Ja nogalquote:
Dit ja. En anders gewoon pas rond 2 uur naar bed gaan.quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:37 schreef 2NutZ het volgende:
Ik snap dat nooit zo.. en dan word je om 7 uur wakker? en dan...? dan draai je je om en slaap je verder toch
?quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:49 schreef Ambipur het volgende:
ik ben grijsNog steeds heet. Maar nu grijsheet.
2nutz, denk je dat lichtbruin zou staan? Ga morgen naar de kapper.
Grijs? haar?quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:49 schreef Ambipur het volgende:
2 uur?quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit ja. En anders gewoon pas rond 2 uur naar bed gaan.
nee, je eerste zin is gewoon onbegrijpelijkquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh wat lief. Jij hebt geen haar en snapt mij natuurlijk niet
Nee. Zwart is zo zwart. Ik wacht wel tot WD er is. Die had laatst een goede tip.quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Grijs? haar?
Geen idee, zou gewoon zwart doen.
[..]
2 uur?
Vast wel, kleuren maar.quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:49 schreef Ambipur het volgende:
Ik vraag me soms echt af of wij gewoon vreemd Nederlands sprekenquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, je eerste zin is gewoon onbegrijpelijk
Je vraagt aan een Turk of ze geschikte kleding heeft? Wat denk je? Heb 10 bruiloften per jaarquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vast wel, kleuren maar.
Heb trouwens een bruidsmeid nodig, of meerdere bruidsmeiden. Zit te denken aan jou, Chai en Zosk. Heb je al geschikte kleding voor een dergelijk evenement?
dat probleem kom ik hier ook wel eens tegenquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik vraag me soms echt af of wij gewoon vreemd Nederlands sprekenMijn dorpsgenoten begrijpen mij direct
en hoeveel echtscheidingen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je vraagt aan een Turk of ze geschikte kleding heeft? Wat denk je? Heb 10 bruiloften per jaar
die rechter gast moet kokhalzen ofzo¿quote:
Het is niet zomaar een bruiloft natuurlijk.quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je vraagt aan een Turk of ze geschikte kleding heeft? Wat denk je? Heb 10 bruiloften per jaar
Hoeveel gasten? 10?quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het is niet zomaar een bruiloft natuurlijk.Er zullen niet eens bakabana's zijn, dus dit wordt een hele culture-shocking bruiloft voor jou.
Er zal geen gebrek zijn aan ongezouten pinda's, Vollmilch en druiven, en je mag Krio ook meenemen.
Heel FOK! is sowieso uitgenodigd, het wordt spectaculair.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoeveel gasten? 10?![]()
Mijne waren er zeker 700
gezellig, is er al een datum?quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:12 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Heel FOK! is sowieso uitgenodigd, het wordt spectaculair.
Tot dusver is er maar een handjevol mensen dat van ons samenzijn weet, een aantal als 700 zal dan ook niet snel gehaald worden. Maar hey, tof! Bleven de gasten ook slapen eigenlijk?quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoeveel gasten? 10?![]()
Mijne waren er zeker 700
wat dan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:13 schreef Ambipur het volgende:
Snap niet dat jullie alles op fok gooienWHYYYYY
familie van ver welquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Tot dusver is er maar een handjevol mensen dat van ons samenzijn weet, een aantal als 700 zal dan ook niet snel gehaald worden. Maar hey, tof! Bleven de gasten ook slapen eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |