Mja, had ik nu dus niet gedaanquote:
Echt hè.quote:
Nee manquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Alles, gewoon een lege OP. Grappige tekst of een leuk plaatje, klaar.
quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vooruit.. Heb er wel even een heel stuk afgeknipt, want had deze pic naar m'n vriend gestuurd om te vragen wat hij van m'n nieuwe bikini vond
[ afbeelding ]
Nou en, ik ben van de oude stempel. Kom hier nog maar weinig dus ik ben niet op de hoogte van eventuele nieuwe regels, jaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is nieuw, en jij verpest het nu weer.
Stommerd ga mee met de tijdquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou en, ik ben van de oude stempel. Kom hier nog maar weinig dus ik ben niet op de hoogte van eventuele nieuwe regels, ja![]()
Kreeg zelfs per ongeluk de lapo
De lesbus.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:53 schreef Ugjerke het volgende:
Welke trein moet ik hebben voor beffende lesbo's?
Richting het lesbos?quote:
probeer die richting bergen-belsen eens.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:53 schreef Ugjerke het volgende:
Welke trein moet ik hebben voor beffende lesbo's?
quote:
Godkankiquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
probeer die richting bergen-belsen eens.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Veer, je kan het goedmaken.
Wist je nog dat je die ene keer een pic van je outfit voor CB en Gorzalka had gepost? En er nog speciaal een voor mij zou maken/posten?
Als ik die pic alsnog krijg mag je de OP laten staan.
Leuke rok.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]![]()
Hier, omdat je zo aandringt. En ik in zo'n goeie bui ben vandaag.
[ afbeelding ]
Dat nooit weer.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
probeer die richting bergen-belsen eens.
IK ZEI TOCH TREIN GODVERDEGODVERquote:
Cool waar staat die roos voor?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]![]()
SPECIAAL VOOR DWC:
[ afbeelding ]
De roos staat voor de diepe schoonheid van het innerlijk van de mens, die iedereen in zijn of haar bezit heeft. Voor mij is de roos hét teken van schoonheid en puurheid.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
De roos staat voor de diepe schoonheid van het innerlijk van de mens, die iedereen in zijn of haar bezit heeft. Voor mij is de roos hét teken van schoonheid.Hahaha okiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arie is net weg en die nigger belt me op
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]![]()
SPECIAAL VOOR DWC:
[ afbeelding ]
Ik snap de riem, maar zou voor een iets bredere zijn gegaan.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]![]()
SPECIAAL VOOR DWC:
[ afbeelding ]
Puntige knieën.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]![]()
SPECIAAL VOOR DWC:
[ afbeelding ]
Mwah, ik vind juist zo'n subtiele wel leuk bij zo'n soort outfit. En ik had ook geen brederequote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap de riem, maar zou voor een iets bredere zijn gegaan.
Te brede riemen zijn ook niet mooi, dat niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mwah, ik vind juist zo'n subtiele wel leuk bij zo'n soort outfit. En ik had ook geen bredere
Jij doet zeker squats of niet?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]![]()
SPECIAAL VOOR DWC:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
De roos staat voor de diepe schoonheid van het innerlijk van de mens, die iedereen in zijn of haar bezit heeft. Voor mij is de roos hét teken van schoonheid en puurheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke pic ook.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Mur, vanmiddag wezen kijken bij dat ene huis.quote:
Of gewoon geen panty aan, dat scheelt ook al. En zou zelf voor een zwarte riem gaan.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:15 schreef tliciouz het volgende:
Zo'n smalle riem staat juist mooi er bij, topje staat er leuk bijAlleen andere schoenen.
wajowquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mur, vanmiddag wezen kijken bij dat ene huis.
Heb het niet genomen.
Opvallend wel, waren 15 mensen uitgenodigd, kwamen er maar 4.
alleen de riem.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Of gewoon geen panty aan, dat scheelt ook al. En zou zelf voor een zwarte riem gaan.
Vastbinden zeker?quote:
Daarom dacht ik: i kzeg het even.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
wajow
misschien heb ik dan nog een kans
Waarom niet btw? Te duur? en bij welke mag je nog meer kijken?
Nee, panty in open schoenen (met name open teen) kan echt niet. Is gewoon een badslipper met witte sokken idee imo.quote:
Ow, en ik sta voor morgen, tot nu toe, op 1 en 4. Dus mag daar ook komen kijken wss.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
wajow
misschien heb ik dan nog een kans
Waarom niet btw? Te duur? en bij welke mag je nog meer kijken?
Ah ja, klopt, en dat rare gangetje boven. the fuck. Op zich is het mooi, maar voor wat je krijgt vrij prijzig.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom dacht ik: i kzeg het even.
Is vrij duur, ja. En niet goed bereikbaar met auto. Geen parkeergelegenheid, loggia is zinloos en de woonkamer is daardoor eigenlijk te klein. Ik kan niet een kast, bank, tafel en bureau kwijt.
ik sta bij dracht 40 ofz gelof ikquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, en ik sta voor morgen, tot nu toe, op 1 en 4. Dus mag daar ook komen kijken wss.
Dat zijn Drechtstraat en Titus Brandsma.
Ik zou het niet weten, ik heb geen smaak, ik geloof jou wel gewoon.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, panty in open schoenen (met name open teen) kan echt niet. Is gewoon een badslipper met witte sokken idee imo.
Dat rare gangetje ook ja. Jammer wel, want verder is het mooi.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ah ja, klopt, en dat rare gangetje boven. the fuck. Op zich is het mooi, maar voor wat je krijgt vrij prijzig.
Damnquote:
nee idd. dindsdag maar kijken bij dinges.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat rare gangetje ook ja. Jammer wel, want verder is het mooi.
[..]
Damn
Maar er was verder weer niet zoveel deze week.
Ja, maar als er straks ook maar 4 zijn ofzo, dan heb je dikke kans.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee idd. dindsdag maar kijken bij dinges.ben wel benieuwd. moet er wel voor vrijnemen.
Dat is kut.
Ja, maar tis opzich wel een best slechte buurt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar als er straks ook maar 4 zijn ofzo, dan heb je dikke kans.
Kinky Chloro, denk dat dat een spetterende combinatie is met jouw uitmumtende seksuele moraal.quote:
Whahahahaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja, maar tis opzich wel een best slechte buurt.nouja, als het erg nice is.
Ik keek naar dat huis van de onderburen, en die hadden zelfgemaakte kunst achtige dingen, van die bloemen op de ramen enzo. Dus ik weet ook niet wat ik daar van moet verwachten.
risico wel.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whahahaha
Die van vanmiddag had dat in de straat er naast. Woonden kunstenaars in 3 huizen ofzo.
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kinky Chloro, denk dat dat een spetterende combinatie is met jouw uitmumtende seksuele moraal.
Was op 't strand. Zo koudquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:46 schreef Murdera het volgende:
waar is iedereen, jokertjes jawoord kijken?
Lekker gewerkt?quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:55 schreef Murdera het volgende:
[..]ik wil ook naar het strand
Maar dan wel warm.
Nervous breakdown in 3,2,1quote:
Jeetje. Moet je morgen ook?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nervous breakdown in 3,2,1!!!!!!!!
Kon beter :$
Heb jij je nog vermaakt?
Had je een date?quote:
Ja, maar ik heb besloten dat ik mij morgen nie gek laat makuhhhquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jeetje. Moet je morgen ook?
Jawel hoor.
Goed zo.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb besloten dat ik mij morgen nie gek laat makuhhh!!!
En overmorgen en vrijdag :$
Mooi hoor, wat heb je gedaan meisjeKom maar even op schoot en vertel het maar
Dacht ik.. Het is namelijk niet de bedoeling dat ik pleeborstels in de mondjes van kindjes wil schuivenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Goed zo.
Ik heb een essay afgemaakt, gesport, boodschappen gedaan, gedoucht, gegeten, afgewassen en opgeruimd.LEUK HE?!
Lijkt me wel grappig though, maar nee, beter niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dacht ik.. Het is namelijk niet de bedoeling dat ik pleeborstels in de mondjes van kindjes wil schuiven![]()
Nou MEID!! Het is werkelijkwaar eeeeenig!! Hoe voel je je daar nu bij? Een misplaatst gevoel van trots? Of blijf je bescheiden
Ben trots op je.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Goed zo.
Ik heb een essay afgemaakt, gesport, boodschappen gedaan, gedoucht, gegeten, afgewassen en opgeruimd.LEUK HE?!
Vind ik erg fijn.quote:
quote:
Ook mij leek het wel grappig, maar ach jaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:30 schreef Chloroform het volgende:
h
[..]
Lijkt me wel grappig though, maar nee, beter niet.
Nou, ga je zo doen nu ja? Dan ben ik weg.
Pizza.quote:
Dat is wel prettig! Opslag valt altijd nog over te onderhandelen toch?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik had functioneringsgesprek. Geen opslag of vakantiedagen erbij, maar baas was wel tevreden over me, en krijg nog een jaarcontract.
Beter niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ook mij leek het wel grappig, maar ach ja
Nee, ik toon gewoon oprechte interesse meisje.. Wellicht was het niet misplaatst, you tell me
Gewoon nieuwsgierig ditdat zuszo
Reken mij niet af op mijn social skills, t is allemaal nieuw voor me :$
Mag ook helemaal niks ehquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Pizza.Vieze pizza ook nog.
[..]
Dat is wel prettig! Opslag valt altijd nog over te onderhandelen toch?
[..]
Beter niet.
Ja, het is goed met je.
HAHAHAHA die aflevering heb ik al een keer gezien ja.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:35 schreef Fascination het volgende:
Gvd, bij de rijdende rechter ging een hondje naar de dierenarts voor een gebitsreiniging, kwam ie gecastreerd terug.!
Hehehehequote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:35 schreef Fascination het volgende:
Gvd, bij de rijdende rechter ging een hondje naar de dierenarts voor een gebitsreiniging, kwam ie gecastreerd terug.!
Ik moet je beetje sturen toch.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mag ook helemaal niks eh
Nee, dat is het niet verdomme.. Beetje steun mag wel hoor
Oh, die afl. zelf heb ik niet gezien, maar vandaag laten ze zien hoe het er nu mee is. Ga ik snel eens even terugkijken dan.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
HAHAHAHA die aflevering heb ik al een keer gezien ja.Dat wijf helemaal overstuur enzo. "Hij is gewoon niet dezelfde meer. Emotionele schade. We willen schadevergoeding zodat we op vakantie kunnen."
Jaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:34 schreef Chloroform het volgende:
Dat is wel prettig! Opslag valt altijd nog over te onderhandelen toch?
Yes mistress, lig al op m'n rug in al mijn onderdanigheidquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik moet je beetje sturen toch.
Ik steun je hoor.
Ja.quote:
Net een puppy jijquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Yes mistress, lig al op m'n rug in al mijn onderdanigheid
Fijn![]()
Ja, die moet je echt kijken.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, die afl. zelf heb ik niet gezien, maar vandaag laten ze zien hoe het er nu mee is. Ga ik snel eens even terugkijken dan.![]()
Dat is inderdaad wel fijn.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
JaEn nouja, misschien over een half jaar ofzo als hij in een goede bui is.
Maar ben al lang blij dat ik weer een jaartje zekerheid heb.
Braaf.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Fijn![]()
Die ken ik wel jaquote:
Ligt aan wie me durft te handelenquote:
Krijg ik nu een koekje? Of wijn? Want die is opquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, die moet je echt kijken.Heb echt zo
<<< die aflevering bekeken.
[..]
Dat is inderdaad wel fijn.
[..]
Braaf.
Je ligt zo vaak op je rug, opvallend wel.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Fijn![]()
Leuke hobby toch ?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je ligt zo vaak op je rug, opvallend wel.
Wie zegt dat ik niet meestal op m'n buik lig? Kan ook hoorquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaloers jij!!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Impliceer je nu dat ik graag zou willen dat dkutje voor mij op haar rug gaat liggen?quote:
Dat zeg jij.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet meestal op m'n buik lig? Kan ook hoor
Meh.quote:
Niks mis meequote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Impliceer je nu dat ik graag zou willen dat dkutje voor mij op haar rug gaat liggen?
[..]
Dat zeg jij.
[..]
Meh.
Maar als je op je buik ligt, is je buik niet zichtbaar.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niks mis meeOf gewoon op handen en voeten
Mijn naam is haasquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar als je op je buik ligt, is je buik niet zichtbaar.
Weenie?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, wie is dan die knappe vrouw die ik op fb heb?
Jaquote:
Burp :$quote:
Niet boeren svp.quote:
Nu ik weet dat jij het niet bent, kan ik er rustig op fappen.quote:
Wat wil je eraan doen dan? Hou me tegen danquote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu ik weet dat jij het niet bent, kan ik er rustig op fappen.
Whehehehehe.quote:
Ik geloof er niks van.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:02 schreef Dqod het volgende:
"Goedzo, brave hond"
[ afbeelding ]
Zo voel ik me nu btw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehehehe.
[..]
Ik geloof er niks van.Godverdomme manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
Ik ben die hond, neem ik aan?
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehehehe.
[..]
Ik geloof er niks van.Zo, dat meisje heeft veel jeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schimmelinfecties zijn dan ook niet niks Mortaxxquote:
Zelfde blik op het gezicht, wel.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Godverdomme man!!!
Ik ben die hond, neem ik aan?
Schaamluis, denk ik.quote:
Schimmelinfectie bij man jeukt niet zo ontzettend anders.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Schimmelinfecties zijn dan ook niet niks Mortaxx
Wees maar blij danquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Schimmelinfectie bij man jeukt niet zo ontzettend anders.
Recent voor de 2de keer gehad.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wees maar blij dan
Even een shoutout naar antibiotica: "DAMN YOU, MAWFAKKA"
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Recent voor de 2de keer gehad.
Dokter vroeg of ik wel genoeg dronk. Dus nu drink ik meer. Ik hoop dat hij bier bedoelde.
Brb, ff soppenquote:
Dat stond op een server @ werk, werd gevraagd of ik ff wou kijken hoe de server "geddost" werd. Stond 't gelinked op GS/PowNedquote:
Ik zou haar ook wel geven.quote:
Klopt jaquote:
Ik zeg: "Doen!" :$quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou haar ook wel geven.
Hmm, nog niet gefapt vandaag, geloof ik.
Hey, die speelde in Dexter.quote:
Vroeg mijn dokter ook een poos geleden "Drink je veel?" en wilde bijna zeggen "Ehh vrij regelmatig ja" maar besefte me net op tijd dat het niet over booze gingquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Recent voor de 2de keer gehad.
Dokter vroeg of ik wel genoeg dronk. Dus nu drink ik meer. Ik hoop dat hij bier bedoelde.
AHAHAHAHAHAHHAHAHA ;pquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:35 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Vroeg mijn dokter ook een poos geleden "Drink je veel?" en wilde bijna zeggen "Ehh vrij regelmatig ja" maar besefte me net op tijd dat het niet over booze ging
Whehe. Zou kunnen toch?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:35 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Vroeg mijn dokter ook een poos geleden "Drink je veel?" en wilde bijna zeggen "Ehh vrij regelmatig ja" maar besefte me net op tijd dat het niet over booze ging
Jaja.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
AHAHAHAHAHAHHAHAHA ;p
Gelukkig beperk ik mij wederom tot appelsap
En chips
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehe. Zou kunnen toch?
Vroeg de dokter ook toen ik last van mijn lever had.
[..]
Jaja.
Wat vind je van Sasha Rose?
Ik vind het ook niet wat, nee.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meh, als ik dat zo op google zie.. Meh
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meh, als ik dat zo op google zie.. Meh
quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:53 schreef Chloroform het volgende:
Ik ook niet en ik ben niet zo kritisch.
quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:53 schreef Fascination het volgende:
Ik weet nog wel een leuke erotische actrice.
Oh no, she didn't.
Kutje.quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:53 schreef Fascination het volgende:
Oh no, she didn't.
Yaayyyyy.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Kutje.
Ik ga dat filmpje trouwens even kijken.
Wie dan?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:53 schreef Fascination het volgende:
Oh no, she didn't.
Bummerquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:56 schreef Fascination het volgende:
Zit die afl. met die hond van de rijdende rechter te kijken. Die vent speelde eerst ook altijd met de ballen van z'n hond en dat kan nu ook niet meer.
Oh ja, dat ook nog.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:56 schreef Fascination het volgende:
Zit die afl. met die hond van de rijdende rechter te kijken. Die vent speelde eerst ook altijd met de ballen van z'n hond en dat kan nu ook niet meer.
Natalia Forrest.quote:
quote:
Hello Kittyquote:
Ik hoorde vandaag iets over een mot die leeft van de tranen van olifanten.quote:
De neukquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaag iets over een mot die leeft van de tranen van olifanten.
En als de olifant niet genoeg huilt, gaat die mot lopen krabben aan het oog van de olifant zodat ie gaat huilen.
Gelukkig leven we niet in Australië.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
De neukIk ga het googlen
Also
[ afbeelding ]
Niks, vind ik gewoon leuk om te zeggen.quote:
Apart mannetje ben je hoor :$quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Niks, vind ik gewoon leuk om te zeggen.(srs)
En inb4 plaatje weg.
inb4 mannen die zeggen 'maak mijn courgette maar schoon'.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Apart mannetje ben je hoor :$
Niks wegNiks seksueels aan, ze maakt gewoon d'r courgette schoon
Ja en op de pic die ik vandeweek postte was enkel een keelrekoefening te zien. Geopende monden mogen niet meer op FOK!quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Apart mannetje ben je hoor :$
Niks wegNiks seksueels aan, ze maakt gewoon d'r courgette schoon
Maak mijn aubergine maar schoon.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
inb4 mannen die zeggen 'maak mijn courgette maar schoon'.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Laat maar komenquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zag gisteren pas dat uitsteeksel in de superkrio gif die je gemaakt had.quote:
Ik wacht in spanning afquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:47 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja en op de pic die ik vandeweek postte was enkel een keelrekoefening te zien. Geopende monden mogen niet meer op FOK!
In b4 Miv.. Nvmquote:
lol echt?quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Zag gisteren pas dat uitsteeksel in de superkrio gif die je gemaakt had.
Ja, moest hard lachen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:52 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
lol echt?Dat was er juist super aan
Hahahahaquote:
Damsel in distress and Superkrio.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:04 schreef krioro het volgende:
[..]
Nu kunnen we een chloro & krio cartoon maken.
Welke chlorocharacter heeft je voorkeur, die van WH of die van Yuri?quote:
Die van WH natuurlijk. Wat denk jij.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:07 schreef krioro het volgende:
[..]
Welke chlorocharacter heeft je voorkeur, die van WH of die van Yuri?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die van WH natuurlijk. Wat denk jij.
Ja, just checking. Goeie tetten.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die van WH natuurlijk. Wat denk jij.
quote:
Staat nog steeds in m'n fobo.quote:
Zou er na een zware training mijn hoofd lekker op willen laten rusten.quote:
Zou toestaan en baard strelen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:15 schreef krioro het volgende:
[..]
Zou er na een zware training mijn hoofd lekker op willen laten rusten.
Awkward as fuck.quote:
Ik ga nu douche. Ga je mee?quote:Op woensdag 29 mei 2013 08:57 schreef Chai het volgende:
Rustig hier. Nog niemand op kantoor/in de file?
net.quote:Op woensdag 29 mei 2013 08:57 schreef Chai het volgende:
Rustig hier. Nog niemand op kantoor/in de file?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee moet over een paar minuten naar school. Lekker met de bus, want het regent.
Zie je hoe Chai reageert? Die snapt mij. Ga jij ajb verder slapen en bemoei je niet overal meequote:
Je hebt iets met paardenquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:17 schreef Chai het volgende:
[..]
?waar heb ik die kop aan te danken dan?
Je moet met de bus hahahaha.quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:17 schreef Chai het volgende:
[..]
?waar heb ik die kop aan te danken dan?
En ditquote:
Dat is bijzonder voor jequote:Op woensdag 29 mei 2013 09:23 schreef Robophatt het volgende:
OMG uitgeslapen tot 9 uur hoe is het mogelijk![]()
![]()
![]()
Ja nogalquote:
Dit ja. En anders gewoon pas rond 2 uur naar bed gaan.quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:37 schreef 2NutZ het volgende:
Ik snap dat nooit zo.. en dan word je om 7 uur wakker? en dan...? dan draai je je om en slaap je verder toch
?quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:49 schreef Ambipur het volgende:
ik ben grijsNog steeds heet. Maar nu grijsheet.
2nutz, denk je dat lichtbruin zou staan? Ga morgen naar de kapper.
Grijs? haar?quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:49 schreef Ambipur het volgende:
2 uur?quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit ja. En anders gewoon pas rond 2 uur naar bed gaan.
nee, je eerste zin is gewoon onbegrijpelijkquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh wat lief. Jij hebt geen haar en snapt mij natuurlijk niet
Nee. Zwart is zo zwart. Ik wacht wel tot WD er is. Die had laatst een goede tip.quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Grijs? haar?
Geen idee, zou gewoon zwart doen.
[..]
2 uur?
Vast wel, kleuren maar.quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:49 schreef Ambipur het volgende:
Ik vraag me soms echt af of wij gewoon vreemd Nederlands sprekenquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, je eerste zin is gewoon onbegrijpelijk
Je vraagt aan een Turk of ze geschikte kleding heeft? Wat denk je? Heb 10 bruiloften per jaarquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vast wel, kleuren maar.
Heb trouwens een bruidsmeid nodig, of meerdere bruidsmeiden. Zit te denken aan jou, Chai en Zosk. Heb je al geschikte kleding voor een dergelijk evenement?
dat probleem kom ik hier ook wel eens tegenquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik vraag me soms echt af of wij gewoon vreemd Nederlands sprekenMijn dorpsgenoten begrijpen mij direct
en hoeveel echtscheidingen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je vraagt aan een Turk of ze geschikte kleding heeft? Wat denk je? Heb 10 bruiloften per jaar
die rechter gast moet kokhalzen ofzo¿quote:
Het is niet zomaar een bruiloft natuurlijk.quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je vraagt aan een Turk of ze geschikte kleding heeft? Wat denk je? Heb 10 bruiloften per jaar
Hoeveel gasten? 10?quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het is niet zomaar een bruiloft natuurlijk.Er zullen niet eens bakabana's zijn, dus dit wordt een hele culture-shocking bruiloft voor jou.
Er zal geen gebrek zijn aan ongezouten pinda's, Vollmilch en druiven, en je mag Krio ook meenemen.
Heel FOK! is sowieso uitgenodigd, het wordt spectaculair.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoeveel gasten? 10?![]()
Mijne waren er zeker 700
gezellig, is er al een datum?quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:12 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Heel FOK! is sowieso uitgenodigd, het wordt spectaculair.
Tot dusver is er maar een handjevol mensen dat van ons samenzijn weet, een aantal als 700 zal dan ook niet snel gehaald worden. Maar hey, tof! Bleven de gasten ook slapen eigenlijk?quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoeveel gasten? 10?![]()
Mijne waren er zeker 700
wat dan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:13 schreef Ambipur het volgende:
Snap niet dat jullie alles op fok gooienWHYYYYY
familie van ver welquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Tot dusver is er maar een handjevol mensen dat van ons samenzijn weet, een aantal als 700 zal dan ook niet snel gehaald worden. Maar hey, tof! Bleven de gasten ook slapen eigenlijk?
Dat vind CY leuk, die cared nog meer om online activiteiten dan Missblackhathighwheels en BobbyB bij elkaar. Schattig om te zien wel, maar de reden ontgaat mij ook.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:13 schreef Ambipur het volgende:
Snap niet dat jullie alles op fok gooienWHYYYYY
Nootmans, gedraag je.quote:
Yeah, kan me voorstellen dat er bij jou best wel wat mensen uit het buitenland waren.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
familie van ver welDe rest ging naar huis
![]()
Was wel erg leuk, hoor!
was die er dan?quote:
Ik dronk teveel en ben de helft kwijt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nootmans, gedraag je.
[..]
Yeah, kan me voorstellen dat er bij jou best wel wat mensen uit het buitenland waren.En nu is de grote vraag: wat gebeurde er in de bruidsnacht?
Nee, maar ik wilde toch een balletje opgooien voor een alternatief op deze soap.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was die er dan?
heb ik dat weer gemist
Dat is zelfs een verademing itt dat gezemel over bruiloften en mini(fantasie)meets.quote:
Het contrast tussen jouw online persona en hoe je in het echt doet is soms best eng.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat vind CY leuk, die cared nog meer om online activiteiten dan Missblackhathighwheels en BobbyB bij elkaar. Schattig om te zien wel, maar de reden ontgaat mij ook.
Denk dat het gewoon een soort aanloop is naar een online dramascène wanneer ik er uiteindelijk met haar beste vriendin vandoor ga.
vaak wel jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoezo, de blanken zijn hier de minderheid toch?
We speciulquote:
ik moet nog een pak hebben voor een bruiloftquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is zelfs een verademing itt dat gezemel over bruiloften en mini(fantasie)meets.
Jij bent vaak ook niet interessant. Daar wordt ook niet over gezeurdquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is zelfs een verademing itt dat gezemel over bruiloften en mini(fantasie)meets.
Klopt, in het echt ben ik serieus, en hier wat minder.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:28 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het contrast tussen jouw online persona en hoe je in het echt doet is soms best eng.
Hier een voorbeeld van hoe ik ging op bruiloft laatstquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik moet nog een pak hebben voor een bruiloft
quote:
hier was toch nog een andere foto van¿ Met bruggers op een bank ofzoquote:
Je zal maar blank zijn.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoezo, de blanken zijn hier de minderheid toch?
Is maar relatief. Krio is blanker dan ik, en ik heb blauwe ogenquote:
Huehuehue.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is maar relatief. Krio is blanker dan ik, en ik heb blauwe ogen
netjes.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hier een voorbeeld van hoe ik ging op bruiloft laatst
[ afbeelding ]
Hier houd ik wel vanquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hier een voorbeeld van hoe ik ging op bruiloft laatst
[ afbeelding ]
altijd in pak, of anders zeer nette spijkerbroek met overhemd/jasje.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
netjes.
pak is niet verplicht natuurlijk, maar vind het zelf wel nice uitzien
ja, in sommige lagen van de bevolking hebben ze schijnbaar een andere opvatting van nette kledingquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:41 schreef wise het volgende:
[..]
altijd in pak, of anders zeer nette spijkerbroek met overhemd/jasje.
Als je soms ziet hoe sommig mensen naar dat soort dingen gaan![]()
Inderdaad en vrouwen in een cocktailjurk.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:41 schreef wise het volgende:
[..]
altijd in pak, of anders zeer nette spijkerbroek met overhemd/jasje.
Als je soms ziet hoe sommig mensen naar dat soort dingen gaan![]()
"joh ik heb toch een broek aan?"quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, in sommige lagen van de bevolking hebben ze schijnbaar een andere opvatting van nette kleding
Vind het ook heerlijk om met speciale dingen pak te dragenquote:
Pak hoort er toch wel beetje bij en zeker classyquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
netjes.
pak is niet verplicht natuurlijk, maar vind het zelf wel nice uitzien
en een strak g-star shirt en een ketting.quote:
Ik haat die jurken nu... Als familielid op een bruiloft was draaaaaamaaaa.. Je moest echt chique gaan. Wil je een voorbeeld zien van jurken?quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Inderdaad en vrouwen in een cocktailjurk.
Moet wel zeggen dat ik graag de gelegenheid zie om een cocktailjurk te dragen
Ik wil ook meer redenen om in pak te kunnen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
je kunt nog mee als mijn +1quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Laat maar komen, kleine kans dat ik het lelijk vindquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik haat die jurken nu... Als familielid op een bruiloft was draaaaaamaaaa.. Je moest echt chique gaan. Wil je een voorbeeld zien van jurken?
op mijn werk hoef ik niet snel een pak aanquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wil ook meer redenen om in pak te kunnen.
[/quote]quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vind het ook heerlijk om met speciale dingen pak te dragen
[quote]Op woensdag 29 mei 2013 10:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, in sommige lagen van de bevolking hebben ze schijnbaar een andere opvatting van nette kleding
Verschil is wel dat Robo erg slank en strak is en jij... tja :Squote:Op woensdag 29 mei 2013 10:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik haat die jurken nu... Als familielid op een bruiloft was draaaaaamaaaa.. Je moest echt chique gaan. Wil je een voorbeeld zien van jurken?
Hahaha lijkt me een strak plan jaquote:
Gewoon altijd dragenquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wil ook meer redenen om in pak te kunnen.
quote:
Weet jij alles van natuurlijkquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Verschil is wel dat Robo erg slank en strak is en jij... tja :S
Ik nooit, aan het begin lachten ze me hier zelfs uit dat ik soms een pak aandeed als ik daar zin in had.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op mijn werk hoef ik niet snel een pak aan
Jij weet ook niet wat jij wil he?quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Verschil is wel dat Robo erg slank en strak is en jij... tja :S
sssttquote:
Als er een meet plaatsvind word het een fancy party meetquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:47 schreef 2NutZ het volgende:
Als er een meet plaatsvind word het een fancy party meet
Jawel ik zit te fuckenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |