Vastbinden zeker?quote:
Daarom dacht ik: i kzeg het even.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
wajow
misschien heb ik dan nog een kans
Waarom niet btw? Te duur? en bij welke mag je nog meer kijken?
Nee, panty in open schoenen (met name open teen) kan echt niet. Is gewoon een badslipper met witte sokken idee imo.quote:
Ow, en ik sta voor morgen, tot nu toe, op 1 en 4. Dus mag daar ook komen kijken wss.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
wajow
misschien heb ik dan nog een kans
Waarom niet btw? Te duur? en bij welke mag je nog meer kijken?
Ah ja, klopt, en dat rare gangetje boven. the fuck. Op zich is het mooi, maar voor wat je krijgt vrij prijzig.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom dacht ik: i kzeg het even.
Is vrij duur, ja. En niet goed bereikbaar met auto. Geen parkeergelegenheid, loggia is zinloos en de woonkamer is daardoor eigenlijk te klein. Ik kan niet een kast, bank, tafel en bureau kwijt.
ik sta bij dracht 40 ofz gelof ikquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, en ik sta voor morgen, tot nu toe, op 1 en 4. Dus mag daar ook komen kijken wss.
Dat zijn Drechtstraat en Titus Brandsma.
Ik zou het niet weten, ik heb geen smaak, ik geloof jou wel gewoon.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, panty in open schoenen (met name open teen) kan echt niet. Is gewoon een badslipper met witte sokken idee imo.
Dat rare gangetje ook ja. Jammer wel, want verder is het mooi.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ah ja, klopt, en dat rare gangetje boven. the fuck. Op zich is het mooi, maar voor wat je krijgt vrij prijzig.
Damnquote:
nee idd. dindsdag maar kijken bij dinges.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat rare gangetje ook ja. Jammer wel, want verder is het mooi.
[..]
Damn
Maar er was verder weer niet zoveel deze week.
Ja, maar als er straks ook maar 4 zijn ofzo, dan heb je dikke kans.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee idd. dindsdag maar kijken bij dinges.ben wel benieuwd. moet er wel voor vrijnemen.
Dat is kut.
Ja, maar tis opzich wel een best slechte buurt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar als er straks ook maar 4 zijn ofzo, dan heb je dikke kans.
Kinky Chloro, denk dat dat een spetterende combinatie is met jouw uitmumtende seksuele moraal.quote:
Whahahahaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja, maar tis opzich wel een best slechte buurt.nouja, als het erg nice is.
Ik keek naar dat huis van de onderburen, en die hadden zelfgemaakte kunst achtige dingen, van die bloemen op de ramen enzo. Dus ik weet ook niet wat ik daar van moet verwachten.
risico wel.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whahahaha
Die van vanmiddag had dat in de straat er naast. Woonden kunstenaars in 3 huizen ofzo.
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kinky Chloro, denk dat dat een spetterende combinatie is met jouw uitmumtende seksuele moraal.
Was op 't strand. Zo koudquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:46 schreef Murdera het volgende:
waar is iedereen, jokertjes jawoord kijken?
Lekker gewerkt?quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:55 schreef Murdera het volgende:
[..]ik wil ook naar het strand
Maar dan wel warm.
Nervous breakdown in 3,2,1quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |