Nu al de beste match van het toernooi.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Monfils - Gulbis. Laat het rammen en clownen maar beginnen
[Mart Smeets modus]quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:06 schreef Szura het volgende:
Pospisil stond 2-0 achter in sets tegen Zeballos, nu 5/4* in de vijfde
Goede imitatie. Ik hoor het hem zo zeggen. Maar volgens mij houdt hij niet zo van tennis.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:08 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
[Mart Smeets modus]
Jaja dames en heren, Zeballos. Zu-baj-jos. Die kent u niet. Maar die won nog van Nadal dit jaar. Op gravel. Van Nadal dus. En die Zu-baj-jos is nu in de problemen tegen Pospisil, die kent u ook niet. Maar dat is dus een Canadees.
[/Mart Smeets modus]
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:09 schreef Rosario het volgende:
[..]
Goede imitatie. Ik hoor het hem zo zeggen. Maar volgens mij houdt hij niet zo van tennis.
Mag jij dat zeggen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mart is oud geworden. En dementerend.
twitter:NLTennis twitterde op woensdag 29-05-2013 om 15:12:49Sijsling speelde zojuist de tiebreak van zijn leven. Dropshot, dropvolley en twee dodelijke winners met zijn forehand. reageer retweet
twitter:NLTennis twitterde op woensdag 29-05-2013 om 15:13:39Onder de toeschouwers bij Sijsling is niemand minder dan Martina Hingis. Zelfs zij kreeg de handen op elkaar voor de Amsterdammer. reageer retweet
Martina Hingisquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:17 schreef TheArt het volgende:
twitter:NLTennis twitterde op woensdag 29-05-2013 om 15:12:49Sijsling speelde zojuist de tiebreak van zijn leven. Dropshot, dropvolley en twee dodelijke winners met zijn forehand. reageer retweet
twitter:NLTennis twitterde op woensdag 29-05-2013 om 15:13:39Onder de toeschouwers bij Sijsling is niemand minder dan Martina Hingis. Zelfs zij kreeg de handen op elkaar voor de Amsterdammer. reageer retweet
Je vergeet zijn versprekingen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wel jammer, je kunt er een hoop mee als Smeets zijnde, zo'n tennistoernooitje:
- Die Gulbis slaat zo het karretje van Monfils in de poep
- Die forehand van Federer, die gaat rechtdoor naar school en kantoor
- Pablo Carreno-Busto, die kent u niet
- De backhand van Gasquet is magnifiek, mag ik dat zeggen?
- Jawel meneer Ferrer, senk joe!
- Roland Garros wacht op niemand
- Wimbledon is nog ver
- En na die tweede set zegt Nadal; ik ga vast ...
- Verdasco oogt nog fris
- Dit is het verdict van het Bois de Boulogne
- Die Isner serveert dus vies hard
Etcetera ...
Ah, dan breekt mijn gebrekkige Tenniskennis mij op.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ook die staat erin, alleen een beetje verdekt opgesteld
Carreno Busto moet Carreno Busta zijnquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ah, dan breekt mijn gebrekkige Tenniskennis mij op.Maar ik zie hem zo nog Robin Sijsling aankondigen.
Helaas gebruikte ze coke.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Martina Hingis
De laatste vrouwelijke tennisser waar ik een beetje fan van was en respect voor had. Helaas besloot ze veel te jong om te stoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |