Mja, had ik nu dus niet gedaanquote:
Echt hè.quote:
Nee manquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Alles, gewoon een lege OP. Grappige tekst of een leuk plaatje, klaar.
quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vooruit.. Heb er wel even een heel stuk afgeknipt, want had deze pic naar m'n vriend gestuurd om te vragen wat hij van m'n nieuwe bikini vond
[ afbeelding ]
Nou en, ik ben van de oude stempel. Kom hier nog maar weinig dus ik ben niet op de hoogte van eventuele nieuwe regels, jaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is nieuw, en jij verpest het nu weer.
Stommerd ga mee met de tijdquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou en, ik ben van de oude stempel. Kom hier nog maar weinig dus ik ben niet op de hoogte van eventuele nieuwe regels, ja![]()
Kreeg zelfs per ongeluk de lapo
De lesbus.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:53 schreef Ugjerke het volgende:
Welke trein moet ik hebben voor beffende lesbo's?
Richting het lesbos?quote:
probeer die richting bergen-belsen eens.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:53 schreef Ugjerke het volgende:
Welke trein moet ik hebben voor beffende lesbo's?
quote:
Godkankiquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
probeer die richting bergen-belsen eens.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Veer, je kan het goedmaken.
Wist je nog dat je die ene keer een pic van je outfit voor CB en Gorzalka had gepost? En er nog speciaal een voor mij zou maken/posten?
Als ik die pic alsnog krijg mag je de OP laten staan.
Leuke rok.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]![]()
Hier, omdat je zo aandringt. En ik in zo'n goeie bui ben vandaag.
[ afbeelding ]
Dat nooit weer.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
probeer die richting bergen-belsen eens.
IK ZEI TOCH TREIN GODVERDEGODVERquote:
Cool waar staat die roos voor?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]![]()
SPECIAAL VOOR DWC:
[ afbeelding ]
De roos staat voor de diepe schoonheid van het innerlijk van de mens, die iedereen in zijn of haar bezit heeft. Voor mij is de roos hét teken van schoonheid en puurheid.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
De roos staat voor de diepe schoonheid van het innerlijk van de mens, die iedereen in zijn of haar bezit heeft. Voor mij is de roos hét teken van schoonheid.Hahaha okiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arie is net weg en die nigger belt me op
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]![]()
SPECIAAL VOOR DWC:
[ afbeelding ]
Ik snap de riem, maar zou voor een iets bredere zijn gegaan.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]![]()
SPECIAAL VOOR DWC:
[ afbeelding ]
Puntige knieën.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]![]()
SPECIAAL VOOR DWC:
[ afbeelding ]
Mwah, ik vind juist zo'n subtiele wel leuk bij zo'n soort outfit. En ik had ook geen brederequote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap de riem, maar zou voor een iets bredere zijn gegaan.
Te brede riemen zijn ook niet mooi, dat niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mwah, ik vind juist zo'n subtiele wel leuk bij zo'n soort outfit. En ik had ook geen bredere
Jij doet zeker squats of niet?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]![]()
SPECIAAL VOOR DWC:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
De roos staat voor de diepe schoonheid van het innerlijk van de mens, die iedereen in zijn of haar bezit heeft. Voor mij is de roos hét teken van schoonheid en puurheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke pic ook.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Mur, vanmiddag wezen kijken bij dat ene huis.quote:
Of gewoon geen panty aan, dat scheelt ook al. En zou zelf voor een zwarte riem gaan.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:15 schreef tliciouz het volgende:
Zo'n smalle riem staat juist mooi er bij, topje staat er leuk bijAlleen andere schoenen.
wajowquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mur, vanmiddag wezen kijken bij dat ene huis.
Heb het niet genomen.
Opvallend wel, waren 15 mensen uitgenodigd, kwamen er maar 4.
alleen de riem.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Of gewoon geen panty aan, dat scheelt ook al. En zou zelf voor een zwarte riem gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |