Het niet grappig vindenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:59 schreef luckass het volgende:
Het grappig vinden om Pella Pelle te noemen
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:59 schreef luckass het volgende:
Het grappig vinden om Pella Pelle te noemen
Eerste set ook niet hoorquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:05 schreef TheVulture het volgende:
Zonde want Thiemo was toch niet helemaal kansloos in met name het tweede gedeelte van de wedstrijd
En bij tennis is het nog voorspelbaar ook.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:17 schreef TheArt het volgende:
8 BPs niet benutten en vervolgens direct zelf gebroken wordenZo typisch.
Balen dat ik morgen de hele dag op school zit.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:20 schreef Federer-fan het volgende:
Weet niet of hij al was gepost, maar hierbij de OOP voor morgen. Met als derde partij op Chatrier: Gulbis-Monfils.
Morgenmiddag en vooral morgenavond is er nogal een kans op buien, dus misschien mis je wel helemaal niet veel.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Balen dat ik morgen de hele dag op school zit.
Nee.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:05 schreef DrRapper het volgende:
Morgen Sijsling - Robredo (als het weer het toelaat) op court 5, is dit überhaupt een court met tv camera?
Net terug uit Parijs en het was wel even zuur in het begin ja. Gelukkig uiteindelijk nog wel wat gezien in de kou, onder andere onze helden Haase en Sijsling. Bij die baan zaten we er echt dicht op en kon je af en toe horen wat ze zeiden dus dat was wel leuk. Na de eerste set bakten ze er helaas maar weinig van. Sijsling sloeg die Marach wel één keer kei hard op zijn kop en moest toen even liggen.quote:
Was dit je eerste keer RG ?quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:04 schreef BobW het volgende:
[..]
Net terug uit Parijs en het was wel even zuur in het begin ja. Gelukkig uiteindelijk nog wel wat gezien in de kou, onder andere onze helden Haase en Sijsling. Bij die baan zaten we er echt dicht op en kon je af en toe horen wat ze zeiden dus dat was wel leuk. Na de eerste set bakten ze er helaas maar weinig van. Sijsling sloeg die Marach wel één keer kei hard op zijn kop en moest toen even liggen.
Op de baan ernaast werden geen wedstrijden gespeeld, maar daar gingen dus wel steeds verschillende spelers trainen en uiteindelijk nog best veel spelers zien spelen of lopen.
Al met al toch een leuke dag, maar ik hoop graag een keer terug te keren met de hele dag goed weer.
Tickets voor de stadions hebbenquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Was dit je eerste keer RG ?
Vond je baan 17 ook zo'n bazenbaan ? Had je alleen tickets voor de off-courts?
1x in je leven leuk, daarna niet meer. Alhoewel finales en zo natuurlijk wel vet zijn maar veeeeels te duurquote:
30 euro voor court 1 incl. alle buitenbanen op de openingsmaandag.quote:
wie of wat is AKS nou weer? En waarom is zij interessant?quote:
AKS = Anna Karolina Schmiedlova, pas 18. Persoonlijk favorietje. Doet het dit jaar heel goed.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
wie of wat is AKS nou weer? En waarom is zij interessant?
Omdat ze lekker is ws.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
wie of wat is AKS nou weer? En waarom is zij interessant?
Het gaat ook niet om het uiterlijk hierquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:33 schreef Norrage het volgende:
Weer zo'n Russische, en die foto's die ik op heb gezocht zijn echt uberlelijk/eng
Dat ligt natuurlijk aan welke vrouwen speeldenquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:33 schreef XL het volgende:
Dan reis je helemaal naar Wimbledon om tennis te kijken en zie je niks!
Williams - Williamsquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:35 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat ligt natuurlijk aan welke vrouwen speelden
Zal er niet beter op wordenquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:22 schreef TheArt het volgende:
Vesnina heeft het slechtste RG-record van het hele veld: 1-7. Enige winst was tegen Beltrame in 2009
quote:
50 minuten gespeeld en pas 4-4 in de eerste setquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:46 schreef TheArt het volgende:
Goatmila moet er weer eens zo'n veel te lange partij van maken
En ze speelt op baan 17 zie ik. Daar kun je Kiri's parfum ruiken zo intiem is die baan.quote:
Ik kan nog steeds niet geloven dat Rooowbin daar over klaagt. Leukste baan van RG inderdaadquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En ze speelt op baan 17 zie ik. Daar kun je Kiri's parfum ruiken zo intiem is die baan.
Is dat die met die overhangende boompjes?quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:04 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds niet geloven dat Rooowbin daar over klaagt. Leukste baan van RG inderdaad
Is de allerkleinste volgens mij. Qua publiek dan.Helemaal op het uiteinde van het park.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Is dat die met die overhangende boompjes?
Ja, die is tof jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is de allerkleinste volgens mij. Qua publiek dan.Helemaal op het uiteinde van het park.
Volgens mij kreunt Vesnina sinds de tweede set 'Ajde'quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:28 schreef Zelva het volgende:
Ah ja
Oeeeee
Ah ja
Oeeeee
Ah ja
Oeeeee
Ah ja
Oeeee
Wat een prachtige sport is het toch.
Mjah, is dit nou echt nodigquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:28 schreef Zelva het volgende:
Ah ja
Oeeeee
Ah ja
Oeeeee
Ah ja
Oeeeee
Ah ja
Oeeee
Wat een prachtige sport is het toch.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:00 schreef Zelva het volgende:
De commentaarverbinding is verbroken.![]()
Geen Roelfs.
Hij is er weerquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:00 schreef Zelva het volgende:
De commentaarverbinding is verbroken.![]()
Geen Roelfs.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:07 schreef Szura het volgende:
Wat heeft Wickmayer trouwens voor Frodo-ketting om
Je bedoelt die nieuwe? Van Ramshorst heet-ie geloof ik.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:47 schreef IbanMayo het volgende:
Wie is die slissende mongool van de NOS, jezus zeg
Ja, maar daarvoor is hij ook voetbalcommentator natuurlijk.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:20 schreef Szura het volgende:
Die Roelfs zegt in een partij gewoon alleen maar dingen die een kijker ook kan zien hè?
Daar is de break.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:20 schreef Szura het volgende:
Die Roelfs zegt in een partij gewoon alleen maar dingen die een kijker ook kan zien hè?
wat een Jiskefet naam zeg..quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:08 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Je bedoelt die nieuwe? Van Ramshorst heet-ie geloof ik.
Hij speelt als vierde. Je kunt er niks van zeggen. Kan om 16:00 uur zijn, om 20:00 uur, of helemaal niet vandaag. Hangt onder meer af van 1) hoeveel WTA 3-sets ellende er aan voorafgaat, en 2) het weer.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:30 schreef Reismeis het volgende:
Zie dat Federer speelt vandaag. Iemand ongeveer een idee hoe laat en wordt het uitgezonden?
Eerste keer RG ja. Ik had alleen tickets voor de outside courts dus natuurlijk ook even bij baan 17 geweest waar Falla opgaf tegen Dimitrov, wel leuke baan dat.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Was dit je eerste keer RG ?
Vond je baan 17 ook zo'n bazenbaan ? Had je alleen tickets voor de off-courts?
Had Slice maar Haase moeten zijnquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:23 schreef TheArt het volgende:
Welke halve gare verzint het om Lepchenko-Svitolina op een tv-baan te zetten en Slice-Robredo niet
Igoooooowwrquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:30 schreef TheArt het volgende:
Igor gebroken na zelf 3 GPs te hebben gemist.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:14 schreef Szura het volgende:
Wicky, kan ze weer lekker gaan raven op de Nike Airmaxies
Weet ik niet, zo'n type vind ik haar met die pauperketting en haren strak naar achter gekamdquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is ze een hakkuhteef dan? Bron ?
Ik zou haar doenquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:35 schreef Szura het volgende:
[..]
Weet ik niet, zo'n type vind ik haar met die pauperketting en haren strak naar achter gekamd
Laat Haase het maar niet horen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:26 schreef TheArt het volgende:
Baan 5 is ook echt zo'n helemaal niets baan
[ afbeelding ]
Ja dat denk ik wel.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:53 schreef Rosario het volgende:
Hoe zit het met de conditie van Robredo dan? Tijdje geblesseerd geweest, vrij oud.. Zou hij meer dan drie sets vol kunnen houden?
Bijna al die Spaanse gravelbijters zijn duracellkonijnen. Reken daar dus maar niet op.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:53 schreef Rosario het volgende:
Hoe zit het met de conditie van Robredo dan? Tijdje geblesseerd geweest, vrij oud.. Zou hij meer dan drie sets vol kunnen houden?
Mijn grote vraag is waarom zou je iemand met een spraakgebrek presentator makenquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:02 schreef Angelof9 het volgende:
Inderdaad een sukkel, dit NOS-mannetje. Doe toch maar liever de blonde doos.
Om hun percentage verplichte gehandicapten te vervullen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:04 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Mijn grote vraag is waarom zou je iemand met een spraakgebrek presentator maken
Vraag ik mezelf altijd af bij die verslaggever, Gerri Eickhof. Doet pijn aan je oren als die zn bek opentrekt ...quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:04 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Gerriquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:05 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Vraag ik mezelf altijd af bij die verslaggever, Gerri Eickhof. Doet pijn aan je oren als die zn bek opentrekt ...
Waarom niet, mensen met een zachte g werken er ook gewoon.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:04 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Nu al de beste match van het toernooi.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Monfils - Gulbis. Laat het rammen en clownen maar beginnen
[Mart Smeets modus]quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:06 schreef Szura het volgende:
Pospisil stond 2-0 achter in sets tegen Zeballos, nu 5/4* in de vijfde
Goede imitatie. Ik hoor het hem zo zeggen. Maar volgens mij houdt hij niet zo van tennis.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:08 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
[Mart Smeets modus]
Jaja dames en heren, Zeballos. Zu-baj-jos. Die kent u niet. Maar die won nog van Nadal dit jaar. Op gravel. Van Nadal dus. En die Zu-baj-jos is nu in de problemen tegen Pospisil, die kent u ook niet. Maar dat is dus een Canadees.
[/Mart Smeets modus]
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:09 schreef Rosario het volgende:
[..]
Goede imitatie. Ik hoor het hem zo zeggen. Maar volgens mij houdt hij niet zo van tennis.
Mag jij dat zeggen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mart is oud geworden. En dementerend.
twitter:NLTennis twitterde op woensdag 29-05-2013 om 15:12:49Sijsling speelde zojuist de tiebreak van zijn leven. Dropshot, dropvolley en twee dodelijke winners met zijn forehand. reageer retweet
twitter:NLTennis twitterde op woensdag 29-05-2013 om 15:13:39Onder de toeschouwers bij Sijsling is niemand minder dan Martina Hingis. Zelfs zij kreeg de handen op elkaar voor de Amsterdammer. reageer retweet
Martina Hingisquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:17 schreef TheArt het volgende:
twitter:NLTennis twitterde op woensdag 29-05-2013 om 15:12:49Sijsling speelde zojuist de tiebreak van zijn leven. Dropshot, dropvolley en twee dodelijke winners met zijn forehand. reageer retweet
twitter:NLTennis twitterde op woensdag 29-05-2013 om 15:13:39Onder de toeschouwers bij Sijsling is niemand minder dan Martina Hingis. Zelfs zij kreeg de handen op elkaar voor de Amsterdammer. reageer retweet
Je vergeet zijn versprekingen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wel jammer, je kunt er een hoop mee als Smeets zijnde, zo'n tennistoernooitje:
- Die Gulbis slaat zo het karretje van Monfils in de poep
- Die forehand van Federer, die gaat rechtdoor naar school en kantoor
- Pablo Carreno-Busto, die kent u niet
- De backhand van Gasquet is magnifiek, mag ik dat zeggen?
- Jawel meneer Ferrer, senk joe!
- Roland Garros wacht op niemand
- Wimbledon is nog ver
- En na die tweede set zegt Nadal; ik ga vast ...
- Verdasco oogt nog fris
- Dit is het verdict van het Bois de Boulogne
- Die Isner serveert dus vies hard
Etcetera ...
Ah, dan breekt mijn gebrekkige Tenniskennis mij op.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ook die staat erin, alleen een beetje verdekt opgesteld
Carreno Busto moet Carreno Busta zijnquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ah, dan breekt mijn gebrekkige Tenniskennis mij op.Maar ik zie hem zo nog Robin Sijsling aankondigen.
Helaas gebruikte ze coke.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Martina Hingis
De laatste vrouwelijke tennisser waar ik een beetje fan van was en respect voor had. Helaas besloot ze veel te jong om te stoppen.
Zekerquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:34 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Dat zou een welkome verassing zijn.. Ruimt lekker op in de tennisgame.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:40 schreef Wopper1 het volgende:
Het schijnt dat Jack van Gelder al zijn koffers aan het pakken is... Igor de nieuwe Martin?
Wie niet?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:44 schreef Falco het volgende:
Wickmayer neukte vroeger met Verkerk. Wisten jullie dat?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:44 schreef Falco het volgende:
Heeft zij even mazzel.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:44 schreef Falco het volgende:
Het Martin Verkerk-topic natuurlijk.quote:
quote:
LOL, jij was zelf de bronquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gevonden
SPT / [Martin Verkerk #16] Een kaartje uit Cancun
je kwam er zelf meequote:Op woensdag 29 mei 2013 15:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gevonden
SPT / [Martin Verkerk #16] Een kaartje uit Cancun
Kopieert Verkerks vuistjequote:
Mooi dat er al 5 jaar mensen zijn die wanneer ze Wickmayer zien tennissen meteen aan Koning Martin moeten denkenquote:
Dat bestaat niet. Die stats kunnen niet kloppenquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:57 schreef Wopper1 het volgende:
Robredo slaat wel gewoon meer aces, 6 versus 2.
Het zijn pas de eerste rondes he ...quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:13 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Die begint ook een steeds betere imitatie te doen van een betrouwbare speler.
God wat dreigt dit een enorme jinx te gaan worden zegquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:36 schreef Wopper1 het volgende:
4-2* Igor,
Ik zie Robredo bij een 0-2 achterstand in sets echt niet terugkomen (misschien een jaar of 6 geleden, maar zeker nu niet).
Maar goed.. Eerst maar eens deze set zien te pakken.
Dan was ie sneller bij het net om zijn tegenstander te feliciterenquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:39 schreef Reya het volgende:
Igor wil net als Martin serve-and-volley op MP tegen kunnen spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |