quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehehehe.
[..]
Ik geloof er niks van.Zo, dat meisje heeft veel jeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schimmelinfecties zijn dan ook niet niks Mortaxxquote:
Zelfde blik op het gezicht, wel.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Godverdomme man!!!
Ik ben die hond, neem ik aan?
Schaamluis, denk ik.quote:
Schimmelinfectie bij man jeukt niet zo ontzettend anders.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Schimmelinfecties zijn dan ook niet niks Mortaxx
Wees maar blij danquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Schimmelinfectie bij man jeukt niet zo ontzettend anders.
Recent voor de 2de keer gehad.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wees maar blij dan
Even een shoutout naar antibiotica: "DAMN YOU, MAWFAKKA"
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Recent voor de 2de keer gehad.
Dokter vroeg of ik wel genoeg dronk. Dus nu drink ik meer. Ik hoop dat hij bier bedoelde.
Brb, ff soppenquote:
Dat stond op een server @ werk, werd gevraagd of ik ff wou kijken hoe de server "geddost" werd. Stond 't gelinked op GS/PowNedquote:
Ik zou haar ook wel geven.quote:
Klopt jaquote:
Ik zeg: "Doen!" :$quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou haar ook wel geven.
Hmm, nog niet gefapt vandaag, geloof ik.
Hey, die speelde in Dexter.quote:
Vroeg mijn dokter ook een poos geleden "Drink je veel?" en wilde bijna zeggen "Ehh vrij regelmatig ja" maar besefte me net op tijd dat het niet over booze gingquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Recent voor de 2de keer gehad.
Dokter vroeg of ik wel genoeg dronk. Dus nu drink ik meer. Ik hoop dat hij bier bedoelde.
AHAHAHAHAHAHHAHAHA ;pquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:35 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Vroeg mijn dokter ook een poos geleden "Drink je veel?" en wilde bijna zeggen "Ehh vrij regelmatig ja" maar besefte me net op tijd dat het niet over booze ging
Whehe. Zou kunnen toch?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:35 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Vroeg mijn dokter ook een poos geleden "Drink je veel?" en wilde bijna zeggen "Ehh vrij regelmatig ja" maar besefte me net op tijd dat het niet over booze ging
Jaja.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
AHAHAHAHAHAHHAHAHA ;p
Gelukkig beperk ik mij wederom tot appelsap
En chips
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehe. Zou kunnen toch?
Vroeg de dokter ook toen ik last van mijn lever had.
[..]
Jaja.
Wat vind je van Sasha Rose?
Ik vind het ook niet wat, nee.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meh, als ik dat zo op google zie.. Meh
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meh, als ik dat zo op google zie.. Meh
quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:53 schreef Chloroform het volgende:
Ik ook niet en ik ben niet zo kritisch.
quote:
| Forum Opties | |