Mjah, is dit nou echt nodigquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:28 schreef Zelva het volgende:
Ah ja
Oeeeee
Ah ja
Oeeeee
Ah ja
Oeeeee
Ah ja
Oeeee
Wat een prachtige sport is het toch.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:00 schreef Zelva het volgende:
De commentaarverbinding is verbroken.![]()
Geen Roelfs.
Hij is er weerquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:00 schreef Zelva het volgende:
De commentaarverbinding is verbroken.![]()
Geen Roelfs.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:07 schreef Szura het volgende:
Wat heeft Wickmayer trouwens voor Frodo-ketting om
Je bedoelt die nieuwe? Van Ramshorst heet-ie geloof ik.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:47 schreef IbanMayo het volgende:
Wie is die slissende mongool van de NOS, jezus zeg
Ja, maar daarvoor is hij ook voetbalcommentator natuurlijk.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:20 schreef Szura het volgende:
Die Roelfs zegt in een partij gewoon alleen maar dingen die een kijker ook kan zien hè?
Daar is de break.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:20 schreef Szura het volgende:
Die Roelfs zegt in een partij gewoon alleen maar dingen die een kijker ook kan zien hè?
wat een Jiskefet naam zeg..quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:08 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Je bedoelt die nieuwe? Van Ramshorst heet-ie geloof ik.
Hij speelt als vierde. Je kunt er niks van zeggen. Kan om 16:00 uur zijn, om 20:00 uur, of helemaal niet vandaag. Hangt onder meer af van 1) hoeveel WTA 3-sets ellende er aan voorafgaat, en 2) het weer.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:30 schreef Reismeis het volgende:
Zie dat Federer speelt vandaag. Iemand ongeveer een idee hoe laat en wordt het uitgezonden?
Eerste keer RG ja. Ik had alleen tickets voor de outside courts dus natuurlijk ook even bij baan 17 geweest waar Falla opgaf tegen Dimitrov, wel leuke baan dat.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Was dit je eerste keer RG ?
Vond je baan 17 ook zo'n bazenbaan ? Had je alleen tickets voor de off-courts?
Had Slice maar Haase moeten zijnquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:23 schreef TheArt het volgende:
Welke halve gare verzint het om Lepchenko-Svitolina op een tv-baan te zetten en Slice-Robredo niet
Igoooooowwrquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:30 schreef TheArt het volgende:
Igor gebroken na zelf 3 GPs te hebben gemist.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:14 schreef Szura het volgende:
Wicky, kan ze weer lekker gaan raven op de Nike Airmaxies
Weet ik niet, zo'n type vind ik haar met die pauperketting en haren strak naar achter gekamdquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is ze een hakkuhteef dan? Bron ?
Ik zou haar doenquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:35 schreef Szura het volgende:
[..]
Weet ik niet, zo'n type vind ik haar met die pauperketting en haren strak naar achter gekamd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |