Williams - Williamsquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:35 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat ligt natuurlijk aan welke vrouwen speelden
Zal er niet beter op wordenquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:22 schreef TheArt het volgende:
Vesnina heeft het slechtste RG-record van het hele veld: 1-7. Enige winst was tegen Beltrame in 2009
quote:
50 minuten gespeeld en pas 4-4 in de eerste setquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:46 schreef TheArt het volgende:
Goatmila moet er weer eens zo'n veel te lange partij van maken
En ze speelt op baan 17 zie ik. Daar kun je Kiri's parfum ruiken zo intiem is die baan.quote:
Ik kan nog steeds niet geloven dat Rooowbin daar over klaagt. Leukste baan van RG inderdaadquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En ze speelt op baan 17 zie ik. Daar kun je Kiri's parfum ruiken zo intiem is die baan.
Is dat die met die overhangende boompjes?quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:04 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds niet geloven dat Rooowbin daar over klaagt. Leukste baan van RG inderdaad
Is de allerkleinste volgens mij. Qua publiek dan.Helemaal op het uiteinde van het park.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Is dat die met die overhangende boompjes?
Ja, die is tof jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is de allerkleinste volgens mij. Qua publiek dan.Helemaal op het uiteinde van het park.
Volgens mij kreunt Vesnina sinds de tweede set 'Ajde'quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:28 schreef Zelva het volgende:
Ah ja
Oeeeee
Ah ja
Oeeeee
Ah ja
Oeeeee
Ah ja
Oeeee
Wat een prachtige sport is het toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |