Laat Haase het maar niet horen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:26 schreef TheArt het volgende:
Baan 5 is ook echt zo'n helemaal niets baan
[ afbeelding ]
Ja dat denk ik wel.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:53 schreef Rosario het volgende:
Hoe zit het met de conditie van Robredo dan? Tijdje geblesseerd geweest, vrij oud.. Zou hij meer dan drie sets vol kunnen houden?
Bijna al die Spaanse gravelbijters zijn duracellkonijnen. Reken daar dus maar niet op.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:53 schreef Rosario het volgende:
Hoe zit het met de conditie van Robredo dan? Tijdje geblesseerd geweest, vrij oud.. Zou hij meer dan drie sets vol kunnen houden?
Mijn grote vraag is waarom zou je iemand met een spraakgebrek presentator makenquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:02 schreef Angelof9 het volgende:
Inderdaad een sukkel, dit NOS-mannetje. Doe toch maar liever de blonde doos.
Om hun percentage verplichte gehandicapten te vervullen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:04 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Mijn grote vraag is waarom zou je iemand met een spraakgebrek presentator maken
Vraag ik mezelf altijd af bij die verslaggever, Gerri Eickhof. Doet pijn aan je oren als die zn bek opentrekt ...quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:04 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Gerriquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:05 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Vraag ik mezelf altijd af bij die verslaggever, Gerri Eickhof. Doet pijn aan je oren als die zn bek opentrekt ...
Waarom niet, mensen met een zachte g werken er ook gewoon.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:04 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |