Vanaf maandag 6 mei op RTL5, wekelijks om 21:30quote:Vandaag de dag is het hebben van seks op jonge leeftijd steeds normaler en verliezen jongens en meisjes steeds eerder hun maagdelijkheid. In Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan worden mensen gevolgd die daar, bewust of onbewust, juist laat mee zijn.
Ewout Genemans heeft de afgelopen maanden tien mensen tussen de 20 en 48 jaar oud gevolgd, die om de een of andere reden nog nooit seks hebben gehad terwijl zij daar wel de leeftijd voor hebben. Zij zijn toe aan het moment om ontmaagd te worden en willen ‘HET’ eindelijk eens meemaken.
Waarom zijn ze nog maagd? Wat doen ze om hun maagdelijkheid te verliezen? Het programma volgt deze en andere maagden, op de weg naar hun ontmaagding. Voor de een is die weg wat langer dan voor de ander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje raar format, er komen volgens mij elke episode nieuwe mensen bij, en dan volgen we steeds mensen van eerdere uitzendingen, maar niet allemaalquote:Op maandag 27 mei 2013 22:42 schreef Deeltjesversneller het volgende:
He bij de preview zag je zo'n kerel "ik heb de afslag relaties gemist" maar hij is nog helemaal niet in de show geweest toch?
Wk 1 en 3 zijn dezelfde mensen en wk 2 en 4.. ongeveer danquote:Op maandag 27 mei 2013 22:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Beetje raar format, er komen volgens mij elke episode nieuwe mensen bij, en dan volgen we steeds mensen van eerdere uitzendingen, maar niet allemaal
We hebben nu 2 weken achter elkaar Marcquote:Op maandag 27 mei 2013 22:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wk 1 en 3 zijn dezelfde mensen en wk 2 en 4.. ongeveer dan
Maar Marc is bijzonderquote:Op maandag 27 mei 2013 22:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
We hebben nu 2 weken achter elkaar Marc
die heeft de afslag gemist......quote:Op maandag 27 mei 2013 22:42 schreef Deeltjesversneller het volgende:
He bij de preview zag je zo'n kerel "ik heb de afslag relaties gemist" maar hij is nog helemaal niet in de show geweest toch?
En daar ben ik meer opzoek naar dan naar iemand die mij ontmaagdquote:Op maandag 27 mei 2013 23:26 schreef ArtistA het volgende:
Als Marcel een beetje gas terug zou nemen, voor wat betreft het charmeren van een vrouw, denk ik dat hij dolgelukkig kan worden met de vrouw die hem ontmaagd. Met een beetje geluk is dat een geschikte vrouw voor zijn leven en kan ze gelukkig oud worden.
En dat ga je zeker vinden. Jij bent Marcel neem ik aan?quote:Op maandag 27 mei 2013 23:29 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
En daar ben ik meer opzoek naar dan naar iemand die mij ontmaagd
Ja, ja dat ben ik. Maar ja, heb wel leuke ervaring opgedaan met het programma en wat leuke dingen aan overgehouden.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:30 schreef ArtistA het volgende:
[..]
En dat ga je zeker vinden. Jij bent Marcel neem ik aan?
Je wordt toch eerst zwaarder als je sport, je weet wel, spiermassa kwekenquote:Op maandag 27 mei 2013 23:37 schreef Njosnavelin het volgende:
Ghehe marcel die was aangekomen na zijn dieet en sport initiatievenhoe krijg je dat voor elkaar?
quote:Op maandag 27 mei 2013 23:38 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
En ik denk dat ik wat gesjoemeld heb bij de eerste keer wegen door wat anderds te gaan staan.
Kim probeerd (nog steeds) echt te helpen met advies, en over het geforceerde gedeelte kan ik helaas weinig zeggen.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:44 schreef Apotheose het volgende:
zo. Net ff teruggekeken.
marcel, vond je het niet wat TE geforceerd allemaal? Zo in die keuken met die zogenaamde lovedocter die je instructies wilt geven wat je tegen die vrouwen kunt zeggen etc? Leuk dat je nog ff een nummer wist te regelen van die dame![]()
Vond dat in die winkel echt terecht dat de verkoopster er op aandrong af te rekenen. 'het is hier geen speeltuin'![]()
En dat gegiebel in die sexshop met die meidenIk denk dat Boy en zn vriendin echt niet nu al waren getrouwd als zij niet zo aan dat geloof vastzat. Dan konden ze gewoon zonder zorgen van bil gaan. Nu zal het echt voor 90% meespelen bij de keuze van Boy om te willen trouwen. En misschien voor haar ook wel.
[..]
Met alle respect voor die andere 'kandidaten', maar bij jou is tenminste geen seks uit je ogen te lezen. Iets wat bij anderen eraf spatte als spetterpoep bij een zieke hond. Je hebt een goed hart en dat gaat niet onopgemerkt. Ik wil je alle succes van de wereld wensen, maar dat heb je helemaal niet nodig man.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:32 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Ja, ja dat ben ik. Maar ja, heb wel leuke ervaring opgedaan met het programma en wat leuke dingen aan overgehouden.
Haha, grappig dat je hier ook zelf post. Ik keek vanavond met een paar vrienden de aflevering van vanavond, en ik/ze moesten wel lachen dat ik ook naar GoT, Doctor Who, Warehouse 13 keek.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:46 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Kim probeerd (nog steeds) echt te helpen met advies, en over het geforceerde gedeelte kan ik helaas weinig zeggen.
Marcelquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:21 schreef meneerman het volgende:
hahaha bij die strijkplank kopen: "Jeej, hij werkt!" wat een ongelooflijke baas die Marcel
Nope, mijn ouders hadden jaren geleden de alien cd rek gekocht, en bij het verbouwen van hun huis hadden ze gevraagd of ik hem wou hebben. Dus nu een rek voor al mijn gamecube/wii gamesquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:06 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
Haha, grappig dat je hier ook zelf post. Ik keek vanavond met een paar vrienden de aflevering van vanavond, en ik/ze moesten wel lachen dat ik ook naar GoT, Doctor Who, Warehouse 13 keek.
Was dat nou trouwens een lifesize Stargate Asgard model??
Want? Gratis reclame? Ze verdienen toch aan de spullen die gekocht worden? Als ze bij mij kwamen zeiken, had ik al het spul laten staan en was ik weg gegaan...quote:Op maandag 27 mei 2013 23:44 schreef Apotheose het volgende:
Vond dat in die winkel echt terecht dat de verkoopster er op aandrong af te rekenen. 'het is hier geen speeltuin'![]()
[..]
Afgezien daarvan denk ik dat er 4 keer meer uitgegeven wordt dan bij een andere gemiddelde klant, dus ik snap dat gezeik ook niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 07:33 schreef Totem_paal het volgende:
[..]
Want? Gratis reclame? Ze verdienen toch aan de spullen die gekocht worden? Als ze bij mij kwamen zeiken, had ik al het spul laten staan en was ik weg gegaan...
Misschien maken ze zich geen zorgen omdat het weinig kijkers trekt? Vreemd ja.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:07 schreef Funkel het volgende:
Ik vraag me ook af waarom die Blokker-kut zo reageerde.. Stel dat het geacteerd zou zijn, dan is het toch nog steeds raar?
Geen goede reclame voor de Blokker iig
Mag ie niets over zeggen van RTLquote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:28 schreef Totem_paal het volgende:
Marcel? Waarom deden ze zo raar bij die Blokker?
Heeft toch niets met het programma verloop te maken? Of word meneer Blokker dan boos op meneer RTL?quote:
Nouja van dergelijke zenders mag je sowieso nooit wat zeggen. Dus zeker niet als zaken in scene zijn gezet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:35 schreef Totem_paal het volgende:
Heeft toch niets met het programma verloop te maken? Of word meneer Blokker dan boos op meneer RTL?
Ja daar zit natuurlijk wel weer wat in.... Nu durf ik niet meer naar een Blokker te gaan om een strijkplank kopen....quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja van dergelijke zenders mag je sowieso nooit wat zeggen. Dus zeker niet als zaken in scene zijn gezet.
Neem aan dat als RTL niet wou dat dat grietje in beeld kwam ze gewoon die scene over hadden gedaan.
Net als dat Marcel al dat nummer van dat vrouwtje had (in de keuken), maar ze het alsnog op beeld moesten zetten.
Zolang je hem maar gelijk afrekentquote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:38 schreef Totem_paal het volgende:
Ja daar zit natuurlijk wel weer wat in.... Nu durf ik niet meer naar een Blokker te gaan om een strijkplank kopen....
Dat is het probleem... Ik haal daarnaast ook altijd kaarsen en spul om mijn huis op te leuken... Dus dat betekend geen strijkplank voor mij van de Blokker...quote:
Eerst de kaarsen en spul in een mandje, dan de strijkplank uit de schappen en gelijk afrekenen .. Iedereen blijquote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:41 schreef Totem_paal het volgende:
[..]
Dat is het probleem... Ik haal daarnaast ook altijd kaarsen en spul om mijn huis op te leuken... Dus dat betekend geen strijkplank voor mij van de Blokker...
Je kan volgende week ook kijken.. zit genoeg herhaling in de afleveringenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:54 schreef NielsTriple het volgende:
Ik heb het gisteren gemist, ik heb al die nieuwe topics (wtf?) niet gelezen, en ga nu eerst ff kijken
Juist wel doen en dan uitgebreid proberen en het filmen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:38 schreef Totem_paal het volgende:
[..]
Ja daar zit natuurlijk wel weer wat in.... Nu durf ik niet meer naar een Blokker te gaan om een strijkplank kopen....
Ja dat klopt eigenlijk wel... Ik heb de helft al gezien. Of het zijn flashbacks naar een vorige aflevering, of ik heb het vooraf gezien in de vele voorstukjes.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kan volgende week ook kijken.. zit genoeg herhaling in de afleveringen
Ach, slechte reclame is ook reclame en naamsbekendheid...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:58 schreef Cue_ het volgende:
Snap niet dat de blokker daaraan meewerkt, want het is niet dat ze nu in een positief daglicht worden gesteld.
Iedereen kent Blokker toch wel, zou je zeggen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ach, slechte reclame is ook reclame en naamsbekendheid...
Iedereen weet ook wat Coca Cola is, toch kan je de tv niet aanzetten zonder er een commercial van te zien.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Iedereen kent Blokker toch wel, zou je zeggen.
Dat was ook het eerste wat ik bedacht... En dat hij ontmaagd wil worden door die andere gast...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:43 schreef NielsTriple het volgende:
Dat op het einde, zou Wasim bekennen dat hij homo is?
Of stiekem toch geen maagd meerquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:43 schreef NielsTriple het volgende:
'die andere gast' leest mee in dit topic, misschien kan hij een tipje van de sluier op lichten?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:44 schreef Totem_paal het volgende:
[..]
Dat was ook het eerste wat ik bedacht... En dat hij ontmaagd wil worden door die andere gast...
Misschien gaan ze dit gebruiken om nieuw personeel te werven:quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:58 schreef Cue_ het volgende:
Snap niet dat de blokker daaraan meewerkt, want het is niet dat ze nu in een positief daglicht worden gesteld.
Denk dat ze willen dat iedereen dat gaat geloven, maar lijkt me stugquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:43 schreef NielsTriple het volgende:
Ik heb maar een ding te zeggen over mijn hoed;quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:35 schreef Burdie het volgende:
Ik vond dat blokker stukje maar suf.
En Marcel, die hoed... niet meer doen![]()
.
Doctor Whoquote:
Haal de zakdoeken maar tevoorschijn voor de 50th special op 23 november want Tenants doctor en Rose komen terug.quote:
Alleen voor speciale dingen, dates, sollicitatie gesprekken enz.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:14 schreef NielsTriple het volgende:
Had het gelezen! Maar goed, de doctor is dan ook cool. Bow ties... are cool...
Hoe gaat het strijken trouwens? Lukt het al? Zo ja, heb hier nog wel een stapel wasgoed liggen voor je
En daarmee zeg je helemaal niets. Al eens overwogen om politiek actief te worden?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:15 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Alleen voor speciale dingen, dates, sollicitatie gesprekken enz.
Afhankelijk denk ik van de kledingstijl die je draagt. Met overhemden kan ik het wel begrijpen. Ziet er gestreken toch wel beter uit dan uitgehangen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:17 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb ook geen strijkijzer of strijkplank, begrijp echt niet dat die vrouw daar zo moeilijk over deed. Alsof dat iets noodzakelijks is ofzo..
Niet???? Dat is 1 van de belangrijkste dingen die een vrouw hoort te hebben!!!!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:17 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb ook geen strijkijzer of strijkplank, begrijp echt niet dat die vrouw daar zo moeilijk over deed. Alsof dat iets noodzakelijks is ofzo..
Als jij bij elke date aankomt met je bloes in de piskreuk, kan ik me voorstellen dat dat niet echt je kansen vergroot.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:17 schreef Njosnavelin het volgende:
Hm ik weet niet, als ik een blouse heb gewassen en er zitten nog kreukels in spray ik er gewoon water op met de plantenspuit en dan gaan ze er wel uit eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Afhankelijk denk ik van de kledingstijl die je draagt. Met overhemden kan ik het wel begrijpen. Ziet er gestreken toch wel beter uit dan uitgehangen.
Is dat zo?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:19 schreef Totem_paal het volgende:
[..]
Niet???? Dat is 1 van de belangrijkste dingen die een vrouw hoort te hebben!!!!
Verkeerde gequote? Ik heb geen baardquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:19 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Als jij bij elke date aankomt met je bloes in de piskreuk, kan ik me voorstellen dat dat niet echt je kansen vergroot.
Waarmee ik, nogmaals, ook het belang van het scheren wil benadrukken. Scheer je een paar keer, misschien komt het baardhaar als een wat vollere bos terug?
Niet?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Verkeerde gequote? Ik heb geen baard
en kokenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, dat is zo. Ik zou geen relatie aangaan met een vrouw die niet voor me zal strijken.
Mijn kleren zijn nooit gekreukt, en bij een 1e date letten mannen op andere dingen volgens mijquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:24 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Niet?
Dat onderste gedeelte was bedoeld voor Marcel
zoals????quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Mijn kleren zijn nooit gekreukt, en bij een 1e date letten mannen op andere dingen volgens mij
Overhemden horen gestreken, ik denk dat jij die als vrouw zijnde niet zo vaak draagt?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Mijn kleren zijn nooit gekreukt, en bij een 1e date letten mannen op andere dingen volgens mij
Hmja toen ik nog samenwoonde streek ik ook niet. De overhemden van mijn ex sprayde ik gewoon met water en dan liet ik het hangen, daarna zagen ze er altijd super uit.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:30 schreef Burdie het volgende:
[..]
Overhemden horen gestreken, ik denk dat jij die als vrouw zijnde niet zo vaak draagt?
Ik heb ook bijna geen kleding die gestreken hoeft te worden. Mijn vriend daarentegen....
Detailhandel/managing, als ik daar werk in kan vinden zou het keuk zijn, maar ben eigenkijk op zoek naar werk in het onderwijs een soort van werk/opleiding achtig iets.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:16 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
En daarmee zeg je helemaal niets. Al eens overwogen om politiek actief te worden?![]()
Wat is je opleiding eigenlijk? In welk vakgebied zoek je werk?
Mja, ik heb er een... tenminste, een baardje (zie fobo). Maar nogmaals: Overweeg eens om het een paar keer goed te scheren, misschien groeit het voller terug?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:47 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Detailhandel/managing, als ik daar werk in kan vinden zou het keuk zijn, maar ben eigenkijk op zoek naar werk in het onderwijs een soort van werk/opleiding achtig iets.
En over de politiek, denk dat mijn eerste stanpunt zou zijn:
Een baard voor iedere Nederlander.
Zou ik eigenlijk wel wat vaker moeten doen, maar ik heb last van terminale luiheid.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:48 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Mja, ik heb er een... tenminste, een baardje (zie fobo). Maar nogmaals: Overweeg eens om het een paar keer goed te scheren, misschien groeit het voller terug?
Was het eigenlijk je eigen idee om die datinconsulente in te schakelen, of (semi)opgelegd door het programma?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:50 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Zou ik eigenlijk wel wat vaker moeten doen, maar ik heb last van terminale luiheid.
Dat vermoeden had ik al.....quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:50 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Zou ik eigenlijk wel wat vaker moeten doen, maar ik heb last van terminale luiheid.
Wil je een vriendin of niet? Wat weegt zwaarder, je behoefte om een leuke meid te hebben als vriendin, of je behoefte tot het doen van niets?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:50 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Zoals bij zo veel: Tot het moment van het daadwerkelijke besluit 'de behoefte van vriendin ' .. daarna 'behoefte van niets doen'quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:57 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Wil je een vriendin of niet? Wat weegt zwaarder, je behoefte om een leuke meid te hebben als vriendin, of je behoefte tot het doen van niets?
Sowieso ben ik van mening dat je eerst gelukkig moet zijn met jezelf voordat je iemand anders gelukkig kan makenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:59 schreef De-Dwerg het volgende:
Ik zou graag een vriendin willen, maar op dit moment ben ik aan mijzelf aan het sleutelen dus denk ik dat het niet al te verstandig is om een relatie aan te gaan.
Aan jezelf aan het sleutelen? Pas je wel op?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:59 schreef De-Dwerg het volgende:
Ik zou graag een vriendin willen, maar op dit moment ben ik aan mijzelf aan het sleutelen dus denk ik dat het niet al te verstandig is om een relatie aan te gaan.
Even een eerlijke vraag: Hoeveel mensen hebben je al gezegd dat die baard (in huidige 'staat') en die hoed niet kunnen?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:59 schreef De-Dwerg het volgende:
Zij wat simpele dingen die in het verleden zijn gebeurd waar ik dacht over te zijn, maar toch bleek het niet zo (met dank aan Kim dat ik hier achter ben gekomen).quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Aan jezelf aan het sleutelen? Pas je wel op?
Meeste mensen zegen dat de baard korter kan, ben ik het ook mee eens, de hoed wordt niks over gezegd.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:02 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Even een eerlijke vraag: Hoeveel mensen hebben je al gezegd dat die baard (in huidige 'staat') en die hoed niet kunnen?
Weet ik nog zo net niet eigenlijk, als je een leuke blouse aan hebt maar die is hardstikke gekreukeld dan zie je er wel een beetje slonzig uit.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Exactly, het gaat om de algemene eerste indruk. Wij kijken dan echt niet alleen naar fysieke eigenschappen maar naar het totaalplaatjequote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik nog zo net niet eigenlijk, als je een leuke blouse aan hebt maar die is hardstikke gekreukeld dan zie je er wel een beetje slonzig uit.
Er is een verschil tussen hartstikke verkreukelt en gewoon netjes, maar miss op sommige plekken een kreukje.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik nog zo net niet eigenlijk, als je een leuke blouse aan hebt maar die is hardstikke gekreukeld dan zie je er wel een beetje slonzig uit.
Dat is waarquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen hartstikke verkreukelt en gewoon netjes, maar miss op sommige plekken een kreukje.
Preciesquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen hartstikke verkreukelt en gewoon netjes, maar miss op sommige plekken een kreukje.
Je kleren niet strijken betekent niet dat ze er slordig uitzien. Probeer mijn techniek maar eens, met de plantenspuit. Scheelt tijd, moeite en stroomquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is waar![]()
Maar slordige kleding naar je eerste date zegt wel iets, dat die hele date je niet boeit.
Laat ik voorop stellen dat je je natuurlijk niet in alles hoeft te schikken, ik begrijp volkomen dat je natuurlijk ook jezelf wil blijven.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:02 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Meeste mensen zegen dat de baard korter kan, ben ik het ook mee eens, de hoed wordt niks over gezegd.
Ik heb sowieso nooit kleding die gestreken moet wordenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je kleren niet strijken betekent niet dat ze er slordig uitzien. Probeer mijn techniek maar eens, met de plantenspuit. Scheelt tijd, moeite en stroom
Absoluut. Denk ook dat de meesten daar echt wel rekening mee houden. Al zal er verschil in mening zijn tussen de 1 en de ander qua wat ze nu precies verzorgd eruit vinden zien. Tis maar net wat je gewend bent.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:13 schreef Karina het volgende:
Maar het ging ook een beetje om het idee, slordige, viezige kleding tijdens je eerste date zegt wel iets over de persoon.
Nog 1quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:22 schreef Nonneke het volgende:
hoi Marcel
en hoeveel telefoonnummers heb je inmiddels gescoord ?![]()
geweldig programma, ik moet elke keer zo om paardendude Marc lachen
Het strijken is iets wat ik vaker moet doen, iets wat ik nog in mijn ritme moet krijgen maar dat begint te komen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:13 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Laat ik voorop stellen dat je je natuurlijk niet in alles hoeft te schikken, ik begrijp volkomen dat je natuurlijk ook jezelf wil blijven.
Maar zoals het nu overkomt, lijk je te wachten tot je zelfvertrouwen krijgt, daarna je chronische luiheid van je af gaat schudden en wat gaat ondernemen (aan jezelf, of er op uit met iemand), en daarna een relatie te krijgen.
Wat nou als je slechts 2 dingen omdraait?
Je doet als eerste wat aan die chronische luiheid en je neemt een make over die bij je past. Baard eraf, geen hoed meer, iets meer met je haar dan wat je nu doet (of dat nou betekend dat je naar de kapper gaat of gewoon wat model er in brengt met gel en een kam, is aan jou), je draagt graag een bloes, koop een mooie bloes, van een wat bekender merk. Strijk die bloes. Strijk die bloes alsof je leven er vanaf hangt en draag die bloes. Ook andere kleding strijken!
De kans dat je gewoon op straat iemand tegenkomt is vele malen groter dan wanneer je er specifiek naar op zoek gaat, dus zorg dat je er te allen tijde verzorgd uitziet, ook als je geen date of sollicitatiegesprek hebt. Wie weet wie je tegenkomt?
Als jij vervolgens merkt dat mensen positiever op je reageren omdat je er netter uitziet, terwijl je nog steeds binnen de grenzen van jouw eigen comfortzone zit, komt dat zelfvertrouwen vanzelf. Het zal je niet aan komen waaien, want er is wat eigen inzet bij nodig, maar het zal vanzelf komen. Omdat je nog steeds jezelf bent, alleen in een iets andere verschijning.
De volgende, eveneens logische, stap is dat je iemand zal tegenkomen waarmee het klikt. En dat kan leiden tot een relatie (en natuurlijk ontmaagding, maar ik probeer iets groter te denken dan alleen dat specifieke detail).
quote:
''Het is hier geen speeltuin'' Ik zie de scene nu pas. Ik zie het link niet tussen: nog wat spullen pakken en komen afrekenen en een speeltuin ?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:34 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb het gisteren weer geprobeerd te kijken, maar het is allemaal zo onwijs awkward en ongemakkelijk dat ik het niet meer hoeft te zien.. Het is gewoon erg.
Je moet ook zeker niet teveel veranderen, of gewoon langzaamaan. Niet alles tegelijk.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:32 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Het strijken is iets wat ik vaker moet doen, iets wat ik nog in mijn ritme moet krijgen maar dat begint te komen.
Het haar, zoals het nu is vindt ik he wel goed, de baard moet weer getrimt worden (iets wat ik voor het weekend doe) maar het enige product wat ik gebruik en ga gebruiken voor mkijn haar is shampo, veel van die gels, mouses en sprays zie ik als geld verspilling, ik vindt ze niet nodig en als iemand mij al afkeurt op de reden dat ik geen product in mijn haar heb hoef ik ook niks met die persoon.
Voor de rest tja, met het hele kapper gedeelte in aflevering twee voelde ik mij absoluut niet goed toen het klaar was (dacht dat ik dat ook min of meer uitsraalde) en als ik mij niet ergens goed in voel moet ik het ook niet doen, ook al zeggen 9 van de 10 mensen van wel.
Als ik de uitstraling van 'ik voel mij goed, ik boel mij zelfverzekerd' heb dan ben ik er zeker van dat ik een leuke meid zal vinden.
Ja.. vrouwenvlees.. uhm.. daar heb ik dus nog nooit aan geproefdquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:39 schreef Sucuk het volgende:
De scenes van Marc brengen je echt wel plaatsvervangende schaamtes met zich mee.
Daar ben ik nog niet, maar wel bij de scene dat de moeder zegt tegen twee volwassen mensen:quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.. vrouwenvlees.. uhm.. daar heb ik dus nog nooit aan geproefd
Het is dat of roos, denk dat roos wat erger is sinds ik vaak donkere kleding draag.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je moet ook zeker niet teveel veranderen, of gewoon langzaamaan. Niet alles tegelijk.
Enige wat ik had met hoe het zat in de aflevering van gister.. is dat het er al snel vettig uitziet.. terwijl het waarschijnlijk niet eens zo is. En dat is wel jammer
Dat gevoel had ik ook. Omdat het langer haar is, maar zonder een product er in, heb je dat sneller. Daarom begon ik er eigenlijk ook over: of iets doen met het kapsel dat je nu hebt, of een ander kapsel.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je moet ook zeker niet teveel veranderen, of gewoon langzaamaan. Niet alles tegelijk.
Enige wat ik had met hoe het zat in de aflevering van gister.. is dat het er al snel vettig uitziet.. terwijl het waarschijnlijk niet eens zo is. En dat is wel jammer
Ik:quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:41 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Het is dat of roos, denk dat roos wat erger is sinds ik vaak donkere kleding draag.
Nou ik moet zeggen dat dat in het voorstukje toch wel een stuk fouter overkwamquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.. vrouwenvlees.. uhm.. daar heb ik dus nog nooit aan geproefd
Ik weet niet hoe jij er uit ziet maar als ik kijk naar Marcel en dan ook zijn interesses denk ik dat hij gewoon binnen zijn eigen doelgroep moet zoeken (manga, games,WoW, LARP) lekkere stereotypering welquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:44 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Ik:
Hou van doctor Who
Ben niet de slankste
Heb beheurlijke roos
Draag graag donkere kleding
Ben liever lui dan moe
Heb een baan
Heb een hele lieve vriendin (een compleet gezin eigenlijk)
Jij:
Houdt van doctor Who
Bent niet de slankste
Hebt beheurlijke roos
Draagt graag donkere kleding
Bent liever lui dan moe
Hebt geen baan
Heb geen hele lieve vriendin
Beste Marcel, ik gaf je die tips niet voor niets
I know, naast de luiheid ben ik ook behoorlijk koppig. Het komt er wel in maar heeft wattijd nodig om te verwerken.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:44 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Ik:
Hou van doctor Who
Ben niet de slankste
Heb beheurlijke roos
Draag graag donkere kleding
Ben liever lui dan moe
Heb een baan
Heb een hele lieve vriendin (een compleet gezin eigenlijk)
Jij:
Houdt van doctor Who
Bent niet de slankste
Hebt beheurlijke roos
Draagt graag donkere kleding
Bent liever lui dan moe
Hebt geen baan
Heb geen hele lieve vriendin
Beste Marcel, ik gaf je die tips niet voor niets
Dat had ik nog niet gemerkt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:46 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
I know, naast de luiheid ben ik ook behoorlijk koppig. Het komt er wel in maar heeft wattijd nodig om te verwerken.
Dat telt eigenlijk wel voor iedereen: je "zoekt' iemand met dezelfde interesses of in ieder geval met een beetje dezelfde interesses.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij er uit ziet maar als ik kijk naar Marcel en dan ook zijn interesses denk ik dat hij gewoon binnen zijn eigen doelgroep moet zoeken (manga, games,WoW, LARP) lekkere stereotypering welmaargoed.. ik denk dat hij daar veel eerder iemand vind maar ook iemand die hij leuk vind/een klik mee heeft.
En daar is een klein probleem, waar moet ik zoeken, beurzen, conventies en dat izjn leuk maar ook een keer in het jaar.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat telt eigenlijk wel voor iedereen: je "zoekt' iemand met dezelfde interesses of in ieder geval met een beetje dezelfde interesses.
Naja mijn vriendin en ik hebben totaal niet dezelfde intresses.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat telt eigenlijk wel voor iedereen: je "zoekt' iemand met dezelfde interesses of in ieder geval met een beetje dezelfde interesses.
Kijk naar Fok, 1 grote datingsite is het eigenlijk. Juist doordat je de mensen gewoon langzaam leert kennen en dan zoiets hebt "ja jou vind ik wel interessant, laten we eens afspreken".. Niets geforceerd aan zoals bv met datingsites (vind ik)quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:50 schreef De-Dwerg het volgende:
En daar is een klein probleem, waar moet ik zoeken, beurzen, conventies en dat izjn leuk maar ook een keer in het jaar.
En tja, het type wat ik leuk vind zit liever thuis dan uit te gaan. Maar ja zat er over na te denken om iets te doen met een dating site.
Mmm ja dat kan natuurlijk ook. Lastig hoor. Soms is het ook beter om het gewoon aan het toeval over te laten. TE krampachtig op zoek gaan werkt meestal ook niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:51 schreef Totem_paal het volgende:
[..]
Naja mijn vriendin en ik hebben totaal niet dezelfde intresses.
En toch wonen we nu 6 jaar samen en hebben een prachtige dochter.
Elkaar in de waarde laten is het belangrijkste! En jezelf blijven.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:54 schreef Cue_ het volgende:
Kijk naar Fok, 1 grote datingsite is het eigenlijk. Juist doordat je de mensen gewoon langzaam leert kennen en dan zoiets hebt "ja jou vind ik wel interessant, laten we eens afspreken"..
Wat is 'jezelf zijn'. Altijd maar op je kamertje zitten en achter je pc?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:55 schreef Karina het volgende:
Jezelf blijven dat sowieso: anders val je later toch wel door de mand, als je een toneelstukje speelt.
Hey babequote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:54 schreef Cue_ het volgende:
En die gesprekken kan je op den duur wel sturen naar een afspraakje
Of R&P / Mensen van 25-35 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #30 Genoeg mensen die anderen willen ontmoeten. en wie weet wat je er tegen gaat komen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:56 schreef Karina het volgende:
Dat ja. Zoek een leuke SC uit die je wat lijkt en ga daar wat meeposten.
Zie bijvoorbeeld dit topic: JNG / Vriendschappen en relaties via FOK! wel in JNG maar daar staan heel wat leuke voorbeelden van vriendschappen (en meer) die hier zijn ontstaan.
Je niet beter voordoen dan je bent bedoel ik daar voornamelijk mee. Of als iemand bijvoorbeeld zegt: ik houd van Opera, niet gaan zeggen dat je dat ook geweldig vindt, terwijl je er geen moer aan vindt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat is 'jezelf zijn'. Altijd maar op je kamertje zitten en achter je pc?
Er zjin genoeg grijstinten. Af en toe een keer uit je comfortzone stappen is ook goed. Doe je dat zo af en toe dan wordt dat vanzelf 'jezelf zijn' (als het bevalt tenminste he).
Ow dan helemaal mee eensquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:58 schreef Karina het volgende:
Je niet beter voordoen dan je bent bedoel ik daar voornamelijk mee. Of als iemand bijvoorbeeld zegt: ik houd van Opera, niet gaan zeggen dat je dat ook geweldig vindt, terwijl je er geen moer aan vindt.
Ja daar heb je ook wel een punt lastig.... Dicht bij jezelf blijven dan?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat is 'jezelf zijn'. Altijd maar op je kamertje zitten en achter je pc?
Er zjin genoeg grijstinten. Af en toe een keer uit je comfortzone stappen is ook goed. Doe je dat zo af en toe dan wordt dat vanzelf 'jezelf zijn' (als het bevalt tenminste he).
Dat ik hey babe zei, was puur ter illustratie.quote:
En soms ook eens gigantisch uit de band sprinten. Wees eens een dag een 'ander'. Wie weet pik je daar wat van op.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:58 schreef Totem_paal het volgende:
Ja daar heb je ook wel een punt lastig.... Dicht bij jezelf blijven dan?
stomquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:59 schreef NielsTriple het volgende:
Dat ik hey babe zei, was puur ter illustratie.
De reden waarom ik heb meegedaan, gewoon uit de band springen, of zoals mijn coach het zegt, een Gordon moment.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En soms ook eens gigantisch uit de band sprinten. Wees eens een dag een 'ander'. Wie weet pik je daar wat van op.
Of gewoon stapje voor stapje, ook niets mis mee
Oké, just sain'... ik ben niet de maagd hier he.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:08 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Ik heb maar een ding te zeggen over mijn hoed;
I wear a Stetson, Stetsons are cool now.
Jouw kinderen krijgen namen als Jan, Piet, Joris en Corneel?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:47 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Detailhandel/managing, als ik daar werk in kan vinden zou het keuk zijn, maar ben eigenkijk op zoek naar werk in het onderwijs een soort van werk/opleiding achtig iets.
En over de politiek, denk dat mijn eerste stanpunt zou zijn:
Een baard voor iedere Nederlander.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:01 schreef De-Dwerg het volgende:
De reden waarom ik heb meegedaan, gewoon uit de band springen, of zoals mijn coach het zegt, een Gordon moment.
Ja, maar mijn punt was eigenlijk dat de vrouwen dit ik dus in de show zag dat niet waren, dat de show in de verkeerde doelgroep zat voor hem.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Een jaar geleden zou ik je hebben uitgelachen om je post, inmiddels weet ik wel beter.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:54 schreef Cue_ het volgende:
Kijk naar Fok, 1 grote datingsite is het eigenlijk. Juist doordat je de mensen gewoon langzaam leert kennen en dan zoiets hebt "ja jou vind ik wel interessant, laten we eens afspreken".. Niets geforceerd aan zoals bv met datingsites (vind ik)
Denk dat ik ze eerder Link, Mario en Gimli noem :pquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Jouw kinderen krijgen namen als Jan, Piet, Joris en Corneel?
Nice!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:05 schreef muhahaha het volgende:
Een jaar geleden zou ik je hebben uitgelachen om je post, inmiddels weet ik wel beter.
Bijna 5 maanden samen met een FOK!ster.
Hier ook al 6 jaar een setje met een fok!kerquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nice!
Alleen al het aantal getrouwde fokstelletjes/babys/etc zijn al bewijs genoeg dat het echt werkt. Dat het niet altijd werkt.. tja thats just life
Dat en zo onbedoelt. We raakten per toeval aan de praat in 1 van de slowchats en kort daarna een ontmoeting. Het klikte zo goed dat we nog steeds samen zijn.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nice!
Alleen al het aantal getrouwde fokstelletjes/babys/etc zijn al bewijs genoeg dat het echt werkt. Dat het niet altijd werkt.. tja thats just life
Dan moet er ook een FOK!STER voor Marcel zijn!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat en zo onbedoelt. We raakten per toeval aan de praat in 1 van de slowchats en kort daarna een ontmoeting. Het klikte zo goed dat we nog steeds samen zijn.
Ik had het niet verwacht, de dm's waren in eerste instantie ook gewoon vriendschappelijk en de eerste ontmoetingen ook. Grappig dat we beide constant aan elkaar bleven denken en tot in de late uurtjes aan het praten waren.
Er was toch in een vorig topic iemand die interesse toonde?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:11 schreef Totem_paal het volgende:
[..]
Dan moet er ook een FOK!STER voor Marcel zijn!
Oognip was datquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Er was toch in een vorig topic iemand die interesse toonde?
Alleen al omdat het gezellig is / kan zijn en je daardoor vaker het huis uit komtquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:25 schreef Karina het volgende:
Nou Marcel volgens mij weet je wat je moet doen als ik de laatste paar reacties leesflink slowchatten en meets bezoeken.
Naar buitenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Alleen al omdat het gezellig is / kan zijn en je daardoor vaker het huis uit komt
Maar de graphics zijn fantastisch! En de map is enorm!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:30 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Maar buiten is het eng....
Er zij mensen daar buiten....
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maar de graphics zijn fantastisch! En de map is enorm!
EN het nieuwste snufje, geur!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik vind het prachtig, en het geluid is ook erg realistisch.
Wat is te oud?quote:
Ik vond die nieuwe coupe hem ook niet echt staan eigenlijk.. Dat lange vond ik leuker.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:24 schreef SEMTEX het volgende:
Marcel had na een maand zijn nieuwe coupe alweer laten uitzakken en vervetten, zonde.
En??? voel je niets van....quote:
Nee... (helaas) nietquote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oognip was dat
Ik heb ook al een tijdje een relatie met een FOK!ker
ja man. Lekker ding die marc!quote:
Precies!quote:
He op een ouwe fiets kan je het heel goed leren hoor!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:28 schreef Karina het volgende:
Eens, maar ik denk dat je als eerste vriend/vriendin beter gewoon iemand van je eigen leeftijd kunt "nemen" (hihi). Lijkt me anders nog ongemakkelijker.
Euh iets met een oude fiets en leren?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:28 schreef Karina het volgende:
Eens, maar ik denk dat je als eerste vriend/vriendin beter gewoon iemand van je eigen leeftijd kunt "nemen" (hihi). Lijkt me anders nog ongemakkelijker.
Ach, een mooie oude fiets kan nog prima werken.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:28 schreef Karina het volgende:
En daarbij komt.... een oude fiets moets zo nu en dan ook weer eens doorgesmeerd worden....quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach, een mooie oude fiets kan nog prima werken.
Ik weet niks van haar onderhoudshistory af...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:34 schreef Totem_paal het volgende:
[..]
En daarbij komt.... een oude fiets moets zo nu en dan ook weer eens doorgesmeerd worden....
ik ook niet...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik weet niks van haar onderhoudshistory af...
Gedachtes waaraan?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:39 schreef De-Dwerg het volgende:
En daar gaan mijn gedachtes, direct naar de goot.
Zo kom je natuurlijk nooit van je 120kg afquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:37 schreef De-Dwerg het volgende:
hmm epic meal time maakt mij hongerig, denk dat ik een bezoekje breng aan de supermarkt voor wat extra voedsel.
Dat is ook een reden... maar doet er verder niet toequote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik weet niks van haar onderhoudshistory af...
Ik heb een flinke bokworst.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:53 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Heb jij dan zo'n lekere hema worst dan?
Nee, ik ben vegetarier.quote:
Na als ik bokworst wil ga ik wel naar mijn familie in Duitslandquote:
Je vergeet, het programma gaf mij een groot ego, natuurlijk bood je het mij aan :pquote:
Hallo allemaal, ik ben Marcel.... en ik ben chocolade verslaafd...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:56 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Nieuwe clifhanger.. "ook Marcel heeft wat te vertellen... "
Nou nee, dan heb ik thuis heel wat uit te leggen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:56 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Je vergeet, het programma gaf mij een groot ego, natuurlijk bood je het mij aan :p
Ik wel. Aanrader.quote:
Ben je homo dan? Had van het pprogramma begrepen dat je toch meer opzoek naar een vrouw was...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:53 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Heb jij dan zo'n lekere hema worst dan?
Dan is hij vast ook heel benieuwd naar jou, gezien je username.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:49 schreef Totem_paal het volgende:
[..]
Ben je homo dan? Had van het pprogramma begrepen dat je toch meer opzoek naar een vrouw was...
Dat was wel een mooi stukjequote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:56 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Hallo allemaal, ik ben Marcel.... en ik ben chocolade verslaafd...
Ben ik ook, maar ik ben zo zeker in mijn sexualiteit dat ik totaal geen problemen heb om er over grappen te maken.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:49 schreef Totem_paal het volgende:
[..]
Ben je homo dan? Had van het pprogramma begrepen dat je toch meer opzoek naar een vrouw was...
Moet je niet eerst iets proberen om iets anders te proberen?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:12 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Ben ik ook, maar ik ben zo zeker in mijn sexualiteit dat ik totaal geen problemen heb om er over grappen te maken.
En tja, ben niet vies van een keer wat anders te proberen.
Nou ja, als ik een leuke dame ontmoet die wat 'extra's' te bieden heeft zeg ik geen nee :pquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Moet je niet eerst iets proberen om iets anders te proberen?
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:21 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Nou ja, als ik een leuke dame ontmoet die wat 'extra's' te bieden heeft zeg ik geen nee :p
We proberen dingen uit te sluiten. Wij dragen geen hoed en zijn wel ontmaagd, vandaar die gedachtegang.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:28 schreef RockNijntje het volgende:
Hoezo zou Marcel trouwens maagd zijn door zijn hoed? Hoeden zijn tof. En ook al zou het geen mooie hoed zijn, die kan af toch?
Ach een beetje bi is niet bah....quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan is hij vast ook heel benieuwd naar jou, gezien je username.
Zullen we anders een kring-ruk sessie houden met z'n allen?quote:
Een coming out!quote:
Blijf nog wel half in de kast zitten als je het niet erg vind.... bij vrouw en kind....quote:
Langs de A13 zit zo'n homo ontmoetingsplek. De auto's die daar naartoe rijden hebben vaak ook kinderstoeltjes achterin, en ik betwijfel dat vrouw en kinderen op de hoogte zijn van papa's hobby...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:38 schreef Totem_paal het volgende:
[..]
Blijf nog wel half in de kast zitten als je het niet erg vind.... bij vrouw en kind....
Zeg je nou dat je into pegging bent?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:21 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Nou ja, als ik een leuke dame ontmoet die wat 'extra's' te bieden heeft zeg ik geen nee :p
Als ik de kans krijg om freaky te zijn zou ik beide dingen wel eens proberen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook met een echte mag ipv voorbind
Naja, dan wordt de doelgroep wel een stuk groterquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook met een echte mag ipv voorbind
totaal niet mijn typequote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:57 schreef Geo4kant het volgende:
Misschien kijken of die Wassim iets is dan Marcel?Kun jullie elkaar ontmaagden, hoe romantisch
Tja, iemand zoals mij eigenlijk, klinkt wel erg maar ja.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
We zijn nu natuurlijk wel benieuwd, wat wel je type is
Ik zou zeggen ga eens stoken tussen boy en Madelinde en steel haarquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:00 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Tja, iemand zoals mij eigenlijk, klinkt wel erg maar ja.
Als het om uiterlijk gaat, niet blond, mag best wel wat vlees op de botten hebben en voor de rest maakt het mij niet zoveel uit eigenlijk.
Denk dat haar ouders me zullen nagelen aan een kruis door mijn hobbiesquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zou zeggen ga eens stoken tussen boy en Madelinde en steel haar
Schoonouders hoor je ook te hatenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:04 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Denk dat haar ouders me zullen nagelen aan een kruis door mijn hobbies
Genoeg vlees inderdaadquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zou zeggen ga eens stoken tussen boy en Madelinde en steel haar
Tuurlijk, net als Barbie en dat Cherso zooi.. allemaal lachen en roepen "het zou je kind maar zijn"quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:08 schreef GauloisesB. het volgende:
Leuk programma om te zien, maar laten we eerlijk zijn. We smullen ervan door het torenhoge leedvermaak en het "moet je die eens zien" idee. Alhoewel het bij Marc vrij close tegen plaatsvervangende schaamte aan zit.
Overigens met al het respect voor de deelnemers (tof dat je meepost hier, Marcel!).
Euhh, die chick van de kook-club die je uitgekozen had om telefoonnummers uit te wisselen is toch juist blond? En er zaten juist zoveel niet-blonde corpulente dames bijquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:00 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Als het om uiterlijk gaat, niet blond, mag best wel wat vlees op de botten hebben en voor de rest maakt het mij niet zoveel uit eigenlijk.
Shit val ik al weer af.... Ben Blond.....quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:00 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:32 schreef Totem_paal het volgende:
[..]
Shit val ik al weer af.... Ben Blond.....
samen dan maar knuffelen?quote:
quote:
Wij dan?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:07 schreef Karina het volgende:
Kijk het eerste stelletje heeft zich al gevormd in dit topic
He-le-maal mee eens. Het leedvermaak ja! Vooral Marc is natuurlijk niet helemaal tof. Dat is geen aanname, dat zie je zo. En die anderen... ik volg het eigenlijk maar met een half oog, maar ik vind de meesten in dit programma ook niet heel sociaal vaardig overkomen. Terwijl ze nog niet eens echt lelijk zijn. En ik denk trouwens dat het deel met dat blonde meisje met dat paarse en roze haar in scene is gezet. Ik bedoel ze heeft zo'n typisch kop waar mannen op vallen en ze komt ook niet debiel over. Waarom zou je anders op je 20ste meedoen aan zo'n programma?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:08 schreef GauloisesB. het volgende:
Leuk programma om te zien, maar laten we eerlijk zijn. We smullen ervan door het torenhoge leedvermaak en het "moet je die eens zien" idee. Alhoewel het bij Marc vrij close tegen plaatsvervangende schaamte aan zit.
Overigens met al het respect voor de deelnemers (tof dat je meepost hier, Marcel!).
Hoe is dat dan?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:13 schreef De-Dwerg het volgende:
maar mensen beginnen mij nu te herkenen op straat
Dit. Plus dat het allemaal enorm nep is. En saai. Wat hebben we nu eigenlijk gezien deze aflevering? Pottenbakken, lingerie en bruidsjurk uitzoeken, en koken. Nou interessant hoor.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:34 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb het gisteren weer geprobeerd te kijken, maar het is allemaal zo onwijs awkward en ongemakkelijk dat ik het niet meer hoeft te zien.. Het is gewoon erg.
er zit ook een steekje los bij haar, en bij haar moeder al helemaal. vies figuur.quote:
Nouja om te zeggen dat Blokker nu in een goed daglicht staat.. neequote:Op woensdag 29 mei 2013 09:40 schreef SilentChaos het volgende:
Simpel, iedereen heeft het erover, Blokker neemt vervolgens afstand ervan en spreekt z'n mening erover uit, Blokker staat daardoor weer gewoon in goed daglicht zoals voor het programma... Gratis reclame
Inderdaad jammer dat het op RTL is. Kijk naar man bijt hond, dat is een stuk spontaner en realistischer. Erg jammer dat alle troep op rtl zo nep en in scene gezet is.quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:28 schreef Deeltjesversneller het volgende:
https://www.facebook.com/(...)51699&type=1&theater
Blokker wil benadrukken dat dit volledig in scène gezet is door de programmamakers.
Dat hele programma is in scene gezet, en 80% van de beelden worden 2, 3, 4 of zelfs vaker getoond waardoor je steeds naar herhalingen zit te kijken. Wat een kutzender is dat toch geworden, net als SBS.
MbH kan ik ook niet kijken. Mijn vriendin vindt het geweldig, maar ik heb teveel last van plaatsvervangende schaamte en ergernis bij dat programma...quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:29 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Inderdaad jammer dat het op RTL is. Kijk naar man bijt hond, dat is een stuk spontaner en realistischer. Erg jammer dat alle troep op rtl zo nep en in scene gezet is.
quote:
De blokker heeft zelf bevestigd dat het in scene was gezet. Was ook overduidelijk te zien.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:36 schreef RaymanNL het volgende:
Over Blokker; de mederwerkster deed gewoon raar en kwam ongeduldig over. Dat was niet in scene gezet, want anders hadden ze het nooit gespeeld.
Exact. Ik denk juist dat die medewerkster oprecht geirriteerd was. Misschien wel terecht, maar dat haar reactie niet in scene was gezet, maar het geen er om heen wel.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:01 schreef Young_David het volgende:
Waarom zou je dat in scene willen zetten?
Hou op zeg, zo'n ingeklapt ding neemt nauwelijks ruimte in. Wees blij dat je klanten juist nog andere dingen willen bijkopen. En daarnaast hoefde hij er maar tien minuten te staan, niet dat ze het een week later eens kwamen ophalen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:14 schreef Apotheose het volgende:
ik vond haar reactie ergens ook wel terecht. Strijkplank had je later ook wel mee kunnen nemen en eerst verder kijken. Denk ik. Dat ding stond daar vast in de weg.
Nu kwam ik al weinig bij de Blokker in Zwolle, maar na het zien van deze heftige beelden denk ik dat ik voortaan alleen nog de Blokker in Delft zal bezoeken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:37 schreef Captainp00face het volgende:
Hoeveel van jullie zullen nu de blokker niet meer bezoeken na dit heftige akketietje?
Reclame voor de blokker. Er wordt nu over gepraat, het is mensen opgevallen. Dat het eerder negatief is maakt niet uit, hun naam wordt toch genoemd.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:01 schreef Young_David het volgende:
Waarom zou je dat in scene willen zetten?
Die reactiesquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:28 schreef Deeltjesversneller het volgende:
https://www.facebook.com/(...)51699&type=1&theater
Blokker wil benadrukken dat dit volledig in scène gezet is door de programmamakers.
Dat hele programma is in scene gezet, en 80% van de beelden worden 2, 3, 4 of zelfs vaker getoond waardoor je steeds naar herhalingen zit te kijken. Wat een kutzender is dat toch geworden, net als SBS.
ok nou misschien kwam het omdat ik me ergerde aan die zogenaamde expert die Marcel wel even aan de vrouw gaat helpen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hou op zeg, zo'n ingeklapt ding neemt nauwelijks ruimte in. Wees blij dat je klanten juist nog andere dingen willen bijkopen. En daarnaast hoefde hij er maar tien minuten te staan, niet dat ze het een week later eens kwamen ophalen.
quote:Blokker boos op maagdenshow RTL 5
Blokker beschuldigt de maagdenshow van RTL 5 van kijkersbedrog. Dat is te lezen op de Facebook-pagina van het winkelbedrijf. Twee kandidaten van Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan van maker Ewout Genemans waren in de aflevering van maandag in een Blokker-winkel, waar ze onvriendelijk werden bejegend door een medewerkster, en daar deed de voice-over grappend over. “Blokker wil benadrukken dat dit volledig in scène gezet is door de programmamakers“, meldt het bedrijf.
Blokker kreeg een stortvloed aan negatieve reacties binnen over de medewerkster. “Ik heb jullie al twee keer gevraagd of jullie misschien willen afrekenen. Het is hier geen speeltuin. Het is wel gewoon een winkel“, zei ze.
De winkel bevestigt dat ze haar medewerking heeft verleend aan de tv-show. “Echter zijn de programmamakers afgeweken van hetgeen dat zij met Blokker hebben besproken.”
Een toneelstuk, vindt de Blokker het. “Dit is namelijk absoluut niet de normale handelswijze van de betreffende Blokker-medewerkster.”
“Wij betreuren het dat zij zo is neergezet in het programma, want zij en andere Blokker medewerkers hebben service, klantgerichtheid en vriendelijkheid juist hoog in het vaandel staan.”
RTL heeft in het AD een ander verhaal. “Ze was erg geschrokken van het camerateam en wist niet zo goed wat ze met al die hectiek aan moest. Het meisje is niet ontslagen en heeft zelfs van ons een bloemetje gekregen voor de schrik.”
Het is de tweede keer in korte tijd dat dit RTL 5-programma van kijkersbedrog wordt beschuldigd.
http://www.mediacourant.nl/?p=152676
Welke vrouwen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:58 schreef Young_David het volgende:
Heej Marcel, waar kwamen al die vrouwen ineens vandaan?
Nou ja, uit Zwolle kon ik gokken ... maar het verbaast me dan dat er ineens een kudde vrouwen verschijnt. Maar als je er niets over kan zeggen dan weten we denk ik alweer genoegquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:59 schreef De-Dwerg het volgende:
Uit Zwolle natuurlijkmaar dit is een van de dingen waar ik weinig over kan zeggen.
Ik snap dat RTL zijn excuses dient aan te bieden. Maar dan nog.. Tis toch echt een probleem van Blokker zelf.quote:Blokker heeft ook gereageerd op zijn/haar foto.
Blokker schreef: We kunnen goed begrijpen dat er na het zien van de beelden nog vragen zijn, of dat er iets niet helemaal duidelijk is. We wilden toch graag een eerste verklaring geven na de uitzending van het programma. We hebben het bij RTL neergelegd om dit op te lossen. Groeten, Bas
Zit er eigenlijk over an te denken om langs die blokker te gaan om mijn excuses aan te bieden, maar ben niet zeker of ik daarmee in de problemen kom met het programma.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik snap dat RTL zijn excuses dient aan te bieden. Maar dan nog.. Tis toch echt een probleem van Blokker zelf.
Ik zie geen reden waarom jij je excuses zou moeten aanbiedenquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:15 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Zit er eigenlijk over an te denken om langs die blokker te gaan om mijn excuses aan te bieden, maar ben niet zeker of ik daarmee in de problemen kom met het programma.
Dat is waas, maar toch voel ik mij een klein beetje schuldig.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zie geen reden waarom jij je excuses zou moeten aanbieden![]()
Het was niet jouw beslissing, het was niet jouw keuze. Ligt allemaal bij RTL .. en de medewerking van de Blokker
Is niet jouw probleem en niet door jouw toedoen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:15 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Zit er eigenlijk over an te denken om langs die blokker te gaan om mijn excuses aan te bieden, maar ben niet zeker of ik daarmee in de problemen kom met het programma.
Ze was zeker stoutquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:21 schreef Njosnavelin het volgende:
Enige reden dat jij naar de blokker terug zou moeten is om die stoute medewerkster mee uit te vragen
Niet zijnquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:19 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Dat is waas, maar toch voel ik mij een klein beetje schuldig.
Maar nu die Linda dus 'nep' blijkt te zijn (terwijl die door Ewoud echt ontkent werd) vind ik het vreemd dat de storm van kritiek uitblijft dat wellicht het hele programma gewoon nep is.quote:
Mee eens, ik zou het geen 5 minuten volhouden.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:34 schreef Cue_ het volgende:
Wat een kutstem heeft dat mens daarop zeg.. Daarbij is ze gewoon irritant/dom/etc
Vrouwenjacht op Fokquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:45 schreef 2013 het volgende:
Je kan alleen beter je vrouwenjacht voortzetten ipv op Fok te zitten, kerel
Klinkt als een 10 jaren planquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |