauma heli en alles
Uiteraardquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:23 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Die hunt is natuurlijk niet voor niets vlak na het cashen van het vakantiegeld gepland.
jammer dat ze niet meer details geven. zou er iemand het loodje leggen ?quote:
Dan zou dat toch wel op twitter enzo staan al?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jammer dat ze niet meer details geven. zou er iemand het loodje leggen ?
highschoolshooting oid ?
Die renate heeft een beurt nodig.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:24 schreef essnhills het volgende:
Renate op het ibood forum:
Beste iBOODers, onze technische jongens zijn bewust van de fouten. Ik wil jullie verzoeken niet hele lappen tekst te gaan posten. Deze errors zijn bekend en er wordt aan gewerkt.
Jupquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Die renate heeft een beurt nodig.
ben jij ook nogo p de harddisk ?
geen idee, politie kwam iig door de brandingang naar binnen stormenquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan zou dat toch wel op twitter enzo staan al?
slapen is zwak.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:25 schreef Nizno het volgende:
Ben heel blij dat ik ben gaan slapen vannacht en gewoon geen betaalmogelijkheid mee heb naar het werk
Creditcard bij me..... soms toch verleidelijk .....quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:25 schreef Nizno het volgende:
Ben heel blij dat ik ben gaan slapen vannacht en gewoon geen betaalmogelijkheid mee heb naar het werk
In de school?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geen idee, politie kwam iig door de brandingang naar binnen stormen
quote:iBOOD is tijdelijk niet beschikbaar
Sorry, de iBOOD site is tijdelijk niet beschikbaar in verband met onderhoud.
Onze excuses voor het ongemak.
We zijn op dit moment even bezig om de site nòg beter te maken, maar we zijn later vandaag weer online!
siquote:
Denk je niet dat ze weer een pauze gaan inlassen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
slapen is zwak.
vanavond ook gewoon weer doorhalen
(ach het is niet of ik iets beters te doen heb)
Hmmzz..quote:
ik ben heel zwak inderdaad. Ik heb niets nodig en ben blij met mijn centjesquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
slapen is zwak.
vanavond ook gewoon weer doorhalen
(ach het is niet of ik iets beters te doen heb)
Nee, ze hebben de site zelf offline gehaald, er zitten ergens een paar fouten in doordat ze een extra beveiliging hebben gemaakt rondom de box. Hierdoor deed net de Ik neem er een knop het niet.quote:
beter werken ze door en gooien ze de site plat als ik naar huis gaquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Denk je niet dat ze weer een pauze gaan inlassen?
Nee, want dan was er wel veel meer politie/brandweer/ambu en stond er geen 'Assistentie ambu' bij. En dan was het wel GRIP 1/2/3 geworden.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jammer dat ze niet meer details geven. zou er iemand het loodje leggen ?
highschoolshooting oid ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |