Laat Haase het maar niet horen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:26 schreef TheArt het volgende:
Baan 5 is ook echt zo'n helemaal niets baan
[ afbeelding ]
Ja dat denk ik wel.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:53 schreef Rosario het volgende:
Hoe zit het met de conditie van Robredo dan? Tijdje geblesseerd geweest, vrij oud.. Zou hij meer dan drie sets vol kunnen houden?
Bijna al die Spaanse gravelbijters zijn duracellkonijnen. Reken daar dus maar niet op.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:53 schreef Rosario het volgende:
Hoe zit het met de conditie van Robredo dan? Tijdje geblesseerd geweest, vrij oud.. Zou hij meer dan drie sets vol kunnen houden?
Mijn grote vraag is waarom zou je iemand met een spraakgebrek presentator makenquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:02 schreef Angelof9 het volgende:
Inderdaad een sukkel, dit NOS-mannetje. Doe toch maar liever de blonde doos.
Om hun percentage verplichte gehandicapten te vervullen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:04 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Mijn grote vraag is waarom zou je iemand met een spraakgebrek presentator maken
Vraag ik mezelf altijd af bij die verslaggever, Gerri Eickhof. Doet pijn aan je oren als die zn bek opentrekt ...quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:04 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Gerriquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:05 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Vraag ik mezelf altijd af bij die verslaggever, Gerri Eickhof. Doet pijn aan je oren als die zn bek opentrekt ...
Waarom niet, mensen met een zachte g werken er ook gewoon.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:04 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Nu al de beste match van het toernooi.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Monfils - Gulbis. Laat het rammen en clownen maar beginnen
[Mart Smeets modus]quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:06 schreef Szura het volgende:
Pospisil stond 2-0 achter in sets tegen Zeballos, nu 5/4* in de vijfde
Goede imitatie. Ik hoor het hem zo zeggen. Maar volgens mij houdt hij niet zo van tennis.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:08 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
[Mart Smeets modus]
Jaja dames en heren, Zeballos. Zu-baj-jos. Die kent u niet. Maar die won nog van Nadal dit jaar. Op gravel. Van Nadal dus. En die Zu-baj-jos is nu in de problemen tegen Pospisil, die kent u ook niet. Maar dat is dus een Canadees.
[/Mart Smeets modus]
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:09 schreef Rosario het volgende:
[..]
Goede imitatie. Ik hoor het hem zo zeggen. Maar volgens mij houdt hij niet zo van tennis.
Mag jij dat zeggen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mart is oud geworden. En dementerend.
twitter:NLTennis twitterde op woensdag 29-05-2013 om 15:12:49Sijsling speelde zojuist de tiebreak van zijn leven. Dropshot, dropvolley en twee dodelijke winners met zijn forehand. reageer retweet
twitter:NLTennis twitterde op woensdag 29-05-2013 om 15:13:39Onder de toeschouwers bij Sijsling is niemand minder dan Martina Hingis. Zelfs zij kreeg de handen op elkaar voor de Amsterdammer. reageer retweet
Martina Hingisquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:17 schreef TheArt het volgende:
twitter:NLTennis twitterde op woensdag 29-05-2013 om 15:12:49Sijsling speelde zojuist de tiebreak van zijn leven. Dropshot, dropvolley en twee dodelijke winners met zijn forehand. reageer retweet
twitter:NLTennis twitterde op woensdag 29-05-2013 om 15:13:39Onder de toeschouwers bij Sijsling is niemand minder dan Martina Hingis. Zelfs zij kreeg de handen op elkaar voor de Amsterdammer. reageer retweet
Je vergeet zijn versprekingen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wel jammer, je kunt er een hoop mee als Smeets zijnde, zo'n tennistoernooitje:
- Die Gulbis slaat zo het karretje van Monfils in de poep
- Die forehand van Federer, die gaat rechtdoor naar school en kantoor
- Pablo Carreno-Busto, die kent u niet
- De backhand van Gasquet is magnifiek, mag ik dat zeggen?
- Jawel meneer Ferrer, senk joe!
- Roland Garros wacht op niemand
- Wimbledon is nog ver
- En na die tweede set zegt Nadal; ik ga vast ...
- Verdasco oogt nog fris
- Dit is het verdict van het Bois de Boulogne
- Die Isner serveert dus vies hard
Etcetera ...
Ah, dan breekt mijn gebrekkige Tenniskennis mij op.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ook die staat erin, alleen een beetje verdekt opgesteld
Carreno Busto moet Carreno Busta zijnquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ah, dan breekt mijn gebrekkige Tenniskennis mij op.Maar ik zie hem zo nog Robin Sijsling aankondigen.
Helaas gebruikte ze coke.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Martina Hingis
De laatste vrouwelijke tennisser waar ik een beetje fan van was en respect voor had. Helaas besloot ze veel te jong om te stoppen.
Zekerquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:34 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Dat zou een welkome verassing zijn.. Ruimt lekker op in de tennisgame.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:40 schreef Wopper1 het volgende:
Het schijnt dat Jack van Gelder al zijn koffers aan het pakken is... Igor de nieuwe Martin?
Wie niet?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:44 schreef Falco het volgende:
Wickmayer neukte vroeger met Verkerk. Wisten jullie dat?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:44 schreef Falco het volgende:
Heeft zij even mazzel.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:44 schreef Falco het volgende:
Het Martin Verkerk-topic natuurlijk.quote:
quote:
LOL, jij was zelf de bronquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gevonden
SPT / [Martin Verkerk #16] Een kaartje uit Cancun
je kwam er zelf meequote:Op woensdag 29 mei 2013 15:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gevonden
SPT / [Martin Verkerk #16] Een kaartje uit Cancun
Kopieert Verkerks vuistjequote:
Mooi dat er al 5 jaar mensen zijn die wanneer ze Wickmayer zien tennissen meteen aan Koning Martin moeten denkenquote:
Dat bestaat niet. Die stats kunnen niet kloppenquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:57 schreef Wopper1 het volgende:
Robredo slaat wel gewoon meer aces, 6 versus 2.
Het zijn pas de eerste rondes he ...quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:13 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Die begint ook een steeds betere imitatie te doen van een betrouwbare speler.
God wat dreigt dit een enorme jinx te gaan worden zegquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:36 schreef Wopper1 het volgende:
4-2* Igor,
Ik zie Robredo bij een 0-2 achterstand in sets echt niet terugkomen (misschien een jaar of 6 geleden, maar zeker nu niet).
Maar goed.. Eerst maar eens deze set zien te pakken.
Dan was ie sneller bij het net om zijn tegenstander te feliciterenquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:39 schreef Reya het volgende:
Igor wil net als Martin serve-and-volley op MP tegen kunnen spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |